Personalizowany remarketing

 

System SALESmanago Marketing Automation został zintegrowany z siecią RTB.  Pozwala to wyświetlać konkretnej osobie dopasowany komunikat na praktycznie dowolnej stronie WWW. Dzięki temu zyskujemy możliwości docierania z dopasowaną ofertą to osób, które opuściły stronę WWW i nie reagują na wiadomości e-mail.

Wyświetlane reklamy mogą być dopasowywane na podstawie

  • Danych behawioralnych
  • Danych transakcyjnych
  • Etapu w procesie zakupowym

Korzyści dla użytkownika

Zastosowań dla tej integracji jest wiele. Wszystko co robimy opiera się personalizacji i dopasowaniu każdego przekazu marketingowego i sprzedażowego do preferencji indywidualnego odbiorcy.

Dokładny opis możliwościPersonalizowany remarketing w RTB z Marketing Automation

Informację o zainteresowaniu zidentyfikowanej osoby można wykorzystać do serwowania dopasowanych indywidualnie ofert w sieciach reklamowych dopasowując ich treść do oglądanych ofert przez daną osobę, etapu sprzedażowego na którym się znajduje, segmentu lub danych z systemu ERP / CRM. Stosując personalizację remartketingu w sieciach reklamowy z SALESmanago:

  • zyskujemy możliwość wyświetlania reklam dopasowanych do konkretnego użytkownika
  • optymalizujemy koszty prowadzenia kampanii reklamowych
  • zwiększamy konwersję
  • możemy automatycznie uruchamiać i wyłączać kampanie dla konkretnych osób. Np. wyłączamy po zakupie reklamowanego produktu lub włączamy reklamę produktów porzuconych w koszyku.

Opinie klientów

„System Salesmanago to oszczędność czasu i etatów w firmie dzięki automatyzacji wysyłek. Personalizacja i kontekstowe dopasowanie ofert daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę ds. turystyki.”
Michał Jaworski, E-Commerce Manager, Rainbow

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas