Endo E-book
Case Study

Odkryj historię sukcesu
współpracy Endo
i SALESmanago

badge-1 badge-2 badge-3 badge-4

1 081%

wyższy współczynnik kliknięć oraz 201% wyższy współczynnik otwarć
w e-mailach dynamicznych
z rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1
w stosunku do e-maili masowych

90%

transakcji wspieranych last click zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów

4 534%

ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

Z SALESmanago współpracujemy od dobrych kilku lat i nasza współpraca układa się bardzo dobrze. Zawsze nad naszym projektem czuwa dedykowany opiekun, który jest specjalistą i odpowie na każde nasze pytanie i pomoże w zasadzie w każdym pomyśle jaki przyjdzie nam do głowy i jaki chcemy wdrożyć w naszym serwisie. Dostarczają bardzo dobre narzędzie, które pomaga nam w codziennej pracy. Nie widzę możliwości dalszej pracy bez wykorzystania funkcjonalności jakie oferuje SALESmanago.

Paweł Kielak

E-commerce Director

Salesmanago Icon

O firmie

Endo jako pierwsze (i przez długi czas jedyne) w Polsce ozdabia swoje produkty napisami w języku polskim, pokazując tym samym, ile emocji i skojarzeń mogą budzić w dorosłych i dzieciach pomysłowe i zaskakujące gry słowne. Ubranka Endo - szyte z bawełny i ozdabiane nadrukami, zachwycające prostym krojem
i starannym wykonaniem - tworzone od końca lat 90-tych. Nowy wzorzec odzieży dziecięcej. Okazuje się bowiem, że prócz wygody i funkcjonalności, dziecięce ubranka mogą być po prostu... ”cudownym zjawiskiem”, „ubrankami z charakterem”. Jak wszystko, co tworzone jest z pasją i miłością. Zabawne rysunki i niejednoznaczne teksty to nie tylko niebanalne dialogi obrazu z tekstem, ale także swoista rozmowa pomiędzy dorosłymi i dziećmi. Grafika na dzianinach dla dorosłych oraz zabawki Endo nawiązują do podobnych produktów z działu dziecięcego, rozpoczynając dialog pomiędzy tymi światami, wzajemnie ucząc
i bawiąc. Naszą ofertę kierujemy dla całej, wielopokoleniowej rodziny. Rodziny, w której dzieci wzrastają na szczęśliwych i pewnych siebie ludzi, mocno wspierane w swoim harmonijnym rozwoju przez wszystkich jej członków. Misja Endo to wspieranie i inspirowanie do budowania i zacieśniania
tych najważniejszych więzi.

Salesmanago Icon

Wyzwania i cele

Konieczność różnicowania komunikacji przez cały cykl życia klienta

Dopasowanie indywidualnej
oferty dla klienta

Lojalizacja klientów oraz zwiększenie sprzedaży na
stronie WWW

Segmentacja klientów na każdym etapie Buyer’s Journey

Wykorzystanie kampanii automatycznych oraz masowych do targetowania odpowiednich ofert posegmentowanej grupie odbiorców

Wielokanałowość - używanie wielu kanałów do komunikacji
z użytkownikami

Znaczący wzrost bazy
lojalnych klientów

Przejście na automatyczną komunikację

Salesmanago Icon

Efekty

4 534%

ROI dla wdrożenia Marketing
Automation

47%

transakcje wspierane last click stanowią 47% wszystkich transakcji wspieranych przez SALESmanago

90%

transakcji wspieranych last click zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów

1081%

wyższy współczynnik kliknięć oraz 201% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi
1-do-1 w stosunku do e-maili masowych

82%

bazy stanowią
kontakty monitorowane