SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Website Automation

Zautomatyzuj wyświetlanie dopasowanych 1‑do‑1 treści w czasie rzeczywistym dla kontaktów anonimowych i monitorowanych, w oparciu o ich zachowania i profile transakcyjne, aby zwiększać ich zaangażowanie i konwersję.

Website Automation

Wykorzystanie Website Automation umożliwia zaprogramowanie zachowania strony WWW, w celu:

zwiększenia konwersji sprzedażowej poprzez wsparcie procesu zakupowego informacjami o dedykowanych dla klienta ofertach i rekomendacjach

pozyskiwania nowych kontaktów dzięki zaawansowanej personalizacji formularzy i wyświetlaniu ich w najlepszym momencie

dostarczania treści skracających ścieżkę zakupową klienta i ułatwiających odnajdywanie ofert, które będą go interesować

usprawniania procesów obsługi klienta, wykorzystując automatyczne, kontekstowe inicjowanie rozmów na chacie

Jak to działa?

Website Automation

Website Automation umożliwia tworzenie zaawansowanych scenariuszy dostarczania treści na stronie, takich jak:

  • wyświetlenie popup’u i exit popup’u,
  • wyświetlenia formularza zgody Web Push,
  • otwarcia okna Live Chatu,
  • zmiany tekstu na dymku czatu,
  • wykonania dowolnego javascriptu na stronie.

Tworząc scenariusz konfigurujemy zestaw cech klienta oraz wskazujemy jego zachowanie na stronie, na podstawie którego zaprezentowany ma zostać wybrany komunikat.

Use Cases

Pokaż pop-up

Utrzymanie klienta na stronie

Wyświetlenie popupu przekierowującego do promocji dla użytkownika opuszczającego stronę, jeśli jeszcze nie odwiedził tej zakładki.

Pozyskiwanie kontaktów

Zaoferowanie rabatu na pierwszy zakup, dla użytkownika anonimowego, który powraca na stronę.

Pokaż czat z treścią

Zwiększanie konwersji formularza

Wyświetlenie treści oferującej pomoc w wypełnieniu formularza, jeśli klient spędził na nim przynajmniej 20 sekund.

Zwiększanie konwersji

Zaoferowanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktu, gdy użytkownik wraca na jego stronę i pozostaje na niej przez dłuższy czas.

Wyświetl ikonę czatu z treścią

Obsługa klienta

Zaoferowanie pomocy, w momencie kiedy użytkownik wyświetla po raz kolejny FAQ w danej sesji.

Zaangażowanie klienta

Zaproponowanie pomocy w doborze produktu, w momencie, gdy użytkownik wyświetla kolejny produkt w sesji.

Pokaż formularz zgody na Web Push

Pozyskanie zgód na web push

Zachęcenie do dołączenia do powiadomień dotyczących konkretnej tematyki webinarów, w momencie kiedy użytkownik po raz kolejny wyświetla listę nagrań z webinarów/relacji z konferencji bądź spędza na tej zakładce dłuższy czas.
Maksymalizuj przychody w eCommerce…
z głową