Integracje z CRM, ERP i Call Center

 

Głównym źródłem wiedzy o kliencie i jego potrzebach jest monitoring zachowań na stronie WWW. Jednak nie jest to jedyne dostępne źródło. Obok tych możliwych do zidentyfikowania online, informacje o klientach można pozyskiwać i dostarczać bezpośrednio z i do systemów CRM, ERP oraz Call Center. SALESmanago dzięki swoim wyjątkowym funkcjom umożliwia prowadzenie automatyzacji marketingu oraz sprzedaży do klientów, których dane oraz transakcje są gromadzone w innych systemach.

Dostępne funkcjonalności

Automatyczna segmentacja kontaktów na podstawie danych z CRM, ERP i systemów lojalnościowych:

  • Wartość dokonywanych zakupów
  • Rodzaje zakupionych produktów lub usług
  • Data ostatniego zakupu, częstotliwość zakupów oraz cykliczność

Przykłady wykorzystania

Wykorzystując takie informacje możemy realizować różnorodne akcje automatyczne, m.in.:

  • Win-Back – czyli akcje nakierowane na ponowne pozyskanie klienta
  • Cross-Selling – ofertowanie produktami uzupełniającymi lub komplementarnymi
  • Punch Card – programy lojalnościowe nagradzające za serię zakupów
  • Edukacja – automatyczne programy edukacyjne po dokonaniu zakupu określonego produktu
  • Call Center – automatyczne powiadomienia o konieczności kontaktu, udostępnienie profilu rozmówcy i sugerowany temat rozmowy

Automatyzacja marketingu może odbywać sie na poziomie akcji e-mail marketing, SMS lub automatycznej personalizacji treści na stronie www klienta dla poszczególnych kontaktów z poszczególnych segmentów.

Jak to działa?

Każdy kontakt, który znajduje się w systemie ERP/CRM może automatycznie trafiać do systemu SALESmanago za pośrednictwem API SALESmanago. Wraz z kontaktem system w trybie rzeczywistym może komunikować się z systemem ERP i pobierać dane transakcyjne związane z danym kontaktem. Dane te służą następnie do automatycznej segmentacji i automatyzacji marketingu.

Dostępne integracje

e-Commerce:

  • Magento
  • PrestaShop
  • IAI-Shop
  • Shoper
  • Atomstore
  • 2ClickShop
  • WooCommerce
  • Ebexo
  • Selly

CRM i ERP:

  • Salesforce
  • SAP Business One
  • LiveSpace CRM
  • SugarCRM
  • RedmineCRM
  • Berberis

Social Media:

  • Facebook
  • Facebook Custom Audiences
  • Facebook Ads
  • Twitter

Narzędzia wspierające:

  • Zapier.com
  • Landingi.pl
  • Quartic
  • Ankietka.pl
  • Mysurveylab.com
  • Survicate
  • Livechat1.pl

Komunikacja:

  • Smsapi.pl
  • SerwerSMS.pl
  • Materna Communications
  • Tide software
  • Sit mobile
  • ViaNett
  • Mailchimp
  • Redlink
  • Advanced Telecom
  • Euro-SMS
  • IMOBIS
  • Labyrtintti
  • GSMS
  • Sales traffic
  • Sinhro
  • Voice.com
  • SMS sendroimp
  • Esendex
  • Publi
  • Text Marketer
  • Spryng
  • Modica
  • InfoBIP
  • Twilio
  • Comapi
  • GUPSHUP
  • Eurocom

Opinie klientów

„SALESmanago to potężny system do wysyłki spersonalizowanych treści marketingowych, który umożliwia równocześnie efektywne zarządzanie bazą Klientów firmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i możliwości które ona zapewnia.”
Kamil Kwiatkowski – Project Manager, ElixirZdrowia.pl

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas