Co czyni SALESmanago wyjątkowym

Co czyni SALESmanago wyjątkowym

SALESmanago to druga największa platforma marketing automation używana w Europie (wedlug Datanyze.com) i jedna z najbardziej cenionych platform na świecie (Getapp.com #3 Lider Kategorii Marketing Automation).
Zobacz co odróżnia SALESmanago od konkurencji:

Analityka
i Automatyzacja RFM

Segmentacja i automatyzacja działań w oparciu o profil transakcyjny klienta. Wykorzystanie danych o częstotliwości, wartości i terminie ostatnich zakupów do tworzenia skutecznych, wielokanałowych kampanii.

Mobile Marketing Automation

Monitoring zachowania użytkowników wewnątrz aplikacji, tworzenie segmentów w oparciu o dane behawioralne oraz geolokalizację w celu personalizacji i wysyłki powiadomień push w najlepszym momencie do każdego użytkownika dzięki integracji z APPmanago.

Predyktywny silnik rekomendacji produktów

Unikalny algorytm dostosowujący listę rekomendowanych produktów do behawioralnych i transakcyjnych preferencji użytkownika, uwzględniający zarówno działania bieżące jak i przeszłe.

W pełni spersonalizowane emaile dynamiczne

Tworzenie własnych reguł rekomendacji produktów do maili dynamicznych. Możliwość użycia predyktywnego silnika rekomendacji lub zdefiniowania własnych zestawów warunków wyświetlania produktów.

W pełni spersonalizowane dynamiczne treści na stronie

Określenie jakie treści, kiedy i dla jakich użytkowników powinny być wyświetlane na stronie. Modyfikacja elementów strony oraz przyciąganie użytkowników za pomocą spersonalizowanych pop-upów i sidebarów.

Optymalizacja treści na stronie

Testy A/B/X formularzy kontaktowych, landing page, dynamicznych rekomendacji produktów, czy pop-upów oraz wybór najlepiej konwertujących wariantów.

Automatyczny Sales Chat

Zsynchronizowany z Facebookowym Messengerem automatyczny asystent odpowiadający na pytania potencjalnych i obecnych klientów i pomagający im znaleźć szukane produkty.

Integracja z Facebook Lead Ads

Integracja konta SALESmanago z firmowym fanpage na Facebooku usprawniająca generowanie i import nowych kontaktów do bazy oraz lepsze wykorzystanie tego kanału komunikacyjnego.

Precyzyjny monitoring kontaktów odwiedzających stronę

Monitoring zachowań użytkowników odwiedzających stronę – odwiedzone URL, użyte buttony, przewinięte ekrany, wyświetlone produkty i artykuły, obejrzane wideo, dynamiczne elementy (kalkulatory, formularze, itp.). Identyfikacja urządzenia systemu operacyjnego, sieci internetowej.

Powyższe funkcjonalności opisują nasze podejście do spersonalizowanej komunikacji, dostarczanej do każdego użytkownika we właściwym momencie i we właściwym kanale. To właśnie one sprawiają, że SALESmanago jest wyjątkowe.

SALESmanago oferuje także standardowe funkcje platform do automatyzacji marketingu, jak na przykład:

Email marketing

Website marketing

Mobile marketing

Social media marketing

Integracja z sieciami reklamowymi

Zarządzanie kontaktami

Segmentacja behawioralna

Segmentacja transakcyjna

Personalizacja

Lejki sprzedażowe

Zarządzanie kontaktami

Lead scoring

Lead routing

Raporty i analityka

Mierzenie ROI

SALESmanago jest wszechstronną platformą marketing automation działająca w wielu kanałach i pozwalającą na tworzenie skutecznych kampanii dla B2C i B2B.