Marketing Predyktywny

 

SALESmanago Marketing Automation udostępnia specjalistyczny moduł bazujący na analizie Big Data, który pozwala szacować trendy zakupowe i wykorzystywać je do automatyzacji marketingu i sprzedaży. Moduł Marketingu predyktywnego na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych pozwala automatycznie rozpoznać przyszłe potrzeby zakupowe klientów i zaadresować odpowiednią ofertę na krótko przed lub w momencie wystąpienia samej potrzeby.

Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo

Na co pozwala Marketing Predyktywny?

SALESmanago Marketing Automation łączy dane transakcyjne z behawioralnymi i dokonuje ich analizy. Oznacza to, że bazując na historii zakupowej i zachowaniu na stronie WWW możemy przewidzieć kiedy klient będzie potrzebował zakupić produkt zużywający się, już raz przez niego zakupiony, dokupić materiały eksploatacyjne, dokupić produkty poszerzające funkcjonalności lub rozszerzyć abonament wykorzystywanej usługi. Dodatkowo klienci, którzy dokonali zakupu produktu dopasowanego do ich wieku w przyszłości będą potrzebowali już innego pasującego do ich przyszłych potrzeb. Analizując to co kupują i przeglądają klienci możemy szybko wyłapać typowe dla nich cykle zakupowe i prognozować przyszłe potrzeby, a dzięki automatyzacji system wyśle w odpowiednim momencie ofertę dopasowaną do konkretnego klienta.

Korzyści dla użytkownika

  • Wzrost przychodu z każdego pozyskanego klienta
  • Lepsza lojalizacja pozyskanych klientów
  • Możliwość automatycznego zaplanowania i wysyłania ofert w przyszłości dopasowanych do przyszłych potrzeb