Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data (CDP).
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcej[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)
Zobacz więcej[Ebook] Rewolucja Zero-Party Data w eCommerce
Przygotuj się na nowe regulacje w obszarze prywatności danych i świat bez cookies:
- Rosnące wymagania klientów, regulacje Rodo i walka ze zmianami klimatu
- Czym są pliki Cookies, dane Third, First i Zero Party. Definicje i przykłady
- W jaki sposób dane Zero Party odpowiadają na aktualne potrzeby rynkowe
[WEBINAR] Crisis survival strategy: Maximize revenue growth …the lean way
Maximizing eCommerce revenue growth was never an easy task for marketing departments, however, now it is getting even more challenging with the looming market crisis and global economic turbulence. On top of that as always the market is becoming more and more competitive and Customer Acquisition Costs are growing. The customers themselves demand personalization and a better buying experience, yet are less willing to share any information and personal data. Join our webinar to learn how to maximize eCommerce revenue growth... the lean way. This might be the key survival strategy for the coming years. Listen to our expert discussing how to: - optimize the cost of your eCommerce operations - effectively use the resources and improve decision making processes - become more relevant to customers and don’t let them go to your competition The webinar will be hosted by Aleksander Skalka, Strategy Director at SALESmanago.
Zobacz więcej[Case study] Firma Nahdi, 2,3 mld USD przychodów w handlu detalicznym i eCommerce
Firma Nahdi Medical poprawia doświadczenia konsumenckie ponad 4 mln osób, prowadząc zautomatyzowaną i hiperspersonalizowaną komunikację omnichannel, odpowiedzialną za znaczną część ich przychodów, dzięki platformie Customer Data autorstwa SALESmanago.
Zobacz więcej10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcejDlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez wypracowanego CR prowadzisz po prostu stronę internetową. Oto dlaczego.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcej[WEBINAR] How to improve the omnichannel experience of over 4 Million customers? Case study of Nahdi, $2.3 billion revenue APAC retail & eCommerce business
It all started in the heart of the desert, from which an unknown man came to work and one day said 'Hey, let's replace Oracle with SALESmanago, these guys are great'. Fast-forward 2 years and SALESmanago manages the personalized omnichannel communication and improves the experience of over 4 Million Nahdi's customers of online and physical pharmacies and medical centers. Join the webinar and listen to more stories from Paweł Dąbrowski, Head of Omnichannel at Nahdi, and learn more about the solutions that we use to drive marketing results and build a strong community of loyal customers. Join the webinar and learn how Nahdi:
- Creates full customer view combining data from e-commerce, physical stores, and the mobile app
- Segments users and personalizes the communication across all channels
- Manages the loyalty program to increase the brand loyalty
Demo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejJak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcejUwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. Eksplozja treści cyfrowych, nowe formy reklamy i wszechobecna technologia dały wielu ludziom zarówno motyw, jak i środki do wyeliminowania reklam z ich życia. Z drugiej strony uwaga tych, którzy zdecydowali się zrezygnować z AdBlocka, jest naciągnięta do granic możliwości. Tracimy zdolność koncentracji. Przeciętny czas skupienia uwagi złotej rybki wynosi dziewięć sekund. Według nowego badania firmy Microsoft Corp. ludzie na ogół tracą koncentrację po ośmiu sekundach, co podkreśla wpływ coraz bardziej zdigitalizowanego stylu życia na mózg. Aby przykuć uwagę klientów, należy uwzględnić zmiany zachodzące w ich głowach właśnie teraz. A istnieją przecież produkty cyfrowe, które potrafią przyciągnąć – i zatrzymać – uwagę na wiele godzin. Gry.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcejKlienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy.
Zobacz więcejIntegracja z BaseLinker
BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejNajlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z klientami, a także pomnożyć twoje wyniki marketingowe. Ten artykuł jest kontynuacją Najlepszego przewodnika po danych Zero-Party: Co? Dlaczego? Jak? >>
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcejIntegracja z BaseLinker
BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.
Zobacz więcejIntegracja z BigCommerce
BigCommerce to popularna platforma eCommerce, która umożliwia tworzenie wielu witryn sklepowych i zarządzanie nimi za pomocą specjalnego dashboardu.
Zobacz więcejCentrum Integracji
Ulepsz swoją platformę SALESmanago z wykorzystaniem danych z uprzednio wdrożonych narzędzi i zwiększ produktywność dzięki płynnemu przebiegowi integracji. Nasze nowe Centrum, zawierające nowoczesną bibliotekę integrowalnych narzędzi, usprawnia procesy integracji oraz ułatwia wykorzystywanie ich pełnego potencjału.
Zobacz więcejSales Generation
Wykorzystuj sieci reklamowe, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły twoją stronę i opuściły ją bez dokonania zakupu, a także do osób, które jeszcze jej nie odwiedziły, ale odpowiadają profilem twoim klientom. Wyświetlaj automatycznie idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki zaawansowanym algorytmom AI.
Zobacz więcejIntegracja z LiveChat Inc.
Wykorzystuj dane z czatów do automatyzacji swoich kampanii: nowa integracja z LiveChat Inc. pozwala na przesyłanie informacji o kontaktach i rozmowach do SALESmanago.
Zobacz więcejZarządzanie kontami Multi-store
Dla twojej wygody wprowadziliśmy możliwość przełączania się między kontami bez wylogowywania. Wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji do tych kont, z których chcesz korzystać, a uzyskasz dostęp do wszystkich treści w jednym miejscu.
Zobacz więcejCentrum Preferencji Klienta
Odkryj potrzeby i pragnienia konsumentów dzięki Centrum Preferencji Klienta. To kluczowe dla eCommerce narzędzie na nowo zapewni twoim klientom głos, który zostanie usłyszany. Zwiększaj sprzedaż i buduj silniejsze, długotrwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku i zgodzie. Wykorzystuj Centrum do zbierania danych typu zero-party, które od razu przełożysz na zautomatyzowane procesy marketingowe oraz w pełni spersonalizowane przepływy komunikacji z klientami.
Zobacz więcejNowy interface SALESmanago
Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.
Zobacz więcejNowy element segmentów dynamicznych – „Wizyta”
Nowy element segmentów dynamicznych pozwala tworzyć grupy kontaktów w oparciu o informacje na temat wizyt. Wybierz typ wizyty, a następnie określ jej szczegóły lub datę i użyj dokładnie wyselekcjonowanych kontaktów do procesów automatyzacji.
Zobacz więcejNowe opcje w elemencie "Czekaj" w Workflow
Tworzenie zaawansowanych kampanii dzięki dwóm dodatkowym opcjom w elemencie "Czekaj": - Czekaj do – możliwość wskazania konkretnej daty, - Czekaj do konkretnego dnia – możliwość wskazania konkretnego dnia tygodnia albo miesiąca lub wybrania opcji ostatniego dnia miesiąca.
Zobacz więcejIntegracja z bramką SMS Libonet
Libonet to popularny dostawcą usług wysyłki SMS na Litwie.
Zobacz więcejNowe zdarzenie w Regułach Automatyzacji i Workflow
Możliwość przygotowania kampanii rozpoczynającej się od zdarzenia: "Kontakt zapisano na wysyłkę SMS".
Zobacz więcejBiblioteka Workflow
Biblioteka Workflow zawiera około 20 predefiniowanych, podstawowych i zaawansowanych szablonów workflow, za pomocą których klienci tworzyć mogą własne rozbudowane, wielokanałowe kampanie. Do stworzenia szablonów wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie naszych najlepszych Specjalistów Marketing Automation Biblioteka Workflow to świetne miejsce do rozpoczęcia podróży po rozwiązaniach z dziedziny automatyzacji marketingu dla wszystkich naszych klientów.
Zobacz więcejOdświeżony interfejs list Lead Generation
Lead Generation ma teraz nowy, odświeżony interfejs. Jest znacznie czytelniejszy i intuicyjny.
Zobacz więcejNowy kreator Custom Audience
Wypracowaliśmy zmiany w kreatorze Custom Audience:
- Nowe formularze
- Standardowy wybór kontaktów
- Brak pola url no opt-out
- Usunięcie możliwości tworzenia reguł automatyzacji przez kreator
Integracja z bramkami SMS MTarget oraz Libonet
Zintegrowaliśmy nowe bramki SMS
- Mtarget: rozbudowana bramka o zasięgu międzynarodowym, operująca w Europie i w Afryce
- Libonet: operator SMS popularny na Litwie.
[Nowa Funkcjonalność] Panel Analityczny Lead Generation
Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj które formularze pozwalają zdobyć najcenniejsze kontakty.
Zobacz więcej[Nowa funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje
Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?
Zobacz więcej[Nowa funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP.
Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.
Zobacz więcejDlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data (CDP).
Zobacz więcej[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)
Zobacz więcej[Ebook] Rewolucja Zero-Party Data w eCommerce
Przygotuj się na nowe regulacje w obszarze prywatności danych i świat bez cookies:
- Rosnące wymagania klientów, regulacje Rodo i walka ze zmianami klimatu
- Czym są pliki Cookies, dane Third, First i Zero Party. Definicje i przykłady
- W jaki sposób dane Zero Party odpowiadają na aktualne potrzeby rynkowe
[Case study] Firma Nahdi, 2,3 mld USD przychodów w handlu detalicznym i eCommerce
Firma Nahdi Medical poprawia doświadczenia konsumenckie ponad 4 mln osób, prowadząc zautomatyzowaną i hiperspersonalizowaną komunikację omnichannel, odpowiedzialną za znaczną część ich przychodów, dzięki platformie Customer Data autorstwa SALESmanago.
Zobacz więcej10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.
Zobacz więcejDlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez wypracowanego CR prowadzisz po prostu stronę internetową. Oto dlaczego.
Zobacz więcejJak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji.
Zobacz więcejUwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. Eksplozja treści cyfrowych, nowe formy reklamy i wszechobecna technologia dały wielu ludziom zarówno motyw, jak i środki do wyeliminowania reklam z ich życia. Z drugiej strony uwaga tych, którzy zdecydowali się zrezygnować z AdBlocka, jest naciągnięta do granic możliwości. Tracimy zdolność koncentracji. Przeciętny czas skupienia uwagi złotej rybki wynosi dziewięć sekund. Według nowego badania firmy Microsoft Corp. ludzie na ogół tracą koncentrację po ośmiu sekundach, co podkreśla wpływ coraz bardziej zdigitalizowanego stylu życia na mózg. Aby przykuć uwagę klientów, należy uwzględnić zmiany zachodzące w ich głowach właśnie teraz. A istnieją przecież produkty cyfrowe, które potrafią przyciągnąć – i zatrzymać – uwagę na wiele godzin. Gry.
Zobacz więcejKlienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy.
Zobacz więcejNajlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z klientami, a także pomnożyć twoje wyniki marketingowe. Ten artykuł jest kontynuacją Najlepszego przewodnika po danych Zero-Party: Co? Dlaczego? Jak? >>
Zobacz więcejNajlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z klientami, a także pomnożyć twoje wyniki marketingowe.
Zobacz więcejRozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS?
Zobacz więcejNieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – i będą – odgrywać w tej nowej, zorientowanej na prywatność, rzeczywistości. Dlaczego eCommerce nie dostrzega, że właściwie w rękach ma kurę znoszącą złote jajka?
Zobacz więcejFacebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce
Podczas ostatniej poświęconej wynikom finansowym telekonferencji giganta mediów społecznościowych Facebook nie zabłysnął, co wskazuje na odpływ w internetowej przestrzeni reklamowej. Co to znaczy? W środę, 2 lutego 2022 r., Facebook przeprowadził telekonferencję na temat wyników za IV kwartał. To nie był dla niego moment triumfu. Gigant ogłosił prognozę, zgodnie z którą przychody w 2022 r. będą o 10 miliardów dolarów mniejsze w stosunku do roku poprzedniego. W efekcie w ciągu 24 godzin kurs spadł o 26%. To z kolei zmniejszyło kapitalizację rynkową Meta o 230 miliardów dolarów. Utrata przewidywanych przychodów wynika z szeregu przeciwności. Facebook był celem bardzo złej prasy ze względu na swoje praktyki biznesowe, takie jak skandal z Cambridge Analytica w 2016 r., czy ostatnie naciski UE na prawo ograniczające przesyłanie danych użytkowników z Europy do USA. Jednak główna przyczyna wydaje się pochodzić z nowej funkcji prywatności Apple.
Zobacz więcej7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party
Ślad węglowy firm i ich produktów staje się coraz większym problemem dla klientów, a biznes gorączkowo szuka sposobów na jego zmniejszenie. Znaleźliśmy 7 sposobów, na to jak dane zero-party mogą być pomocne w wysiłkach na rzecz wypracowania bardziej zrównoważonego modelu — zarówno pod względem zrównoważenia biznesowego, jak i środowiskowego. Przekształcenie eCommerce w ECOmerce może stać się jedną z Twoich głównych przewag konkurencyjnych w 2022 roku.
Zobacz więcej[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć
Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS.
Zobacz więcej[Tips&Tricks] Zaadresuj 4E nowego Marketingu Mix z CDP
Czy 4P klasycznego Marketingu Mix to za mało, żeby odnieść sukces w świecie digital? Czy 4E załatają tę dziurę? Jak „ugryźć” 4E mając do dyspozycji Customer Data Platform? Po odpowiedzi i praktyczne przykłady zapraszam do artykułu!
Zobacz więcejGroza ratowania tonącego statku. Dlaczego retencja klientów jest absolutnie kluczowa dla rozwoju eCommerce
Podnieść żagiel! … lub sprzedaż, jeśli Twój przysłowiowy „statek” jest biznesem eCommerce. Taka decyzja nigdy nie wydaje się błędna, tak właśnie postępują odważni, nieustępliwi menedżerowie i kapitanowie. Aby jednak metafora była trafna, załóżmy, że statek tonie. Czy szybsze poruszanie się do przodu powstrzyma Cię przed zakończeniem podróży na dnie oceanu? A może EMSA lub inna agencja zajmująca się wypadkami na morzu oceni później, że, biorąc pod uwagę sytuację, środki alokowano w niewłaściwym miejscu? W tym krótkim artykule wyjaśnimy, jak firma z wysokim wskaźnikiem churn i niską retencją klientów przypomina tonący statek. Na koniec wskażemy niezawodne, sprawdzone środki zaradcze.
Zobacz więcej10 porad, jak dane zero- i first-party zmienić w napęd twojej firmy
W czasach rewolucji cyfrowej dane są tym, co napędza biznesy i pomaga im sprawnie funkcjonować. Mądrze zbierane i używane wielokrotnie poprawiają wyniki w większości obszarów funkcjonowania organizacji. Jak zyskać globalne spojrzenie na zagadnienie danych zero- i first-party, żeby na stałe włączyć je w krwioobieg firmy?
Zobacz więcejSALESmanago z nowymi właścicielami. SilverTree Equity i Perwyn inwestują dziewięciocyfrową kwotę w Euro
Dziewięciocyfrową kwotę w Euro zapłacą za przejęcie SALESmanago dwa uznane fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym rosnąca w tempie 50% rocznie polska spółka rusza do boju o pozycję globalnego lidera rozwiązań Customer Data Platform i Marketing Automation.
Zobacz więcejWorkflow i Reguły Automatyzacji – nowy status zgody: "Niepotwierdzona"
Zarządzanie kontaktami za pośrednictwem platformy SALESmanago stało się właśnie jeszcze łatwiejsze, a to za sprawą wprowadzenia nowego statusu zgody marketingowej – "Niepotwierdzona" – w procesach Workflow i Regułach Automatyzacji. Status ten oznacza, że dana osoba wypełniła formularz, ale nie wyraziła zgody. Nowy status, widoczny na karcie kontaktu, można wykorzystywać w procesach automatyzacji, opierając na nim spersonalizowaną komunikację wielokanałową.
Zobacz więcejZaawansowany kreator formularzy w Custom Modal Designerze
Udoskonalony kreator w Custom Modal Designerze pozwala na tworzenie zaawansowanych formularzy o rozbudowanej strukturze. Teraz możesz podzielić swój formularz na kilka kolumn i określić, jakie pola danych mają się znajdować w każdej z nich.
Zobacz więcejLogowanie poprzez konto Microsoft
Wiemy, jak cenny jest twój czas, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić ci życie. Od teraz możesz zalogować się do aplikacji SALESmanago nie tylko za pośrednictwem Google czy LinkedIna, ale także poprzez konto Microsoft.
Zobacz więcejDezaktywacja kampanii w Workflow za pomocą scenariuszy
Dezaktywuj kampanie w Workflow, używając jednego z trzech scenariuszy, które ułatwią Ci planowanie dalszych działań. Dzięki nim zdecydujesz, czy system dokończy rozpoczęte procesy, wstrzyma je do ponownego uruchomienia, czy przeniesie kontakty na końcowy etap kampanii.
Zobacz więcejNowe zdarzenie, warunek i akcja w Regułach Automatyzacji
Od teraz dzięki nowemu zdarzeniu, warunkowi i akcji możesz użyć szczegółów słownikowych do rozbudowywania procesów automatyzacji. Wykorzystując te dodatkowe informacje z Karty Kontaktu, które opierają się na dacie lub liczbie, twórz zaawansowane, w pełni zautomatyzowane kampanie.
Zobacz więcejIkona informująca o oczekującej konwersacji w Live Chacie
Ulepsz wygląd dymka Live Chatu na swojej stronie, ustawiając ikonę informującą o oczekującej konwersacji. Dzięki temu zachęcisz użytkownika do rozwinięcia okna czatu przy każdej nowej wizycie.
Zobacz więcejTooltipy związane z Revenue Attribution
Dashboardy biznesowe zostały wzbogacone o przydatne informacje na temat paneli Revenue Attribution. Przygotowane przez naszych specjalistów tooltipy pomogą Ci zrozumieć sposób liczenia wszystkich przychodów, a także ułatwią analizowanie kampanii pod kątem zwiększania sprzedaży.
Zobacz więcejPrzesyłanie informacji o zgodach (API)
W ramach dwóch metod API dodawania lub modyfikowania kontaktów (api/contact/batchupsert i api/contact/batchupsertv2) możesz przesłać informacje o zgodach, które pojawią się na Karcie Kontaktu.
Zobacz więcejNowa stopka w systemie SALESmanago
Odświeżony wygląd systemu SALESmanago został wzbogacony o nową stopkę, wpisującą się w styl całej nawigacji.
Zobacz więcejAkcja „Wyślij e-mail po porzuconym koszyku” do kontaktów ze statusem opt-out
Wyślij spersonalizowaną wiadomość e-mail ze scenariuszem porzuconego koszyka do kontaktów ze statusem opt-out, aby przypomnieć o niedokończonej transakcji. Dzięki tej opcji z łatwością dotrzesz do wszystkich klientów i zwiększysz szansę na finalizację zakupów.
Zobacz więcejDostosowywanie ustawień pop-upu w Custom Modal Designerze
Twórz oddzielne kreacje i edytuj szczegóły wyświetlania pop-upu osobno dla wersji komputerowej i mobilnej w Custom Modal Designerze. Dzięki możliwości dostosowania wyglądu wiadomości do urządzenia skuteczniej przyciągniesz uwagę swoich odbiorców.
Zobacz więcejGoogle Analytics w Pop-upie z grafiką
Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do kreatora Pop-up z grafiką i zacznij zbierać dodatkowe dane.
Zobacz więcejGoogle Analytics w Custom Modal Designerze
Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do pop-upów z Custom Modal Designera i zacznij zbierać dodatkowe dane.
Zobacz więcejUlepszona metoda Aktywności Kontaktów (API)
Udoskonalona metoda API śledzenia aktywności (api/contact/recentActivity) od teraz zwraca to samo ID kontaktu, które widnieje na jego Karcie Kontaktu.
Zobacz więcejNowa opcja w akcji „Wyślij powiadomienie Push do kontaktu (SALESmanago Mobile)”
Zautomatyzowane powiadomienia Push w SALESmanago Mobile zostały wzbogacone o nową opcję personalizacji. Możesz dostosować każdą wysyłaną wiadomość, używając informacji zaciągniętych z Karty Kontaktu w CDP (np. szczegóły standardowe i słownikowe).
Zobacz więcejNowy interface SALESmanago
Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.
Zobacz więcejRekomendacje AI w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz”
Od teraz w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz” możesz wybrać jeden z pięciu scenariuszy rekomendacji AI, dzięki którym dotrzesz do klientów w odpowiednim momencie oraz miejscu z wysoko spersonalizowaną, przyciągającą uwagę ofertą.
Zobacz więcejUstawienia wielkości grafik w Custom Modal Designerze
Udoskonalony widget z obrazkiem w Custom Modal Designerze pozwala na modyfikowanie grafiki poprzez skalowanie, rozciąganie i ustawianie poziomu przezroczystości. Możliwość zmiany wielkości grafiki daje ci większą swobodę podczas tworzenia pop-upów.
Zobacz więcejDodatkowe ustawienia wyświetlania w Personal Shopping Inbox
Do ustawień wyświetlania Personal Shopping Inbox zostały dodane opcje „Przy każdej odsłonie”, „Co X odsłon”, „Od X do Y odsłony”, dzięki którym ustalisz częstotliwość pojawiającego się na stronie okna.
Zobacz więcejOdświeżony podgląd w Custom Modal Designerze
Odświeżony podgląd projektowy w Custom Modal Designerze nie tylko daje ci możliwość intuicyjnego korzystania z kreatora, ale także ułatwia rozeznanie się w poszczególnych elementach tworzonego pop-upu. Dowolnie przesuwaj, kopiuj i usuwaj widgety lub struktury, kontrolując wygląd projektu na każdym etapie.
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcej[WEBINAR] Crisis survival strategy: Maximize revenue growth …the lean way
Maximizing eCommerce revenue growth was never an easy task for marketing departments, however, now it is getting even more challenging with the looming market crisis and global economic turbulence. On top of that as always the market is becoming more and more competitive and Customer Acquisition Costs are growing. The customers themselves demand personalization and a better buying experience, yet are less willing to share any information and personal data. Join our webinar to learn how to maximize eCommerce revenue growth... the lean way. This might be the key survival strategy for the coming years. Listen to our expert discussing how to: - optimize the cost of your eCommerce operations - effectively use the resources and improve decision making processes - become more relevant to customers and don’t let them go to your competition The webinar will be hosted by Aleksander Skalka, Strategy Director at SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcej[WEBINAR] How to improve the omnichannel experience of over 4 Million customers? Case study of Nahdi, $2.3 billion revenue APAC retail & eCommerce business
It all started in the heart of the desert, from which an unknown man came to work and one day said 'Hey, let's replace Oracle with SALESmanago, these guys are great'. Fast-forward 2 years and SALESmanago manages the personalized omnichannel communication and improves the experience of over 4 Million Nahdi's customers of online and physical pharmacies and medical centers. Join the webinar and listen to more stories from Paweł Dąbrowski, Head of Omnichannel at Nahdi, and learn more about the solutions that we use to drive marketing results and build a strong community of loyal customers. Join the webinar and learn how Nahdi:
- Creates full customer view combining data from e-commerce, physical stores, and the mobile app
- Segments users and personalizes the communication across all channels
- Manages the loyalty program to increase the brand loyalty
Demo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcej[WEBINAR] Customer Intimacy - nowe podejście do budowania relacji z klientami w eCommerce
Personalizacja w czasie rzeczywistym staje się niezwykle trudna do osiągnięcia. Konsumenci oczekują najwyższej klasy doświadczeń w sklepie internetowym, ale z drugiej strony chcą zachować swoją prywatność i nie pozwalają na śledzenie swoich zachowań. Przedstawiamy Customer Intimacy, podejście, które pozwala na personalizację 1 do 1 w oparciu o dane, którymi klienci chętnie się dzielą, bez konieczności śledzenia ich aktywności na stronie. Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Jak zbierać dane osobowe od odwiedzających - Jakie daje to możliwości personalizacji - Jak zdobyć zaufanie i wykorzystać je do lojalizacji klientów? Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejJak wykorzystać dane Zero-Party i być gotowym na nową politykę prywatności oraz odejście Cookies w eCommerce
Rynek eCommerce rozwija się jak nigdy dotąd, podobnie jak ramy prawne i technologiczne. Coś zawsze spędza sen z powiek marketerom, ale tym razem wyzwania stały się poważniejsze. Dotyczą one prywatności danych i odejścia plików cookie, które już teraz zaburzają sposób prowadzenia marketingu w sklepach online. Jednak te zmiany budują grunt pod rewolucję, prowadzącą do odrodzenia prawdziwych relacji z klientami i budowania bliskości między firmami eCommerce a kupującymi Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Czym są dane Zero-Party i dlaczego stają się tak ważne dla eCommerce? - Rodzaje danych Zero-Party, sposoby i narzędzia do ich zbierania - Jak wykorzystać dane Zero-Party aby poprawić swoją strategię Customer Experience Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago.
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejSzkolenie dla Partnerów SALESmanago
Szkolenie dla Partnerów ma na celu udzielenie wszelkich informacji na temat Marketing Automation, jakie są potrzebne w procesie sprzedażowym. Nasi eksperci omówią możliwości, funkcjonalności, case studies i najbardziej skuteczne praktyki sprzedaży.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcejWarsztaty Certyfikujące Marketing Automation
Dwudniowe warsztaty pozwalają uzyskać kompleksową wiedzę dotyczącą Marketing Automation. Każdy uczestnik uzyskuje Certyfikat Specjalisty potwierdzający umiejętności zdobyte podczas szkolenia.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.
Zobacz więcej