[Case Study] Endo
90% transakcji wspieranych last click w Endo zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejTen artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Demo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejPracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów.
Zobacz więcej[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcej[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!
Zobacz więcej[Case Study] Borgione
Firma Borgione uzyskała 500% ROI dla wdrożenia Marketing Automation w mniej niż rok.
Zobacz więcej[Case Study] Converse
Firma Converse uzyskała o 850% wyższy CTR dla e-maili dynamicznych w porównaniu do kampanii masowych
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Wprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWorkflow Generator
Osiągnij swoje cele marketingowe dzięki jedynej bibliotece Workflow z Generatorem szablonów, stworzonemu przez specjalistów eCommerce współpracujących z markami jak Starbucks, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria's Secret. Wyszukuj najlepsze szablony, aby zwiększać wpływ każdego kanału i osiągnąć swoje cele marketingowe.
[Case Study] Savicki
Firma Savicki uzyskała 622% wyższy współczynnik kliknięć oraz 206% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1 w stosunku do e-maili masowych.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcej[Case Study] Rockmetalshop
Sklep Rockmetalshop osiągnął o 541% wyższy współczynnik kliknięć oraz o 176% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e-maili masowych.
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejJak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Integracja SALESmanago Mobile z Flutter
Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcejIntegracja z BaseLinker
BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.
Zobacz więcejIntegracja z BigCommerce
BigCommerce to popularna platforma eCommerce, która umożliwia tworzenie wielu witryn sklepowych i zarządzanie nimi za pomocą specjalnego dashboardu.
Zobacz więcejCentrum Integracji
Ulepsz swoją platformę SALESmanago z wykorzystaniem danych z uprzednio wdrożonych narzędzi i zwiększ produktywność dzięki płynnemu przebiegowi integracji. Nasze nowe Centrum, zawierające nowoczesną bibliotekę integrowalnych narzędzi, usprawnia procesy integracji oraz ułatwia wykorzystywanie ich pełnego potencjału.
Zobacz więcejSales Generation
Wykorzystuj sieci reklamowe, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły twoją stronę i opuściły ją bez dokonania zakupu, a także do osób, które jeszcze jej nie odwiedziły, ale odpowiadają profilem twoim klientom. Wyświetlaj automatycznie idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki zaawansowanym algorytmom AI.
Zobacz więcejIntegracja z LiveChat Inc.
Wykorzystuj dane z czatów do automatyzacji swoich kampanii: nowa integracja z LiveChat Inc. pozwala na przesyłanie informacji o kontaktach i rozmowach do SALESmanago.
Zobacz więcejZarządzanie kontami Multi-store
Dla twojej wygody wprowadziliśmy możliwość przełączania się między kontami bez wylogowywania. Wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji do tych kont, z których chcesz korzystać, a uzyskasz dostęp do wszystkich treści w jednym miejscu.
Zobacz więcejCentrum Preferencji Klienta
Odkryj potrzeby i pragnienia konsumentów dzięki Centrum Preferencji Klienta. To kluczowe dla eCommerce narzędzie na nowo zapewni twoim klientom głos, który zostanie usłyszany. Zwiększaj sprzedaż i buduj silniejsze, długotrwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku i zgodzie. Wykorzystuj Centrum do zbierania danych typu zero-party, które od razu przełożysz na zautomatyzowane procesy marketingowe oraz w pełni spersonalizowane przepływy komunikacji z klientami.
Zobacz więcejNowy interface SALESmanago
Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.
Zobacz więcejNowy element segmentów dynamicznych – „Wizyta”
Nowy element segmentów dynamicznych pozwala tworzyć grupy kontaktów w oparciu o informacje na temat wizyt. Wybierz typ wizyty, a następnie określ jej szczegóły lub datę i użyj dokładnie wyselekcjonowanych kontaktów do procesów automatyzacji.
Zobacz więcejNowe opcje w elemencie "Czekaj" w Workflow
Tworzenie zaawansowanych kampanii dzięki dwóm dodatkowym opcjom w elemencie "Czekaj": - Czekaj do – możliwość wskazania konkretnej daty, - Czekaj do konkretnego dnia – możliwość wskazania konkretnego dnia tygodnia albo miesiąca lub wybrania opcji ostatniego dnia miesiąca.
Zobacz więcejIntegracja z bramką SMS Libonet
Libonet to popularny dostawcą usług wysyłki SMS na Litwie.
Zobacz więcejNowe zdarzenie w Regułach Automatyzacji i Workflow
Możliwość przygotowania kampanii rozpoczynającej się od zdarzenia: "Kontakt zapisano na wysyłkę SMS".
Zobacz więcejBiblioteka Workflow
Biblioteka Workflow zawiera około 20 predefiniowanych, podstawowych i zaawansowanych szablonów workflow, za pomocą których klienci tworzyć mogą własne rozbudowane, wielokanałowe kampanie. Do stworzenia szablonów wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie naszych najlepszych Specjalistów Marketing Automation Biblioteka Workflow to świetne miejsce do rozpoczęcia podróży po rozwiązaniach z dziedziny automatyzacji marketingu dla wszystkich naszych klientów.
Zobacz więcejOdświeżony interfejs list Lead Generation
Lead Generation ma teraz nowy, odświeżony interfejs. Jest znacznie czytelniejszy i intuicyjny.
Zobacz więcejNowy kreator Custom Audience
Wypracowaliśmy zmiany w kreatorze Custom Audience:
- Nowe formularze
- Standardowy wybór kontaktów
- Brak pola url no opt-out
- Usunięcie możliwości tworzenia reguł automatyzacji przez kreator
Integracja z bramkami SMS MTarget oraz Libonet
Zintegrowaliśmy nowe bramki SMS
- Mtarget: rozbudowana bramka o zasięgu międzynarodowym, operująca w Europie i w Afryce
- Libonet: operator SMS popularny na Litwie.
[Nowa Funkcjonalność] Panel Analityczny Lead Generation
Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj które formularze pozwalają zdobyć najcenniejsze kontakty.
Zobacz więcej[Case Study] Endo
90% transakcji wspieranych last click w Endo zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów.
Zobacz więcejTen artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów.
Zobacz więcej[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.
Zobacz więcej[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!
Zobacz więcej[Case Study] Borgione
Firma Borgione uzyskała 500% ROI dla wdrożenia Marketing Automation w mniej niż rok.
Zobacz więcej[Case Study] Converse
Firma Converse uzyskała o 850% wyższy CTR dla e-maili dynamicznych w porównaniu do kampanii masowych
Zobacz więcejWorkflow Generator
Osiągnij swoje cele marketingowe dzięki jedynej bibliotece Workflow z Generatorem szablonów, stworzonemu przez specjalistów eCommerce współpracujących z markami jak Starbucks, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria's Secret. Wyszukuj najlepsze szablony, aby zwiększać wpływ każdego kanału i osiągnąć swoje cele marketingowe.
[Case Study] Savicki
Firma Savicki uzyskała 622% wyższy współczynnik kliknięć oraz 206% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1 w stosunku do e-maili masowych.
Zobacz więcej[Case Study] Rockmetalshop
Sklep Rockmetalshop osiągnął o 541% wyższy współczynnik kliknięć oraz o 176% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e-maili masowych.
Zobacz więcejJak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.
Zobacz więcejSALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu.
SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.
Zobacz więcej6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić.
Zobacz więcejIdealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę?
Zobacz więcejSALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement. Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i SaaS. Nowe nominacje to VP of Sales, Auke Grondsma, Chief People Officer James Eastwood i Chief Marketing Officer Ian Macleod.
Zobacz więcejBadanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!
Zobacz więcej[Ebook] Podręcznik Przetrwania Recesji w eCommerce
Poznaj czynniki leżące u podstaw obecnej recesji lojalności w eCommerce i znajdź sposób, aby sobie z nią poradzić - z głową!
- Główne skutki recesji, które naciskają na klientów
- Jak reagują oni na globalne i nagłe zmiany?
- W jaki sposób uniknąć skutków recesji lojalnościowej, a nawet zaoszczędzić pieniądze?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami.
Zobacz więcejRecesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście – z głową.
Zobacz więcejSkąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.
Zobacz więcejWorkflow – łatwiejsze wyszukiwanie i autozapis
Dzięki najnowszym udoskonaleniom procesy Workflow stały się jeszcze bardziej przyjazne użytkownikowi. Od teraz: - szybko i sprawnie wyszukasz zdarzenia, warunki i akcje – za sprawą ulepszonej wyszukiwarki, która obsługuje również synonimy; - łatwo odnajdziesz istniejący proces Workflow – wystarczy, że skorzystasz z nowej, inteligentnej wyszukiwarki; - nie musisz się martwić, że Twoja praca przepadnie – a to dzięki nowej funkcji autozapisu. Od teraz Twoje działania zapisywane są na bieżąco, dzięki czemu możesz wrócić do przerwanej edycji.
Zobacz więcejIntegracje z bramkami SMS – Telia i OctaPush
Platforma SALESmanago to doskonałe narzędzie do prowadzenia komunikacji omnichannel, czego kolejnym dowodem są dwie najnowsze integracje. Od teraz możesz korzystać z usług bramek Telia i OctaPush za pośrednictwem naszej platformy. Tym samym lista bramek SMS zintegrowanych z SALESmanago rozrosła się do 70 pozycji!
Zobacz więcejPersonalizacja Listy Kontaktów
Od teraz możesz ułatwić sobie pracę poprzez personalizowanie Listy Kontaktów. Wyświetlaj na niej jedynie te informacje o Kontaktach, które są dla Ciebie najważniejsze.
Zobacz więcejŚwieża odsłona kreatora Live Chat
Kreator Live Chat przeszedł dogłębną metamorfozę! W swojej nowej odsłonie, uproszczonej i bogatszej o szereg funkcji, jest znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika.
Zobacz więcejWorkflow i Reguły Automatyzacji – nowy status zgody: "Niepotwierdzona"
Zarządzanie kontaktami za pośrednictwem platformy SALESmanago stało się właśnie jeszcze łatwiejsze, a to za sprawą wprowadzenia nowego statusu zgody marketingowej – "Niepotwierdzona" – w procesach Workflow i Regułach Automatyzacji. Status ten oznacza, że dana osoba wypełniła formularz, ale nie wyraziła zgody. Nowy status, widoczny na karcie kontaktu, można wykorzystywać w procesach automatyzacji, opierając na nim spersonalizowaną komunikację wielokanałową.
Zobacz więcejZaawansowany kreator formularzy w Custom Modal Designerze
Udoskonalony kreator w Custom Modal Designerze pozwala na tworzenie zaawansowanych formularzy o rozbudowanej strukturze. Teraz możesz podzielić swój formularz na kilka kolumn i określić, jakie pola danych mają się znajdować w każdej z nich.
Zobacz więcejLogowanie poprzez konto Microsoft
Wiemy, jak cenny jest twój czas, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić ci życie. Od teraz możesz zalogować się do aplikacji SALESmanago nie tylko za pośrednictwem Google czy LinkedIna, ale także poprzez konto Microsoft.
Zobacz więcejDezaktywacja kampanii w Workflow za pomocą scenariuszy
Dezaktywuj kampanie w Workflow, używając jednego z trzech scenariuszy, które ułatwią Ci planowanie dalszych działań. Dzięki nim zdecydujesz, czy system dokończy rozpoczęte procesy, wstrzyma je do ponownego uruchomienia, czy przeniesie kontakty na końcowy etap kampanii.
Zobacz więcejNowe zdarzenie, warunek i akcja w Regułach Automatyzacji
Od teraz dzięki nowemu zdarzeniu, warunkowi i akcji możesz użyć szczegółów słownikowych do rozbudowywania procesów automatyzacji. Wykorzystując te dodatkowe informacje z Karty Kontaktu, które opierają się na dacie lub liczbie, twórz zaawansowane, w pełni zautomatyzowane kampanie.
Zobacz więcejIkona informująca o oczekującej konwersacji w Live Chacie
Ulepsz wygląd dymka Live Chatu na swojej stronie, ustawiając ikonę informującą o oczekującej konwersacji. Dzięki temu zachęcisz użytkownika do rozwinięcia okna czatu przy każdej nowej wizycie.
Zobacz więcejTooltipy związane z Revenue Attribution
Dashboardy biznesowe zostały wzbogacone o przydatne informacje na temat paneli Revenue Attribution. Przygotowane przez naszych specjalistów tooltipy pomogą Ci zrozumieć sposób liczenia wszystkich przychodów, a także ułatwią analizowanie kampanii pod kątem zwiększania sprzedaży.
Zobacz więcejPrzesyłanie informacji o zgodach (API)
W ramach dwóch metod API dodawania lub modyfikowania kontaktów (api/contact/batchupsert i api/contact/batchupsertv2) możesz przesłać informacje o zgodach, które pojawią się na Karcie Kontaktu.
Zobacz więcejNowa stopka w systemie SALESmanago
Odświeżony wygląd systemu SALESmanago został wzbogacony o nową stopkę, wpisującą się w styl całej nawigacji.
Zobacz więcejAkcja „Wyślij e-mail po porzuconym koszyku” do kontaktów ze statusem opt-out
Wyślij spersonalizowaną wiadomość e-mail ze scenariuszem porzuconego koszyka do kontaktów ze statusem opt-out, aby przypomnieć o niedokończonej transakcji. Dzięki tej opcji z łatwością dotrzesz do wszystkich klientów i zwiększysz szansę na finalizację zakupów.
Zobacz więcejDostosowywanie ustawień pop-upu w Custom Modal Designerze
Twórz oddzielne kreacje i edytuj szczegóły wyświetlania pop-upu osobno dla wersji komputerowej i mobilnej w Custom Modal Designerze. Dzięki możliwości dostosowania wyglądu wiadomości do urządzenia skuteczniej przyciągniesz uwagę swoich odbiorców.
Zobacz więcejGoogle Analytics w Pop-upie z grafiką
Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do kreatora Pop-up z grafiką i zacznij zbierać dodatkowe dane.
Zobacz więcejGoogle Analytics w Custom Modal Designerze
Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do pop-upów z Custom Modal Designera i zacznij zbierać dodatkowe dane.
Zobacz więcejUlepszona metoda Aktywności Kontaktów (API)
Udoskonalona metoda API śledzenia aktywności (api/contact/recentActivity) od teraz zwraca to samo ID kontaktu, które widnieje na jego Karcie Kontaktu.
Zobacz więcejNowa opcja w akcji „Wyślij powiadomienie Push do kontaktu (SALESmanago Mobile)”
Zautomatyzowane powiadomienia Push w SALESmanago Mobile zostały wzbogacone o nową opcję personalizacji. Możesz dostosować każdą wysyłaną wiadomość, używając informacji zaciągniętych z Karty Kontaktu w CDP (np. szczegóły standardowe i słownikowe).
Zobacz więcejNowy interface SALESmanago
Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcej[Webinar] 3 strategie maksymalizacji przychodów w eCommerce... z głową
Branża eCommerce przeżywa recesję - wbrew wysokim oczekiwaniom na wzrost po pandemii, w 2022 roku przychody spadły w Europie o 13%. Marketing staje się niezwykle wymagający, ponieważ agresywne działania konkurencji zmuszają firmy do ciągłej walki o przyciągnięcie uwagi klientów i podtrzymanie ich lojalności. W trakcie webinaru przedstawimy 3 strategie, które pozwolą usprawnić wzrost przychodów poprzez skupienie się tylko na tym, co jest najistotniejsze dla Twoich klientów i co przynosi największą wartość. Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Co musisz wiedzieć o swoich klientach, aby utrzymać ich lojalność - Jakich narzędzi i technik użyć, aby to osiągnąć - Jakich wyników powinieneś się spodziewać Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcej