Karko E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Karko

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Karko

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

4000%

ROI dla wdrożenia Marketing Automation

1120%

wyższy współczynnik kliknięć w e-mailach dynamicznych

Szukaliśmy odpowiedniego oprogramowania, które znacznie usprawni prowadzenie działań marketingowych przy jednoczesnej personalizacji ofert pod preferencje klienta. Takie rozwiązania znaleźliśmy w systemie SALESmanago. Wdrożony marketing automation sprawił, że nasze działania znacznie zwiększyły skuteczność w e-commerce. Osiągnęliśmy duże wzrosty współczynników konwersji, ale i otworzyły się nowe możliwości z zakresu CRM. SALESmanago to połączenie wszystkich niezbędnych rozwiązań w jednym miejscu. System jest bardzo intuicyjny, posiada przejrzysty interfejs, a współpraca przebiega wzorowo dzięki opiece profesjonalnego opiekuna.

Robert Karkowski

właściciel firmy

Salesmanago Icon

Klient

Firma wyrasta z osobistego dążenia właścicieli do zaspokojenia własnej potrzeby posiadania modnych, wysokiej jakości ubrań w dużych rozmiarach. Z czasem umocniła pozycję lidera na lokalnym rynku, sukcesywnie poszerzając swoją ofertę. W 2011 roku wdrożyła model eCommerce. Korzystając z platformy Allegro, stała się ogólnopolskim liderem w sprzedaży detalicznej odzieży plus size.

Jednym z priorytetów firmy jest wspieranie lokalnego, polskiego przemysłu.

Salesmanago Icon

Wyzwania

aktywizacja oraz gratyfikacja kontaktów zapisanych do programu lojalnościowego

aktywizacja klientów, którzy przestali dokonywać regularnych zakupów

wielokanałowość - używanie wielu kanałów do komunikacji z użytkownikami

automatyzacja procesów marketingowych

prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichannelowej (e-mail, webpush, sms, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie

konieczność dostosowania oferty indywidualnie do każdego klienta

Salesmanago Icon

Realizacja

Lead generation

formularze kontaktowe, pop-upy, po wypełnieniu których klient otrzymuje kod rabatowy

wstępna segmentacja na etapie formularza progresywnego poprzez stopniowe zbieranie informacji o kliencie i jego preferencjach zakupowych

informacja o preferencjach klienta przesyłana jest na kartę kontaktu

Procesy automatyzacji

workflow, z wykorzystaniem predykcji zakupowej oraz rekomendacjami 1-to-1 aktywizujące kontakty po zakupie, aby zmniejszyć ryzyko utraty klienta, tym samym zwiększając zyski

workflow dopasowane do progu w programie lojalnościowym (zmienne oferty w zależności od progu oraz bonusowe punkty i rabaty dostosowane do progu programu)

wieloetapowe ominchannelowe ratowanie porzuconego koszyka

On Site

inteligentne rekomendacje produktowe (AI)

wyświetlanie ostatnio oglądanych produktów na dedykowanym widgecie

dynamiczne pop-upy

dedykowany widget zachęcający do zapisu do programu lojalnościowego (wyświetlany kontaktom anonimowym oraz tym niezapisanym)

Komunikacja z klientem

e-mail marketing masowy

maile dynamiczne

web-pushe standardowe i dynamiczne

sms

komunikacja on-site

live chat

Segmentacja

segmentacja behawioralna, transakcyjna i deklaratywna

segmentacja klienta wg odwiedzin na stronie

segmentacja wg przeglądanych oraz zakupionych produktów

segmentacja wg czasu od ostatniego zakupu

segmentacja wg częstotliwości zakupów

segmentacja wg wpływów pieniężnych

segmentacja wg aktywności newsletterowej

segmentacja w oparciu o próg programu lojalnościowego

Salesmanago Icon

Efekty

4000%

ROI dla wdrożenia Marketing Automation.

702%

wyższe średnie CLV kontaktów biorących udział w programie lojalnościowym.

2%

wyższa średnia wartość transakcji z programu lojalnościowego w stosunku do wszystkich transakcji.

17%

całości sprzedaży stanowią transakcje kontaktów z programu lojalnościowego.

51%

całości stanowią transakcje wspierane przez SALESmanago.

59%

wartość współczynnika otwarć e-maili dynamicznych z programu lojalnościowego.

979%

większy OR w stosunku do maili masowych.

26%

wzrost bazy w stosunku do roku poprzedniego.

1120%

wyższy współczynnik kliknięć w e-mailach dynamicznych z programu lojalnościowego w stosunku do e-maili masowych.

Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Wdrożenie Personal Shopping Inbox, aby informować o promocjach i aktualnej ofercie również kontakty anonimowe

Wdrożenie wyszukiwania za pomocą grafiki Cinderella AI Visual Products Search

Remarketing z wykorzystaniem Google Ads

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie