Inteligencja dla działu sprzedaży

 

SALESmanago monitorując zachowanie osób buduje ich profile behawioralne w formie Single Customer View, czyli w jednym miejscu na karcie kontaktu zyskujemy pełen pogląd na klienta i jego zainteresowanie. Informacje, które tam trafiają mogą pochodzić z wszelkich źródeł danych, np. dane transakcyjne z innego systemu CRM lub ERP. Inteligencja dla działu sprzedaży to udostępnienie im zgromadzonych przez SALESmanago informacji.

Dane można udostępniać za pomocą

  • Modułu CRM w SALESmanago
  • Bezpośrednio w CRM działu handlowego
  • W formie automatycznych alertów i powiadomień e-mail

Korzyści dla użytkownika

  • Integracja CRM z Marketing Automation zwiększa ROI z wdrożenia CRM o 17%
  • Sprzedawcy przeznaczają 20% więcej czasu na faktyczną sprzedaż
  • Sprzedawcy wiedzą z kim się kontaktować, kiedy i czym jest zainteresowany klient
  • Eliminujemy zimne telefony (tzw. cold calling). Sprzedawca zna potrzeby klienta jeszcze przed pierwszą rozmową
  • Dział handlowy zyskuje łatwiejszy dostęp do danych, już 10% poprawa jakości i dostępności danych to 14% wzrost przychodów firmy

Zarezerwuj indywidualną prezentację systemu

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas