Automatic Sales Chat to moduł pozwalający na stworzenie automatycznej rozmowy z użytkownikiem prowadzonej przez Facebookowy komunikator Messenger. Wykorzystanie tej funkcji SALESmanago Marketing Automation gwarantuje natychmiastową reakcję na zapytania klientów, przez co żadne z nich nie pozostanie bez odpowiedzi. Mechanizm działania Automatic Sales Chat opiera się na zasadzie sztucznej inteligencji, przy czym jego konfiguracja jest bardzo prosta. Automatic Sales Chat dostępny w SALESmanago Marketing Automation to rozwiązanie idealne dla działań B2B oraz B2C.
Jak działa Automatic Sales Chat
W celu wdrożenia automatycznej konwersacji należy zacząć od przygotowania scenariusza rozmowy z dostępnych elementów. Podstawowe elementy to:
- 
        Tekst bota – komenda, dzięki której wprowadzasz tekst, który będzie wyświetlany użytkownikom;
- 
        Czekaj na konsultanta – w każdej chwili konsultant może dołączyć do konwersacji przerywając automatyczną wymianę zdań klienta z botem, bądź można wymusić przerwanie tej rozmowy i dać wyraźny sygnał klientowi, aby poczekał aż do rozmowy dołączy konsultant;
- 
        Komenda użytkownika – pozwala na rozgałęzienie konwersacji w zależności od zdefiniowanych konkretnych słów, które użytkownik musi wprowadzić, aby przejść do dalszego etapu konwersacji;
- 
        Komenda użytkownika – przyciski – pozwala na zasugerowanie jednej z 5 opcji, którą użytkownik może wybrać. Każda z opcji pozwala na automatyczne przejście do następnego etapu konwersacji;
Dodatkowo dla firm działających w obrębie sektora eCommerce oraz posiadających informacje o produktach i usługach zamieszczone w pliku XML dostępny jest moduł eCommerce. Dzięki niemu można poznać dokładne preferencje użytkownika i, w zależności od zebranych informacji, automatycznie zarekomendować do 5 produktów. Dostępne zapytania to:
- 
        Minimalna cena
- 
        Maksymalna cena
- 
        Kategoria produktu
- 
        Nazwa produktu
- 
        Opis produktu
- 
        Kolor produktu
Tworzenie rozbudowanych scenariuszy w SALESmanago Marketing Automation jest bardzo przyjemne, proste i intuicyjne, dzięki zastosowaniu kreatora. Zanim chat zostanie zaimplementowany na profilu na Facebooku można przetestować całą konwersację, wykorzystując w tym celu dostępny w SALESmanago Chat Tester.
Korzyści dla użytkownika:
- 
        Rekomendowanie w czasie rzeczywistym produktów i usług dopasowanych do potrzeb i zainteresowań konsumentów
- 
        Bardzo prosta implementacja
- 
        Tworzenie wielojęzycznych konwersacji
- 
        Możliwość zaplanowania pełnej konwersacji z klientem
- 
        Nielimitowana ilość scenariuszy
- 
        Wsparcie pracy działu marketingu i obsługi klienta
- 
        Rozszerzenie komunikacji z klientem o nowy kanał
- 
        Dotarcie z ofertą do szerszego grona użytkowników
- 
        Wyróżnienie się na tle konkurencji
Opinie klientów
„Polecam SALESmanago do wsparcia działań marketingowych. Korzystamy z sukcesem z możliwości systemu na wielu płaszczyznach m.in. e-mail marketing, website marketing, wysyłka SMS. Kolejne nowe funkcje wdrażamy dzięki niezawodnemu wsparciu działu OBSŁUGI klienta. Współpraca i komunikacja z SALESmanago przebiega wzorowo dzięki czemu rozwijamy nasze działania Marketing Automation.” Jacek Łazarewicz, Marketing Manager, Nexterio
 
           
          
 
                             
                             
                             
                            