Centrum Preferencji

“'Zero' party data to złoto... Kiedy klient ufa marce na tyle, by dostarczyć jej najbardziej wiarygodne dane, oznacza to, że marka sama nie musi starać się zrozumieć, czego chce klient

Fatemeh Khatibloo, VP główny analityk, Forrester

Stwórz Centrum Preferencji Klienta i pozwól klientom na zarządzanie swoimi zainteresowaniami, wybieranie najlepszych dla nich ofert i wyrażanie deklaratywnych intencji zakupowych. Skoncentruj się na zero-party data oraz wzbogać profile klientów 360°.

Analizuj skuteczność działań mających na celu pozyskanie deklaratywnych danych o klientach. Opracuj skuteczną strategię budowania kompletnych profili klientów, aby osiągać jeszcze bardziej imponujące wyniki marketingowe.
Skup się na zero-party data. Ta wiedza sprawia, że strona jest w pełni dostosowywana do potrzeb użytkowników, począwszy od rodzaju produktów, a skończywszy na rozmiarze, wszystko na podstawie ich wyborów dokonanych w Centrum Preferencji.
Rozbuduj profile klientów 360° dodając do widoku dane deklaratywne. Wykorzystuj zero-party data dla jeszcze lepszej personalizacji działań marketingowych.

Segmentuj

oraz personalizuj działania marketingowe jak nigdy wcześniej

Pozwól

odbiorcom decydować, co i kiedy otrzymują od firmy

Zbieraj

wszystkie zgody i dane z każdego kanału komunikacji w jednym miejscu

Zapewnij

najwyższe Customer Experience, jednocześnie nieustannie dbając o etykę danych

Udostępnij

użytkownikom możliwość dobrowolnego dostarczania informacji o swoich zamiarach, motywacjach i zainteresowaniach

Przechwytuj

dane w najbardziej zgodny z prawem sposób, z zachowaniem najwyższych zasad data ethics, aby nie zawieść klientów

Skup się

na dostarczaniu swoim klientom, unikalnych lub nawet ekskluzywnych treści

Komunikuj się

z klientami poprzez preferowane przez nich kanały i w wybranym czasie

Dopasuj

informacje do potrzeb swoich konsumentów, dostarczaj wyłącznie idealnie dopasowane treści

Z jednego miejsca wygodnie zarządzaj wszystkimi zgodami marketingowymi. Buduj i wzmacniaj relację z klientem uwzględniając jego wybory dotyczące preferowanej częstotliwości i rodzaju komunikacji.
Pokaż swoim klientom idealnie dopasowane treści, bazujące na ich wcześniejszych decyzjach. Zbieraj dane nie dlatego, że zmuszasz użytkowników do ich pozostawienia, ale dlatego, że oni tego chcą!
Poznaj lepiej swoich konsumentów. Odkryj ich preferowane kanały i oczekiwaną częstotliwość komunikacji. Pozwól decydować o tym, jak wykorzystasz dane!
  • Możliwości
    SALESmanago
    Inni
  • Kreator specjalnie dostosowany do potrzeb twojego eCommerce
  • Centrum zarządzania zgodami
  • Dostępne dla zidentyfikowanych kontaktów
  • Doskonała zgodność z preferencjami klientów potwierdzona przez zero-party data
  • Definiowanie kanałów komunikacji preferowanych przez użytkowników
  • Centrum zarządzania priorytetami komunikatów
  • Indywidualny dobór częstotliwości i metod komunikacji
  • Możliwość personalizacji dostarczanych materiałów marketingowych o nowych produktach i rekomendacjach
  • Wybór preferencji produktowych przez konsumenta
  • Opcja aktualizacji preferencji przez użytkownika
  • Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie
  • Przejrzysta polityka etyki danych dostępna dla wszystkich
Maksymalizuj przychody w eCommerce...
z głową