Email Marketing

Zwiększ CTR i OR swoich emaili o 400% dzięki dynamicznym mailom 1‑do‑1 z rekomendacjami produktowymi. Przestań zgadywać kiedy najlepiej wysłać cotygodniowy newsletter. Wyślij go w indywidualnie dopasowanym do każdego kontaktu dniu i godzinie.

SALESmanago Email Marketing

Główne funkcjonalności

Wykorzystaj potencjał Marketing Automation by Twój email marketing był mądrzejszy i bardziej efektywny. Docieraj do klientów ze spersonalizowaną treścią w odpowiednim czasie.

Twórz piękne i responsywne emaile bez pomocy IT w kreatorze drag&drop

Wybieraj layouty spośród setek gotowych do użycia szablonów

Personalizuj treść i czas dostarczenia wiadomości dla każdego kontaktu

Zawsze docieraj do klientów z najwyższą reputacją IP i dostarczalnością

Mierz efekty dzięki zaawansowanej analityce

Automatycznie oczyszczaj swoją bazę kontaktów ze złych adresów email

Używaj zautomatyzowanych programów emailowych lub wysyłaj indywidualne kampanie

Oszczędź czas przez ustawienie automatycznych kampanii email i autoresponderów

Zobacz wszystkie

Wykorzystaj hiper-personalizację w swoich mailach

Use hyper-personalization features in your emails
  • Treści Warunkowe
    pozwalają na stworzenie pojedynczej wiadomości, która będzie zawierała odpowiednie elementy wyświetlane wskazanym grupom użytkowników. Dzięki temu nie musisz tworzyć wielu, spersonalizowanych wiadomości, możesz stworzyć jeden wzór, który wyświetli wyspecjalizowane informacje w zależności od cech odbiorców. Na przykład, przy organizowaniu kampanii wokół letniej wyprzedaży, kobiety i mężczyźni, którzy otrzymają wiadomość, będą mogli zobaczyć różne banery promocyjne.

  • Personalizacja Placeholderów
    pozwala na wykorzystanie danych kontaktów aby zwrócić się do klientów bezpośrednio, np. po imieniu, i tym samym sprawić, aby twoja komunikacja miała bardziej osobisty charakter. Dzięki Personalizacji Placeholderów możesz szybko tworzyć zestandaryzowane masowe wiadomości, które będą sprawiały wrażenie przygotowanych specjalnie dla każdego klienta.

  • Dynamiczny Content 1-do-1
    pozwala na wykorzystanie danych behawioralnych i transakcyjnych twoich użytkowników do stworzenia wiadomości, które będą całkowicie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Tą funkcję możesz wykorzystać w między innymi celach retargetingu, up i cross sellingu. Z Dynamicznym Contentem, twoje maile zawsze będą przyciągać uwagę, gdyż będą zawierać dokładnie te oferty, które twoi klienci chcą zobaczyć.

  • Machine Learning & Rekomendacje AI
    to alternatywna metoda generowania spersonalizowanych treści, która pozwala na tworzenie ofert w oparciu o zachowanie innych użytkowników. Dzięki temu możesz wysyłać spersonalizowane wiadomości nawet do klientów, których dane transakcyjne są ograniczone i zasugerować im produkty, które inni kupujący uznali za atrakcyjne.

Funkcjonalności w systemie Email Marketingu SALESmanago dla każdego

  • Intuicyjny kreator emaili i newsletterów
  • Biblioteka bezpłatnych responsywnych szablonów
  • Import kontaktów i listy emailingowe
  • Import gotowych newsletterów z archiwum ZIP
  • Wysyłki do grup i segmentów klientów
  • Wysyłki testowe i testy A/B
  • Autorespondery
  • Personalizacja na bazie danych osobowych
  • Limitowanie wysyłek w czasie
  • Automatyczne opt-in, opt-out, double opt-in
  • Planowanie terminów wysyłek i wysyłki cykliczne
  • Wykrywanie twardych i miękkich zwrotek
  • Automatyczne czyszczenie bazy ze złych adresów
  • Monitoring dostarczalności emaili
  • Raporty otwarć i kliknięć w emailingi
Funkcjonalności w systemie Email Marketingu SALESmanago dla każdego

Co wyróżnia Email Marketing w SALESmanago?

Email Marketing

Znacznie więcej informacji niż tylko wiedza o otwarciach i kliknięciach w emaile system SALESmanago Marketing Automation po każdej wysyłce monitoruje całościowe zachowanie każdego kontaktu na stronie klienta. Następnie dostarcza informację o każdej kolejnej wizycie i zainteresowaniu konkretnej osoby z bazy klienta.

Automatyczna segmentacja behawioralna na bazie zachowania na stronie WWW – system SALESmanago Marketing Automation automatycznie segmentuje kontakty w zależności od tego, jakimi produktami i usługami na stronie się interesował i kiedy ponownie wracał na stronę.

Wysyłka właściwej treści do właściwych osób we właściwym czasie – dzięki analizie behawioralnej kontaktu i informacji, kiedy wchodzi na stronę system SALESmanago Marketing Automation automatycznie dostarcza właściwe treści i oferty do konkretnych pojedynczych osób wtedy, kiedy klient jest potencjalnie zainteresowany zakupem.

Unikalne możliwości personalizacji emaili (Personalizacja 3.0) – dzięki SALESmanago Marketing Automation każdy klient może dostać w temacie wiadomości nazwę produktu, który ostatnio oglądał na Twojej stronie WWW. Taka metoda drastycznie zwiększa skuteczność emailingów.

Personalizowane automatyczne dialogi email one-to-one – system SALESmanago Marketing Automation umożliwia zbudowanie kompletnych cykli komunikacyjnych z konkretnymi osobami w bazie w zależności od zachowania na konkretnych wysyłkach lub zachowania na stronie lub interakcji z działem handlowym.

Generowanie leadów behawioralnych i powiadomienia dla działu handlowego – system SALESmanago Marketing Automation na bieżąco automatycznie wskazuje te kontakty w bazie, z którymi powinien się kontaktować dział handlowy, kiedy powinien się kontaktować i jaki powinien być temat rozmowy.

Kompletna wiedza o każdym kontakcie gromadzona w jednym miejscu – SALESmanago Marketing Automation gromadzi kompletna wiedzę o każdym kliencie, historię wysyłanych emaili, otwarć, kliknięć, ale przede wszystkim dane o wizytach na stronie i scoring kontaktu, który umożliwia precyzyjne adresowanie ofertą handlową najbardziej wartościowych kontaktów.

Czytaj więcej

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.

Zobacz wszystkie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation

2020 © All Rights Reserved. Regulamin