SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA
borgione case study
Case Study

Odkryj historię sukcesu
współpracy Borgione
i SALESmanago

POBIERZ CASE STUDY
badge Financial Times badge Entrepreneur of the year badge Deloitte badge real CDP

500%

ROI z wdrożenia
Marketing Automation

39%

Ponad 39% obsługiwanych
transakcji last click zostało
wygenerowanych przez
procesy automatyzacji

Dzięki SALESmanago byliśmy wreszcie w stanie zgromadzić wszystkie nasze dane eCommerce na jednej platformie i móc z nich korzystać w czasie rzeczywistym za pomocą zautomatyzowanych Workflow. To pozwoliło nam zaoferować wszystkim klientom spersonalizowane doświadczenie, jednocześnie minimalizując wysiłek mojego działu. Ciągły kontakt z CSM SALESmanago pozwala nam również za każdym razem dodawać aktualizacje i wzbogacać doświadczenia użytkowników.

Simona Amodeo

Web Marketing Manager, Borgione

Salesmanago Icon

O firmie

Borgione srl to firma z 50-letnią tradycją dostarczania materiałów edukacyjnych do warsztatów kreatywnych, edukacyjnych zabawek, wyposażenia dla całych rodzin, szkół i prywatnych nauczycieli. Misją Borgione jest stymulowanie umiejętności i emocji dzieci tak, by ich dzieciństwo było szczęśliwe a dorosłość pełna twórczej pasji. Borgione dokłada wszelkich starań, aby inspirować rodziców, wychowawców, nauczycieli produktami, które oferują.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Zwiększenie średniej wartości koszyka

Minimalizacja współczynnika churnu klientów i poprawa Customer Lifetime Value

Atrakcyjna dla odbiorców komunikacja i spersonalizowane treści, w najodpowiedniejszym dla użytkowników momencie

Salesmanago Icon

Efekty

500%

ROI z wdrożenia
Marketing Automation

39%

Ponad 39% obsługiwanych transakcji
last click zostało wygenerowanych
przez procesy automatyzacji

353%

353% wzrost CTR i 66% wzrost
OR w wiadomościach
automatycznych w porównaniu
z wiadomościami masowymi

31%

31% transakcji obsługiwanych przez SALESmanago i 5,5% obsługiwanych transakcji last click

75%

CTR promocyjnych e-maili wzrosła o 75%, OR o 20%

8%

Sprzedaż wzrosła o 8% w trzy miesiące i 6,5% w niecały rok

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie