Dynamiczna Segmentacja

Twórz grupy docelowe i zarządzaj listami kontaktów precyzyjnie jak nigdy dotąd. Śledź i zarządzaj swoją komunikacją na wszystkich etapach życia klienta. Upewnij się, że zawsze kierujesz odpowiedni komunikat do odpowiedniej osoby w najlepszym czasie.

Dynamiczna Segmentacja

Główne funkcjonalności

Wykorzystaj dane o klientach by dopasować swoją komunikację do ich potrzeb na przestrzeni całego customer journey. Zdecyduj jak podejść do potencjalnych i obecnych klientów na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Twórz segmenty oparte o zachowania na stronie, transakcje i dane deklaratywne

Definiuj akcje i kampanie kierowane wyłącznie do wybranych segmentów użytkowników

Używaj scoringu do rozpoznania najgorętszych leadów i ich zainteresowań

Informuj swój dział sprzedaży o aktywności leadów

Buduj, mierz i optymalizuj swój proces sprzedaży dzięki lejkom

Zarządzaj sprzedażą dzięki notatkom, zadaniom i przypomnieniom

Pielęgnuj swoje leady by przygotować je do procesu sprzedażowego

Skutecznie onboarduj nowych klientów i buduj ich lojalność by zwiększyć retencję

Podstawowe funkcjonalności CDP w SALESmanago

Lead routing – zautomatyzowane przekazywanie kontaktów w lejku sprzedażowym do wyznaczonych członków twojego działu sprzedaży

Segmentacja kontaktów – automatyczny podział kontaktów na segmenty cechujące się podobnymi zainteresowaniami i zachowaniami, na podstawie danych o transakcjach i wizyt na stronie

Zarządzanie przepływem kontaktów w kampaniach marketingowych – twórz kampanie kierowane do wybranych odbiorców i automatycznie dopasuj treść komunikacji do aktualnego stopnia zaangażowania potencjalnego klienta

Zarządzanie przepływem kontaktów w lejku sprzedażowym – twórz nieskończoną ilość lejków i obserwuj postępy swoich kontaktów

Zarządzanie cyklem życia klienta – dynamicznie dopasuj swoje działania marketingowe w czasie by nadążać za zmieniającymi się potrzebami twoich klientów

Zintegruj kalendarz, twórz zadania i notatki - zorganizuj swoją pracę i upewnij się że nie ominiesz ważnych informacji o swoich leadach

Tworzenie kart firmy i grupowanie kontaktów z tych samych firm - łatwo odnajduj wszystkie kontakty z tej samej firmy

Efekty wdrożenia

Prawidłowo przygotowany proces zarządzania kontaktami przynosi wiele korzyści, włączając:

lepiej wyedukowani klienci

lepsze zrozumienie potrzeb klientów

większe przychody

10% wzrost jakości danych zwiększa przychody firmy o 14%

Czytaj więcej o CDP w SALESmanago

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.

Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation