Marketing wielokanałowy


 

Jedną z zasad skutecznego marketingu internetowego jest odejście od sztywnych strategii komunikacji w odizolowanych kanałach i przejście na marketing wielokanałowy. Dzisiaj mówimy o punktach styku klienta z firmą. Takie punkty występują w wielu kanałach jednocześnie, dlatego też komunikacja powinna być tak prowadzona, aby klient w każdym kanale natrafił na spójny z resztą komunikat.

Funkcjonalności wspierające Marketing Wielokanałowy

  • Monitorowanie i identyfikowanie reakcji osób w każdym z kanałów
  • Możliwość komunikacji wielokanałowej:
    • e-mail marketing – wysyłka dynamicznie dopasowanych lub predefiniowanych ofert i programów marketingowych
    • sms i vms – automatyczne personalizowane SMSy i komunikacja dwukierunkowa
    • aplikacje mobilne – dynamiczne dopasowanie treści i powiadomień wewnątrz aplikacji
    • call-center i sprzedaż bezpośredni – profile zainteresowań i klientów mogą być udostępnione call center i sprzedaży
    • strona WWW – dynamiczne personalizowanie treści na stronie www
    • personalizowany remarketing w sieci RTB
  • Analityka konwersji i ROI (Return of Investment) w każdym kanale i dla całej komunikacji

Korzyści dla użytkownika

Do funkcjonowania marketingu wielokanałowego konieczny jest system koordynujący wysyłkę i kontrolujący zachowanie klienta po otrzymaniu wiadomości. Dzięki zastosowaniu wielu kanałów, mamy znacznie większą możliwość dotarcia do klienta i przede wszystkim trafienia w jego potrzeby zakupowe. Stosując marketing wielokanałowy

  • Docieramy z odpowiednim komunikatem do konkretnego klienta w danym punkcie styku klient-firma
  • Zwiększamy konwersję w każdym z kanałów i w cały procesie marketingowo-sprzedażowym
  • Optymalizujemy koszty wykorzystania kanałów marketingowych, dzięki rozpoznaniu najefektywniejszych

Zarezerwuj indywidualną prezentację systemu

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas