SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Personalizacja treści w czasie rzeczywistym

 

Moduł monitorowania wizyt na stronie WWW klienta w czasie rzeczywistym dostarcza informacji o bieżącym zachowaniu osób przebywających na stronie WWW. Działa to dla osób zidentyfikowanych i anonimowych. Wykorzystując tę funkcję systemu SALESmanago Marketing Automation możemy na bieżąco reagować na potrzeby naszych potencjalnych klientów i dopasowywać nie tylko to co widzą na stronie WWW, ale również to co usłyszą od Call Center, sprzedawcy lub zobaczą w sieci RTB.

Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo

Dostępne funkcjonalności

1. Dopasowany do profilu klienta formularz kontaktowy

Sam formularz najczęściej przyjmuje formę okienka typu pop-up, a jego treść oraz moment wyświetlenia możemy idealnie dopasować do profilu kontaktu i wyświetlić go jeszcze w trakcie jego wizyty na stronie WWW.

2. Systemy rekomendacji na stronie WWW

Wykorzystując dokładnie ten sam mechanizm monitorowania możemy automatycznie wyświetlać w ramach pola ”polecane produkty” produkty lub usługi, które najlepiej pasują do profilu osoby odwiedzającej stronę WWW. W systemie SALESmanago Marketing Automation dopasowanie tych produktów do użytkownika staje się wyjątkowo łatwe i zawsze odpowiada aktualny informacjom o odwiedzającym przez co jest dokładniejsze.

3. Dopasowane banery na stronie WWW

Możliwość wyświetlania różnych treści w ramach konkretnego baneru. Zależnie od jej profilu, konkretna osoba w trakcie wizyty może zobaczyć treść dopasowaną specjalnie dla niej. Automatycznie możemy zaproponować pobranie ebooka dopasowanego do jego zainteresowań. Oczywiście to samo dotyczyć może różnych materiałów dodatkowych: nagrań, webinarów, szkoleń, etc.

4. Automatyczna wysyłka wiadomości e-mail i SMS

Teraz wysyłka wiadomości może być uruchamiana na podstawie zachowania osób w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że w wypadku najważniejszych sprzedażowo zachowań potencjalnych klientów możemy zareagować bezzwłocznie wysyłających do nich wiadomość e-mail lub sms. Taka wiadomość trafi w odpowiednim czasie do odbiorcy, a jej treść będzie dopasowana do jego zachowania.

5. Automatyczne alerty i powiadomienia dla Call Center i działu sprzedaży

Różne zachowania kontaktów mogą powodować wysłanie w czasie rzeczywistym alertu do działu sprzedaży lub Call Center dotyczącego konieczności kontaktu z konkretną osobą. Oprócz alertów możemy także wysyłać na bieżąco powiadomienia o zachowaniach kontaktów przypisanych do konkretnego pracownika. Dzięki temu zawsze posiada zaktualizowaną wiedzę na temat własnych kontaktów.

6. Personalizacja kampanii reklamowych w RTB

System SALESmanago Marketing Automation umożliwia automatyczne dopasowywanie komunikatów wyświetlanych w ramach sieci reklamowych RTB. Konkretne zachowania anonimowych i zidentyfikowanych kontaktów na stronie WWW mogą powodować uruchomienie lub wyłączenie określonego komunikatu wyświetlanego w sieci reklamowej. Oznacza to, że możemy indywidualnie dopasowywać komunikaty do konkretnej osoby na dowolnej stronie w internecie.

7. Personalizacja treści w aplikacjach mobilnych

Coraz więcej osób korzysta z aplikacji mobilnych oferowanych przez firmy. Pojawia się kolejne miejsce, gdzie możemy dowolnie dopasowywać treść wyświetlaną konkretnym użytkownikom. Dzięki czemu, również w aplikacjach mobilnych możemy prowadzić spersonalizowaną komunikację one-to-one w oparciu o bieżący profil i zainteresowania klienta.

Korzyści dla użytkownika

Personalizacja treści w czasie rzeczywistym powoduje, że w każdym punkcie styku klienta z treściami firmy otrzyma on interesujący go komunikat spersonalizowany specjalnie dla niego. W ten sposób zastępujemy tradycyjne statyczne strategie komunikacji w izolowanych kanałach na rzecz komunikacji w punktach styku w różnych kanałach i na różnych platformach. Dzięki temu rozwiązaniu kampanie marketingowe stają się dynamiczne i zaczynają przypominać prawdziwy dialog pomiędzy firmą i każdym z zainteresowanych klientów.

  • Personalizacja każdego punktu styku klient – firma
  • Dokładne dopasowanie komunikatów do rzeczywistych zainteresowań konkretnych osób
  • Dopasowanie kampanii reklamowych do potrzeb indywidualnych konsumentów
  • Zwiększenie konwersji z działań marketingowych