e-Mail Marketing vs Marketing Automation


 

Poznaj 5 powodów dla których warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing automation

Marketing Automation nie jest nową nazwą dla systemów e-Mail Marketing. To zupełnie nowa generacja narzędzi dla marketera i działów marketingu, który oprócz wysyłek wiadomości e-Mail i Newsletterów daje Ci identyfikację oraz monitoring osób z Twojej bazy kontaktowej na Twojej stronie WWW.

Dane, które gromadzi system o Twoich kontaktach na Twojej stronie WWW wykorzystasz do personalizowanych akcji marketingowych we wszystkich kanałach dotarcia do klienta.

  • – automatyczne wiadomości e-mail z dopasowaną ofertą i treścią
  • – dynamiczna i dopasowana treść do konkretnych osób na Twojej stronie WWW
  • – powiadomienia dla handlowców, które kontakty są zainteresowane Twoimi produktami i usługami

Dlaczego najlepsze i największe w Polsce firmy wybrały system SALESmanago?

1. Marketing Automation daje profesjonalny system e-mail marketing za darmo bez limitu wysyłanych wiadomości

Tworząc konto w systemie marketing automation dostajesz własne konto do wysyłek newsletterów i e-mailingów i profesjonalny system do e-mail marketingu z nielimitowaną liczbą wysyłek za który nie musisz dopłacić ani grosza. W efekcie za te same pieniądze dostajesz znacznie więcej (CRM, dynamiczną treść na stronę WWW)

2. SALESmanago identyfikuje osoby wchodzące na Twoją stronę WWW i monitoruje ich zachowanie – gromadzisz unikalne dane umożliwiające efektywne zwiększanie sprzedaży

System marketing automation monitoruje zachowanie konkretnych osób z Twojej bazy na całej stronie www. Znasz i dowiadujesz się z jakiej frazy dany potencjalny klient wszedł na stronę i jakie strony odwiedził. Dzięki temu Twój dział marketingu i sprzedaży dostaje unikalną wiedzę na temat zainteresowania potencjalnego klienta.

Monitoring zachowania kontaktu na Twojej stronie WWW

Identyfikacja osób wchodzących na Twoją stronę WWW w czasie rzeczywistym

Identyfikacja firm wchodzących na Twoją stronę WWW z informacją o zainteresowaniu

3. Marketing Automation umożliwia włączenie marketera i działu marketingu w procesy sprzedażowe i edukację potencjalnych klientów w programach Lead Nurturing

W systemie Marketing obok siebie pracują marketingowcy (edukacja potencjalnych klientów, e-mail marketing) i sprzedawcy (lejki sprzedażowe i CRM) i razem realizują cele sprzedażowe. Dział marketingu przygotowuje potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcami i tworzy procesy edukacyjne uwzględniające wszystkie dostępne kanały.

4. Marketing Automation to narzędzie wsparcia sprzedaży, które udostępnia unikalną wiedze dla handlowców o potencjalnych klientach (Lead Scoring) oraz wskazuje z którymi klientami należy się kontaktować.

System Marketing Automation analizuje zachowanie klienta i dostarcza handlowcom informacji o Scoringu potencjalnego klienta i wskazuje idealny moment do rozpoczęcia sprzedaży bezpośredniej.

5. SALESmanago umożliwia zaawansowane integracje z systemami CRM / ERP / systemami transakcyjnymi i wykorzystanie danych o transakcjach i zakupach klientów do automatyzacji

System marketing automation umożliwia zaawansowaną integrację z systemem CRM u klienta i odzwierciedlenie cykli sprzedażowych w systemie MA i automatyczne transportowanie danych transakcyjnych klientów. Dzięki temu w systemie Marketing Automation mamy doskonałe połączenie danych behawioralnych i transakcyjnych, które możemy następnie wykorzystać do automatyzacji.

System do Automatyzacji znacząco podnosi skuteczność e-Mail Marketingu

Przykładowe funkcjonalności, których nie znajdziesz w systemie do e-Mail Marketingu a znajdziesz w systemie Marketing Automation

  • Kompleksowa baza danych o klientach i potencjalnych klientach
  • Lejki sprzedażowe, kampanie sprzedażowe i powiadomienia dla handlowców
  • Kompleksowe nonitorowanie zachowania kontaktów online i w aplikacjach mobilnych
  • Moduł tworzenia procesów automatyzacji sprzedaży i marketingu
  • Programy Lead Nurturing i programy edukacji potencjalnego klienta
  • Automatyzacja komunikacji z klientem via e-mail, www i call center
  • Kompleksowa integracja z zewnętrznymi systemami CRM/ERP/Business intelligence
  • System scoringu potencjalnych klientów (Lead Scoring)
  • Dynamiczne formularze kontaktowe i progressive profiling
  • Zaawansowana segmentacja kontaktów na podstawie danych behawioralnych i transakcyjnych
  • Automatyczne zadania, notatki i alerty sprzedażowe
  • Zarządzanie całym cyklem życia klienta (lifecycle marketing)
  • Moduły umożliwiające współpracę działu marketingu i sprzedaży
  • Zautomatyzowane zarządzanie wydarzeniami marketingowymi
  • Pełna analityka działań marketingowych i analiza ROI
  • Rozbudowana struktura ról i uprawnień użytkowników systemu
  • Zarządzanie wizytami B2B – identyfikacja firm odwiedzających stronę
  • Monitoring e-maili z ofertami handlowymi B2B i B2C
  • Revenue Performance Management (RPM)
  • Inteligentne dwukierunkowe SMSy i VMS
  • Dynamiczna treść na stronie WWW
  • Moduł call center i telemarketing
  • Automatyczna Analityka i raportowanie handlowe
  • Analityka marketing mix procesu sprzedażowego
  • Dynamiczna treść na stronie www dla sprofilowanych anonimowych wizyt

Zaawansowane funkcjonalności e-Mail Marketing

Dla zaawansowanych użytkowników systemu e-Mail Marketing, SALESmanago posiada pełną gamę zaawansowanych możliwości. Szczegóły poznają Państwo w Tabeli Funkcjonalności

Zobacz cennik i wypróbuj za darmo >
lub napisz na info@salesmanago.pl jeśli chcesz aby nasz Produkt Manager zrobił dla Ciebie indywidualną prezentację systemu Online i opowiedział jak można go wykorzystać w Twojej firmie

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas