eCommerce

 

Dynamiczne treści SALESmanago to innowacyjne w skali światowej rozwiązanie pozwalające sklepom internetowym na osiągnięcie maksymalnej skuteczności e-mail marketingu i sprzedaży on site. Począwszy od sklepów ze specjalistycznym sprzętem medycznym, przez e-księgarnie, po krajowych liderów sprzedaży odzieży i butów przez Internet – automatyczny, personalizowany marketing sprawdza się w każdej branży.

SALESmanago automatyzuje cały proces pozyskiwania nowego klienta. Zaczynając od progresywnych pop-upów, poprzez dynamiczne emaile zwiększające konwersję, aż po rekomendację produktów na stronie i personalizowane reklamy RTB – Marketing Automation pozwala sklepom osiągać lepsze wyniki na każdej płaszczyźnie.

eCommerce w praktyce

Zadaj pytania podczas
szkolenia online z naszym ekspertem.

Przykłady wykorzystania SALESmanago w eCommerce:

Automatyczne, dynamiczne maile:

  • Mail podpowiadający produkty oglądane przez kontakt podczas ostatniej wizyty.
  • Mail dopasowany do całej historii wizyt kontaktu.
  • Mail podpowiadający produkty podobne do oglądanych.
  • Mail dobierający produkty komplementarne do ostatnio zakupionych.
  • Up-selling – wiadomość prezentująca produkty droższe i lepsze od tych którymi interesował się kontakt.
  • Dynamiczne tematy wiadomości dopasowane do zainteresowania kontaktu.

Ratowanie koszyka:

  • Statyczny email po porzuceniu koszyka.
  • Statyczny SMS po porzuceniu koszyka.
  • Personalizowany SMS po porzuceniu koszyka, wykorzystujący dane personalne, informacje o płci, przypisanych wcześniej rabatach i dane transakcyjne.
  • Dynamiczny email po porzuceniu koszyka, prezentujący dodane do koszyka produkty i wykorzystujący dane o przeszłych rabatach i transakcjach.
  • Cykliczny mail dynamiczny z produktami w koszyku z rosnącym rabatem na produkty.

Personalizacja newsletterów:

  • Treść wiadomości email dopasowana do danych personalnych, płci, miejsca zamieszkania, wieku i zainteresowania.
  • Filtrowanie newsletterów ze względu na płeć.
  • Segmentowane wiadomości wysyłane do grup zainteresowanych konkretnymi kategoriami produktów.
  • Newslettery z rabatami dla kontaktów nieaktywnych.
  • Klasyczne newslettery z elementami personalizacji.
  • Personalizowane tematy wiadomości.

Progresywne pop-upy:

  • pop-up z indywidualnym kodem rabatowym tylko dla niezidentyfikowanych kontaktów.
  • pop-up uzależniony od źródła wejścia na sklep.
  • pop-up z dodatkową kwotą na pierwsze zamówienie.

Dynamiczne rekomendacje na stronie:

  • Podpowiadanie produktów oglądanych podczas poprzedniej wizyty.
  • Specjalne oraz indywidualne ceny na produkty oglądane poprzednio.
  • Boksy z rekomendowanymi produktami dopasowanymi do historii wizyt.
  • Up-selling produktów bezpośrednio w koszyku zakupowym.

Reklamy RTB dopasowane do danych behawioralnych i transakcyjnych

  • Reklam z produktami rekomendowanymi na podstawie np. danych transakcyjnych lub historii odwiedzin.
  • Reklam zawierających kupon rabatowy skierowany do osób, które np. zrealizowały zakup na określoną kwotę.
  • Reklam produktów już wcześniej rekomendowanych w wiadomości e-mail, a jeszcze niezakupionych.
  • Reklam zawierających produkty dopasowane do ostatniego zakupu (komplementarne).
  • Reklam zawierających rekomendacje wynikające z dokonanych zakupów w sklepie stacjonarnym.
  • Reklam zawierających rekomendacje zakupu produktów, które zużywają się w określonym czasie (zachęta do powtarzalnego /okresowego zakupu).
  • Reklam przypominających o porzuconym koszyku w sklepie internetowym.

Lead Generation

  • Automatyczna segmentacja klientów odwiedzających stronę WWW.
  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
  • Sidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych za zapis.
  • System rekomendacji w czasie rzeczywistym.
  • Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.

Wdrożenie NextGen

  • Dostęp do analizy zmian profilu klientów i całej bazy na przestrzeni dowolnego okresu czasu
  • Możliwość rekomendowania produktów w formie ramek na stronie WWW i wiadomościach e-mail, które oglądał sam klient wraz z produktami, które widziały osoby oglądające te same produkty co klient
  • Możliwość rekomendowania produktów kupionych przez inne osoby, wraz z produktami, które kupił klient. Poprzez dynamiczne wiadomości e-mail i stronę WWW.
  • Dokładny pomiar atrakcyjności oferty w ramach kategorii i produktów dla klientów sklepu wraz z możliwością rozpoznawania trendów zakupowych i optymalizacją zaopatrzenia sklepu w produkty z najpopularniejszych kategorii.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas