converse cas study
Case Study

Odkryj historię
sukcesu współpracy
Balagan i SALESmanago

POBIERZ CASE STUDY
badge Financial Times badge Entrepreneur of the year badge Deloitte badge real CDP

3 097%

ROI

31%

31% transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago

Od dnia, w którym Balagan (www.balaganstudio.com) stawiał swoje pierwsze kroki w automatyzacji marketingu, aż do dziś, kiedy automatyzacja stała się jednym z naszych kluczowych działań pro-sprzedażowych, otrzymujemy specjalistyczne wsparcie, które znacząco ułatwia nam projektować i wdrażać nowe rozwiązania i procesy. Co ważne, wsparcie to pozwala nam unikać potencjalnych błędów i motywuje, żeby sięgać po więcej – nawet jeśli nie mamy specjalistycznej wiedzy w danym zakresie. SALESmanago umożliwiło nam osiągnięcie wyższego poziomu sprzedaży poprzez wdrożenie szeregu rozwiązań z zakresu automatyzacji i spersonalizowanego marketingu w naszym sklepie internetowym – poczynając od newsletterów w tym tzw. „workflow”, poprzez odzyskiwanie koszyków, ramki rekomendacji. Największym naszym wspólnym projektem było jednak wdrożenie Programu Lojalnościowego, który był naturalną kontynuacją naszych działań w obszarze lojalizowania Klientów i monitorowania ich zachowań, co w znacznym stopniu pozwala nam udoskonalać nie tylko nasz sklep, ale i markę. Co ważne, projekt był na wielu płaszczyznach trudny do wdrożenia, wymagał uwzględnienia wielu aspektów, potrzeb systemów, kreatywnego pomysłu na ten program. Dziś, ponad pół roku od wdrożenia możemy z radością przyznać, że działa zgodnie z oczekiwaniami. Z podziękowaniami za Waszą pracę,

Magda Kulesza

Managing Director

Salesmanago Icon

O firmie

Klasyczne buty, torebki i akcesoria codziennego użytku produkowane lokalnie z dbałością o każdy szczegół. W Bałaganie wierzymy w ponadczasową estetykę, przywiązanie do jakości, dopracowanie detalu.
Nasze produkty wykonane są z wysokiej jakości skóry naturalnej. Łączymy prostą elegancję polskiego wzornictwa z niezobowiązującym uniwersalnym stylem izraelskiej ulicy. Połączenie to oddaje sama nazwa - Bałagan - słowo wspólne dla języków dwóch miast, jeden z wielu elementów łączących te pozornie odległe kultury.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Zachęcanie klientów do powrotu
i ponownych zakupów

Lojalizacja klientów i zwiększenie retencji

Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków

Wsparcie usług i produktów after-sale
np. sprzedaży środków do pielęgnacji

Zwiększenie ABV poprzez rekomendację
produktów upsellingowych

Poprawa wskaźników newsletterów
tj. OR i CTR

Automatyzacja procesu wyświetlania na stronie rekomendacji produktów podobnych i komplementarnych

Salesmanago Icon

Efekty

3 097%

ROI

44%

44% obsługiwanych transakcji
last click generowanych
przez procesy automatyzacji

149%

Wzrost OR

191%

Wzrost CTR

31%

31% transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago

12%

12% transakcji last click obsługiwanych przez SALESmanago

Wzrost sprzedaży

300 employees support 3000+ midsize and enterprise customers worldwide