Głównym źródłem wiedzy o kliencie i jego potrzebach jest monitoring zachowań na stronie WWW. Jednak nie jest to jedyne dostępne źródło. Obok tych możliwych do zidentyfikowania online, informacje o klientach można pozyskiwać i dostarczać bezpośrednio z i do systemów CDP, CRM, ERP oraz Call Center. System SALESmanago Marketing Automation dzięki swoim wyjątkowym funkcjom umożliwia prowadzenie automatyzacji marketingu oraz sprzedaży do klientów, których dane oraz transakcje są gromadzone w innych systemach.
Dostępne funkcjonalności
Automatyczna segmentacja kontaktów na podstawie danych z CDP, CRM, ERP i systemów lojalnościowych:
-
Wartość dokonywanych zakupów
-
Rodzaje zakupionych produktów lub usług
-
Data ostatniego zakupu, częstotliwość zakupów oraz cykliczność
Przykłady wykorzystania
Wykorzystując takie informacje możemy realizować różnorodne akcje automatyczne, m.in.:
-
Win-Back – czyli akcje nakierowane na ponowne pozyskanie klienta
-
Cross-Selling – ofertowanie produktami uzupełniającymi lub komplementarnymi
-
Punch Card – programy lojalnościowe nagradzające za serię zakupów
-
Edukacja – automatyczne programy edukacyjne po dokonaniu zakupu określonego produktu
-
Call Center – automatyczne powiadomienia o konieczności kontaktu, udostępnienie profilu rozmówcy i sugerowany temat rozmowy
Automatyzacja marketingu może odbywać się na poziomie akcji e-mail marketing, SMS lub automatycznej personalizacji treści na stronie www klienta dla poszczególnych kontaktów z poszczególnych segmentów.
Jak to działa?
Każdy kontakt, który znajduje się w systemie ERP/CRM/CDP może automatycznie trafiać do systemu SALESmanago Marketing Automation za pośrednictwem API SALESmanago. Wraz z kontaktem system w trybie rzeczywistym może komunikować się z systemem ERP i pobierać dane transakcyjne związane z danym kontaktem. Dane te służą następnie do automatycznej segmentacji i automatyzacji marketingu.
Dostępne integracje
e-Commerce:
-
Magento
-
PrestaShop
-
IAI-Shop
-
Shoper
-
Atomstore
-
2ClickShop
-
WooCommerce
-
Ebexo
-
Selly
CRM i ERP:
-
LiveSpace CRM
-
SugarCRM
-
Berberis
Social Media:
-
Facebook
-
Facebook Custom Audiences
-
Facebook Ads
-
Twitter
Narzędzia wspierające:
-
Zapier.com
-
Landingi.pl
-
Quartic
-
Ankietka.pl
-
Mysurveylab.com
-
Survicate
-
Livechat1.pl
Komunikacja:
-
Smsapi.pl
-
SerwerSMS.pl
-
Materna Communications
-
Tide software
-
Sit mobile
-
ViaNett
-
Mailchimp
-
Redlink
-
Advanced Telecom
-
Euro-SMS
-
IMOBIS
-
Labyrtintti
-
GSMS
-
Sales traffic
-
Sinhro
-
Voice.com
-
SMS sendroimp
-
Esendex
-
Publi
-
Text Marketer
-
Spryng
-
Modica
-
InfoBIP
-
Twilio
-
Comapi
-
GUPSHUP
-
Eurocom
Opinie klientów
„SALESmanago to potężny system do wysyłki spersonalizowanych treści marketingowych, który umożliwia równocześnie efektywne zarządzanie bazą Klientów firmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i możliwości które ona zapewnia.” Kamil Kwiatkowski – Project Manager, ElixirZdrowia.pl