• klienci i referencje
  • zostań partnerem
  • cennik
  • integracje
  • edukacja
  • blog
  • pomoc
  • kontakt
  • Lubię to! 37tys.
    • POLSKI
    • ANGIELSKI
    • NIEMIECKI
    • HISZPAŃSKI
    • WŁOSKI
SALESmanago Marketing Automation
  • o nas

    3min Video Demo

    • O nas
    • Zarząd
    • Nagrody i Wyróżnienia
    • Press Release
    • Media o nas
    • Materiały dla mediów
    • Partnerzy
    • Galeria
    • Kariera
    • RODO
    • Regulamin SALESmanago
    • Kontakt

    Technologia

    • Kariera w IT
    • Technologie i Infrastruktura
    • Roadmapa i Changelog
    • Wszystkie Funkcjonalności
    • Integracje
    • API
    • Polityka Antyspamowa
  • funkcjonalności

    Case Studies klientów

    • Customer Data Platform
    • CRM i Dynamiczna Segmentacja
    • Email Marketing
    • Lead Generation
    • Marketing Automation
    • Live Chat
    • Social Proof
    • Search Engine Turbocharger
    • Cinderella AI - Visual Products Search
    • Mobile Marketing
    • Social Media
    • Web Push
    • Personalizacja WWW
    • Testy A/B/X & Optymalizacja
    • Sieci reklamowe & DMP
    • Analityka Predyktywna
    • Command Center
    • Program Lojalnościowy

    Zaawansowane moduły dodatkowe

    • AI & Machine Learning
    • Website Anonymous Automation
    • Dynamiczne Segmenty
    • Deep Behavioural Profiling
    • RFM Automation
    • Chat Bot
    • Data Exchange
  • możliwości

    Ebook

    e-booki

    • Analityka i Optymalizacja
    • Profilowanie behawioralne
    • Integracje
    • Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
    • Komunikacja Omnichannel
    • Personalizacja
    • Rekomendacje produktowe
    • Customer Value Management
    • Integracja danych Online & Offline
    Wszystkie funkcjonalności Roadmapa Webinary USP
  • rynki
    Wyzwania biznesowe w eCommerce

    Rozwiązania

    • Wyzwania biznesowe w eCommerce
    • Rozwiązania dla firm z branży kosmetycznej i farmaceutycznej
    • Rozwiązania dla firm z branży fashion
    • Rozwiązania dla firm z branży finansowej
    • Rozwiązania dla firm z branży travel
    • Rozwiązania dla Telewizji, Internetu i VOD

    Dedykowane rozwiązania dla wybranych branż

  • zasoby

    Video Prezentacja

    • Certyfikowany Kurs
    • Ebooki
    • Case Studies
    • Infografiki
    • Jak zacząć pracę z SALESmanago
    • Blog Marketing Automation
    • Zostań partnerem
    • Poleć system SALESmanago
    • Marketing Grader
    • Technologie i Infrastruktura
    • Rewolucja z Marketing Automation
    • Co czyni SALESmanago wyjątkowym
    • Certyfikowani specjaliści SALESmanago
    Case Studies e-booki Webinary USP
  • login
  • demo
  • 30 Dniowy Test
Galeria
10 success stories
10 success stories
10 success stories
10 success stories
10 success stories
10 success stories

Dashboard Procesów Automatyzacji

Program lojalnościowy

Dashboard Procesów Automatyzacji pozwala mierzyć sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach. Sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji. Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż oraz z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta.

Program lojalnościowy

Program lojalnościowy

W SALESmanago stworzysz nawet w 5 minut działający program lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj dane z programu lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych procesach automatyzacji. A jeśli to nadal za mało, każdy utworzony program posiada własny panel analityczny!

Search Engine Turbocharger

Search Engine Turbocharger

Search Engine Turbocharger pozwoli ci na ulepszenie wyników wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu zoptymalizowania działania mechanizmu. Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.

Command Center

Command Center

Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.

Dashboard CRM

Dashboard CRM

Dashboard CRM to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CRM porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.

Adform, GoogleAds

Adform, GoogleAds

Przeprowadź integrację z Google Ads oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketingowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.

Custom Modal Designer

Custom Modal Designer

Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Twórz komunikaty idealnie pasujące do wyglądu twojej strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Dashboard Email Marketing

Dashboard Email Marketing

Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.

Mobile Marketing

Mobile Marketing

Mobile Marketing to nowoczesny i zaawansowany moduł nakierowany na urządzenia mobilne pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Zaplanuj kampanię i ustal, które z nich używać do prowadzenia rozmów z klientami. Możesz wybrać jeden kanał wysyłki lub wszystkie na raz. Zintegruj i używaj dowolną liczbę bramek w różnych kanałach bez żadnych ograniczeń. Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych.

Najlepsze dla ecommerce

SALESmanago Live Chat

SALESmanago Live Chat

SALESmanago Live Chat jest rozwiązaniem Enterprise z zaawansowanymi funkcjonalnościami opartymi na AI dla dużych eCommerce. Ułatwia rozwiązywanie problemów klientów oraz prowadzenie skutecznej sprzedaży dzięki podglądowi ich profili 360º oraz możliwości zastosowania rekomendacji produktowych w oknie rozmowy. Używaj znaczników do grupowania rozmów, biblioteczki gotowych odpowiedzi oraz funkcji Chat Bota, aby zautomatyzować część rozmów. Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania jego wyglądu.

Pop-up z grafiką

Pop-up z grafiką

Atrakcyjne grafiki przyciągają uwagę użytkowników. Dzięki kreatorowi pop-up z grafiką będziesz mógł stworzyć pop-upu, który nie będzie zawierał formularza kontaktowego, lecz dowolnie wybraną przez Ciebie grafikę. Należy jednak pamiętać, aby stworzony przez nas pop-up przyciągał uwagę użytkowników, a nie irytował ich. Bardzo ważny jest odpowiedni dobór grafiki oraz jej rozmiar, czas, po którym zostanie wyświetlony pop-up, przekaz oraz łatwe wyłączenie.

Najlepsze dla ecommerce

Social Proof

Social Proof

Prosty w użyciu kreator Social Proof dla e-Commerce pozwala na tworzenie ciekawych widżetów na Twoją stronę WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest pokazanie odwiedzającym stronę produktu, aktywności innych użytkowników związaną z tym produktem, tym samym wzbudzając ich zaufanie i zachęcając do zakupu. Zainteresowanie danym produktem może zostać przedstawione poprzez wyświetlenie danych informujących o liczbie osób, które oglądają dany produkt, ilości osób, które zakupiły ten produkt oraz ilości osób, które właśnie dodały ten produkt do koszyka.

Najlepsze dla ecommerce

Analityka Predyktywna

Analityka Predyktywna

Analizy predyktywne są narzędziem coraz częściej wykorzystywanym w marketingu. Dzięki wykorzystaniu Big Data, możliwe jest przejście od analizy retrospektywnej do analizy prowadzonej w czasie rzeczywistym i analizy predyktywnej. Moduł Marketingu predyktywnego pozwala na przewidzenie przyszłych działań klienta – dokonania zakupu lub rezygnacji z naszych usług, na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych opartych na przeszłych oraz teraźniejszych działaniach klienta. Posiadając te dane, możemy odpowiednio dostosować działania marketingowe tak, aby zmniejszyć ryzyko utraty klienta, tym samym zwiększając zyski naszej firmy. W naszym systemie odnajdziesz Analitykę Predyktywną na karcie kontaktu klienta oraz na dashboardzie w panelu AI.

Website automation

Website automation

Website Automation umożliwia kontekstowe dostarczanie w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowanych i spersonalizowanych punktów styku, takich jak pop-up, exit pop-up, web push, czy livechat. Moment ich wyświetlenia i treść dostosowywane są w modelu 1-do-1 zarówno dla klientów posiadających swój profil behawioralno-transakcyjny w SALESmanago oraz użytkowników anonimowych w zależności od tego, jak zachowują się na stronie WWW. Teraz odnajdziesz również Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i Workflow.

Najlepsze dla ecommerce

Ramki rekomendacji

Ramki rekomendacji

Teraz możesz spersonalizować proces zakupowy w swoim sklepie internetowym poprzez wykorzystanie ramek rekomendacyjnych dynamicznie dostosowujących wyświetlane oferty do zainteresowań klientów. Zamieszczaj ramki w różnych częściach sklepu, jak np. strona produktu, koszyka, strona główna i wybieraj różne algorytmy za pomocą których chcesz dobrać produkty. Skróć ścieżkę dotarcia do interesujących klienta ofert i zwiększ swoją konwersję sprzedażową. Wdrożenie tak zaawansowanej komunikacji jeszcze nigdy nie było tak proste.

Najlepsze dla ecommerce

Analityka Revenue Attribution oraz Analityka produktu

Analityka Revenue Attribution oraz Analityka produktu

Analityka revenue attribution oraz Analityka produktu są najlepszymi panelami analitycznymi dla branży eCommerce. Dzięki nim dowiesz się, które kanały i kampanie generują najlepszy przychód oraz jak SALESmanago pomaga Ci zwiększać Twoją sprzedaż, a także które produkty najlepiej sprzedają się w Twoim sklepie. Co więcej, sam możesz decydować, które dane chcesz analizować na swoich personalizowanych dashboardach biznesowych.

Dashboardy biznesowe

Dashboardy biznesowe

Dashboardy biznesowe to panele analityczne, na których można ułożyć własną konfigurację zestawu danych. Możesz samodzielnie zdecydować, jakie statystyki chcesz zobaczyć zaraz po zalogowaniu się do systemu. Dzięki nim wszystkie parametry uzyskiwane w efekcie prowadzonych kampanii stają się mierzalne, a co za tym idzie mogą być analizowane, a same działania mogą zostać zoptymalizowane.

Workflow 2.0

Workflow 2.0

Dzięki nowemu interfejsowi i mechanizmowi budowy workflow, tworzenie zaawansowanych procesów automatyzacji staje się jeszcze prostsze. Rozszerz swoje workflowy o testy A/B/X oraz ścieżki alternatywne i wykorzystaj nową analitykę, by jeszcze skuteczniej obsługiwać swoje procesy marketingowe i sprzedażowe.

Karta kontaktu

Karta kontaktu

Karta kontaktu to serce modułu CRM w SALESmanago. Zawarte są w niej wszystkie informacje, jakie udało się zgromadzić o danym kontakcie oraz o jego aktywności. Karta kontaktu tworzona jest na podstawie adresu e-mail użytkownika. Uzupełniana na bieżąco pomaga w dopasowaniu strategii marketingowych wobec wybranego użytkownika.

Najlepsze dla ecommerce

Panel Rekomendacje AI

Panel Rekomendacje AI

Panel analityczny Rekomendacji AI w module SALESmanago Copernicus dostarcza zaawansowanych danych dotyczących rekomendacji produktów z Twojego sklepu, bazujących na sztucznej inteligencji.

Analityka Live Chat’u

Analityka Live Chat’u

Analityka Live Chatu to zbiór niezbędnych informacji, które pozwolą Ci zweryfikować efektywność pracy konsultantów, poziom zadowolenia klientów z obsługi, przyrost bazy kontaktów dzięki formularzom oraz adresy URL na których klienci najczęściej korzystają z Live Chatu.

Najlepsze dla ecommerce

Dodaj e-sklep

Dodaj e-sklep

Skorzystaj z uproszczonej metody dodawania plików XML do systemu, które umożliwią Ci wysyłanie e-maili dynamicznych oraz wyświetlanie spersonalizowanych treści na Twojej stronie internetowej.

Zarządzaj zgodami

Zarządzaj zgodami

Panel zarządzania zgodami to nie tylko starannie przygotowane narzędzie do tworzenia zgód, ale również pomoc w wykonywaniu obowiązków zgodnie z nowymi przepisami w łatwy sposób. Zgody możesz edytować kiedy chcesz, dodawać je do formularzy i kontrolować ich statusy na kartach kontaktu.

Lista reguł automatyzacji

Lista reguł automatyzacji

Lista reguł automatyzacji pozwala na analizowanie, wyszukiwanie i wykonywanie zbiorowych akcji dla wyznaczonych reguł. Automatyzuj swoje działania marketingowo-sprzedażowe w łatwy sposób.

Najlepsze dla ecommerce

Galeria produktów

Galeria produktów

Wybieraj produkty z Twojego sklepu do e-maila w galerii i wysyłaj rekomendacje zaprojektowanie w całości przez Ciebie.

Ratuj porzucone koszyki

Ratuj porzucone koszyki

Ratuj porzucone koszyki i polecaj ostatnio oglądane produkty, dzięki wysyłce dynamicznych powiadomień Web Push. Wysyłaj powiadomienia Web Push z rekomendacjami produktowymi za pomocą reguł automatyzacji.

Najlepsze dla ecommerce

Widżet Ramka z wyborem produktu

Widżet Ramka z wyborem produktu

Widżet Ramka z wyborem produktu pozwala na samodzielny dobór produktów do e-maila dynamicznego. Zwykła ramka produktowa działa na zasadzie automatycznego umieszczania produktów z porzuconego koszyka bądź ostatniej wizyty, w zależności od typu rekomendacji, jaki wybierzesz.

Raporty miesięczne

Raporty miesięczne

Raporty miesięczne stanowią podsumowanie działań na platformie SALESmanago. Dzięki swojej przejrzystości umożliwiają szybkie zweryfikowanie wyników osiąganych w danym obszarze w systemie.

Najlepsze dla ecommerce

Kreator e-maili dynamicznych

Kreator e-maili dynamicznych

Zwiększaj sprzedaż za pomocą kreatora e-maili dynamicznych, który automatycznie dostosowuje ofertę do potrzeb każdego klienta na podstawie wizyty na stronie.

Najlepsze dla ecommerce

Wigdet rekomendacje

Widget: Product frame

Dzięki temu wigdetowi, który znajdziesz w kreatorze Drag&Drop Email Designer możesz wysyłać e-maile z rekomendacjami produktowymi, a także produkty z porzuconego koszyka.

Najlepsze dla ecommerce

Kreator porzuconego koszyka

Kreator porzuconego koszyka

W kreatorze możesz metodą drag&drop tworzyć szablony wiadomości z produktami, które zostały dodane do koszyka, ale nie zostały zakupione. W połączeniu z odpowiednimi regułami automatyzacji możesz skutecznie ratować porzucone koszyki lub wysyłać ostatnio wyświetlane produkty.

Ekran kont wysyłkowych

Ekran kont wysyłkowych

Nowa, intuicyjna wersja ekranu kont wysyłkowych ułatwi podgląd ustawień i zarządzanie Twoją listą nadawców mailingów.

Zarządzaj Leadami

Zarządzaj Leadami

Panel Zarządzaj Leadami pozwala sprzedawcom kontrolować cały proces sprzedażowy dzięki pięknie zaprojektowanym, funkcjonalnym lejkom działającym w technologii drag&drop. Mimo zastosowania zaawansowanej technologii proces pozostaje szybki i prosty w obsłudze.

Najlepsze dla ecommerce

Rich Web Push

Rich Web Push

Rich web push to zupełnie nowy wygląd powiadomień web push, które umożliwiają komunikację nawet z anonimowymi użytkownikami, a także tymi, który opuścili Twoją stronę www. Ponadto powiadomienia pozwalają zwiększyć ruch na stronie o 45%.

Email Drag&Drop Designer

Email Drag&Drop Designer

Email Drag&Drop Designer pozwala tworzyć w pełni responsywne szablony, wiadomości email i newslettery. Dzięki mechanizmowi drag&drop kreator umożliwia stworzenie profesjonalnego mailingu nawet w 5 minut bez pomocy IT.

Express Pop-Up Designer

Express Pop-Up Designer

Twórz formularze kontaktowe pop-up w nowym, szybkim kreatorze Express PopUp designer. Od teraz możesz zaprojektować profesjonalnie wyglądający oraz responsywny formularz w kilka minut.

Galeria

Galeria

W Galerii możesz przechowywać wszystkie pliki graficzne, z których korzystasz przy tworzeniu wiadomości, formularzy i innych treści. Dzięki temu możesz mieć wszystkie swoje materiały w jednym miejscu.

Analityka reguły automatyzacji

Analityka reguły automatyzacji

Szczegółowa analityka reguł automatyzacji dostarcza dane na temat częstotliwości uruchamiania się danej reguły dla kontaktów, a w przypadku wysyłki wiadomości e-mail prezentuje dokładne statystyki z przeprowadzonej kampanii.

Publikacje Social Media

Publikacje Social Media

Publikacje Social Media umożliwiają integrację wybranego konta na Facebooku lub Twitterze z systemem SALESmanago, wprowadzenie treści posta, a następnie udostępnienie go na swoim fanpage’u lub koncie twitterowym. Narzędzie to pozwala także zaplanować posty na konkretny dzień i godzinę.

Powiadomienia web push

Powiadomienia web push

Powiadomienia web push pozwalają na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji nawet z anonimowymi użytkownikami. Wystarczy, że kontakt odwiedzi stronę i wyrazi zgodę na otrzymywanie powiadomień web push, bez konieczności pozostawiania jakichkolwiek danych.

Kalendarz SALESmanago

Kalendarz SALESmanago

Kalendarz SALESmanago umożliwia przygotowanie całej strategii marketingowej w jednym miejscu. Teraz możesz z łatwością i chronologicznie zaplanować kampanie mailingowe oraz inne procesy marketingowe.

Twój Marketing

Twój Marketing

Twój Marketing to narzędzie, które gromadzi i analizuje postępy marketerów w korzystaniu z platformy SALESmanago. Graficzna analityka wykorzystywanych obszarów oraz lista wskazówek nakierowują użytkowników na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.

Automatic Sales Chat

Automatic Sales Chat

Automatic Sales Chat to robot, który synchronizowany jest ze stroną na Facebooku. Może zastępować dział obsługi klienta i pomagać klientom w zakupach. Chat może wyświetlać wywołane produkty, przekierowywać rozmówcę do konkretnych podstron, wyświetlać przyciski, które po kliknięciu pokażą opisy produktów, kategorie, czy informacje o dostępnych kolorach.

Najlepsze dla ecommerce

Panel analityczny modułu RFM

RFM Analytics

Panel analityczny RFM pozwala na bardzo dokładną analizę Klientów. Dzięki generowaniu szczegółowych danych będziemy mogli wyodrębnić stałych klientów, klientów okresowych oraz klientów, o których należy zawalczyć z powrotem.

Analityka mailingów

Analityka mailingów

Analityka mailingów pozwala na dokładną analizę wszystkich wysyłanych wiadomości z systemu oraz sporządzanie raportów. Oprócz podstawowych informacji, panel analityczny prezentuje także godzinową statystykę zaangażowania kontaktów czy statystyki dla 7 najpopularniejszych domen.

Przykładowy diagram automatyzacji

Przykładowy diagram automatyzacji

Przykładowa reguła automatyzacji – Akcja to odwiedziny na stronie lub zapis do newslettera. System po spełnieniu warunków losuje nowego handlowca jako właściciela kontaktu, umieszcza kontakt w lejku sprzedażowym i uruchamia kolejną regułę automatyzacji.

Przykładowa reguła automatyzacji

Przykładowa reguła automatyzacji

Przykładowa reguła automatyzacji – Akcją było uruchomienie beacona w sklepie stacjonarnym. System wykrywa płeć użytkownika oraz generuje kupon rabatowy. W przypadku nie spełnienia warunków, informuje handlowca za pomocą sms.

Analityka Ogólna Bazy

Analityka Ogólna Bazy

Analityka Ogólna Bazy – Przedstawia zasadnicze dane o stanie i aktywności bazy kontaktów w systemie SALESmanago.

Analityka Lead Generation

Analityka Lead Generation

Analityka Lead Generation – Pokazuje sumaryczną ilość kontaków pozyskanych ze wskazanych źródeł, jak i per konkretne źródło.

Analityka Lead Routing

Analityka Lead Routing

Analityka Lead Routing – Konfigurowalny dashboard, pozwalający na dokładne kontrolowanie przebiegu kampanii marketingowych i sprzedażowych realizowanych w systemie SALESmanago.

Analityka Kampanii

Analityka Kampanii

Analityka Kampanii – Kolejny konfigurowalny dashboard w systemie. Pozwala bardzo precyzyjnie kontrolować przebieg kampanii marketingowych i sprzedażowych realizowanych w systemie SALESmanago lub z jego udziałem.

Najlepsze dla ecommerce

Google Analytics Dashboards

Google Analytics Dashboards

Google Analytics Dashboard – Dzięki integracji SALESmanago z Google Analytics, system automatycznie wyświetli liczbę i wysokość transakcji generowanych przez firmę.

Dashboard z podstawowymi statystykami

Dashboard z podstawowymi statystykami

Dashboard z podstawowymi statystykami pokazuje na bieżąco informacje na temat wykorzystania twoje aplikacji.

Analityka kampanii sprzedażowych

Analityka kampanii sprzedażowych

Analityka kampanii sprzedażowych – unikatowe informacje o przepływach przez etapy lejka, dzięki czemu możemy lepiej przeprowadzić Lead Nurturing.

Najlepsze dla ecommerce

E-maile dynamiczne

E-maile dynamiczne

E-maile dynamiczne charakteryzują się całkowicie spersonalizowaną treścią, która odnosi się do zainteresowań każdego kontaktu, do którego zostanie wysłana wiadomość. W e-mailu dynamicznym mogą być automatycznie dobierane produkty, które np. użytkownik oglądał, bądź poprzez kliknięcie zaznajomił się ze szczegółami produktu.

Formularz

Formularz

Formularz pojawia się na stronie internetowej w formie ramki, która zawiera pola do wypełnienia. SALESmanago daje Ci możliwość stworzenia i ustawienia swoich własnych formularzy kontaktowych w kreatorze Expres w zaledwie parę minut.

Zapisz się aby otrzymywać nasz newsletter

Dziękujemy za subskrypcję

Poprzez kliknięcie w przycisk potwierdzasz zapoznanie się z informacjami nt. przetwarzania danych osobowych.

Śledź nas

Aplikacje & Produkty

  • Marketing Automation
  • Identyfikacja osób na stronie WWW
  • Monitoring kontaktów na stronie WWW
  • Video Body Language Monitoring
  • Identyfikacja firm na stronie WWW
  • Email Marketing & Newslettery
  • Email Drag&Drop Designer
  • Personalizowane treści na WWW
  • Personalizowany remarketing
  • Mobile Marketing Automation
  • RFM Marketing Automation
  • Live Chat
  • Automatic Sales Chat
  • SALESmanago Copernicus – Machine Learning & AI
  • Wiadomości SMS
  • Social media
  • Integracja Facebook Ads
  • CRM i widok klienta 360 stopni
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Analityka i panele analityczne
  • SALESmanago Web Beacon
  • Beacons do trackingu offline
  • Moduł Testów A/B/X
  • Twój Marketing
  • Kalendarz marketingowy
  • Postowanie w Social Media
  • AdRemarketing z Google DoubleClick
  • Powiadomienia web push i rich web push

Zasoby

  • Centrum Edukacji Klienta
  • Marketing Automation Academy
  • Baza Wiedzy – eBooki
  • Case Studies
  • Infografiki
  • Integracje
  • Galeria
  • Webinary i Wydarzenia
  • Blog Marketing Automation
  • Certyfikowani Specjaliści SALESmanago
  • Poleć system SALESmanago i zarabiaj
  • Marketing Grader
  • Nowa Szkoła Marketingu
  • Jak zacząć pracę z SALESmanago
  • Przykładowy proces automatyzacji
  • e-Mail Marketing vs Marketing Automation
  • Książka: Rewolucja z Marketing Automation
  • USP SALESmanago
  • Co czyni SALESmanago wyjątkowym
  • RODO
  • Technologie i Infrastruktura w SALESmanago

Platforma i infrastruktura

  • Technologie i Infrastruktura w SALESmanago
  • Bezpieczeństwo
  • SALESmanago API
  • Regulamin
  • Polityka Antyspamowa SALESmanago

Rozwiązania

  • Customer Value Marketing
  • Lead Nurturing
  • Lead Generation
  • Scoring Klientów
  • Personalizacja treści w czasie rzeczywistym
  • Inteligencja dla działu sprzedaży
  • Inbound marketing
  • Customer lifecycle management
  • Kreatory Procesów Marketingowych
  • Big Data Marketing
  • Integracja Deep Data
  • Analityka i automatyzacja transakcyjna
  • Marketing wielokanałowy
  • Dynamiczne e-maile one-to-one
  • Anonimowe Marketing Automation
  • Marketing Predyktywny
  • System Rekomendacji Klienckich
  • Integracje z CRM, ERP i Call Center
  • Kreator Responsywnych Treści

O nas

  • Firma i Zarząd
  • Media o nas
  • Nasi klienci
  • Kontakt
  • Praca

Partnerzy

  • Zostań resellerem
  • Oferuj usługi dodane dla naszych Klientów
  • SALESmanago dla Agencji Marketingowych

Kontakt z działem sprzedaży

  • Siedziba Główna, Kraków
    tel. +48 531 756 629
    E-mail: krakow@salesmanago.pl
  • Oddział Warszawa
    tel. +48 535 207 005
    E-mail: warszawa@salesmanago.pl
  • Stany Zjednoczone
    tel. 1-855-395-0027
    E-mail: usa@salesmanago.com
  • Kanada
    tel. 1-800-830-5817
    E-mail: canada@salesmanago.com
  • Wielka Brytania
    tel. +44 20 3936 4391
    E-mail: uk@salesmanago.com
  • Niemcy
    tel. +49 09131 9279 515
    E-mail: germany@salesmanago.com
  • Austria
    tel. +49 09131 9279 515
    E-mail: germany@salesmanago.com
  • Belgia
    tel. +32 497 573 670
    E-mail: belgium@salesmanago.com
  • Dania
    tel. +45 27 10 92 60
    E-mail: denmark@salesmanago.com
  • Holandia
    tel. +31 202 628 176
    E-mail: netherlands@salesmanago.com
  • Hiszpania
    tel. +34 932 209 309
    E-mail: spain@salesmanago.com
  • Włochy
    tel. +39 393 968 2822
    E-mail: italy@salesmanago.com
  • Republika Czeska
    tel. +420 228 887 706
    E-mail: czechrepublic@salesmanago.com
  • Bułgaria
    tel. +35 98 86341 793
    E-mail: bulgaria@salesmanago.com
  • Słowacja
    tel. +421 233 322 965
    E-mail: slovakia@salesmanago.com
  • Słowenia
    tel. +386 40 553 403
    E-mail: slovenia@salesmanago.com
  • Meksyk
    tel. +529 989 800 772
    E-mail: mexico@salesmanago.com
  • Szwecja
    tel. +46 708 253 349
    E-mail: sweden@salesmanago.com
  • Finlandia
    tel. +358 40 0114752
    E-mail: finland@salesmanago.com
  • Szwajcaria
    tel. +41 41 520 66 11
    E-mail: switzerland@salesmanago.com
  • Ukraina
    tel: +380-44-3538664
    E-mail: ukraine@salesmanago.com
  • Węgry
    tel: +36 306 256753
    E-mail: hungary@salesmanago.com

Lokalizacje

  • Siedziba Główna Spółki
    Benhauer sp. z o.o.
    ul. Grzegórzecka 21, 31-532 Kraków
  • American Headquarters
    SALESmanago LLC
    85 Broad St., New York 10004
    United States of America
  • European Headquarters
    Benhauer LTD
    Suite 635, Milton Keynes Business Centre
    United Kingdom
  • German Headquarters
    Thorit GmbH,
    Margret-Fusbahn-Straße 3,
    71063 Sindelfingen
    Germany

2021 © All Rights Reserved. Regulamin