Integracja Facebook Ads

 
SALESmanago - Kampanie Facebook Ads

Dla coraz większej ilości firm Facebook to główny kanał komunikacji, obsługiwany również przez system SALESmanago Marketing Automation dzięki bezpośredniej integracji z reklamami Facebook Ads. Mają one również funkcję informacyjną: angażują użytkowników, odsyłają ich do konkretnej strony, promują produkty i aplikacje, a także budują świadomość marki. Dzięki nim powiększysz też liczbę śledzących fanpage oraz wesprzesz działania sprzedażowe.

Unikatowe funkcjonalności systemu SALESmanago Marketing Automation pozwalają na tworzenie reklam, niestandardowych grup odbiorców oraz analizę zasięgów i wydatków kampanii reklamowych oraz analizę wykorzystania niestandardowych grup odbiorców w prowadzonych działaniach marketingowych wprost z panelu systemu SALESmanago Marketing Automation. Dzięki połączeniu analityki Facebook Ads oraz panelów analitycznych SALESmanago możesz bez badać dane w celu optymalizacji wszystkich kanałów komunikacji.

Tworzenie Kampanii Reklamowych

Intuicyjny kreator tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads pozwala na precyzyjne określanie celu kampanii:

  • Promowanie posta
  • Kierowanie klientów do strony WWW
  • Zwiększenie konwersji

Dzięki temu kampanie są ukierunkowane na konkretny, mierzalny efekt. Następnie w prostym kreatorze ustawiasz wszystkie parametry kampanii takie jak:

  • Grupy docelowe
  • Harmonogram (zarówno ciągły jak i z wyszczególnieniem wybranych dni oraz godzin)
  • Budżet (całkowity albo dzienny)
  • Wysokość stawek
  • Moment naliczania opłat

W kreatorze możesz również określić:

  • Grafikę oraz tekst reklam
  • Przycisk Call-to-Action

Następnie możesz swoją gotową kreację przejrzeć w widokach osi aktualności Facebooka, na urządzeniach mobilnych oraz w prawej kolumnie reklamowej Facebook Ads. Na końcu procesu jednym kliknięciem aktywujesz nową kampanię na Facebooku.

Tworzenie Facebook Custom Audience

SALESmanago Marketing Automation pozwala klientom na targetowanie Facebook Ads pod względem szeregu informacji oraz kryteriów. Dzięki informacji, możesz tworzyć grupy docelowe Facebooka bazując na indywidualnie monitorowanych przez system zachowaniach użytkowników p, takich jak:

  • Dodanie kontaktu
  • Dodanie tagu do kontaktu
  • Osiągnięcie przez kontakt etapu w lejku
  • Osiągniecie przez kontakt określonego scoringu
  • Zdarzenia zewnętrzne (informacje przesyłane do SALESmanago z systemów zewnętrznych)
  • Wypisanie się kontaktu z wysyłek
  • Wizyta kontaktu na wskazanej podstronie www
  • Otworzenie wiadomości email przez kontakt
  • Kliknięcie przez kontakt w wiadomość email

Dzięki temu możemy kierować reklamy na Facebooku do osób, które oglądały konkretny produkt, porzuciły koszyk zakupowy, znajdują się na konkretnym etapie kampanii marketingowej lub sprzedażowej, czy według innych, indywidualnie dobranych kryteriów. Dzięki kierowaniu swoich reklam z taką precyzją osiągniesz o wiele lepsze rezultaty, ponieważ reklamy są wyświetlane u osób, dla których twój przekaz jest ważny.

Analityka Kampanii Facebooka

SALESmanago Marketing Automation to również zaawansowana platforma analityczna, pozwalają na monitoring i analizę najważniejszych parametrów, takich jak:

  • Kwota wydana na kampanię
  • Zasięg kampanii
  • Ilość wyświetleń
  • Koszt per akcja (CPA)

Tym sposobem zyskujesz nie tylko możliwość kontroli nad działaniami marketingowymi w Social Media, ale także możesz efektywnie zoptymalizować swoje działania w tym kanale.

Analityka Custom Audience

Dzięki systemowi SALESmanago Marketing Automation możemy analizować skuteczność tworzonych niestandardowych grup odbiorców, zarówno pod względem liczby wyświetleń w poszczególnych zdefiniowanych grupach jak również pod względem kosztu per akcja dla każdej z grup. Z tymi informacjami możesz spersonalizować swoją wiadomości w celu przekazu istotnych informacji dla twoich fanów oraz zwiększyć wyniki swoich kampanii. SALESmanago Marketing Automation umożliwia monitoring wszystkich istotnych parametrów grup docelowych. Dla każdego Custom Audience z osobna możesz mierzyć:

  • Ilość wyświetleń
  • Zasięg
  • Ilość wydanych pieniędzy

Analityka wykorzystania Custom Audience dostarcza również informacji o przepływach kontaktów w okresach czasu. Analityka i dane dostępne w analityce pomagają tobie na precyzyjne dopasowanie rekla na obecnych oraz potencjalnych klientów jak również efektywnie optymalizować swój budżet social media w celu osiągniecia najlepszych rezultatów.

Korzyści dla użytkownika

Co dostajesz integrując Facebook Ads z platformą marketing automation?

  • Dodatkowe źródło pozyskiwania nowych kontaktów i klientów
  • Możliwość konwertowania fanów na leady sprzedażowe
  • Możliwość wykorzystania bazy fanów i wejścia w bezpośrednie, osobiste relacje z każdym z nich
  • Kontrola wydatków przeznaczonych na social media oraz możliwość optymalizacji dzięki zaawansowanej analityce
  • Nowe źródło pozyskiwania nowych kontaktów oraz klientów
  • Nowa metoda odzyskiwania porzuconych koszyków zakupowych
  • Więcej kontroli nad realizacją swojego budżetu
  • Innowacyjne źródło aktywacji osób, które wypisały się z newslettera

>> Rozpocznij 30-dniowy okres próbny. <<

Integracja Facebook Ads z SALESmanago jest bezpłatna, nie ponosisz przy tym dodatkowych opłat.

Opinie klientów

„Współpracę z firmą SALESmanago oceniam pozytywnie i mogę ją podzielić na 2 segmenty. System oraz opieka. Jakość systemu oceniam pozytywnie,a funkcjonalności, z których aktualnie korzystamy spełniają moje oczekiwania w stopniu 8/10. Tym co niesamowicie mnie zaskoczyło jest opieka. Zadaję bardzo dużo pytań i nie spotkałem się z sytuacją, w której musiałbym czekać na pomoc dłużej niż 2 godziny. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ jako młody zespół wiem, że mam bardzo mocne wsparcie w postaci doświadczenia i technologii.”
Mateusz Juja, E-commerce Manager – Miler