Automatic Sales Chat

Automatic Sales Chat to moduł pozwalający na stworzenie automatycznej rozmowy z użytkownikiem prowadzonej przez Facebookowy komunikator Messenger. Wykorzystanie tej funkcji gwarantuje natychmiastową reakcję na zapytania klientów, przez co żadne z nich nie pozostanie bez odpowiedzi. Mechanizm działania Automatic Sales Chat opiera się na zasadzie sztucznej inteligencji, przy czym jego konfiguracja jest bardzo prosta. Automatic Sales Chat to rozwiązanie idealne dla działań B2B oraz B2C.

Jak działa Automatic Sales Chat

W celu wdrożenia automatycznej konwersacji należy zacząć od przygotowania scenariusza rozmowy z dostępnych elementów. Podstawowe elementy to:

  • Tekst bota – komenda, dzięki której wprowadzasz tekst, który będzie wyświetlany użytkownikom;
  • Czekaj na konsultanta – w każdej chwili konsultant może dołączyć do konwersacji przerywając automatyczną wymianę zdań klienta z botem, bądź można wymusić przerwanie tej rozmowy i dać wyraźny sygnał klientowi, aby poczekał aż do rozmowy dołączy konsultant;
  • Komenda użytkownika – pozwala na rozgałęzienie konwersacji w zależności od zdefiniowanych konkretnych słów, które użytkownik musi wprowadzić, aby przejść do dalszego etapu konwersacji;
  • Komenda użytkownika – przyciski – pozwala na zasugerowanie jednej z 5 opcji, którą użytkownik może wybrać. Każda z opcji pozwala na automatyczne przejście do następnego etapu konwersacji;

Dodatkowo dla firm działających w obrębie sektora eCommerce oraz posiadających informacje o produktach i usługach zamieszczone w pliku XML dostępny jest moduł eCommerce. Dzięki niemu można poznać dokładne preferencje użytkownika i, w zależności od zebranych informacji, automatycznie zarekomendować do 5 produktów. Dostępne zapytania to:

  • Minimalna cena
  • Maksymalna cena
  • Kategoria produktu
  • Nazwa produktu
  • Opis produktu
  • Kolor produktu

Tworzenie rozbudowanych scenariuszy jest bardzo przyjemnie i proste i intuicyjne dzięki zastosowaniu kreatorowa. Zanim chat zostanie zaimplementowany na profilu na Facebooku można przetestować całą konwersację, wykorzystując w tym celu dostępny w SALESmanago Chat Tester.

Korzyści dla użytkownika:

  • Rekomendowanie w czasie rzeczywistym produktów i usług dopasowanych do potrzeb i zainteresowań konsumentów
  • Bardzo prosta implementacja
  • Tworzenie wielojęzycznych konwersacji
  • Możliwość zaplanowania pełnej konwersacji z klientem
  • Nielimitowana ilość scenariuszy
  • Wsparcie pracy działu marketingu i obsługi klienta
  • Rozszerzenie komunikacji z klientem o nowy kanał
  • Dotarcie z ofertą do szerszego grona użytkowników
  • Wyróżnienie się na tle konkurencji

Customer Reference

„Polecam SALESmanago do wsparcia działań marketingowych. Korzystamy z sukcesem z możliwości systemu na wielu płaszczyznach m.in. e-mail marketing, website marketing, wysyłka SMS. Kolejne nowe funkcje wdrażamy dzięki niezawodnemu wsparciu działu OBSŁUGI klienta. Współpraca i komunikacja z SALESmanago przebiega wzorowo dzięki czemu rozwijamy nasze działania Marketing Automation.”
Jacek Łazarewicz, Marketing Manager, Nexterio

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas