Kalendarz marketingowy

 

Kalendarz w systemie SALESmanago Marketing Automation wykracza poza standardowe zastosowanie organizera w pracy marketera i sprzedawcy. Nie tylko dostarcza informacji o wykonanych w przeszłości działaniach, ale także wychodzi poza zarządzanie pracą poprzez zadania, dając możliwość szybkiego planowania i automatyzowania kampanii marketingowych.

Jak działa Kalendarz w SALESmanago

Kalendarz jest to bardzo proste narzędzie, które w znacznym stopniu usprawni pracę działu sprzedaży i marketingu. Automatyczne zaciąganie danych pozwala na zaoszczędzenia czasu, a proste planowanie wysyłek wiadomości ułatwia zarządzanie prowadzonymi kampaniami.

Dzięki kalendarzowi SALESmanago Marketing Automation handlowcy w bardzo prosty sposób mogą zaplanować wysyłkę wiadomości do swoich klientów i nadzorować proces komunikacji z nimi. Natomiast marketerzy poprzez szybki podgląd do kalendarza mogą przeanalizować kiedy najlepiej wysyłać newslettery i mailingi oraz badać przyrost kontaktów w bazie, dzięki bieżącej analizie statystyk przeprowadzonych importów.

Korzyści dla użytkownika:

  • Bieżący nadzór nad realizacją zaplanowanych działań email marketingowych
  • Szybki dostęp do pełnych statystyk dla każdej zrealizowanej wysyłki
  • Historia i bieżący nadzór nad bazą danych, dzięki monitorowaniu przeprowadzonych importów i eksportów danych gromadzonych w SALESmanago
  • Monitoring działań realizowanych przez konkretnych użytkowników, pozwalający na kontrolowanie ich pracy
  • Proste filtrowanie podglądu działań email marketingowych
Wypróbuj 30 dni za darmo

Opinie klientów

„SALESmanago oferuje niezwykle dużo funkcji w ramach automatyzacji marketingu, nie mam watpliwości, że jest to najlepszy tego typu system na rynku europejskim. Oprocz tego oferuje regularne, bardzo przydatne szkolenia online oraz profesjonalną pomoc techniczną, dyspozycyjną nawet w weekend, co bardzo doceniamy. Dzięki jednej platformie otrzymaliśmy przejrzysty obraz tego co się dzieje na naszej stronie (zainteresowania konkretnych klientow i ich zachowanie) i możliwość, żeby na te zachowania odpowiedzieć w sposób spersonalizowany, nie tracaąc przy tym czasu. Zdecydowanie polecam.”
Milena Machado, Ecommerce Manager, pontofashion.com