Analityka konwersji i ROI

 

Marketing Automation dostarcza informacji niezbędnych do analizy konwersji i określenia ROI (z ang. Return on Investment) z każdego działania marketingowego. Znamy źródło pozyskania każdego kontaktu w bazie wiemy jakim działaniom marketingowym i sprzedażowym podlegał oraz kiedy i na jaką kwotę dokonał zakupu. Wykorzystując te informacje możemy dokładnie mierzyć konwersję na poszczególnych punktach jak i w całym procesie marketingowo-sprzedażowym.

Dostępne funkcjonalności

  • ROI – wskaźnik rentowności używany w celu określenia efektywności działania przedsiębiorstwa, niezależnie od struktury jego majątku czy czynników nadzwyczajnych
  • Analityka marketing attribution – możliwość dokładnego przeanalizowania jakie działania marketingowe doprowadziły klienta do dowolnie określonego punktu konwersji. Na przykład co sprawiło i w jakiej kolejności, że znalazł się na dany etapie kampanii sprzedażowej
  • Analityka konwersji ze wszystkich kanałów marketingowych
  • Analityka konwersji na poszczególnych etapach kampanii sprzedażowej
  • Analityka ścieżek konwersji
  • Analityka Conversion Touchpoints
  • Analityka skuteczność reguł automatyzacji

Korzyści dla użytkownika

Dzięki analityce kampanii i działań marketingowych w SALESmanago dowiesz się jakie działania przynoszą konwersje sprzedażowe. Badamy nie tylko ścieżki konwersji, ale również zachowanie na etapach w lejkach sprzedażowych oraz budujemy modele Customer Journey, czyli najbardziej efektywnych mixów kampanii marketingowych.

Opinie klientów

„SALESmanago to potężne narzędzie, które pozwoliło osiagnąć w firmie wyjątkowe rezultaty. Wierzę, że nasza współpraca dalej będzie wyglądać tak zadowalająco i gratuluję rozwoju.”
Piotr Motyl – Dyrektor ds. e-commerce, biznesponadgranicami.pl