Firma i Zarząd

 

Witamy w SALESmanago,

Tworzymy jeden z najbardziej innowacyjnych na świecie system klasy marketing automation. Naszą platformę dedykujemy sklepom internetowym, firmom B2C i B2B każdej wielkości. Nasi klienci osiągają znakomite wyniki sprzedażowe poprzez wdrażanie automatycznych, personalizowanych procesów we wszystkich kanałach marketingowych.

SALESmanago Marketing Automation zapewnia proste w obsłudze rozwiązania, które na nowo definiują sposób wykorzystywania tradycyjnych narzędzi marketingowych. W każdym elemencie naszej platformy staramy się wychodzić poza ramy i standardowe oczekiwania związane z e-mail marketingiem, dynamicznymi treściami na stronę www, social media marketingiem, reklamą w sieciach reklamowych i marketingiem mobilnym. Przewaga SALESmanago w tych elementach osiągamy dzięki unikalnemu na skalę światową wykorzystaniu w czasie rzeczywistym stale napływających danych behawioralnych i transakcyjnych o klientach.

Naszym celem jest tworzenie produktu, który umożliwi użytkownikom implementację najbardziej wyrafinowanych procesów marketingowych. System jest ciągle rozwijany o nowe możliwości i funkcjonalności, które najczęściej biorą się z pomysłów i propozycji naszych klientów, wśród których są najlepsi na skalę światową marketerzy.

Zdajemy sobie sprawę, że oprogramowanie to nie wszystko. Dlatego każdy z naszych klientów dostaje dedykowanego specjalistę Marketing Automation, który aktywnie wspiera klienta podczas projektowania i budowania procesów automatyzacji marketingu. Jesteśmy dumni z roli jaką odgrywamy w branży marketingowej oraz z pracy z Wami, w celu osiągnięcia wyjątkowych efektów biznesowych.

Najważniejsze informacje o spółce

  • Ponad 5000 klientów w 40 krajach, większość z nich to firmy eCommerce oraz B2C
  • Kluczowi klienci: Orange, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, RWE, ToysR US, Praktiker
  • Ponad 300 milionowa baza adresów email zarządzanych poprzez platformę SALESmanago
  • 200 osób zatrudnionych w Nowym Jorku, Londynie, Krakowie, Warszawie, Bangalore oraz Bukareszcie
  • SALESmanago zostało założone w 2011 roku; Inwestorzy: 3TS (Cisco, EIF, EBRD, OTP, Sitra, 3i i KfW), Integer
  • Ponad 500 resellerów na całym świecie z biurami sprzedaży w 20 krajach
  • Najważniejsze produkty: SALESmanago Marketing Automation, APPmanago Mobile Marketing Automation
  • Datanyze.com plasuje SALESmanago na 6 miejscu na świecie w kategorii Marketing Automation
  • VentureBeat sklasyfikował SALESmanago jako światowego lidera Marketing automation w segmencie B2C & SMB

Zarząd firmy

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu – posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie (Interia zatrudnia ponad 250 osób). W 2008 roku doprowadził do sprzedaży portalu dla jednej z największych grup medialnych na świecie – Bauer Media. Od tego czasu jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu, czego wynikiem jest powstanie SALESmanago Marketing Automation. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Więcej informacji http://pl.linkedin.com/in/grzegorzblazewicz

Konrad Pawlus

Konrad Pawlus, współzałożyciel oraz Chief Technology Officer – karierę zawodową rozpoczął ponad 10 lat temu, angażując się w rozwój unikalnych rozwiązań do prognozowania finansowego, opartego na modelach ekonometrycznych. W 2005 roku dołączył do Działu Rozwoju Oprogramowania spółki OpSource z siedzibą w Irlandii, gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud™ i rozwiązań billingowych SaaS. W 2009 roku dołączył do amerykańskiego Sabre – największego na świecie dostawcy oprogramowania – jako Technical Team Leader, gdzie był odpowiedzialny za rozwój jednego z największych na świecie portali turystycznych Virtually There. Następnie w roli Software Development Supervisor kierował projektem Traveler Notification Center obsługującego dziesiątki linii lotniczych z całego świata. Konrad Pawlus jest zapalonym pasjonatem i praktykiem wykorzystania metodologii Agile. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development – grupą najwyższej klasy inżynierów i programistów tworzących rozwiązania informatyczne automatyzujące marketing.

Więcej informacji http://pl.linkedin.com/in/konradpawlus

Tworzenie przyjaznego miejsca pracy

Staramy się tworzyć wspaniałe środowisko dla naszych zespołów. Jest to nie tylko miejsce pracy ale również spotkań towarzyskich, relaksu oraz zabawy. Nasi pracownicy mają do dyspozycji otwartą strefę relaksu, piłkarzyki, gry wideo oraz nieograniczony dostęp do świeżych owoców, mogą także wziąć udział w bezpłatnych zajęciach z jogi, które odbywają się w wieczorami w naszych biurach. Od lipca 2016 roku na parterze budynku otworzyliśmy bistro Food&People. Jest to miejsce gdzie można dobrze zjeść, wypić przepyszną kawę, a także spotkać się z ciekawymi osobami ze świata marketingu i nie tylko…

Nasz zespół

Obecnie w SALESmanago zatrudnione jest ponad 150 osób na całym świecie. Tworzymy unikalne międzynarodowe środowisko pracy, z wyjątkowo zmotywowanymi i doświadczonymi specjalistami w każdym aspekcie naszej działalności. Poznaj ich osobiście.

Katarzyna Mika – Dyrektor Działu Projektów w SALESmanago, związana z firmą od ponad dwóch lat. Absolwentka Socjologii na Uniwersytecie Jagielońskim w Krakowie. Pochodzi z Lublińca, miasta w województwie śląskim. Prywatnie, z powodzeniem organizuje eventy startup-owe, kiedy tylko znajdzie chwilkę wolnego czasu czyta. Aktualnie szkoli się w hand letteringu i tworzy własnoręcznie biżuterię.

Piotr Uryga – Dyrektor Działu IT w SALESmanago. Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu. Związany z Firmą od początków jej istnienia na rynku. w SALESmanago jest odpowiedzialny za zarządzanie zespołem IT, rozwój kluczowych funkcjonalności oraz utrzymanie systemów. Do niedawna znał każdą linijkę kodu SALESmanago. Prywatnie interesuje się motoryzacją i zabawkami dla dużych dzieci. Fan nowinek z zakresu nowych technologii. Z racji niepowodzenia w kulturystyce jako swoją ścieżkę kariery obrał programowanie.

Marek Broda – Dyrektor Operacyjny w SALESmanago. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją przygodę z Benhauer rozpoczął w 2012 roku, jako sprzedawca. Dzięki ciekawym zbiegom okoliczności, zajął się marketingiem, a w efekcie, z pozycji Dyrektora Marketingu, został w maju 2015 r. Dyrektorem Operacyjnym. Po godzinach wpada w panikę, gdy naprawione auto działa bez zarzutu, a w garażu nie została ani jedna wolna śrubka.

Marek Stopka – Dyrektor Działu Sprzedaży w SALESmanago. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Jeden z pierwszych pracowników SALESmanago, zatrudniony w lutym 2012 r. Pochodzi z Cięciny, miejscowości koło Żywca. Doświadczenie zdobywał m.in. w warszawskiej firmie Data Force Group, gdzie kierował sprzedażą i rozwojem produktu QUARTIC – profesjonalnym systemem inteligentnych rekomendacji dla e-commerce. W czasie wolnym biega, rówież w maratonach.

Aleksander Skałka – Dyrektor Strategii Marketing Automation. Związany z firmą od września 2010 roku i jest jednym z pierwszych pracowników Benhauera. Rodowity krakus i absolwent Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Prywatnie fan książek fantasy, specjalista od ciężkiej, smutnej muzyki i wokalista kapeli heavy metalowej. Całkiem niedawno był także aktywnym pasjonatem sportów ekstremalnych. Jak sam mówi jest też romantykiem!

Dariusz Fukas – Dyrektor Działu Marketing Automation Consulting. W Benhauer pracuje od 2013 roku. Od samego początku związany ze sprzedażą na rynku polskim, gdzie miał okazję prowadzić wdrożenia dla największych firm w kraju oraz zarządzać grupą sprzedawców. Obecnie, jako Dyrektor jest odpowiedzialny za rozwój Działu Consultingu. Po pracy stara się znaleźć choć chwilę na rozegranie kilku wirtualnych meczów w Football Managerze.

Zeke Lawrence – Urodził się i wychował w Indiach, gdzie znalazł wszystko to, co dla niego ważne. Mimo tego, że posiada już duże doświadczenie w dziedzinie sprzedaży i marketingu wierzy, że jeszcze wiele przed nim do odkrycia. Zeke jest głową indyjskiego teamu SALESmanago od sierpnia 2015 roku. JJego pasją jest uprawa ziemi, gra na gitarze i wyszukiwanie innowacyjnych rozwiązań sprzedaży produktów.

Nida Mohsin – Nida jest naszym Product Managerem w Dziale Obługi Klienta od listopada 2015 roku w indyjskim biurze w Bangalore. Posiada doświadczenie związane z techniczną stroną biznesu i marketingiem. Jej aspiracją jest dążenie do stawania się każdego dnia coraz lepszym. Kocha podróżować i jeżdzić na rowerze. Ma słabość do dobrego jedzenia. Jak sama mówi jest prawdziwym koneserem każdej kuchni.

Debabratha Sasmal – Debabratha jest naszym Lead Generation Specialist od kwietnia 2016 r. Pochodzi z Kolkaty – mieście w północno-wschodnich Indiach. W wolnym czasie czyta ksiązki, zwłaczcza te przygodowe oraz kryminalne. Jest również wielkim fanem wspinaczki górskiej i co roku zdobywa kolejny szczyt.

Praveena Rajsekar – Praveena wiedziała, o tym że zostanie Sprzedawcą, gdy udało jej się wymienić jej złamane jojo, na neonowe freesbie … w II klasie. Bezskutecznie próbowała swoich sił w innych profesjach (była studentką prawa, dziennikarką czy opiekunką zwierząt), ale umiejętności handlowe nie dały tak łatwo o sobie zapomnieć. Prywatnie, kiedy znajdzie odrobinę wolnego czasu uwielbia śpiewać, artystycznie wyładowywać się w kuchnni, a gdy odłoży trochę pieniędzy – kocha podróżować.

Denzil Johnson – Denzil jest Specjalistą Pre Sales w Bangalore od września 2015 roku. Ma 11 lat doświadczenia zawodowego związanego głównie ze Sprzedażą i Rozwojem Biznesu, w czasie których miał okazję zarządzać i prowadzić zespół, a także trenować swoje miękkie umiejętności. Prywatnie, jest profesjonalnym krykiecistą – reprezentował indyjski stan Karnataka oraz firmy w których pracował (czyli Dell International, Dell India, ICICI One source). Oprócz gry w krykieta ma talent do muzyki i tańca.

Julita Kowalczyk – Julita pochodzi z Łodzi, gdzie ukończyła Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Pracuje jako Country Manager w Mediolanie od kwietnia 2016 roku. Uwielbia włoską kulturę, język i przepyszne jedzenie, które zawsze gotuje dla bliskich. Poza pracą podróżuje i ogląda dobre filmy.

Bartosz Kotulski – Rodowity tarnowianin, miłośnik Krakowa. W SALESmanago od połowy 2012 roku – najpierw rozwijał sprzedaż krajową, a od 2014 roku prowadzi zespół sprzedaży zagranicznej. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UJ. Lubi być tam, gdzie coś się dzieje, dlatego dynamika pracy w Benhauer bardzo mu odpowiada. W wolnych od pracy chwilach gra na gitarze lub wyjeżdża na weekend za miasto z grupą znajomych żeby „odreagować”. Ogromny entuzjasta sportu, muzyki lat siedemdziesiątych i kapitalizmu.

Renata Gerlach – Renata w SALESmanago od trzech lat pełni rolę Business Development Managera, gdzie zajmuje się kompleksową obsługą sprzedażową klientów z branży hotelarsko-konferencyjnej, a także pozyskiwaniem oraz budowaniem długotrwałych relacji z klientami MSP oraz korporacyjnymi. Posiada bogate doświadczenie w segmencie marketingu internetowego. W 2008 roku ukończyła studia dzienne Instytutu Filologii Polskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Mateusz Ossowski – Mateusz kieruje i rozwija Dział Sprzedaży SALESmanago w Warszawie, a w Benhauer pracuje od 2014 roku. Wcześniej zajmował się naprawianiem żelazek, a następnie marketingiem i projektowaniem aplikacji webowych i mobilnych. Od pracy i internetów ucieka nurkując, najchętniej eksplorując wraki w Bałtyku oraz pomaga innym rozwijać tę pasję prowadząc kursy i szkolenia. Prywatnie kibic Legii Warszawa, snowboardzista. Uwielbia wycieczki rowerowe w Puszczy Kampinowskiej.

Radosław Gawlas – W SALESmanago jest Senior Product Managerem w Dziale zagranicznych partnerów. Z firmą Benhauer związany od 2013 roku. W tym okresie z powodzeniem powadził wiele wdrożeń dla klientów w Polsce jak i za granicą m.in. dla takich firm jak Ramsat, Enea S.A., Megastore S.A., Wisła Kraków S.A., czy największy ukraiński e-commerce Yakaboo. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim i zagorzały kibic Wisły Kraków. Pochodzi z malowniczej miejscowości w Beskidzie Śląskim – Brennej, a od 8 lat zamieszkuje Kraków.

Magdalena Rachowicz – Absolwentka kierunku filologii hiszpańskiej oraz politologii UP w Krakowie. Klawiaturę fortepianu zastąpiła komputerową, rozpoczynając swoją przygodę z SALESmanago w sierpniu 2015 r. jako Marketing Automation Specialist, aktualnie pełni funkcję Szefa Działu Marketingu. W swojej pracy najbardziej ceni kontakt z ludźmi oraz fakt, że rzadko kiedy sprawy układają się zgodnie z jej planem, co zmusza do szukania kreatywnych rozwiązań.

Agnieszka Orlik – W SALESmanago Agnieszka pracuje od września 2015 r. i współtworzy nasz warszawski team Działu Sprzedaży. Jako Produkt Manager rozpoznaje potrzeby klienta w zakresie rozwiązań marketingowych, aktywnie rozwija relację z klientami biznesowymi oraz negocjuje warunki umowy. Poza pracą, Agnieszka studiuje Socjologię ze specjalizacją: Marketing, Reklama i Nowe Media na Collegium Civitas w stolicy. Z racji dużego dystansu do siebie, w wolnych chwilach uczęszcza do teatru improwizacji.

Klaudyna Witczak – Z zawodu Klaudyna jest inżynierem metalurgii (po AGH). Od zawsze pasjonowały ją maszyny, reakcje chemiczne i inne dziwne rzeczy – stąd pewnie wybrała taki osobliwy kierunek. W Benhauer jest od maja 2015 roku, gdzie zaczynała w Dziale Sprzedaży, a w tej chwili kieruje Działem Presales (tzn. Crazy Call). Jak sama stwierdza jest jej tu dobrze – uwielbia pracę przy kompie, zwłaszcza w Excel’u. Ciągle uczy się kierowania zespołem. W przyszłości chciałaby założyć własny zakład jubilerski z „superekstradeasignerską” biżuterią dla gwiazd Hollywood albo domów mody.

Katarzyna Buras – Katarzyna jest Senior Product Managerem, prawą ręka Renaty Gerlach. W Benhauer od lipca 2014 roku. Kiedyś sprzedawała Klientom prawdziwą włoską pizzę, potem ekskluzywną odzież, dzisiaj sprzedaje prawdziwie ekskluzywne SALESmanago. Interesuje się modą i sztuką, niegdyś tworzyła portrety znanych osobowości. W wolnych chwilach jeździ na rowerze i gra w piłkę siatkową z ekipą z Benhauera.

Grzegorz Stanek – W firmie Benhauer od 2013 roku, realizuje się zawodowo rzucając statystykami z wdrożenia marketing automation jako Senior Product Manager. Oprócz marketingu, rozwija umiejętności w skręcaniu… skręcaniu alg! Alternatywny zawód, sushi maker. Absolwent WziB i AGH w Krakowie. W wolnych chwilach poszukuje ciekawych postaci w naszej historii i zdarza mu się być dyktatorem na prywatnej wyspie – ulubiona gra „Tropico”.

Weronika Witkowska – Weronika z Benhauerem jest związana od ponad roku. Najpierw, jako dedykowany opiekun dla jednego z naszych klientów, była odpowiedzialną za jego kompleksową obsługę, obecnie zajmuje się klientami zagranicznymi. Kończy Socjologię ze specjalizacją E-gospodarka na AGH. Uwielbia obserwować ludzi i analizować ich zachowania. Interesuje ją kultura amerykańska i włoska, a także historia sztuki.

Natalia Rex – Natalia pochodzi z Tarnobrzegu. Przez wiele lat mieszkała i podróżowała po Stanach Zjednoczonych. Podczas studiów uczyła fotografii, web design’u i pracowała dla gazety uniwersyteckiej. Po powrocie, w lipcu 2015 r. rozpoczęła karierę z SALESmanago. Aktualnie jest team leaderem projektów zagranicznych. Prywatnie interesuje się sztuką mixed media i fotomanipulacją.

Mariola Potępa – absolwentka studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego ukończonych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Swoją przygodę z Benhauer rozpoczęła na początku 2016 roku, obejmując stanowisko Project Managera. Na co dzień zajmuje się fotografią oraz podróżowaniem. Na zdjęciach najważniejsze są dla niej emocje, dlatego fascynuje ją fotografowanie człowieka.

Gabriela Załęcka – Gabriela pochodzi z Chrzanowa. Z wykształcenia psycholog oraz pedagog. W Benhauer pracuje od września 2015 roku w dziale Biura Obsługi Klienta, gdzie obecnie pełni funkcję Team Leadera. Jako Project Manager uwielbia pomagać Klientom w projektowaniu oraz wdrażaniu procesów automatyzacji. Jest spontaniczną, niepoprawną optymistką. Prywatnie mama 3 letniego Oskara. Uwielbia książki i szarlotkę z lodami.

Katarzyna Rejdych – Pochodzi z Chrzanowa, a w SALESmanago pracuje od 13 stycznia 2015 roku. Najpierw opiekowała się klientami w Dziale BOK, w międzyczasie tworzyła pomoc.salesmanago.pl, uzupełniała wiki oraz edukowała i prowadziła webinary. Aktualnie rozpoczęła działania w osobnym Dziale Customer Experience & Education. Tam zajmuje się rozwojem aplikacji, projektowaniem nowych funkcjonalności UX. W daszym ciągu edukuje i szkoli resztę załogi BOK. W wolnym czasie, kiedy już go znajdzie, pływa i nurkuje.

Tomasz Świątek – Tomek jest pogodnym i zawsze chętnym do pomocy pracownikiem działu Marketing Automation Consulting. Poza działaniami związanymi z przygotowywaniem i realizacją kampani marketing automation w SALESmanago, odpowiada również za wsparcie klientów APPmanago. Z wykształcenia psycholog, w wolnym czasie gitarzysta zespołu „około” rockowego. Nie wyobraża sobie życia bez wołowiny.

Mateusz Konopka – Mateusz w Benhauerze pracuje nieprzerwanie od roku. Aktualnie kieruje Działem Produkcji, gdzie zajmuje się kodowaniem newsletterów responsywnych, popupów, formularzy kontaktowych itp. Wolne weekendy spędza fotografując m. in. śluby. Wśród innych zainteresowań wymienia programowanie, grę w squasha, piłkę nożną oraz rozwiązywanie quizów. Pochodzi z Łazów w województwie śląskim.

Hubert Olszowski – Hubert to pochodzący z Kłaja wieczny optymista wciąż poszukujący mocnych wrażeń. W SALESmanago od sierpnia 2015 roku pracuje jako troskliwy opiekun kilkudziesięciu projektów, odpowiedzialny za wdrażanie procesów automatyzacji. Ponadto grafik – samouk ciągle zgłębiający tajniki marketingu internetowego oraz social media. Prywatnie pasjonat jazdy na nartach oraz piłki kopanej, zainteresowany historią naszego kraju, najbardziej relaksujący się wśród swoich najbliższych.

Dawid Dąbrowski – Dawid pracuje od 1,5 roku jako Programista Java. W Benhaurze zajmował się już wszystkimi produktami, które tworzymy – SALESmanago, APPmanago, Marketingmatic, NextGen. Prywatnie, w wolnej chwili uprawia Air Downhill czyli ekstremalne kolarstwo górskie. Interesuje się inżynierią oprogramowania. Jest zwolennikiem metodyk zwinnych i czystego kodu.

Kamil Chlebek –

class Osoba {
      String imie = "Kamil";
      String nazwisko = "Chlebek";
      LocalDate pracujeOd = LocalDate.of(2015, 10, 15);
      String pochodziZ = "Rabka - Zdrój";
      String[] zamujeSię = {"appmanago", "nextgen", "salesmanago"};
      String[] lubi = {"minionki", "gotowanie"};

      public String humor(String pytanie) {
      if (pytanie.contains("integracja"))
        return "zły";
      return "dobry";
      }
    }
    

Paweł Sakowicz – Urodzony i wychowany w Krakowie – Uważa, że życie jest niczym giełda – zawsze są duże wzloty i upadki, więc po prostu trzeba przywyknąć i nauczyć się radzić w sytuacjach kryzysowych. Do swoich pasji zalicza sport, w tym przede wszystkim tenis i piłkę nożną, podróże do egzotycznych krajów, Bieszczady i memy internetowe.

Piotr Wrona – Piotr od kwietnia 2014 rok pracuje w Benhauerze, gdzie zarządza zagranicznym kanałem partnerskim w Dziale Sprzedaży. Do Krakowa przyjechał z rodzinnego Tarnowa i jest absolwentem Stosunków Międzynarodowych na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Jest wielkim fanem irlandzkiego zespołu U2, na którego koncertach był aż siedmiokrotnie. W wolnym czasie gra na gitarze i śpiewa (oczywiście repertuar U2).

Ania Polaczy – Ania pochodzi z Sułkowa – małej miejscowości na Opolszczyźnie i jest to jedyne miejsce, w którym jak sama przyznaje się nie gubi, ponieważ jest tam tylko jedna ulica. Absolwentka Uniwersytetu Ślaskiego, od marca 2015 roku zatrudniona w firmie Benhauer w dziale Marketing Automation Consulting. W swojej pracy poszukuje niestandardowych rozwiązań dopasowanych bezpośrednio do klienta i z zaangażowaniem tworzy strategie automatyzacji marketingu. Zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do życia.

Milena Kuźnicka – Milena prace w Benhauerze zaczęła w marcu 2014 roku, gdzie początkowo przez 3 miesiące pracowała w Dziale Sprzedaży. W lipcu zeszłego roku, szczęśliwie przeszła do Działu IT. Przez długi czas zajmowała się przygotowaniem maili dynamicznych czy systemów rekomendacji. Obecnie, trwa Jej owocna przygoda z Javą. Absolwentka Informatyki Stosowanej na AGH, gdzie uzyskała tytuł mgr inż. Pochodzi z Ostrowca Świętokrzyskiego i jak na razie jest jedyną kobietą w Dziale IT. Hobby Mileny to przede wszystkim podróże, choć ostatnio odkrywanie branży IT zajmuje Jej cały wolny czas.

Michał Janas – Pochodzi z Tarnowa, jest zawsze uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony , a od 2005 roku jest mieszkańcem Krakowa. Michał z SALESmanago jest związany jest od 2013 r., gdzie pracuje w zagranicznym kanale partnerskim w Dziale Sprzedaży. Prywatnie jest sędzią piłki ręcznej na poziomie międzynarodowym. Uwielbia podróżować, a taką możliwość daje mu nie tylko hobby, ale i praca. Jego motto życiowe brzmi ‚new is always better’.

Paweł Kapusta – W firmie Benhauer pracuje od kwietnia 2015 r. Wcześniej próbował sił w wielu branżach i na różnych stanowiskach. Najczęściej jednak działał na styku sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Jego wielką pasją jest sport, który od najmłodszych lat towarzyszy mu w przygodzie z życiem. W tym momencie jest czynnym trenerem piłki nożnej oraz pływania. Hobbystycznie interesuje się programowaniem, więc praca w naszej firmie i kontakt z technologiami IT idealnie spełniają Jego oczekiwania w tej materii.

Dagmara Zilska – Dagmara po raz pierwszy w Benhauerze pojawiała się 27.04.2015 i od tego czasu sprawuje funkcję Project Managera. W pracy Jej głównym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszego kontaktu i zapewnienie wsparcia dla Klientów firmy. Pochodzi z Psar, w Zagłębiu. Jest absolwentką Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jej największe hobby to podróże i poznawanie codziennego życia mieszkańców innych kultur. Wielka fanka kina i białej czekolady.

Jan Galas – Janek już ponad rok jest pracownikiem Benhauera. Początkowo, przez pierwsze trzy miesiące był pracownikiem Działu Sprzedaży, z którego z sukcesem przeszedł do Działu Marketingu. Tam, zajmuje się przede wszystkim aktywnościami cyklicznymi: dba o wysyłki mailingów, zaproszenia na webinary oraz wszelkiego rodzaju działania techniczne związane z marketingiem. Dodatkowo, wie wszystko o aktywizacji marketingowej. Krakus z urodzenia i absolwent historii na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Magdalena Derela – „Nie wiesz czegoś? Zapytaj Magdę!” – tym prostym zdaniem najprościej podsumować Magdę, która jest naszym Office Managerem od maja 2015 roku. Pochodząca z Krakowa, pozytywnie zakręcona i zawsze uśmiechnięta pomaga wszystkim pracownikom odnajdywać się w gąszczu papierologii. W czasie wolnym od pracy ucieka w świat książek.

Łukasz Jordan – Pochodzi z malowniczych Myślenic – małego miasta pod Krakowem. Aktualnie student ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym. Barwną karierę w Benhauerze rozpoczął w marcu 2016 roku, gdzie służy dobrą radą i wsparciem dla klientów biznesowych. Pasjonat sportu, a szczególnie piłki nożnej (choć nazwisko może wprowadzać w błąd). W przeszłości zawodnik Dalinu Myślenice, obecnie tylko amatorsko zwodzący rywali futbolówką. Właściciel artystycznej duszy, posiada „nietuzinkowe” poczucie humoru, a pozytywnym nastawieniem zarażam wszystkich wokół.

Maja Kowalska – Maja to człowiek-orkiestra i wulkan (jak przystało na geologa) energii. Z urodzenia – Scyzoryk, po naturalizacji – Krakus (który nadal wychodzi na dwór zamiast na pole, a jak się zapomni to je jagody zamiast borówek). Od listopada 2015 jest związana z projektem APPmanago, które nazywa swoim trudnym, choć kochanym dzieckiem. Prowadzi dwa blogi, tworzy hasła do kampanii reklamowych w social media, edukuje i konsultuje językowe wątpliwości (w stylu Sherlocka Holmesa), a od niedawna objęła opieką cały firmowy content. Twierdzi, że oficjalnie powinna być zatrudniona na stanowisku o nazwie: Manager od Cudów, Władca Czasu i Ogarniacz Chaosu.

Justyna Sokołowska – Aktualnie studentka ostatniego roku Inżynierii Środowiska na AGH. Pracę w SALESmanago jako Project Manager zaczęła w czerwcu 2016r. Amatorsko zajmuje się grafiką oraz dekorowaniem wnętrz. W wolnych chwilach uwielbia spędzać czas w rodzinnym Rzeszowie. Jej hobby to czytanie książek, podróżowanie oraz sporty ekstremalne. Swoją przyszłość wiąże z biznesem internetowym.

Michał Dróżdż – Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się marketingiem i sprzedażą. Doświadczenie zdobywał zarówna na rynku krajowym, jak i globalnym. Ukończył zarządzanie na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie. Obecnie pomaga klientom realizować cele biznesowe dzięki analizie, dobrej komunikacji, i automatyzacji. Michał po godzinach pomaga dzieciom z projektu Akademia Przyszłości walczyć o więcej. Prywatnie jego pasją jest jazda konna, ale też lubi nowe wyzwania jak np. nieodmiennie gotowanie.

Siedziba główna

BENHAUER Sp. z o.o.
ul. Grzegórzecka 21
31-532 Kraków
KRS: 0000523346
tel. +48 531 756 629
E-mail: krakow@salesmanago.pl

SALESmanago, Oddział w Warszawie
ul. Grzybowska 2
00-131 Warszawa
tel. +48 535 207 005
E-mail: warszawa@salesmanago.pl

SALESmanago, European Headquarters
Suite 635, Milton Keynes Business Centre
United Kingdom
tel: +44 78 7774 5692
E-mail: uk@salesmanago.com

SALESmanago, German Headquarters
Rosenstraße 17, 10178 Berlin
Germany
tel: +49 176 3100 490 6
E-mail: germany@salesmanago.com

SALESmanago, US Office
85 Broad St., New York 10004
United States of America
tel: +1 212 470 9247
E-mail: usa@salesmanago.com

SALESmanago, India Headquarters
#GF 06, Business Point, Brigade Road
Bangalore-560025, India
tel: +91 99 8668 3331
E-mail: india@salesmanago.com

Profile Benhauer najważniejszych światowych katalogach

Benhauer w mediach

Materiały dla mediów

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas