Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Webinar

Wyzwania i dobre praktyki pozyskiwania danych klientów w 2022 roku

Rosnąca świadomość na temat prywatności danych u klientów powoduje, żetracą oni zaufanie do sposobów, w jakich firmy tymi danymi zarządzają.Przypadki naruszeń, wycieków oraz nadmiernie “spersonalizowane” reklamy odfirm z którymi wcześniej nie podjęto interakcji tylko pogarszają sytuację.Z drugiej strony, wraz ze zbliżającym się końcem wsparcia dla ciasteczekthird-party, dane klientów stają się cenniejsze niż złoto. Jak je zbierać izarządzać nimi w 2022 roku?
Na webinarze poruszymy następujące tematy:

  • Zagadnienia związane z prywatnością danych
  • Ciasteczka czy bez ciasteczek?
  • Narzędzia i techniki zbierania danych first- i zero-party data

Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago.
Webinar odbędzie się 21.01.2022 o godz. 10:00.

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago


Piątek 28 stycznia 2022, 10:00


Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.


Demo systemu na żywo


Wtorek 1 lutego 2022, 13:00


Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation

  • Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować
  • Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins
  • Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation

Wprowadzenie do SALESmanago


Wtorek 8 lutego 2022, 11:00


Wielu marketerów nie zdaje sobie sprawy, że działania marketingowe mogą być łatwe, proste i przyjemne, a przy okazji niosące za sobą wielkie korzyści. Pozwól nam pokazać Ci, jak to osiągnąć dzięki SALESmanago Marketing Automation.