B2C i Retail

 

Marketing Automation w B2C umożliwia prowadzenie personalizowanej automatycznej komunikacji z poszczególnymi klientami bazując na ich profilach wynikających z dokonanych transakcji jak również z danych behawioralnych a następnie docieranie z precyzyjnymi komunikatami i akcjami sprzedażowymi. Możliwości SALESmanago są wykorzystywane przez cały przekrój firm oferujących produkty i usługi dla klientów fizycznych. Z systemu korzystają zarówno firmy z segmentu hotelarsko-turystycznego, agencje konsultingowe i szkoleniowe, sieci dealerów samochodów, jak i banki, firmy ubezpieczeniowe i kancelarie adwokackie. Dzięki możliwościom analizy behawioralnej i automatycznej komunikacji firmy B2C mogą rozpoznawać zainteresowanie kontaktów i dopasowywać do niego treści i moment wysyłania maili, wygląd strony internetowej oraz reklam wyświetlanych w sieci RTB.

Jak wykorzystuje się SALESmanago w B2C?

Automatyczne kampanie mailingowe:

  • Wiadomości Lead Nurturing przygotowujące do zakupu.
  • Cykl wiadomości Welcome Message po zapisie do newslettera.
  • Wiadomości cykliczne.
  • Maile urodzinowe z promocjami.
  • Segmentowane newslettery wysyłane automatycznie po stwierdzeniu zainteresowania kategorią produktów .

Maile dynamiczne:

  • Mail podpowiadający produkty oglądane przez kontakt podczas ostatniej wizyty
  • Mail dopasowany do całej historii wizyt kontaktu.
  • Mail podpowiadający produkty podobne do oglądanych.

Kampanie dopasowane do cyklu życia:

  • Oferty zgodne z trendami sezonowymi, a także dostosowane do aktywności klienta
  • Wysyłka dopasowanej oferty w okresie, w którym kontakt korzystał z niej w ubiegłym roku.
  • Automatyczna ponowna sprzedaż produktów, które zużywają się w przewidywalnym czasie.
  • Banery dynamiczne – wyświetlające spersonalizowane oferty i usługi.
  • Wyświetlanie reklam RTB.

Dynamiczne rekomendacje na stronie:

  • Dosprzedaż produktów na stronie dopasowane do wyszukiwani kontaktu
  • Moduły rekomendacji oparte o automatyczną analizę wizyt kontaktów
  • Dynamiczne pop-upy z rekomendacjami wyświetlane dla niezdecydowanych odwiedzających.

Wspieranie call-center:

  • Moduł call-center przekazujący telemarketerowi informacje o kontakcie w czasie rzeczywistym.
  • Alerty mailowe do pracowników działu obsługi zawierające detale kontaktów pozyskane np. z formularzy.
  • Raporty z zachowania kontaktów – akcje e-mail marketingowe
  • Mierzenia zaangażowania potencjalnych klientów – scoring kontaktów.
  • Rozbudowane profile behawioralne kontaktów dostępne na indywidualnych kartach kontaktu.
  • Monitorowanie zachowania leadów na stronach www.
  • Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów z którymi dział handlowy prowadzi rozmowy.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas