W SALESmanago wierzymy, że doświadczenia cyfrowe powinny być dostępne dla wszystkich. W ramach naszego zaangażowania w działania na rzecz inkluzywności wspieramy naszych Klientów w spełnianiu wymogów Europejskiego aktu o dostępności (EAA), który wchodzi w życie w całej Unii Europejskiej w 2025 roku.
Nasze podejście do dostępności
Chcąc zapewnić praktyczne i zgodne z przepisami podejście, zastosowaliśmy różne metodologie, w zależności od tego, kto i w jaki sposób wykorzystuje nasze oprogramowanie.
1. Widżety na stronie internetowej widoczne dla użytkowników końcowych
Obszary naszej platformy, które są bezpośrednio widoczne dla konsumentów – takie jak pop-upy, widżety Social Proof oraz Ramki Rekomendacji wyświetlane na stronie internetowej – są dla nas głównym priorytetem. Elementy te są obecnie dostosowywane do wymogów dostępności określonych przez EAA.
Szczegóły dotyczące planowanych ulepszeń, a także listę działań, które powinny zostać podjęte przez Klientów SALESmanago, przedstawiono w dedykowanym artykule Pomocy.
2. Platforma SALESmanago jako narzędzie dla firm
Sama platforma SALESmanago przeznaczona jest wyłącznie dla naszych Klientów, którzy zarządzają swoimi kontami w ramach wewnętrznych operacji biznesowych. W związku z tym nie podlega ona obowiązkowi zgodności z EAA. Aktywnie pracujemy jednak nad tym, aby nasza platforma była przyjazna i dostępna dla wszystkich użytkowników. Choć na tym etapie nie możemy zagwarantować pełnej zgodności w każdym obszarze systemu, dostępność pozostaje dla nas jednym z kluczowych elementów rozwoju produktu.
Stałe zaangażowanie
Dostępność to nie tylko wymóg prawny — to odzwierciedlenie naszych wartości. Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem doświadczeń dla wszystkich użytkowników. Traktujemy dostępność jako nieodzowny element odpowiedzialnej, skoncentrowanej na człowieku technologii.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek uwagi bądź sugestie, zachęcamy do kontaktu.