Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Rockmetalshop E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Rockmetalshop

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Rockmetalshop

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

2613%

ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

64%

transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników

SALESmanago to świetne narzędzie, które nie tylko umożliwia nam automatyzację kampanii, ale również ma znaczny wpływ na zwiększenie sprzedaży. Dzięki danym analitycznym oraz segmentacji jesteśmy w stanie dotrzeć do klienta z konkretną ofertą w najlepszym dla niego momencie, co ma znaczny wpływ na skrócenie ścieżki zakupowej.

System posiada ogrom funkcjonalności, jest intuicyjny w obsłudze, a na każdym etapie naszej współpracy możemy liczyć na wsparcie.

Bartłomiej Pluciński

CEO

Salesmanago Icon

O firmie

Rockmetalshop.pl to jeden z najstarszych sklepów działających w polskim internecie, sprzedających odzież i akcesoria bezpośrednio związane z muzyką rock i metal. Przez lata działalności sukcesywnie rozszerzyli asortyment, oferując rzeczy praktycznie niedostępne nigdzie indziej w Polsce. Na dzień dzisiejszy sklep oferuje fanom muzyki ponad 60 tys. różnego rodzaju asortymentu, poczynając od biżuterii i piercingu, poprzez odzież i obuwie, książki i płyty, na instrumentach i meblach kończąc.

Salesmanago Icon

Wyzwania

utrzymanie lojalności wobec
marki oraz zwiększenie wartości
Customer Lifetime Value

prowadzenie komunikacji
w wielu kanałach (e-mail, webpush, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty

stała aktywizacja
oraz segmentacja klientów

automatyzacja procesów
marketingowych

Salesmanago Icon

Realizacja

Lead generation

  • - pop-up dla kontaktów anonimowych z progresywną segmentacją
  • - pop-up aktywizujący kontakty wypisane z newslettera
  • - formularz zapisu na newsletter

Procesy automatyzacji

  • - ominchanelowe odzyskiwanie porzuconego koszyka
  • - kampania po zakupie z wykorzystaniem predykcji zakupowej
  • - dynamiczny wielokanałowy retargeting po wizycie
  • - kampanie aktywizujące nieaktywnych użytkowników

On-Site

  • - inteligentne rekomendacje produktowe (AI)
  • - dynamiczne pop-upy z rekomendacjami
  • - konwersja anonimowego ruchu na stronie

Segmentacja

  • - segmentacja behawioralna, transakcyjna, deklaratywna
  • - segmentacja klienta według aktywności newsletterowej i zakupowej
  • - segmentacja Recency, Frequency and Monetary

Komunikacja z klientem

  • - e-mail marketing
  • - web push
  • - komunikacja on-site
Salesmanago Icon

Efekty

656%

wyższy CTR w mailach dynamicznych z wykorzystaniem
predykcji zakupowej klienta

64%

transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1‑do‑1 do aktywności użytkowników

541%

wyższy współczynnik kliknięć oraz 176% wyższy współczynnik otwarć w e‑mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e‑maili masowych

3313%

wyższy OR w mailach masowych wysyłanych do aktywnej posegmentowanej grupy kontaktów w porównaniu do wysyłek bez segmentacji

2613%

    ROI dla wdrożenia Marketing Automation
Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Wdrożenie Customer
Preference Center

Uruchomienie Programu
Lojalnościowego

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie