Anonimowe Marketing Automation


 

SALESmanago dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom pozwala automatyzować, segmentować i personalizować komunikację z osobami od których nie uzyskaliśmy jeszcze danych kontaktowych i są dla nas anonimowe. Anonimowi użytkownicy mogą otrzymać spersonalizowane treści za pomocą wiadomości e-mail, strony WWW i reklam RTB. Stosując SALESmanago możemy docierać do dużo większej liczby ludzi z treściami, które są dopasowane do ich zachowania i po prostu dla nich interesujące.

Dostępne funkcjonalności

  • e-Mail Marketing do baz zewnętrznych – SALESmanago umożliwia realizację e-Mail Marketingu do wybranych baz zewnętrznych bez znajomości adresu e-mail odwiedzającego. Możliwe jest to dzięki technologii łączenia ciasteczek (cookies). Odwiedzający naszą stronę może posiadać ciasteczko nadane przez np. duży portal internetowy. SALESmanago odczytuje je i kontaktuje się z portalem z prośbą o wysłanie e-mail do tej osoby o treści przygotowanej przez moduł analizy behawioralnej.
  • Strona WWW – wykorzystując moduł monitorowania zachowania osób w czasie rzeczywistym i archiwizacji gromadzonych danych możemy automatycznie dopasowywać zawartość praktycznie dowolnych elementów strony WWW do bieżącej wizyty anonimowej osoby lub do poprzednich zarchiwizowanych wizyt. W ten sposób formularze kontaktowe, ramki produktowe i inne części strony WWW wyświetlą treści pasujące do anonimowych profilów behawioralnych.
  • Sieci reklamowe (RTB) – SALESmanago pozwala automatycznie włączać i wyłączać reklamy w sieci RTB kierując komunikaty spersonalizowane i dopasowane do bieżącego zachowania osób odwiedzających stronę WWW. Dzięki temu możemy kierować reklamy behawioralnie dopasowane do zainteresowań konkretnych osób. Możemy również docierać do osób, które tylko raz odwiedziły stronę WWW i zachęcać je do powrotu i konwersji w dużo skuteczniejszy sposób.

Korzyści dla użytkownika

  • Dużo wyższa konwersja anonimowych użytkowników strony WWW na konkretne leady
  • Możliwość docierania ze spersonalizowanym komunikatem do konkretnych osób na praktycznie dowolnej stronie WWW
  • Optymalizacja kampanii w sieciach reklamowych dzięki dopasowaniu treści i momentu wyświetlania konkretnym osobom

Partnerzy technologiczni

E-mail retargeting

Dzięki integracji systemu SALESmanago z systemem retargetingu e-mailowego Remintrex, możliwe zostaje bezpośrednie dotarcie z personalizowaną ofertą e-mail do anonimowych osób przebywających na stronie, do których jej właściciel nie posiada adresu e-mail.

System SALESmanago monitoruje zachowanie anonimowych osób odwiedzających stronę WWW, a następnie łączy to z danymi w systemie Remintrex przez który wysyłany jest e-mail z automatycznie dopasowaną ofertą.

W podobny sposób użytkownik systemu SALESmanago może otrzymać numer telefonu do anonimowej osoby przebywającej na jego stronie WWW do wykorzystania w sprzedaży bezpośredniej realizowanej przez Call Center lub handlowców.

Sieci reklamowe RTB

Integracja SALESmanago Marketing Automation z systemem Adkontekst specjalizującym się w kampaniach reklamowych RTB pozwala w oparciu o dane gromadzone przez SALESmanago i reguły automatyzacji, punktowo uruchamiać i wyłączać kampanie reklamowe dla konkretnych użytkowników. 

Możliwe staje się kierowanie spersonalizowanych i dopasowanych reklam do profilu konkretnego użytkownika. Dopasowanie może odbywać się na podstawie wizyt na stronie WWW i dokonywanych transakcji. 

Połączenie Marketing Automation i RTB pozwala docierać do osób, które tylko raz odwiedziły stronę WWW lub przestały reagować na inne komunikaty. Dodatkowo optymalizacji podlegają koszty kampani reklamowych.

Zarezerwuj indywidualną prezentację systemu

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas