Zarządzanie wartością klienta
Rozwiązania zaprojektowane do zwiększania wartości życiowej klienta
personalizacja ofert na stronie WWW
retargeting produktowy
programy lojalnościowe
kampanie win-back
dostosowywanie poziomu rabatów
O Nas
Produkt
Zasoby
Cennik
Zostań
Partnerem
Kariera
Community
Rozwiązania zaprojektowane do zwiększania wartości życiowej klienta
Powiększ maksymalnie przychody
generowane przez każdego klienta przez wzrost wartości zakupów i jego lojalności. SALESmanago dostarcza funkcjonalności, które pomagają zwiększyć wartość życiową klienta (CLV). System używa analizy Digital Body Language oraz automatyzacji RFM by kierować do Twoich klientów kampanie dostosowane do segmentów o różnej wartości i poziomie aktywności. Możesz w łatwy sposób dosprzedawać produkty, automatyzować komunikację, ustawiać poziomy rabatu lub decydować o najlepszych kanałach komunikacji, by zmotywować klientów do kolejnych zakupów lub powrotu.
Obszary użycia:
personalizacja ofert na stronie WWW
retargeting produktowy
programy lojalnościowe
kampanie win-back
dostosowywanie poziomu rabatów
Czytaj więcej
RFM Marketing Automation
RFM Marketing Automation to jedyna na rynku funkcjonalność w obszarze automatyzacji procesów marketingowych zaprojektowana w celu obsłużenia procesów automatyzacji w sklepach internetowych i firmach B2C.
Czytaj więcejCustomer Value Marketing
Customer Value Marketing to strategia marketingowa zaprojektowana specjalnie dla marketerów B2C, bazuje na koncepcji wartości Klienta i Marketing Automation.
Czytaj więcejAnaliza i automatyzacja transakcyjna
Kompletny moduł analizujący dane transakcyjne generowane przez firmę.
Czytaj więcejBig Data Marketing
Big Data Marketing to nowe pojęcie w marketingu. Całość działań w tym obszarze jest wynikiem analizy dużych zbiorów szybko pojawiających się danych – Big Data.
Czytaj więcejEbooki
Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation