SALESmanago Web Beacon

 

SALESmanago Web Beacon to technologia systemu SALESmanago Marketing Automation, która rozszerza możliwości monitorowania zachowania osób na stronie internetowej. Dzięki jej zastosowaniu możemy zwiększyć szczegółowość monitorowania zachowania kontaktów, budowania profili behawioralnych, naliczania scoringu i segmentacji. Pozwala ona na sprawdzenie czy dany użytkownik zobaczył konkretny obszar w ramach jednej strony WWW, najechał kursorem lub kliknął na interaktywne elementy takie jak powiększalne grafiki, przyciski, suwaki, itd. Czyli jakie treści wyświetlił, zaznaczył lub do jakich otrzymał dostęp.

Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo

SALESmanago Web Beacon dostarczają bardzo dokładnych informacji o zachowaniu użytkowników strony WWW. Oprócz odwiedzanych adresów URL dają możliwość sprawdzania czy użytkownik zobaczył konkretny obszar lub element nawet w ramach tego samego adresu URL (podstrony).

Zaawansowane możliwości monitorowania

  • Zachowania na stronach WWW w układzie T (scrollowanych) – coraz więcej stron powstaje w tym standardzie. Jednak brak przechodzenia pomiędzy kolejnymi zakładkami (podstronami) ogranicza możliwość monitorowania zachowania użytkowników. SALESmanago Web Beacon rozwiązują ten problem pozwalając dokładnie sprawdzić do jakiego momentu strony dotarł odwiedzający i odpowiednio zareagować.
  • Kliknięć w przyciski – Web Beacon może reagować na kliknięcie dowolnego przycisku na stronie, również takiego który nie powoduje zmiany adresu url, a jedynie uruchamia zadaną akcję. Pozwala to monitorować pobranie plików, uruchomienie kalkulatorów czy wizualizacji oraz wszelkich wzbudzanych elementów.
  • Interakcji z konfiguratorami i kalkulatorami – Podobnie jak w wypadku przycisków, można monitorować zmianę pozycji suwaków i zaznaczanie checkboxów. Dzięki tej funkcji systemu SALESmanago Marketing Automation zyskujemy dokładną informację jakie parametry ustawił zidentyfikowany użytkownik nawet jeśli nie dokonał przeliczenia lub nie przeszedł do następnego kroku.

Korzyści dla użytkownika

  • Bardziej precyzyjna segmentacja kontaktów w bazie
  • Budowa scoringu kontaktów na bazie tradycyjnie niedostępnych zachowań
  • Praktycznie nieograniczona możliwość szczegółowego monitorowania kontaktów na stronie WWW