Webinar
Customer Intimacy - nowe podejście do budowania relacji z klientami w
eCommerce
Personalizacja w czasie rzeczywistym staje się niezwykle trudna do osiągnięcia. Konsumenci oczekują najwyższej klasy doświadczeń w sklepie internetowym, ale z drugiej strony chcą zachować swoją prywatność i nie pozwalają na śledzenie swoich zachowań.
Przedstawiamy Customer Intimacy, podejście, które pozwala na personalizację 1 do 1 w oparciu o dane, którymi klienci chętnie się dzielą, bez konieczności śledzenia ich aktywności na stronie. Dołącz do webinaru i dowiedz się:
- Jak zbierać dane osobowe od odwiedzających
- Jakie daje to możliwości personalizacji
- Jak zdobyć zaufanie i wykorzystać je do lojalizacji klientów?
Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago.
29 kwietnia 2022, godz.10:00
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Piątek 27 maja 2022, 10:00
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Demo systemu na żywo
Wtorek 7 czerwca 2022, 13:00
Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation
- Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować
- Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins
- Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation
Wprowadzenie do SALESmanago
Wtorek 14 czerwca 2022, 11:00
Zapraszamy na warsztaty i wykłady zwiększające wiedzę o SALESmanago i Marketing Automation
3 część poświęcona jest zagadnieniom Big Data i Machine Learningu
Zapraszamy na prelekcję: beacony w Marketing Automation prowadzi CTO SALESmanago, Konrad Pawlus.
TravelCamp to świetna okazja do udziału w nieformalnym otwartym spotkaniu ekspertów z zakresu e-marketingu z branżą turystyczną, wymiany doświadczeń oraz poznania nowych trendów w e-turystyce. Spotkanie adresowane jest do studentów i absolwentów uczelni turystycznych, hotelarzy i właścicieli obiektów noclegowych, biur turystycznych, touroperatorów osób zainteresowanych uruchomieniem biznesu turystycznego w internecie.