Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Marketing Insights

Napędzane AI rozwiązanie, które dostarcza marketerom praktycznych wskazówek i rekomendacji opartych na danych

Otrzymuj to, za co zapłaciłeś. To napędzane przez AI rozwiązanie analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz sposobu użytkowania platformy i automatycznie generuje praktyczne wskazówki i porady łatwe do wdrożenia przez zespoły marketingowe.

Przekształć dane w czasie rzeczywistym w gotowe rozwiązania dla Twojego biznesu. Skorzystaj z podpowiedzi w różnych obszarach, takich jak procesy automatyzacji, email marketing i generowanie leadów.
Zyskaj dostęp do know-how najlepszych specjalistów od marketing automation. Wskazówki poprowadzą cię krok po kroku przez rozwiązania, których wcześniej nie znałeś.
Upewnij się, że wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji dla osiągnięcia najlepszych wyników marketingowych.

Przekształć

dane w czasie rzeczywistym na gotowe rozwiązania dla Twojego biznesu

Usprawnij

wydajność marketingową w różnych obszarach, takich jak procesy automatyzacji, email marketing i generowanie leadów

Zyskaj

dostęp do know-how najlepszych specjalistów w dziedzinie marketing automation

Pozwól

praktycznym wskazówkom prowadzić się krok po kroku przez rozwiązania, których wcześniej nie odkryłeś

Upewnij się

że wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji, aby osiągnąć najlepsze wyniki marketingowe

Zwiększ

ROI dzięki rekomendacjom opartym na danych

Poznaj

nowe funkcje i przenieś swój marketing na zupełnie nowy poziom

Bądź na bieżąco

ze swoimi KPI i optymalizuj działania marketingowe w czasie

Odkryj

nowe możliwości Customer Data Platform dzięki spersonalizowanemu przewodnikowi

  • Możliwości
    Marketing Insights
    Narzędzia Analityczne
  • Praktyczne porady i insighty
  • Narzędzie analityczne dla każdego, nie tylko dla data scientists
  • Wsparcie strategicznych decyzji biznesowych
  • Ukierunkowane na ROI
  • Analityka oparta na AI
     / 
  • Natywna integracja z kanałami wykonawczymi
  • Nie wymaga umiejętności analitycznych aby wykorzystać potencjał danych CDP