Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Fotoforma E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Fotoforma

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - FOTOFORMA

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

4 279%

ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

71%

transakcji wspieranych przez SALESmanago zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników

Dzięki SALESmanago w sposób profesjonalny zaczęliśmy budować własną bazę kontaktów z podziałem, który ułatwił nam zarządzanie leadami. Docieramy do coraz bardziej spersonalizowanej grupy z lepszą komunikacją. Narzędzie pozwala zbierać i edytować bazę online i offline. Dzięki wygodnemu dashbordowi każdy z pracowników chętnie korzysta z rozwiązań oferowanych przez system. Polecam.

Michał Tobiasz

CEO Fotoforma

Salesmanago Icon

O firmie

Fotoforma to autoryzowany dostawca sprzętu FOTO-VIDEO, mający w swoim portfolio większość światowych marek. Firma posiada sklep online Fotoforma.pl oraz dwa sklepy stacjonarne w Warszawie i Wrocławiu.

Fotoforma | Po prostu obraz i dźwięk

Salesmanago Icon

Wyzwania

konieczność dostosowania oferty oraz sposobu komunikacji indywidualnie dla każdego klienta

aktywizacja oraz segmentacja klientów, na każdym etapie Customer Journey

prowadzenie stałej komunikacji do aktywnej grupy odbiorców

utrzymanie lojalności wobec marki

Salesmanago Icon

Cele

automatyzacja nowych procesów marketingowych i dotarcie do użytkowników wieloma kanałami

lojalizacja klientów, zwiększenie retencji i liczby dokonywanych transakcji

zwiększenie Customer Lifetime Value

zwiększenie ruchu oraz sprzedaży na stronie WWW

Wykorzystanie mechanizmów dynamicznych do targetowania odpowiednich ofert poszczególnym klientom, w najlepszym dla nich momencie

Salesmanago Icon

Realizacja

Segmentacja

  • - segmentacja behawioralna, transakcyjna, deklaratywna
  • - segmentacja Recency, Frequency and Monetary
  • - segmentacja klienta według odwiedzin na stronie oraz aktywności newsletterowej

Procesy automatyzacji

  • - ominchanelowe odzyskiwanie porzuconego koszyka z wykorzystaniem inteligentnych rekomendacji produktowych
  • - kampanie winback aktywizujące nieaktywnych użytkowników
  • - wieloetapowy retargeting po wizycie
    z wykorzystaniem rekomendacji AI

On Site

  • - inteligentne rekomendacje produktowe (AI)
  • - konwersja anonimowego i monitorowanego ruchu na stronie
  • - live chat

Lead generation

  • - pop-up z kodem rabatowym
  • - pop-up aktywizujący kontakty opt-out
  • - formularze oraz landing page

Komunikacja z klientem

  • - e-mail marketing
  • - web push
  • - komunikacja on-site
Salesmanago Icon

Efekty

4 279%

ROI dla wdrożenia Marketing Automation

35%

wzrost bazy kontaktów o 35% w skali roku

741%

wyższy współczynnik kliknięć oraz 175% wyższy współczynnik otwarć
w e-mailach dynamicznych
z rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1 w stosunku do e-maili masowych

71%

transakcji wspieranych przez SALESmanago zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników

Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Wdrożenie Customer Preference Center

Uruchomienie Personal Shopping Inbox

Wdrożenie Cinderella AI Visual Products Search

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie