Deep Behavioural Profiling

 

Deep Behavioural Profiling to rozwiązanie wykorzystujące nowoczesny, zaprojektowany od podstaw silnik monitorujący, który skupia się na interakcjach użytkownika z witryną, a nie tylko na monitorowaniu odwiedzanych stron (odsłon). Wykorzystanie semantycznych webhooków pozwala na tworzenie bardziej obszernych i bogatych profili behawioralnych użytkownika, a co za tym idzie, pozwala na bardziej precyzyjne reagowanie na zachowanie użytkowników i budowę lepszych rozwiązań w zakresie machine learning.

Dostępne funkcjonalności

  • Precyzyjne raportowanie działań klientów, podejmowanych w e-sklepie w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie obszernych i bogatych profili behawioralnych użytkowników
  • Tłumaczenie zachowań klienta w e-sklepie na jego preferencje zakupowe
  • Budowa bardziej precyzyjnych rekomendacji opartych o machine learning

Semantyczne Webhooki zmieniają sposób pomiaru preferencji zakupowych klienta

Deep Behavioural Profiling umożliwia śledzenie nie tylko odsłon strony czy wyświetlenia konkretnych produktów, ale też zapisywanie informacji na temat wszystkich punktów styku z witryną. Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji.

Wykorzystanie Semantycznych Webhooków umożliwia śledzenie różnych aktywności klienta na stronie, takich jak np:

  • Wyświetlenie konkretnego elementu na stronie www
  • Najechanie kursorem na dowolny element
  • Interakcje z dowolnymi konfiguratorami i kalkulatorami
  • Kliknięcie na interaktywny element (np. powiększalne grafiki, przyciski, suwaki)
  • Zmiana wariantu, koloru lub rozmiaru produktu
  • Dodanie produktu do listy (np. listy ulubionych)
  • Rozpoczęcie i zakończenie checkout’u koszyka
  • Reklamacja, zwrot produktu
  • Stopień przescrollowania strony www
  • Integracje z playerami YouTube i Vimeo osadzonymi na stronie WWW w celu identyfikacji minuty/sekundy zatrzymania, ponownego uruchomienia i zakończenia oglądania filmu
Deep Behavioural Profiling

Korzyści dla użytkownika

  • Stworzenie unikalnej analityki, wykorzystującej w pełni specyfikę sklepu i charakterystykę produktu
  • Identyfikacja atrybutów produktów najbardziej interesujących klienta, w celu idealnego spersonalizowania ofert i komunikacji
  • Głębsze poznanie potrzeb użytkowników oraz odpowiedź na nie