Napędzanie omnichannelowej sprzedaży w e‑sklepie
Napędzanie omnichannelowej sprzedaży w e‑sklepie
Zarządzaj wszystkimi swoimi kampaniami sprzedażowymi z jednego miejsca i przy użyciu różnych kanałów komunikacji, by dotrzeć do swoich klientów, gdziekolwiek są. Używaj alternatywnych kanałów jeśli niektórzy klienci nie reagują na Twoje kampanie. Śledź sprzedaż pochodzącą z różnych źródeł.Zwiększanie konwersji sprzedażowej
Zwiększanie konwersji sprzedażowej
Konwertuj odwiedzających Twój e‑sklep na klientów lub subskrybentów newslettera. Spersonalizuj doznania klientów i pomóż im znaleźć produkty, których szukali. Rekomenduj podobne lub komplementarne produkty i zmniejsz ilość odsłon potrzebnych by do nich dotrzeć.Optymalizacja procesu sprzedażowego
Optymalizacja procesu sprzedażowego
Używaj różnych technik odzyskiwania porzuconych koszyków lub niedokonanych płatności, niezależnie z jakiego urządzenia klient korzystał. Przydzielaj rabaty odpowiednie do wartości klienta i współczynnika zwrotów aby nie tracąc transakcji utrzymać marżę na najlepszym poziomie.Podnoszenie efektywności marketingowej
Podnoszenie efektywności marketingowej
Upewnij się, że dostarczasz odpowiednim osobom właściwe oferty w najlepszym czasie i kanale. Kieruj do swoich klientów kampanie masowe i buduj automatyczne procesy, które wspierają konwersję. Dzięki podejściu skupionemu na kliencie i zaawansowanej personalizacji, twoje kampanie pozostaną interesujące dla odbiorców i pozwolą utrzymać wysokie zaangażowanie prowadzące ich do zakupu.E‑commerce Customer Lifecycle Management
Zarządzaniem cyklem życia klienta w e‑commerce
Dostosuj swoją komunikację do etapu w cyklu życia klienta. Upewnij się, że właściwie edukujesz nowych klientów, prowadzisz ich do kolejnych transakcji lub aktywizujesz tych, którzy są bliscy utraty. Automatycznie segmentuj bazę kontaktów w oparciu o wartość klienta i poziom aktywności i uruchamiaj automatyczne procesy zwiększające ich zaangażowanie2021 © All Rights Reserved. Regulamin