Personalizacja
Dostarczaj zawsze perfekcyjnie dopasowane treści
Dostosowywanie treści strony WWW
Treść wiadomości bezpośrednich
Tematy wiadomość
Czas dostarczania wiadomości
Dane nadawcy wiadomości
Wyrażenia warunkowe
Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.
Wykorzystaj funkcje personalizacji SALESmanago
Wykorzystaj dane zgromadzone w 360 stopniowych profilach klientów aby spersonalizować swoje kampanie marketingowe i wprowadzić cały proces sprzedażowy na poziom pojedynczego kontaktu. Zwracaj się do swoich klientów bezpośrednio aby zdobyć ich uwagę i zadziwiaj ich contentem perfekcyjnie dopasowanym do ich przeszłych i obecnych nawyków zakupowych. SALESmanago pozwala ci na dostarczenie najlepiej dopasowanej oferty, w odpowiednim czasie, i najbardziej pożądanym kanale komunikacji.
Dopasuj content otrzymywany przez klienta na podstawie jego danych
Nasz system zbiera dane z różnych źródeł, tworząc 360 stopniowy obraz twoich klientów. Ich każdy krok jest monitorowany i szczegółowo analizowany aby zasilić twoje kampanie marketingowe dokładniejszą wiedzą o kliencie. Możesz zobaczyć, które produkty ich interesują i jakie są preferowane przez nich kanały komunikacji. Dzięki tym informacjom, możesz dopasować swoją komunikację do preferencji indywidualnych użytkowników, którzy otrzymają informacje tylko o tym, co ich zainteresowało. Ten proces może zostać zautomatyzowany - napływające dane w czasie rzeczywistym aktualizują profile twoich klientów, dzięki czemu możesz dostarczać im zawsze perfekcyjnie spersonalizowane oferty.
Zwracaj się do swojego klienta bezpośrednio
System przechowuje dane twoich klientów takie jak ich imię, wiek, płeć, adres zamieszkania i wszystkie informacje zgromadzone w twoich systemach CRM i ERP. To pozwala ci na zwrócenie się do twojego klienta bezpośrednio i osobiście, czyniąc konfigurację spersonalizowanych kampanii bardzo prostą.
Wykorzystaj dodatkowe kanały komunikacji aby dostarczyć wiadomość
Nie musisz ograniczać się do pojedynczej metody komunikacji. Różne kanały takie jak SMS, email, lub web push mogą być płynnie połączone aby umożliwić prowadzenie wielokanałowych kampanii, gwarantujących, że wiadomość, którą otrzyma klient będzie spójna, niezależnie od tego gdzie ją odczyta. SALESmanago mierzy zaangażowanie w wiadomości wysłane różnymi kanałami i potrafi przewidzieć, który z nich będzie najskuteczniejszy dla każdego poszczególnego klienta.
Dostarcz wiadomość dla każdego odbiorcy w odpowiednim czasie.
Wiadomości i powiadomienia wysłane do twoich klientów mogą być dostarczone w porze ich największej aktywności, aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że będą dostępni online, gdy twoje kampanie dotrą do ich skrzynki lub wyświetlą się na ich urządzeniach. System zbiera informacje na temat tego, kiedy klient ogląda twoją stronę, reaguje na twoją komunikację i kupuje produkty. Automatyzacja pozwala ci na wysłanie wiadomości wywołanych przez czynności klientów, dając ci możliwość natychmiastowej reakcji i możliwości zaprezentowania oferty kiedy wciąż są nią zainteresowani.
1-do-1 dynamiczny content
SALESmanago może generować indywidualne wiadomości do poszczególnych odbiorców w oparciu o ich profil behawioralno-transakcyjny. System śledzi wizyty na stronie w czasie rzeczywistym i pozwala na natychmiastowe dopasowanie prezentowanych informacji do zachowania klienta. Oferta generowana jest w oparciu o produkty przeglądane, dodawane do koszyka lub kupowane przez dany kontakt.
1-do-1 dynamiczny content jest używany do:
Rekomendacje produktowe AI
SALESmanago wykorzystuje zaawansowane algorytmy Machine Learning i AI do analizowania behawioralnych i transakcyjnych danych wszystkich twoich użytkowników aby ustalić wzorce zachowań zakupowych w twoim sklepie. System rekomenduje klientom produkty, które inni użytkownicy uznali za atrakcyjne, w oparciu o podobieństwo zainteresowań, historię zakupów, miejsce, czas aktywności, bądź inne czynniki.
Deep Behavioural Profiling
Ta unikatowa funkcjonalność pozwala ci na śledzenie wykonywanych przez klienta interakcji z produktem, nie powodujących zmiany URL, jak na przykład przybliżenie czy przeglądanie galerii obrazów, wybranie koloru bądź rozmiaru, czytanie ocen, sprawdzanie dostępności w sklepie itd. Te interakcje są zapisywane jako preferencje względem atrybutów konkretnego produktu lub kategorii produktowej i są używane do stworzenia jeszcze celniejszych rekomendacji. Każda interakcja z produktem podnosi jego scoring i pozwala nam zbudować ranking najbardziej interesujących produktów dla każdego, poszczególnego klienta i w całym sklepie.
Obszary użycia:
Dostosowywanie treści strony WWW
Treść wiadomości bezpośrednich
Tematy wiadomość
Czas dostarczania wiadomości
Dane nadawcy wiadomości
Wyrażenia warunkowe
Czytaj więcej
Dynamiczne emaile one‑to‑one
Dynamiczne wiadomości e-mail one‑to‑one to jedna z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie funkcji systemu SALESmanago Marketing Automation.
Czytaj więcejPersonalizacja treści w czasie rzeczywistym
Moduł monitorowania wizyt na stronie WWW klienta w czasie rzeczywistym dostarcza informacji o bieżącym zachowaniu osób przebywających na stronie WWW.
Czytaj więcejAnalityka i automatyzacja transakcyjna
Kompletny moduł analizujący dane transakcyjne generowane przez firmę.
Czytaj więcejEbooki
Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation