o tyle procent może wzrosnąć średnia wartość zamówienia
o tyle procent może wzrosnąć częstotliwość wizyt stałych klientów
o tyle co roku więcej wydają klienci biorący udział w programie lojalnościowym na eCommerce
więcej kosztuje pozyskanie nowego klienta niż utrzymanie obecnego
klientów wydaje więcej pieniędzy na marki, dla których są lojalni
w 5 minut dowolny program lojalnościowy, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora
różne poziomy członkostwa, aby lepiej organizować kampanie, bez kodowania i wsparcia IT
zaangażowanie klientów i przychody z kampanii marketingowych, aby w pełni osiągnąć cele sprzedażowe
i zwiększ retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP
własne programy grywalizacji i nagród, aby skutecznie wspierać cykl zakupowy klienta
dane o zachowaniach klientów i wyjdź poza transakcje w tworzeniu programu lojalnościowego
danych z programu lojalnościowego w zaawansowanych omnichannelowych workflow i regułach automatyzacji
klientów z segmentu okazjonalnego do lojalnego, zmniejsz prawdopodobieństwo churnu i stwórz wyjątkowe doświadczenie klienta
skuteczność programu lojalnościowego, mierząc postępy klientów na różnych poziomach programu
2021 © All Rights Reserved. Regulamin