SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA
Pakuten E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Pakuten

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Pakuten

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

606%

wyższy CTR dynamicznych maili 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do wiadomości masowych

338%

wyższy CTR dynamicznych web pushy 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do powiadomień wysyłanych masowo

SALESmanago to bardzo przydatne narzędzie pozwalające na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych skupionych na efektywności. Przyjazny interfejs, duża dawka informacji na stronie oraz wsparcie opiekuna pozwala nawet początkującym użytkownikom szybko odnaleźć się w narzędziu. Możliwości narzędzia pozwalają na dopasowanie spersonalizowanych treści, co wpływa oczywiście na zwiększenie sprzedaży.

Aleksandra Matysek

Sales and Marketing Manager

Pakuten.pl

Salesmanago Icon

Klient

Pakuten to sklep internetowy z odzieżą dla kobiet. W swojej ofercie posiadają sukienki, bluzki, komplety dresowe, zestawy ubrań dla mamy i dziecka i wiele innych. Sklep wyróżnia się tym, że większość ubrań powstaje we własnych szwalniach w Polsce, na Pomorzu. Dzięki szerokiej ofercie w konkurencyjnych cenach, kobiety zaopatrzą się w dowolną stylizację na specjalną okazję i na co dzień.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Zwiększenie ruchu na stronie o nowych potencjalnych klientów dzięki spersonalizowanym treściom dynamicznym.

Wyższa konwersja sprzedaży dzięki rekomendacjom produktowym dopasowanych do preferencji klienta.

Aktywizacja klientów, którzy przestali dokonywać regularnych zakupów.

Salesmanago Icon

Rozwiązania

Segmentacja bazy kontaktów

Klienci w systemie, dzięki aktywnemu modułowi analityki RFM, są grupowani w oparciu o swoje dane transakcyjne - w zależności od częstotliwości zakupów, ich wartości oraz czasu od ostatniej transakcji. Ponadto, klienci segmentowani są ze względu na dokonane zamówienie w sklepie internetowym, zapis do newslettera, rejestrację oraz płeć.

Emaile, web pushe dynamiczne 1-do-1 i ratowanie porzuconego koszyka

Klient, który odwiedził kartę produktu nie dokonał żadnego zakupu w przeciągu ostatnich dwóch godzin, otrzymuje maila z ofertą produktów, którymi się interesował. Ponadto osoba, która miała produkty w koszyku, a nie sfinalizowała transakcji, dostaje wiadomość bądź web pusha przypominającego o zawartości porzuconego koszyka. Aby zwiększyć dotarcie do klienta, stosowane są różne kanały komunikacji.

Lead generation

Użytkownik który pozostawi swój adres mailowy, otrzyma kod rabatowy na darmową dostawę. Dzięki wykorzystaniu formularza w formie sidebaru u dołu strony, budowana jest baza nowych klientów.

Kampania aktywizacyjna win-back

Klienci, którzy nie odwiedzili strony przez ostatni miesiąc, otrzymują spersonalizowanego maila z rekomendowanymi produktami.

Śledzenie zainteresowania klienta produktem z wykorzystaniem Widgetu Social Proof

Klienci przeglądając wybrane produkty, otrzymują powiadomienie na stronie z informacją, ilu innych użytkowników w tym momencie dodało produkt do swojego koszyka zakupowego. Dzięki takiemu działaniu pobudzana jest decyzja zakupowa klienta.

Dashboard sprzedażowy

System prezentuje na spersonalizowanych dashboardach na bieżąco proces pozyskiwania kontaktów oraz pozwala na śledzenie wartości wygenerowanych transakcji. Ponadto system obrazuje jak dokładnie wpływa na generowanie przychodu, pokazuje najważniejsze czynniki, przedstawia informacje o ROI oraz efektywności działań marketingowych.

Salesmanago Icon

Rezultaty

11.6%

całości sprzedaży generowana jest dzięki wsparciu SALESmanago

37%

sprzedaży dzięki wsparciu SALESmanago generowana jest z masowych mailingów

19%

bazy została pozyskana dzięki wykorzystaniu formularzy na stronie

259%

wyższy OR dynamicznych maili 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do wiadomości masowych

606%

wyższy CTR dynamicznych maili 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do wiadomości masowych

338%

wyższy CTR dynamicznych web pushy 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do powiadomień wysyłanych masowo

Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Predykcje AI - przewidywanie wartości klientów i zysków, jakie można wygenerować poprzez działania marketingowe.

Budowanie zaufania klienta poprzez stworzenie programu lojalnościowego.

Zaawansowana segmentacja klientów ze względu na źródło wizyty oraz transakcje ze źródła w wybranym przedziale czasowym, w oparciu o dynamiczne segmenty.

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie