converse cas study
Case Study

Odkryj historię
sukcesu współpracy
Converse i SALESmanago

POBIERZ CASE STUDY

Porozmawiajmy o tym, w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć takie wyniki.

badge Financial Times badge Entrepreneur of the year badge Deloitte badge real CDP

3663%

ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

850%

Aż do 850% wyższy CTR
oraz do 161% wyższy OR dla e‑maili
dynamicznych w porównaniu
do kampanii masowych

Współpraca z SALESmanago zrodziła się z potrzeby wdrożenia systemu służącego do pełnej automatyzacji działań marketing automation w naszym dziale eCommerce. Praca z tym narzędziem pozwoliła nam przede wszystkim na pozyskiwanie leadów, automatyzację wysyłki newsletterów, personalizację i segmentację bazy danych. Nasze wyniki rosną, co widać w raportach. Możliwości programu są ogromne, a dodatkowo cały czas pojawiają się nowe funkcje wspierające rozwój działań marketingowych. Zaangażowanie i profesjonalizm naszego opiekuna sprawiają, że współpraca przebiega bezproblemowo.

Aneta Ochnik

Online Content and Sales Coordinator

Salesmanago Icon

O firmie

Nasza firma rozwija swoją działalność od 1993 roku. Zarówno w Polsce jak i krajach sąsiadujących, dążymy do pozycji najlepszego dystrybutora w sektorze lifestyle. Nasz dział eCommerce dynamicznie się rozrasta, zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba naszych sklepów internetowych. Prężnie się rozwijamy i chcemy zaprezentować naszą ofertę na wielu nowych rynkach. Zależy nam na budowaniu solidnych relacji z klientami.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Aktywizacja oraz segmentacja klientów, na każdym etapie Buyer’s Journey

Konieczność dostosowania oferty oraz sposobu komunikacji indywidualnie dla każdego klienta

Utrzymanie lojalności wobec marki oraz liczby dokonywanych transakcji

Automatyzacja procesów oraz implementacja najlepszych praktyk funkcjonujących w automatyzacji marketingu

Prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej (e‑mail, Web Push, sms, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie

Salesmanago Icon

Efekty

3663%

ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

54%

Transakcje wspierane
przez SALESmanago
stanowią ponad 54%

73%

Ponad 73% transakcji
wspieranych last click
wygenerowanych zostało
przez reguły automatyzacji
oraz workflow

397%

Do 397% wyższy współczynnik
otwarć oraz do 701% wyższy
współczynnik kliknięć w e‑mailach
dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi 1‑do‑1 w stosunku do e‑maili masowych

28%

Wzrost bazy kontaktów
o 28% w skali roku

850%

Aż do 850% wyższy CTR
oraz do 161% wyższy OR dla e‑maili
dynamicznych w porównaniu
do kampanii masowych

300 employees support 3000+ midsize and enterprise customers worldwide