 
        2 613%
                ROI dla wdrożenia
                Marketing Automation
            
64%
transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników
SALESmanago to świetne narzędzie, które nie tylko umożliwia nam automatyzację kampanii, ale również ma znaczny wpływ na zwiększenie sprzedaży. Dzięki danym analitycznym oraz segmentacji jesteśmy w stanie dotrzeć do klienta z konkretną ofertą w najlepszym dla niego momencie, co ma znaczny wpływ na skrócenie ścieżki zakupowej. System posiada ogrom funkcjonalności, jest intuicyjny w obsłudze, a na każdym etapie naszej współpracy możemy liczyć na wsparcie.
O firmie
Rockmetalshop.pl to jeden z najstarszych sklepów działających w polskim internecie, sprzedających odzież i akcesoria bezpośrednio związane z muzyką rock i metal. Przez lata działalności sukcesywnie rozszerzyli asortyment, oferując rzeczy praktycznie niedostępne nigdzie indziej w Polsce. Na dzień dzisiejszy sklep oferuje fanom muzyki ponad 60 tys. różnego rodzaju asortymentu, poczynając od biżuterii i piercingu, poprzez odzież i obuwie, książki i płyty, na instrumentach i meblach kończąc
Wyzwania
                        Utrzymanie lojalności wobec
                        marki oraz zwiększenie wartości
                        Customer Lifetime Value
                    
Prowadzenie komunikacji w wielu kanałach (e-mail, webpush, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty
                        Stała aktywizacja
                        oraz segmentacja klientów
                    
                        Automatyzacja
                        procesów marketingowych
                    
Efekty
656%
                        wyższy CTR w mailach
                        dynamicznych z wykorzystaniem
                        predykcji zakupowej klienta
                
64%
transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników
541%
wyższy współczynnik kliknięć oraz 176% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e-maili masowych
3 313%
wyższy OR w mailach masowych wysyłanych do aktywnej posegmentowanej grupy kontaktów w porównaniu do wysyłek bez segmentacji
2 613%
                        ROI dla wdrożenia Marketing
                        Automation
                    
 
                             
                             
                             
                            