Krakvet E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Krakvet

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Krakvet

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto
Users Love Us High Performer Award - Enterprise High Performer Award - MidMarket Leader Europe Easiest Admin - Enterprise

800%

wyższa efektywność dzięki automatyzacji kampanii e-maili marketingowych

3600%

większy współczynnik otwarć maili dynamicznych

27%

przyrost kontaktów po współpracy z SALESmanago w ostatnich 12 miesiącach

Salesmanago to unikalne narzędzie, które skutecznie pozwala automatyzować procesy marketingu internetowego i personalizować ofertę. Wdrażając kolejne funkcjonalności i rozwiązania oferowane przez Salesmanago obserwujemy efekt kuli śnieżnej – nie tylko znaczący wzrost przychodów, ale również zwiększenie zadowolenia naszych klientów.

Bogusława Kowalewska

Dyrektor Marketingu Krakvet

Salesmanago Icon

Klient

Krakvet.pl to internetowy sklep zoologiczny debiutujący w 2006 roku, który był pionierem i liderem na rynku zoologicznego eCommerce. W swoich najlepszych czasach sklep zatrudniał kilkaset osób i posiadał równolegle 20 sklepów internetowych dla różnych krajów Europy. W 2019 Krakvet przeszedł głęboką restrukturyzację organizacyjną i kapitałową, a obecnie połączył się z dużym inwestorem branżowym, Action SA. Zaistniałe zmiany pozwalają na znaczne zwiększenie skali działalności i dynamiczny rozwój sprzedażowy sklepu.

Salesmanago Icon

Wyzwania

prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji e-mail marketingowej

automatyzacja procesów marketingowych

dostarczenie spersonalizowanej oferty w najlepszym momencie

Salesmanago Icon

Rozwiązania

Lead Generation

Dzięki funkcji Lead Generation dokonywana jest wstępna segmentacja klientów Krakvet poprzez stopniowe zbieranie informacji o nich oraz ich preferencjach zakupowych. Dane te zapisywane są na karcie kontaktu. Funkcja oferuje również formularze kontaktowe, dzięki którym klient może otrzymać kody rabatowe.

Custom Audience

SALESmanago usprawnia również komunikację z klientem poprzez optymalizację e-mail marketingu, dzięki wysyłce masowych wiadomości e-mail oraz dynamicznych e-maili i Web Pushy. Dzięki funkcji Custom Audience, istnieje również możliwość dotarcia do zróżnicowanych grup odbiorców.

Procesy automatyzacji

Procesy Automatyzacji pomagają w prowadzeniu kampani procesu sprzedażowego, w której potencjalny klient Krakvetu zostaje przydzielony do odpowiedniego segmentu i etapu lejka sprzedażowego, w zależności od swojej aktywności (koszyk, zakup, brak koszyka, brak zakupu). Odpowiednio podzielone kontakty w zależności od swojej ścieżki sprzedażowej są celem spersonalizowanych działań marketingowych, takich jak wieloetapowa kampania po porzuconym koszyku.

Segmentacja

Sama Segmentacja przebiega jednocześnie na wielu płaszczyznach, według:
- odwiedzin klienta na stronie;
- przeglądanych, zakupionych i dodanych do koszyka produktów;
- czasu do ostatniego zakupu;
- częstotliwości zakupów;
- wpływów pieniężnych;
- aktywności newsletterowej.

Salesmanago Icon

Rezultaty

800%

wyższa efektywność dzięki automatyzacji kampanii e-maili marketingowych

3600%

większy współczynnik otwarć maili dynamicznych

27%

przyrost kontaktów po współpracy z SALESmanago w ostatnich 12 miesiącach

796%

wyższy współczynnik klinięć

200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie