SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

SALESmanago Unique Selling Proposition

Lista unikalnych funkcjonalności SALESmanago. Prawdopodobnie nie znajdziesz ich nigdzie indziej.
A nawet jeśli Ci się to uda… to nigdy nie znajdziesz ich na raz w jednym narzędziu.
Pozyskiwanie kontaktów Pozyskiwanie kontaktów
Sprzedaż Sprzedaż
Zaangażowanie Klientów Zaangażowanie Klientów
  • Website Marketing
  • Advertising Networks & External platforms
  • CDP & Digital Body Language
  • Mobile Marketing
  • Email Marketing
  • Social Media

Stosuj programy poleceń używając formularzy kontaktowych wewnątrz wiadomości e-mail. Pozwól swoim klientom polecać Twoje newslettery znajomym.

Użyj Progresywnego Profilowania w Live Chacie i zbieraj więcej informacji o swoich klientach. Pytaj ich tylko o te dane, których jeszcze nie masz.

Używaj progresywnych formularzy kontaktowych by zbierać więcej danych o klientach. Wyświetlaj pop-upy tylko wtedy, gdy nie masz informacji o konkretnym użytkowniku. Nigdy nie proś o te dane, które już masz.

Użyj informacji o źródłach wizyt (banner, CPC, reklama, Facebook, itd.) by pokazać spersonalizowaną treść na stronie. Niech Twoja strona odpowiada temu, co klient widział wcześniej w zewnętrznych źródłach.

Zamiast wypytywać użytkowników o ich zainteresowania wykorzystaj profile behawioralne żeby dobrać formularze do zbierania danych i landing page idealnie dopasowane do potrzeb każdego z odwiedzających. Twój potencjalny klient będzie poproszony tylko o podanie maila lub telefonu, oferta zostanie wysłana automatycznie, a dział handlowy dostanie stosowny alert.

Wyświetlaj formularze do zbierania danych na filmach z YouTube umieszczonych na Twojej stronie. Zbieraj dane o użytkowniku kiedy ogląda materiały video.

Automatycznie zbieraj dane kontaktowe użytkowników swojej aplikacji mobilnej i wysyłaj je do SALESmanago. Wyślij im wiadomość powitalną, oferty specjalne i newslettery.

Zbieraj informacje o anonimowych użytkownikach aplikacji mobilnej przez wysłanie im powiadomień push przekierowujących ich do formularza, gdzie mogą zostawić swoje dane.

Zbieraj nowe kontakty w bazie SALESmanago z fanpage-a na Facebooku lub formularzy na Facebooku. Docieraj do ludzi w kampaniach w mediach społecznościowych i pozyskuj ich dane by kontynuować komunikację w innych kanałach.

Używaj Automatycznego Sales Chata dla Messengera i pozyskuj klientów z poziomu Facebooka.

Retargetuj anonimowe kontakty odwiedzające Twoją stronę w sieciach reklamowych z reklamami dopasowanymi dynamicznie do ich profili behawioralnych i pozyskuj ich dane do swojej bazy.

Śledź dowolne działania użytkownika na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej (np. kliknięte przyciski, kalkulacje, szukane frazy, spędzony czas) by uzyskać w pełni sprofilowanego leada w momencie pozyskania jego danych.

Śledź użytkowników oglądających filmy na Twojej stronie internetowej i segmentuj ich w oparciu o to które, kiedy i jak długo oglądali.

Identyfikuj firmy odwiedzające Twoją stronę by skontaktować się z nimi bezpośrednio. Użyj informacji o dostawcy internetu (ISP), którego użytkownik używa by zyskać nazwę sieci firmowej i znajdź tę firmę w CRM lub w Internecie.

Twórz i monitoruj nowe leady z poziomu skrzynek mailowych swoich handlowców. Śledź konwersacje mailowe i badaj reakcje na wiadomości sprzedawców. Będziesz wiedział kiedy email został otwarty i kliknięty i czego klient szukał później na stronie internetowej.

  • Website Marketing
  • Marketing Automation & Personalization
  • Advertising Networks & External platforms
  • CDP & Digital Body Language
  • Mobile Marketing
  • Email Marketing
  • Social Media

Wyświetlaj automatyczne rekomendacje produktowe w Live Chacie.

icon

Używaj botów sprzedażowych do tworzenia automatycznej komunikacji z klientem. Twórz scenariusze rozmów, by dostarczać rekomendacji produktowych klientom bez udziału sprzedawcy zarówno na FB Messengerze jak i w Live Chacie.

Dostarcz pełny 360 stopniowy profil klienta dla osoby obsługującej Live Chat, by mogła go sprawdzić i lepiej zrozumieć jego potrzeby.

Wyświetlaj Rich Web Pushe z treścią video lub rekomendacjami produktowymi.

Wyświetlaj swoim najbardziej wartościowym klientom w pierwszej kolejności oferty premium i standardowe oferty zwykłym użytkownikom. Zmodyfikuj zawartość strony w oparciu o historyczne transakcje, np. jeśli wiesz, że ktoś ma Mercedesa S Klasę, zaoferuj ubezpieczenie premium.

icon

Odzyskuj porzucone koszyki dzięki dynamicznym powiadomieniom Web Push.

icon

Dostosuj swoją wyszukiwarkę na stronie do każdego użytkownika. Używaj informacji popularności produktu i rekomendacji 1-do-1, by pokazywać najlepiej dopasowane produkty.

Aktywuj dostarczanie ofert używając informacji z zewnętrznych platform, np. dopasuj rekomendacje produktowe w oparciu o warunki pogodowe lub trendy giełdowe.

Customer Value Marketing - dynamiczna segmentacja w oparciu o RFM pozwala Ci automatycznie uruchamiać kampanie, by przenosić klientów do najbardziej wartościowych segmentów.

Przypomnij swoim klientom o porzuconym koszyku we wszystkich kanałach (użyj emaila, web pusha, SMS, sieci reklamowych, Facebooka czy bezpośredniego kontaktu) w tym samym czasie.

Rekomenduj produkty przewidując zainteresowania użytkownika w oparciu o analizy Machine Learning i algorytmy AI. Analizuj wszystkie dane behawioralne (wizyty, transakcje, koszyki, szczegóły produktów), by dostarczać w czasie rzeczywistym rekomendacji w dowolnym kanale komunikacji (strona WWW, email, mobile, web push, media społecznościowe, sieci reklamowe) w najlepszym czasie.

icon

Dodawaj produkty ze swojego sklepu bezpośrednio do newslettera dzięki galerii produktów w designerze drag and drop. Bezpośrednia integracja z e-sklepem sprawia, że galeria produktów jest zawsze aktualna. Designer wiadomości pozwala tworzyć oferty emailowe znacznie szybciej.

icon

Wysyłaj masowe newslettery rozszerzone o sekcję z dynamicznie dopasowanymi produktami dla każdego klienta w oparciu o jego profil behawioralny.

icon

Wysyłaj zautomatyzowane cykliczne maile z nowymi produktami z kategorii, którymi interesował się najbardziej konkretny klient. Pozwól SALESmanago przygotować treść Twoich newsletterów automatycznie.

icon

Wysyłaj zautomatyzowane personalizowane maile zawierające ostatnio przecenione produkty, którymi wcześniej interesował się klient.

icon

Odzyskiwanie porzuconych koszyków pomiędzy urządzeniami, z których korzysta klient dzięki specjalnemu linkowi, który dodaje produkty do koszyka, niezależnie od tego na którym urządzeniu go kliknie.​​​​​​​

icon

Stosuj precyzyjne targetowanie i warunki uruchamiania swoich maili, użyj: zainteresowań klienta, wieku, płci danych demograficznych, zachowań na stronie, scoringu, danych transakcyjnych z segmentacją RFM, akcji w mediach społecznościowych, reakcji klienta na poprzednie wysłane maile, dowolnych szczegółów kontaktu lub danych z zewnętrznych systemów jak: warunki pogodowe, ekonomia, giełda, dane socjometryczne.

Śledź lokalizację swojego klienta i dostarczaj personalizowane oferty w zależności od tego gdzie aktualnie jest. Wysyłaj powiadomienia push zawierające produkty przeglądane na stronie WWW, kiedy klient jest blisko Twojego sklepu stacjonarnego.

icon

Wysyłaj produkty porzucone w koszyku przez push, powiadomienia w aplikacji lub wiadomości SMS.

icon

Modyfikuj zawartość aplikacji mobilnej w zależności od profilu behawioralnego i transakcyjnego klienta. Pokazuj produkty z największym prawdopodobieństwem zakupu w pierwszej kolejności.

Twórz mikro-grupy publikę dla reklam na Facebooku w oparciu o dane transakcyjne i zachowanie na stronie WWW i wyświetlaj im reklamy dopasowane 1-do-1 i rekomendacje produktowe.

Dostarczaj rekomendacje produktowe i pomagaj swoim fanom odnaleźć informacje, których szukają dzięki botom sprzedażowym. Twórz scenariusze rozmów, by rekomendować produkty i odpowiadać na pytania klientów.

icon

Odzyskuj porzucone koszyki przy pomocy Facebook Messengera. Kontaktuj się z klientami, którzy nie dokończyli zakupów przez Messengera, by zabrać ich z powrotem do strony koszyka.

icon

Wyświetlaj dopasowane 1-do-1 reklamy z rekomendacjami produktowymi w sieci Google DoubleClick.

Używaj danych zebranych o każdym kliencie i jego segmentacji do adresowania kampanii w tradycyjnych kanałach marketingowych. Możesz wysłać dane kontaktu do dowolnego zewnętrznego systemu dzięki webhookom SALESmanago.

icon

Wyświetlaj swoje reklamy w oparciu o dane zebrane offline - zmieniaj reklamy bez wizyt klienta lub zakupu na Twojej stronie.

icon

Wyświetlaj w sieciach reklamowych te same oferty, które wysyłasz klientom w innych kanałach. Spraw, by Twoja komunikacja była spójna.

Powiąż informacje ze strony i aplikacji mobilnej, mediów społecznościowych, rozmów na live chacie, o zakupach online i offline i informacje z zewnętrznych systemów by stworzyć kompletny, 360 stopniowy profil klienta.​​​​​​​

icon

Wybierz najbardziej wartościowych klientów używając danych z RFM lub zewnętrznych programów lojalnościowych. Analizuj dane sprzedażowe i rozpoznawaj swoje najbardziej wartościowe segmenty klientów.

Pozyskaj więcej monitorowanych kontaktów przez dostarczanie dedykowanych linków monitorujących w dowolnym komunikatorze (Skype, WhatsApp, Snapchat, itd.). Śledź wszystkich użytkowników, z którymi kontaktujesz się bezpośrednio.

icon

Użyj Szybkich Akcji żeby zautomatyzować pracę handlowca przez kliknięcie w dostosowane przyciski. Mogą automatycznie wysłać spersonalizowane wiadomości, przesunąć leady w lejku sprzedażowym i zaraportować postępy pracy handlowca z minimalnym ryzykiem popełnienia błędu.

  • Website Marketing
  • Marketing Automation & Personalization
  • Advertising Networks & External platforms
  • CRM & Digital Body Language
  • Mobile Marketing
  • Email Marketing
  • Social Media
icon

Wyślij kampanię win-back przez powiadomienie push, by dotrzeć do klientów, którzy nie reagują na Twoje emaile.

icon

Zmodyfikuj zawartość strony w oparciu o dowolne reguły (przeglądnięte strony, segmentacja, scoring, transakcje), by pomóc odwiedzającym odnaleźć najbardziej interesujące ich oferty i artykuły.

icon

Użyj bota sprzedażowego, by pomóc odwiedzającym stronę odnaleźć dokładnie to, czego szukają. Bot rozpocznie rozmowę, kiedy zobaczy, że użytkownik przegląda stronę zbyt długo, zapyta go o to, czego szuka i zarekomenduje odpowiednie produkty i artykuły.

icon

Dotrzyj do każdego leada, który przestaje odpowiadać w jednym z kanałów kontaktu przez nawiązanie z nim kontaktu w innym kanale. Możesz wybrać, który kanał kiedy będzie użyty. Aktywuj wiadomości w oparciu o reakcje na wcześniejszą komunikację.

Sprawdź które z dostępnych modułów/części pakietów Twojej oferty są używane przez klienta i zarekomenduj mu automatycznie te, których jeszcze nie używa. Edukuj swoich klientów jak mogą czerpać korzyści z korzystania z Twojej oferty.

icon

Dostosuj poziomy zniżek w oparciu o zaangażowanie klienta. Ustaw różne zniżki w oparciu o dane transakcyjne procesowane w module RFM.

Automatycznie segmentuj klientów, którzy przestali kupować Twoje produkty - dotrzyj do nich przez media społecznościowe lub sieci reklamowe.

icon

Śledź i monitoruj wszystkie kontakty, nawet jeśli usuwają ciasteczka. Dzięki fingerprintingowi jesteś w stanie zebrać dane z każdej przeglądarki, której używają.​​​​​​​

icon

Dostarczaj newslettery do każdej osoby w indywidualnie najlepiej dostosowanym dniu i czasie dzięki analizie zachowań użytkownika.

icon

Wysyłaj masowe mailingi z personalizowanymi danymi nadawcy wiadomości. Twoje leady będą otrzymywały emaile od tej samej osoby. Pozwól im myśleć, że cały czas mają do czynienia z tą samą, prawdziwą osobą.​​​​​​​

icon

Wysyłaj przypomnienia oparte o datę urodzin dzieci, teściowej, narzeczonej lub rocznicy ślubu czy dowolnej innej ważnej dla Twoich klientów okazji. Spraw, by byli szczęśliwi i wdzięczni z powodu oferty dopasowanej do każdej okazji.

icon

Odzyskaj użytkowników aplikacji. Adresuj komunikaty do kontaktów, które nie korzystały z aplikacji przez 2 tygodnie i wysyłaj im automatyczne powiadomienie z promocyjną treścią i rabatami.

icon

Pozyskaj nowych fanów na Facebooku dzięki boostowaniu postów i kierowaniu ich do mikro-publik w oparciu o ich zainteresowania.