SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Spotkaj się z SALESmanago
na Targach eHandlu w Warszawie

27 października 2022

e-book-img
badge 1 badge 2 badge 3 badge 4

Umów się na spotkanie i dowiedz się, jak zostać zaufanym partnerem Twojego CEO

Poznaj nas i:

checkthis Dowiedz się jak nasza platforma Customer Engagement może pomóc zmaksymalizować przychód w twoim biznesie

checkthis Odkryj, dlaczego wybrało nas ponad 2000 globalnych marek

checkthis Zobacz jak tworzyć prawdziwie intymne relacje z klientem i jak najefektywniej wykorzystywać dane Zero-party


LUB SKONTAKTUJ SIE Z NAMI: +1 855 395 0027

LUB SKONTAKTUJ SIE Z NAMI:
+1 855 395 0027

Dni

:

Godzin

:

Minut

:

Sekund
Dziękujemy za rejestrację

Customer Intimacy

Implementacja zasilanych AI rozwiązań, wykorzystujących dane Zero- i First‑Party

Efekt

Poznaj swoich klientów lepiej, niż kiedykolwiek

Precision Execution

Łatwy dostęp do hiper‑personalizacji omnichannel experience dzięki predefiniowanym, gotowym do użycia procesom

Efekt

Wyższy CR, AOV oraz CLV przy niższym churnie

Growth Intelligence

Łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając sprawne podejmowanie decyzji dla maksymalizacji efektu

Efekt

Pełna kontrola nad wynikiem finansowym

Nasz zespół

reporter_1_img

Marek Tobolewski

Partner Manager

Swoje doświadczenie marketingowe zdobywał jako kreatywny w agencjach reklamowych oraz jako dyrektor marketingu marki kosmetycznej. W SALESmanago od 2016 tworzył strategie wdrożeniowe marketing automation dla klientów eCommerce i B2B. Obecnie zajmuje się rozwijaniem kanału partnerskiego na rynku polskim. Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Papieskim i w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
reporter_2_img

Yuri Khachatryan

Account Executive

Od 6 lat związany z SALESmanago jako Account Executive. Doświadczony specjalista ds Marketing Automation oraz eCommerce. Współpracuje z największymi spółkami w Polsce, pomagając im obrać odpowiedni kierunek wdrożenia. Prywatnie od 14 lat związany z eCommerce, co jedynie pozwala szybciej zrozumieć potrzeby marketerów.
reporter_3_img

Aleksandra Stawarz

Account Executive

Od prawie dwóch lat pełni funkcję Account Executive na rynek polski, odpowiadając za kompleksową współpracę z klientami: od pozyskiwania nowych prospektów po przygotowywanie dla nich spersonalizowanych ofert w oparciu o ich potrzeby. Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu eCommerce, skupiając się przede wszystkim na Customer Experience. Pasjonuje ją dynamicznie rozwijający się rynek MarTech, w szczególności rosnące wykorzystanie AI.
reporter_4_img

Marek Korzeniecki

Account Executive

Od ponad 2 lat w SALESmanago odpowiada za budowanie relacji z Klientami. Firmy, których potrzeby analizuje i na ich podstawie przygotowuje rekomendowane rozwiązania, to zarówno e-commerce jak i sektor B2B. Dzisiaj swoje ponad 15 letnie doświadczenie i wiedzę marketingowo-sprzedażową może wykorzystywać pracując dla firmy, w której zawsze marzył, żeby pracować - SALESmanago. Prywatnie jest pasjonatem klasycznej motoryzacji. Od blisko 10 lat prowadzi największy w Polsce fanpage poświęcony Volkswagenom Garbusom.

O SALESmanago

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.