B2B

Usługi B2B to dla Marketing Automation macierzysty rynek – systemy tej klasy powstały właśnie w celu wspomagania sprzedaży klientom instytucjonalnym. Identyfikacja i monitorowanie zachowania na stronie połączone z możliwościami CDP pozwala na wspomaganie pracy działów handlowych i prowadzenie automatycznych kampanii edukujących leady – wszystko w celu zwiększenia ilości klientów przy jednoczesnym usprawnieniu pracy i odciążeniu własnych zasobów.

Z systemów korzystają zarówno niewielkie firmy oferujące usługi regionalne, jak i odbiorcy korporacyjni obsługujący sprzedaż na rynkach międzynarodowych

B2B w praktyce

Zadaj pytania podczas szkolenia online z naszym ekspertem.

Przykłady wykorzystania SALESmanago w B2B

Segmentacja i Scoring:

  • Automatyczne przydzielanie kontaktów do segmentów ze względu na ich zainteresowanie.
  • Przypisywanie punktów za każdą istotną aktywność kontaktu.
  • Indywidualne przypisywanie punktów za szczególnie ważne akcje.
  • Niezależna ocena ruchu z różnych źródeł.
  • Segmentacja ze względu na czas spędzony na stronie i ilość odwiedzonych podstron.

Lead Nurturing:

  • Programy edukujące klientów niegotowych do zakupu
  • Automatyczna wysyłka oferty po przekroczeniu zadanego progu punktowego.
  • Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów z którymi dział handlowy prowadzi rozmowy.
  • Banery dynamiczne – wyświetlające spersonalizowane oferty i usługi.

Wspomaganie pracy działu handlowego:

  • Rozbudowane profile behawioralne kontaktów dostępne na indywidualnych kartach kontaktu.
  • Monitorowanie zachowania leadów na stronach www.
  • Integracja zdarzeń i aplikacji Facebook.
  • Alerty z kluczowymi informacjami po stwierdzeniu zainteresowania ofertą.
  • Alerty mailowe do pracowników działu obsługi zawierające detale kontaktów pozyskane np. z formularzy.
  • System notatek i zadań z przypomnieniami mailowymi.
  • Programy Lead Nurturing.

Reklamy RTB i Marketing Automation:

  • Adresowanie reklamy w zależności od etapu sprzedażowego na którym znajduje się kontakt.
  • Emitowanie dopasowanej reklamy do konkretnego segmentu klientów.
  • Przypomnienie / monity o zaległych płatnościach (z informacją o kwocie i numerze dokumentu).
  • Support klienta: nieaktywny klient lub klient niewykorzystujący systemu – automatyczna reklama zachęcająca do skorzystania z suportu. Brak logowania klienta do systemu – wyświetlanie na sieci przypomnienia o tym jakie informacje czekają w systemie.