Personalizowane treści na WWW

 

SALESmanago Marketing Automation pozwala zmienić stronę WWW w automatycznie reagujący na potrzeby odwiedzających kanał komunikacji. Możliwe jest dynamiczne personalizowanie wyświetlanych treści na stronie WWW w zależności od tego, który kontakt pojawia się na stronie WWW. Dzięki SALESmanago Marketing Automation dopasowywanie treści możliwe jest zarówno dla anonimowych odwiedzających oraz dla zidentyfikowanych użytkowników.

Najważniejsze możliwości

  • W pełni spersonalizuj grafiki i treści do profili i segmentów odwiedzających
  • Twórz responsywne formularze i landing page-e bez pomocy IT używając kreatorów drag&drop
  • Używaj inteligentnych rekomendacji produktowych by dostarczać odwiedzającym oferty 1-do-1
  • Pokazuj spersonalizowane banery zamiast ofert ogólnych
  • Wyświetlaj livechat, popupy i formularze odpowiednim osobom w odpowiednim czasie
  • Używaj testów A/B/X do optymalizacji swoich kampanii
  • Dynamicznie dopasuj kody rabatowe i ceny do wartości swoich klientów
  • Mierz efekty dzięki zaawansowanej analityce

Dostępne funkcjonalności

  • Bloki tekstowe i graficzne (banery)
  • Bloki produktowe (rekomendacje eCommerce)
  • Formularze kontaktowe
  • Formularze pobrań kuponów
  • Formularze pobrań materiałów
  • Generator Stron Docelowych (Landing Pages)
  • Generator dynamicznych personalizowanych skryptów
  • Dowolna modyfikacja strony pod kątem odwiedzającego

Korzyści dla użytkownika

  • Wzrost liczby kontaktów pozyskiwanych na stronie WWW
  • 200% wzrost konwersji na personalizowanych formularzach kontaktowych
  • Wzrost liczby kliknięć na stronie WWW i powracających użytkowników
  • Znaczne obniżenie bounce rate
  • Skrócenie czasu potrzebnego użytkownikowi na uzyskanie interesujących go informacji
  • Wydłużenie czasu spędzanego przez użytkowników na stronie WWW

Opinie klientów

„Program bardzo przydatny w pracy z dużą ilością klientów. Posiada wiele przydatnych funkcji o których można by długo mówić. Po ponad roku pracy z programem nie wyobrażam sobie pracy bez SALESmanago.”
Paweł Olczak – Key Account Manager, smartcafe.pl