Wydarzenia

 

Zapraszamy na wydarzenia na których można nas spotkać z warsztatami i wykładami o SALESmanago i Marketing Automation

Marketing Automation Day, 30 listopad 2016, Mediolan
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 18 listopad 2016, Sztokholm
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 27 październik 2016, Berlin
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 13 październik 2016, Londyn
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 6 październik 2016, Kluż-Napoca
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
inDIGITAL MARKETING, 5-6 październik 2016, Warszawa
In Digital Marketing to wydarzenie w całości poświęcone digital marketingowi. To czas na przyjrzenie się rewolucyjnym zmianom oraz nowym technologiom wspierającym marketing i komunikację. Nasi specjaliści pokażą jak przy wsparciu Marketing Automation osiągnąć sukces w Digital Marketingu.
Marketing Automation Day, 29 września 2016, Barcelona
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 28 września 2016, Madryt
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 22 września 2016, Kijów
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 21 września 2016, Bruksela
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
IT Future Expo 2016, 7-8 września, Warszawa
W dniach 7-8 września 2016 r., na terenie warszawskiego Stadionu PGE Narodowego, odbędzie się jedno z najbardziej oczekiwanych i prestiżowych wydarzeń branży informatycznej w Polsce – targi innowacyjnych technologii informatycznych. Będzie to już czwarta edycja wydarzenia! Ze strony SALESmanago pojawi się CEO – Grzegorz Błażewicz. Zapraszamy!
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 28 i 29 lipca 2016, Gdańsk
Kolejna edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Marketing Automation Day, 16 czerwca 2016, Bukareszt
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 24 maj 2016 – Budapeszt / 25 maj 2016 – Praga
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Festiwal BOSS, 21 – 27 kwietnia 2016, Kraków
XIII edycja Największego Festiwalu biznesu w polsce. Festiwal BOSS jest największym ogólnopolskim przedsięwzięciem biznesowym organizowanym przez studentów nieprzerwanie od 12 lat. To platforma, za pomocą której spotykają się dwa światy – biznesowy oraz studencki. Festiwal stwarza okazję do spotkania najbardziej przedsiębiorczych ludzi w Polsce i nawiązania cennych kontaktów, które w przyszłości mogą zaowocować współpracą. Jest źródłem motywacji, pobudza kreatywność uczestników i kształtuje szersze spojrzenie na świat. Dzięki festiwalowi uczestnicy mają niepowtarzalną szansę na zdobycie wiedzy oraz umiejętności bezpośrednio od praktyków biznesu. 27 kwietnia zapraszamy na spotkanie z Prezesem SALESmanago – Grzegorzem Błażewiczem na Uniwersytecie Ekonomicznym o 14:30.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 21 i 22 kwietnia 2016, Warszawa
Kolejna edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Marketing Automation Day, 19 kwietnia 2016, Madryt
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego specjaliści z SALESmanago, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 9 marca 2016, Bangalore, Indie
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego Grzegorz Błażewicz oraz Konrad Pawlus – założyciele firmy, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 25 i 26 luty 2016, Kraków
Kolejna edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Marketing Automation Day, 9 luty 2016, Mediolan
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego Marek Stopka oraz Marek Broda – Senior Product Managerowie, przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
STARTUP EUROPE WEEK, 5 luty 2016, Płońsk
Chciałbyś założyć StartUp lub prowadzisz działalność gospodarczą? To wydarzenie jest dla Ciebie. Łukasz Miller – specjalista SALESmanago opowie o Lead Nurturingu i edukacji klienta w systemie marketing automation. Zapraszamy
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 28 i 29 stycznia 2016, Warszawa
Pierwsza w tym roku edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 17 i 18 grudnia 2015, Warszawa
Ostatnia w tym roku edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Kongres Marketing Automation, 1 grudnia 2015, Warszawa
Już 1 grudnia odbędzie się III edycja Kongresu Marketing Automation na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz kolejny zaprosiliśmy wyjątkowych gości i ekspertów świata biznesu m. in. Marek Roleski i twórca znanych reklam Benettona Oliviero Toscani, Rafał Brzoska prezes InPost, ks. Jacek WIOSNA Stryczek i wielu innych. Sprawdź pełen program i zarejestruj się już dziś. Zapraszamy!
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 19 i 20 listopad 2015, Kraków
Kolejna edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Marketing Automation Day, 20 listopad 2015, Bukareszt
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego Marek Broda i Bartosz Kotulski – Senior Product Managerowie przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
10 Kongres Online Marketing, 19 listopad 2015, Warszawa
Poznasz nowe narzędzia i triki marketingowe, ukryte możliwości promowania z wykorzystaniem Facebooka, jak krok po kroku przygotować wzorcową kampanię, jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe oraz wiele innych.
Marketing Automation Day, 5 listopad 2015, Dublin
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego Grzegorz Błażewicz oraz Konrad Pawlus – założyciele firmy przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Marketing Automation Day, 28 październik 2015, Budapeszt
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego Marek Broda i Bartosz Kotulski – Senior Product Managerowie przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
SALESmanago Platynowym Sponsorem konferencji Meet Magento, 28 październik 2015, Madryt
Zapraszamy do Hiszpanii na coroczną edycję konferencji Meet Magento. Można spotkać na niej pasjonatów platformy Magento i wymienić się informacjami dotyczącymi nowości, a także swoimi doświadczeniami.
Poznaj panoramę rynku ehandlu! IX Targi eHandlu, 15 październik 2015, Warszawa
Organizowane od 2011 roku przez Fundację Polak 2.0 Targi eHandlu to największe spotkania branży e-commerce w Polsce, podczas których wiosną i jesienią średnio 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 150 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych
Marketing Challenge Forum, 15 października 2015, Praga
Inspirujące sugestie i wartościowe „know-how” na konferencji skupiającej się przede wszystkim na marketingu B2B. Specjaliści marketingu z Czech oraz innych Europejskich krajów zaprezentują swoje najciekawsze analizy przypadków (case study), najnowsze trendy w B2B, a także podzielą się swoimi „porażkami”.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 8 i 9 październik 2015, Warszawa
Kolejna edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
KONGRES – DIAMENTY SPRZEDAŻY, 6 październik 2015, Warszawa
Wydarzenie jakiego jeszcze nie było. Na jednej scenie pojawią się najwięksi eksperci sprzedaży na świecie. Ten kongres zrewolucjonizuje podejście do współczesnej sprzedaży.
BeaconValley Hackathon, 27-28 czerwca 2015, Kraków
Masz pomysł na appkę, która zlikwiduje kolejki w urzędzie miasta? Twój projekt ma szansę zwiększyć liczbę klientów w lokalnej restauracji? A może chciałbyś zakodować grę miejską dla turystów odwiedzających Kraków? Zostań legendą i pomóż stworzyć pod Wawelem namacalną Dolinę Beaconów! Do wzięcia udziału w wydarzeniu zapraszamy programistów, grafików, project mangerów i wszystkich fanów technologii BLE.

Zapraszamy na prelekcję: beacony w Marketing Automation prowadzi CTO SALESmanago, Konrad Pawlus.
TravelCamp, 23 czerwca 2015, Warszawa
TravelCamp to spotkanie środowiska internetowego z branżą turystyczną i hotelarską. Korzystając z doświadczeń polskich i zagranicznych barcampów od połowy 2010 roku realizujemy pierwsze w Polsce cykliczne spotkania adresowane do osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem turystycznym.

TravelCamp to świetna okazja do udziału w nieformalnym otwartym spotkaniu ekspertów z zakresu e-marketingu z branżą turystyczną, wymiany doświadczeń oraz poznania nowych trendów w e-turystyce. Spotkanie adresowane jest do studentów i absolwentów uczelni turystycznych, hotelarzy i właścicieli obiektów noclegowych, biur turystycznych, touroperatorów osób zainteresowanych uruchomieniem biznesu turystycznego w internecie.
III Konferencja ekspercka – Marketing Progress, 28-29 maja 2015, Wrocław
Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w jak najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress.

29 maja, w drugi dzień konferencji, zapraszamy państwa do wzięcia udziału w certyfikowanych warsztatach SALESmanago Marketing Automation, które prowadzą specjaliści: Aleksander Skałka i Marek Broda.

Wiecej informacji: http://warsztaty.marketing-automation.pl/
III Konferencja Klubu Biznesu – Nowy Marketing Beauty, 28-29 maja 2015, Warszawa
Konferencja Klubu Biznesu Beauty Inspiration to jedno z najważniejszych branżowych spotkań w naszym kraju, które co roku skupia właścicieli i zarządzających obiektami beauty i spa. Temat każdej konferencji jest odzwierciedleniem aktualnych trendów rynkowych bądź odpowiedzią na bieżące potrzeby biznesu. Tym razem spotkanie poświęcamy zagadnieniu pozyskania klienta i związanym z tym najnowszym rozwiązaniom marketingowym.
Online Marketing Expo – OMExpo, 27-28 maja 2015, Madryt
Online Marketing Expo to wydarzenie marketingu cyfrowego, zrzeszajace marketingowców z całego świata. To także program debat i seminariów ekspertów sceny krajowej i zagranicznej. OMExpo jest miejscem spotkań zarówno wystawców jak i ich potencjalnych klientów z segmentów takich jak digital marketing czy e-commerce.
Internet ASAP, 21-22 maja 2015, Kraków
2 dni informacji i inspiracji. Marketing zintegrowany dzięki technologii. Najlepsi praktycy, najnowsze technologie, gorące inspiracje. Zobacz dokąd zmierza marketing. Bądź tam przed konkurencją!
Hello Ecommerce – jak skutecznie sprzedawać w internecie, 19 maja 2015, Warszawa
Polska wybija się na tle innych rynków pod względem tempa rozwoju e-commerce. Na 33 mld zł w 2015 r. szacowana jest wielkość rynku e-handlu. Dwucyfrowy wzrost w kolejnych latach sprawi, że za 5 lat może to być już 90 mld zł. Co dziesiąta złotówka (lub euro) będzie w 2020 r. wydawana za pośrednictwem sieci, a to tworzy wiele możliwości i wyzwań dla biznesów właściwie z każdej kategorii rynkowej.
Warsztaty dla Partnerów SALESmanago, 8 maja 2015, Wrocław
Spotkania z Partnerami są niezwykłą okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń związanych z obsługą i sprzedażą systemu SALESmanago. Prezentujemy na nich system i jego funkcjonalności, szkolimy w jego sprzedaży, ale budujemy także wspólnotę biznesową – miejsce dla nawiązywania nowych, obiecujących relacji. Esencja wiedzy o Marketing Automation!
Targi e-commerce i m-commerce, 5 maja 2015, Katowice
e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, sektor m-commerce staje się coraz popularniejszy, a globalnie już 1/4 transakcji dokonywana jest mobilnie. Wierzymy w ten rynek i wspólnie z Izbą Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska chcemy go rozwijać. Dajemy Wam możliwość łatwego spotkania z klientami, podmiotami z branży oraz prezentacji, ale też poznania najnowszych rozwiązań. Celem targów jest przygotowanie oferty do wymagań e- i m-commerce. To doskonała okazja do spotkań, wymiany doświadczeń i zawarcia nowych porozumień. Kontakty, wiedza, oferty – to bezcenna wartość dla odwiedzających i wystawców!
I Kongres Mobilny, 15 kwietnia 2015, Warszawa
Na 3 salach, w trakcie 30 prelekcji i podczas 15 godzin, będzie można nasycić się wiedzą z zakresu mobile marketingu. Idealne miejsce, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wszechstronną wiedzę o panoramie dostępnych rozwiązań.
VII Kongres Sprzedaży, 20-22 kwietnia 2015, Warszawa
Business Communication Forum to dyskusje, wystąpienia i rozmowy. To pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy.
III Business Communication Forum, 15 kwietnia 2015, Warszawa
Business Communication Forum to dyskusje, wystąpienia i rozmowy. To pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy.
Marketing Automation Day, 24 marca 2015, Berlin
MAD to wydarzenie poświęcone automatyzacji marketingu, zorganizowane przez firmę Benhauer – twórcę systemu SALESmanago. To jednodniowy event, podczas którego Grzegorz Błażewicz oraz Konrad Pawlus – założyciele firmy przybliżą uczestnikom specyfikę Marketing Automation i podpowiedzą, jak wykorzystać to nowoczesne podejście w biznesie, aby osiągać coraz to lepsze wyniki w digital marketingu i sprzedaży.
Targi eHandlu, 24 marca 2015, Poznań
Jedne z największych targów poświęconych eHandlowi w Polsce. W jednym miejscu zbiorą się wszystkie firm działające i wspierające ten sektor gospodarki w Polsce i na świecie.
eCommerce Stockholm 2015, 24 marca 2015, Stockholm
Największe targi poświęcone eCommerce w Szwecji poświęcone w całości handlowi w internecie i cyfrowemu marketingowi.
Akademia SOIT, Siła motywacji, 18 marca 2015, Warszawa
Wydarzenie poświęcone Incentive Travel, czyli biznesowemu narzędziu zarządzania i motywacji pracowników poprzez organizację nietypowych wyjazdów firmowych. Event organizowany jest w ramach Meetings Week Poland 2015
Kongres Online Marketing, 12 marca 2015, Warszawa
Kongres Online Marketing to jeden z największych cyklicznych eventów poświęconych online marketingowi. Tegoroczna edycja zostanie dodatkowo wzbogacona o certyfikowane warsztaty Facebook Ads I Google Analytics. Prelegentem na Kongresie będzie między innymi Grzegorz Błażewicz, założyciel i CEO w SALESmanago.
Spotkanie Partnerów Sprzedażowych, 3 marca 2015, Kraków
Spotkanie Partnerów Sprzedażowych to event dedykowany dla wszystkich obecnych naszych Partnerów oraz tych, którzy chcą dopiero rozpocząć współpracę z firmą Benhauer i rozwijać swoją firmę w oparciu o Marketing Automation. Podczas eventu zostaną omówione m.in. korzyści płynące z udziału w programie partnerskim, najnowsze funkcjonalności systemu SALESmanago, oraz efekty integracji SALESmanago z systemami klasy CRM/ERP.
Marketing Automation Day, 18 lutego 2015, Londyn
Marketing Automation Day to jednodniowe wydarzenie zorganizowane przez firmę Benhauer, producenta systemu SALESmanago. Podczas eventu właściciele SALESmanago – Grzegorz Błażewicz oraz Konrad Pawlus opowiedzą o tym, jak korzystać z narzędzi do automatyzacji, aby osiągać lepsze wyniki w sprzedaży oraz w digital marketingu.
Ecommerce Trends 2015, 10-11 lutego 2015, Warszawa
Tematyka Ecommerce Trends 2015/wiosna koncentruje się na najistotniejszych tematach zawiązanych z handlem wielkonałowym (omnichanel), mobile commerce, nowoczesnych usługach logistycznych, płatnościowych i marketingowych, handlem transgranicznym. Podczas dwóch dni konferencji zostaną zaprezentowane nagrodzone projekty ecommerce i nowatorskie usługi dla tego segmentu.
Śniadanie w chmurze, 11 lutego 2015, Warszawa
Śniadania w chmurze z Focus Telecom Polska to sprawdzona formuła spotkań biznesowych, poświęcona nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing. Jest to rozwiązanie, które wpływa na innowacyjność, funkcjonalność i dostępność Państwa usług a przede wszystkim wywiera bezpośrednie korzyści w postaci wzrostu sprzedaży, podniesienia jakości obsługi klienta oraz efektywności zarządzania przedsiębiorstwem.
Remadays, 4-6 lutego 2015, Warszawa
Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej. W trakcie 3 dni, na powierzchni około 14 000 m2 spotyka się 15 000 praktyków branży. Jest to połączenie czterech sektorów targowych (ponad 570 wystawców).
Nowy Kongres Online Marketing, 20 listopada, Warszawa
Ósma odświeżona edycja kongresu online marketing kierowana do osób odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż w firmie.
DMA 2014 – The Global event for Data Driven Marketers, 25-30 października, San Diego
Największe na świecie wydarzenie skupione wokół marketingu. Organizatorem eventu jest Digital Marketing Association. W ciągu 5 dni w San Diego ,w Kaliforni wystąpi ponad 300 prelegentów z ponad 30 krajów i opowie o najnowszych trendach i strategiach w praktycznie każdym obszarze marketingu.
VII Targi eHandlu, 22 października, Warszawa
Największe targi poświęcone eHandlowi w Polsce. W jednym miejscu zbiorą się wszystkie firm działające i wspierające ten sektor gospodarki w Polsce.
Hotel Online Distribution, 21-22 października, Praga
Kolejny event z serii Dotcomhotel. Tym razem wydarzenie jest współorganizowane przez Bookassist i będzie jednym z największych w cyklu. Konferencja dostarcza wiedzy o najważniejszych i najskuteczniejszych rozwiązaniach oraz praktykach wykorzystywanych na codzień przez najlepszych ekspertów.
Wschodnie forum e-biznesu EAST-BIZ, 17-18 października, Białystok
Podczas konferencji przedstawiciele firm podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem dotyczącym sprzedaży w internecie. Tematami prelekcji będą m.in.trendy na rynku e-commerce, gender marketing i psychologia klientów, skuteczny e-merchandising, analityka i pozycjonowanie, a także zakupy jako mechanizm nagrody.
Hospitality E-Commerce & Revenue Management, 1-2 października, Zagrzeb
Kolejna edycja międzynarodowej konferencji poświęconej e-Commerce w branży turystycznej oraz zarządzaniu przychodem. Konferencja dostarcza wiedzy o najważniejszych i najskuteczniejszych rozwiązaniach oraz praktykach wykorzystywanych na codzień przez najlepszych ekspertów.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 25 września, Gdańsk
5. edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Ecommerce Trends CEE 2014 Show & Expo, 23 września, Warszawa
Jest to  unikalna okazja do spotkania w międzynarodowym gronie osób działających w branży ecommerce.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 24 lipca, Wrocław
3. edycja zaawansowanych warsztatów z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago kończących się certyfikatem Marketing Automation Specialist.
Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist, 12 czerwca, Warszawa
Zaawansowane warsztaty z Marketing Automation i możliwości systemu SALESmanago zakończone certyfikatem Marketing Automation Specialist.
B2B Marketing Standard 2014, 12-13 czerwca, Warszaw
Podczas wydarzenia przedstawione zostaną przykłady najlepszych strategii marketingu b2b w formie praktycznych case study z Polski i ze świata.
Hospitality E-Commerce & Revenue Management, 5-6 czerwca, Budapeszt
Druga edycja międzynarodowej konferencji poświęconej e-Commerce w branży turystycznej oraz zarządzaniu przychodem. Konferencja dostarcza wiedzy o najważniejszych i najskuteczniejszych rozwiązaniach oraz praktykach wykorzystywanych na codzień przez najlepszych ekspertów.
Marketing Automation Day, 2 czerwca, Kraków
Pierwsze w Polsce warsztaty na temat praktycznego wykorzystania systemów marketingowych zintegrowanych z Marketing Automation do kompleksowego zarządzania całym cyklem życia klienta. Udział bezpłatny.
Marketing Automation Day, 2 czerwca, Kraków
Pierwsze w Polsce warsztaty na temat praktycznego wykorzystania systemów marketingowych zintegrowanych z Marketing Automation do kompleksowego zarządzania całym cyklem życia klienta. Udział bezpłatny.
Targi Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT, 27-28 maja, Kraków
Wydarzenie jest poświęcone zagadnieniom związanym z efektywnym wykorzystaniem technologii mobilnych zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
Power of content marketing, 21 maja, Warszawa
Podczas konferencji Power of Content Marketing polscy i zagraniczni eksperci podzielą się wiedzą zdobytą dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obszarze content marketingu i komunikacji.
Reklama360, 14 maja, Poznań
Reklama360, to nowy projekt Międzynarodowych Targów Poznańskich, w którym praktyka zmierzy się z teorią, empiria z wizją przyszłości a rutyna z kreacją.
Digital Marketing Workshop Days, 13 maja, Warszawa
Dwa dni całkowicie wypełnione warsztatami marketingowymi. Podzielone na 4 kategorie: ecommerce, social media, mobile i komunikacja marketingowa. Każdy znajdzie coś dla siebie.
III Kongres Efektywności Blueffect, 11 kwietnia, Warszawa
Jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w pełni analityce internetowej. Na wydarzenie składa się konferencja i warsztaty, w trakcie których najlepsi w Polsce specjaliści przekazują swoją wiedzę.
Hospitality E-Commerce & Revenue Management, 7-8 kwietnia, Budapeszt
Druga edycja międzynarodowej konferencji poświęconej e-Commerce w branży turystycznej oraz zarządzaniu przychodem. Konferencja dostarcza wiedzy o najważniejszych i najskuteczniejszych rozwiązaniach oraz praktykach wykorzystywanych na codzień przez najlepszych ekspertów.
7. Kongres Online Marketing, 19 marca, Warszawa
Podczas Kongresu odbędzie się Panel Specjalny Case Study Show z podziałem na MSP, firmy duże oraz sektor publiczny. Marketerzy ze znanych firm pokażą, jak krok po kroku osiągnęli sukces i jakie czynniki o nim zadecydowały.
adSTANDARD 2014, 5-6 marca, Warszawa
Każdego roku konferencja gości przedstawicieli największych portali i serwisów, specjalistów z agencji interaktywnych i domów mediowych, marketerów z firm, które reklamują się w internecie.
WEB 3.0 – nowe standardy, 11 lutego, Warszawa
Konferencja ma na celu omówienie najważniejszych trendów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, związanych z ewolucją serwisów i komunikacji internetowej.
adUniverse, 28 stycznia, Warszawa
adUniverse to wydarzenie mające na celu pokazanie całego ekosystemu reklamy interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.
Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM, 22 stycznia, Warszawa
Konferencja dotycząca możliwości wykorzystania systemów CRM w praktyce oraz zwiększenia ich efektywności poprzez wsparcie innymi rozwiązaniami, np. Marketing Automation.
ALEJE.IT #5, 10 stycznia, Częstochowa
ALEJE.IT to barcamp czyli spotkanie dla ludzi zainteresowanych tematyką internetową. ALEJE.IT są pierwszym wydarzeniem tego typu w Częstochowie.
Kongres Marketing Automation, 13 listopada 2013, Warszawa
Podczas kongresu najlepsi w Polsce specjaliści i eksperci pokażą jak Marketing Automation zmienia tradycyjny marketing oraz przedstawią praktyczne przykłady wykorzystania automatyzacji marketingu i sprzedaży na polskim rynku.
BIG DATA – REVOLUTION, 17 października, Warszawa
Konferencja ma na celu przekazanie unikatowej wiedzy, doświadczeń na temat  roli Big Data w marketingu.
XXXI edycja FORUM BANKOWOŚCI, 25 września, Warszawa
Forum organizowane przez Centrum Promocji Informatyki. Jest okazją do wymiany wiedzy na temat możliwości wykorzystania Big Data w bankowości.
V Forum Marketing Nowych Mediów, 25 września, Warszawa
Tegoroczne wydarzenie obfitować będzie w informacje i case study dotyczące takich kwestii jak sposoby maksymalizacji efektywności kampanii, integracja elementów kampanii ON -LINE czy miarodajna ocena skuteczności działań marketingowych.
eCommerce Trends 2013, 23-24 września, Warszawa
Spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działajacym w obszarze ecommerce jak rownież tradycyjnego handlu, bedące okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży.
Internetbeta 2013, 11-13 września, Rzeszów
Jedna z ważniejszych konferencji tej jesieni. Powstała po to, aby zebrać w jednym miejscu przedstawicieli różnych dziedzin i branż związanych z internetem i nowymi technologiami.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas