SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Marketing Automation

Buduj prawdziwie omnichannelowe procesy poprawiające konwersje na wszystkich etapach życia klienta. Twórz nieograniczone ilości wielowariantowych scenariuszy dopasowanych do zachowań użytkowników na stronie i ich transakcji.

Marketing Automation

Główne funkcjonalności

Twórz procesy zwiększające wartość Twoich potencjalnych i aktualnych klientów. Decyduj jak, kiedy i gdzie dostarczać klientom treści dopasowane do ich potrzeb.

Docieraj do klientów niezależnie gdzie są używając wielokanałowych strategii automatyzacji

Twórz reguły automatyzacji i określaj jak zareagować na zachowania klientów

Twórz procesy automatyzacji dzięki prostym, opartym o drag&drop kreatorom workflow

Zwiększaj sprzedaż przez przypominanie klientom o odwiedzonych lub zostawionych w koszyku produktach

Zautomatyzuj jak Twoja strona będzie angażować odwiedzających dzięki spersonalizowanej komunikacji

Zaprojektuj programy lead nurturing i scoring by rozgrzać leady przed procesem sprzedaży

Uruchom programy aktywizacji klientów dzięki dynamicznie dopasowanym ofertom i kodom rabatowym

Zautomatyzuj kampanie, które musiałeś na co dzień wykonywać ręcznie

Marketing Automation

Marketing Automation w SALESmanago bazuje na regułach automatyzacji

Marketing Automation w SALESmanago bazuje na regułach automatyzacji. Pozwalają one automatycznie reagować na zachowanie lub zmianę profilu zidentyfikowanych osób w bazie adresowej Klienta. Dzięki nim możemy realizować proste działania jak automatyczne powiadomienia i alerty dla działu handlowego o aktywności potencjalnych klientów. Z drugiej strony możemy realizować w pełni automatyczne, złożone i skomplikowane kampanie marketingowe.

Jak działają reguły automatyzacji

Jak działają reguły automatyzacji

Wykorzystując intuicyjny kreator, możemy w prosty sposób zbudować proste procesy marketingowe, które mogą się składać z 3 typów elementów:

Zdarzenia – to coś na co chcemy zareagować automatycznie. W SALESmanago Marketing Automation mamy dostępny bogaty wachlarz zdarzeń. Wśród nich warto wymienić: odwiedziny na stronie WWW, kliknięcie w mail, dodanie do kampanii marketingowej czy osiągnięcie określonej liczby punktów scoringu.

Warunki – dzięki warunkom możemy dokładnie określić dla jakich kontaktów system SALESmanago Marketing Automation ma realizować akcje, a dla jakich nie. Jednym z podstawowych warunków jest osiągnięcie określonego scoringu lub przynależenie do danej kampanii marketingowej.

Akcje – tutaj ustalamy co system ma zrobić. Wśród dostępnych akcji możemy uruchomić komunikację w odpowiednim kanale marketingowym do klienta, powiadomić dział sprzedaż lub Call Center, przekazać dany kontakt wewnątrz firmy, przesunąć w procesie sprzedażowym lub zaktualizować kartę kontaktu.

W systemie SALESmanago Marketing Automation możemy ustawić dowolną liczbę reguł automatyzacji i tworzyć kompletne zautomatyzowane procesy marketingowe, prowadzące klientów od momentu pozyskania kontaktu do dokonania zakupu.

Jak działa workflow

Dzięki Workflow jesteśmy w stanie zaplanować i zbudować kompleksowe kampanie marketingowe obejmujące najbardziej zaawansowane procesy. Tak samo jak w przypadku prostych procesów automatyzacji intuicyjny kreator pozwala stworzyć oraz zwizualizować procesy automatyzacji na podstawie 3 typów elementów: zdarzeń, warunków oraz akcji.

Jak działa workflow

Korzyści dla użytkownika

Automatyzując procesy marketingowe i sprzedażowe, firmy oszczędzają czas na ręcznym wykonywaniu pracy. Działy marketingu wykorzystujące automatyzację skupiają się dzięki temu na kluczowych strategicznych procesach. Firmy korzystające z Marketing Automation notują:

300% wzrost liczby kontaktów dostarczanych do działu sprzedaży

spadek liczby zignorowanych leadów z 80% do 25%

wzrost przychodu o 10%, tylko na automatyzacji procesu zarządzania kontaktami

w 63% przypadków wyższe wzrosty niż ich konkurencja

Czytaj więcej

Maksymalizuj przychody w eCommerce…
z głową