Skutecznie zdobywaj klientów dzięki zintegrowanym danym i insight’om opartym na AI
Nasze rozwiązanie, oparte na solidnych fundamentach Customer Data Platform (CDP), bezproblemowo integruje dane z różnych źródeł, tworząc kompleksowy profil 360° Twoich klientów.
Wykorzystaj proste narzędzia do integracji danych, aby ujednolicić informacje o klientach pochodzące z różnych punktów styku i precyzyjnie targetować. Nasza analityka predykcyjna wykracza poza tradycyjną segmentację, przewidując zachowania i reakcje kontaktów, co wzmacnia Twoje wysiłki związane z pozyskiwaniem nowych klientów.
Zwiększaj konwersje dzięki spersonalizowanym doświadczeniom i danym zero-party
Łatwe w użyciu narzędzia ‘no code’ umożliwiają zbieranie cennych danych zero-party, budując bogatsze profile klientów, które wspierają precyzyjną i dynamiczną segmentację. Pozwala to na dostosowane rekomendacje produktów i spersonalizowane wiadomości we wszystkich kanałach, znacznie zwiększając prawdopodobieństwo konwersji.
Możliwości targetowania specyficzne dla eCommerce, pozwalają tworzyć spersonalizowane segmenty klientów, które reagują na zachowanie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu oferty zawsze trafiają w sedno.
Podnieś poziom zaangażowania klientów i buduj lojalność na długo
Nasze rozwiązania lojalnościowe oparte na danych zostały zaprojektowane tak, aby klienci budowali głębokie i trwałe relacje z Twoją marką. Łącząc dane klientów i wykorzystując analizy wspierane przez AI, możesz tworzyć niezwykle angażujące, spersonalizowane doświadczenia we wszystkich punktach styku.
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i konfigurowalnym segmentom, możesz dostarczać odpowiednie treści i oferty, które utrzymują zaangażowanie klientów przez cały cykl ich życia. Dodatkowo, umożliwiamy bezproblemową integrację z istniejącymi narzędziami business intelligence dla jeszcze pełniejszego widoku.