Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

[Case Study] La Imprenta

Firma La Imprenta osiągnęła 9 346% ROI dzięki wdrożeniu SALESmanago.

Zobacz więcej

CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2

W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a także aby podkreślić wyjątkowe zalety CDP, postanowiliśmy porównać system, którego możesz używać, z Platformą Danych Klienta (CPD). CDP nie pojawiły się znikąd. Począwszy od CRM, aż po drugą generację CDP, wszystkie rozwiązania stanowią coraz dokładniejsze iteracje tej samej idei – by lepiej rozumieć klientów.

Zobacz więcej

Konferencja: E-commerce Innovate Confab

Z wielką przyjemnością zapraszamy na konferencję online, na której liderzy najbardziej innowacyjnych firm Martech w Europie podzielą się swoimi wizjami przyszłości rozwiązań projektowanych dla eCommerce. Gospodarzem konferencji będzie Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki jest jej cel i jak ewoluowała.

Zobacz więcej

[Case Study] Balagan

44% obsługiwanych transakcji last click w sklepie Balagan zostało wygenerowane przez procesy automatyzacji

Zobacz więcej

[Webinar] Personalizuj albo giń - Przyszłość marketingu ecommerce

Podczas webinaru poruszymy następujące kluczowe tematy:

  • Znaczenie zbierania danych Zero-Party dla personalizacji doświadczenia klienta
  • Sposoby zbierania danych omnichannelowych
  • Korzyści płynące z fuzji danych o klientach 360 stopni
  • Sposoby skutecznej, hiperpersonalizowanej komunikacji

Zobacz więcej

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.

Zobacz więcej

[Case Study] Gunfire

Sklep Gunfire uzyskał 3128% ROI z wdrożenia Marketing Automation.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

[Webinar] Dlaczego Customer Data Platform jest kluczowe dla marketingu eCommerce: Odc. 1 Email

Podczas tego webinaru dowiesz się, jak wykorzystać dane o klientach do tworzenia spersonalizowanych kampanii emailowych oraz jak poprawić swój marketing eCommerce. -Wykorzystaj moc danych o klientach, aby wznieść swój email marketing na wyższy poziom - Dowiedz się, jak Customer Data Platform (CDP) może ulepszyć wydajność Twojego email marketingu - Uwolnij pełny potencjał kampanii emailowych, wykorzystując najlepsze praktyki CDP i rzeczywiste studia przypadków, aby poprawić zaangażowanie swoich klientów.

Zobacz więcej

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie działał przez długi czas.

Zobacz więcej

Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści

Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Frontend SDK

W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!

Zobacz więcej

Email Design Studio

Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.

Zobacz więcej

Contact Import Wizard

Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.

Zobacz więcej

AI Studio

Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.

Zobacz więcej

eCommerce Dashboard

Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.

Integracja SALESmanago Mobile z Flutter

Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.

Zobacz więcej

API Produktowe

Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.

Zobacz więcej

Integracja z BaseLinker

BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.

Zobacz więcej

Integracja z BigCommerce

BigCommerce to popularna platforma eCommerce, która umożliwia tworzenie wielu witryn sklepowych i zarządzanie nimi za pomocą specjalnego dashboardu.

Zobacz więcej

Centrum Integracji

Ulepsz swoją platformę SALESmanago z wykorzystaniem danych z uprzednio wdrożonych narzędzi i zwiększ produktywność dzięki płynnemu przebiegowi integracji. Nasze nowe Centrum, zawierające nowoczesną bibliotekę integrowalnych narzędzi, usprawnia procesy integracji oraz ułatwia wykorzystywanie ich pełnego potencjału.

Zobacz więcej

Sales Generation

Wykorzystuj sieci reklamowe, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły twoją stronę i opuściły ją bez dokonania zakupu, a także do osób, które jeszcze jej nie odwiedziły, ale odpowiadają profilem twoim klientom. Wyświetlaj automatycznie idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki zaawansowanym algorytmom AI.

Zobacz więcej

Integracja z LiveChat Inc.

Wykorzystuj dane z czatów do automatyzacji swoich kampanii: nowa integracja z LiveChat Inc. pozwala na przesyłanie informacji o kontaktach i rozmowach do SALESmanago.

Zobacz więcej

Zarządzanie kontami Multi-store

Dla twojej wygody wprowadziliśmy możliwość przełączania się między kontami bez wylogowywania. Wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji do tych kont, z których chcesz korzystać, a uzyskasz dostęp do wszystkich treści w jednym miejscu.

Zobacz więcej

Centrum Preferencji Klienta

Odkryj potrzeby i pragnienia konsumentów dzięki Centrum Preferencji Klienta. To kluczowe dla eCommerce narzędzie na nowo zapewni twoim klientom głos, który zostanie usłyszany. Zwiększaj sprzedaż i buduj silniejsze, długotrwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku i zgodzie. Wykorzystuj Centrum do zbierania danych typu zero-party, które od razu przełożysz na zautomatyzowane procesy marketingowe oraz w pełni spersonalizowane przepływy komunikacji z klientami.

Zobacz więcej

Nowy interface SALESmanago

Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.

Zobacz więcej

Nowy element segmentów dynamicznych – „Wizyta”

Nowy element segmentów dynamicznych pozwala tworzyć grupy kontaktów w oparciu o informacje na temat wizyt. Wybierz typ wizyty, a następnie określ jej szczegóły lub datę i użyj dokładnie wyselekcjonowanych kontaktów do procesów automatyzacji.

Zobacz więcej

Nowe opcje w elemencie "Czekaj" w Workflow

Tworzenie zaawansowanych kampanii dzięki dwóm dodatkowym opcjom w elemencie "Czekaj": - Czekaj do – możliwość wskazania konkretnej daty, - Czekaj do konkretnego dnia – możliwość wskazania konkretnego dnia tygodnia albo miesiąca lub wybrania opcji ostatniego dnia miesiąca.

Zobacz więcej

Integracja z bramką SMS Libonet

Libonet to popularny dostawcą usług wysyłki SMS na Litwie.

Zobacz więcej

Nowe zdarzenie w Regułach Automatyzacji i Workflow

Możliwość przygotowania kampanii rozpoczynającej się od zdarzenia: "Kontakt zapisano na wysyłkę SMS".

Zobacz więcej

Biblioteka Workflow

Biblioteka Workflow zawiera około 20 predefiniowanych, podstawowych i zaawansowanych szablonów workflow, za pomocą których klienci tworzyć mogą własne rozbudowane, wielokanałowe kampanie. Do stworzenia szablonów wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie naszych najlepszych Specjalistów Marketing Automation Biblioteka Workflow to świetne miejsce do rozpoczęcia podróży po rozwiązaniach z dziedziny automatyzacji marketingu dla wszystkich naszych klientów.

Zobacz więcej

[Case Study] La Imprenta

Firma La Imprenta osiągnęła 9 346% ROI dzięki wdrożeniu SALESmanago.

Zobacz więcej

CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2

W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a także aby podkreślić wyjątkowe zalety CDP, postanowiliśmy porównać system, którego możesz używać, z Platformą Danych Klienta (CPD). CDP nie pojawiły się znikąd. Począwszy od CRM, aż po drugą generację CDP, wszystkie rozwiązania stanowią coraz dokładniejsze iteracje tej samej idei – by lepiej rozumieć klientów.

Zobacz więcej

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki jest jej cel i jak ewoluowała.

Zobacz więcej

[Case Study] Balagan

44% obsługiwanych transakcji last click w sklepie Balagan zostało wygenerowane przez procesy automatyzacji

Zobacz więcej

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.

Zobacz więcej

[Case Study] Gunfire

Sklep Gunfire uzyskał 3128% ROI z wdrożenia Marketing Automation.

Zobacz więcej

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie działał przez długi czas.

Zobacz więcej

Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści

Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.

Zobacz więcej

[Case Study] Endo

90% transakcji wspieranych last click w Endo zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów.

Zobacz więcej

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!

Zobacz więcej

[Case Study] Borgione

Firma Borgione uzyskała 500% ROI dla wdrożenia Marketing Automation w mniej niż rok.

Zobacz więcej

[Case Study] Converse

Firma Converse uzyskała o 850% wyższy CTR dla e-maili dynamicznych w porównaniu do kampanii masowych

Zobacz więcej

Workflow Generator

Osiągnij swoje cele marketingowe dzięki jedynej bibliotece Workflow z Generatorem szablonów, stworzonemu przez specjalistów eCommerce współpracujących z markami jak Starbucks, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria's Secret. Wyszukuj najlepsze szablony, aby zwiększać wpływ każdego kanału i osiągnąć swoje cele marketingowe.

[Case Study] Savicki

Firma Savicki uzyskała 622% wyższy współczynnik kliknięć oraz 206% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1 w stosunku do e-maili masowych.

Zobacz więcej

[Case Study] Rockmetalshop

Sklep Rockmetalshop osiągnął o 541% wyższy współczynnik kliknięć oraz o 176% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e-maili masowych.

Zobacz więcej

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.

Zobacz więcej

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu.

SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.

Zobacz więcej

Migracja Marketingu Mobilnego

Od dawna udostępniamy naszym klientom dwie wersje modułu Mobile Marketing, ale teraz nadszedł czas, aby całkowicie skoncentrować się na nowej. W ten sposób możemy zapewnić użytkownikom maksymalne korzyści z nowego modułu oraz nowe funkcje, które wcześniej nie były dostępne.

Zobacz więcej

Wyszukiwarka TAGów

Gotowy na znacznie czytelniejszą i łatwiejszą w zarządzaniu listę tagów? Właśnie wprowadziliśmy ograniczenie, które wymaga, aby tagi miały długość co najmniej 3 znaków. Nie martw się, nasza wyszukiwarka nadal uwzględnia krótsze tagi, które były używane przed tą nową regułą!

Zobacz więcej

Zapobieganie błędom w Szczegółach Słownika

Usuwasz Szczegóły Słownika? Nie martw się - masz nasze wsparcie! Za każdym razem, gdy coś usuniesz, poinformujemy Cię, że może to mieć wpływ na wszelkie Reguły Automatyzacji lub Workflow korzystające ze szczegółów - dzięki temu możesz zapobiec zakłóceniom w ważnych procesach.

Zobacz więcej

Awaryjny Hamulec Email

Dręczy cię myśl o wysłaniu niepełnego e-maila? Dzięki Awaryjnemu Hamulcowi Email nie musisz się martwić, że wyślesz wybrakowaną wiadomość do swoich kontaktów — zatrzymaj ją jednym przyciskiem i upewnij się, że wszystkie elementy są na swoim miejscu!

Zobacz więcej

Usunięte kontakty nie będą zliczane

Pożegnaj się z usuniętymi kontaktami utrudniającymi obliczenia dynamicznych segmentów i analitykę predyktywną! Ponadto, gdy spojrzysz na lejek eCommerce, analizę aktywności zakupowej Kontaktów i wykresy unikalnych kupujących, możesz mieć pewnosć, że liczby, które widzisz, są tak dokładne, jak to tylko możliwe!

Zobacz więcej

Nowe wglądy w interakcje e-mailowe

Chcesz wiedzieć, ile osób faktycznie angażuje się w Twoje automatyczne emaile? Mamy to - nasz eksport danych zawiera teraz kolumnę zawierającą liczbę unikalnych otwarć i kliknięć dla każdego kontaktu! Śledź swoje postępy jeszcze lepiej!

Zobacz więcej

Metamorfoza kontaktów i eksport wydarzeń zewnętrznych

Nadaliśmy nowy wygląd panelowi eksportu kontaktów i wydarzeń zewnętrznych, aby pasował do najnowszej wersji aplikacji. Teraz eksporty pojawiają się w postaci łatwej do śledzenia listy, więc nic Ci nie umknie!

Zobacz więcej

Domyślny email dla podwójnej zgody

Przedstawiamy nowy dodatek do podwójnej zgody: teraz możesz ustawić domyślny e-mail! Nie martw się, jeśli klient nie określi preferowanego języka: zajmie się tym nasze domyślne ustawienie email.

Zobacz więcej

Nowy sposób uruchamiania Workflow

Przedstawiamy nowy sposób aktywacji Workflow i Reguł — wystarczy prosta zmiana zgody e-mail na karcie kontaktu, aby te Workflow i Reguły zaczęły działać!

Zobacz więcej

Przebudowa filtrowania ocen konsultantów

Pożegnaj się z hałasem! Koniec z wieloma typami ocen do przeszukiwania — teraz możesz filtrować według jednego typu ocen, tworząc znacznie bardziej przejrzyste i prostsze treści.

Zobacz więcej

Zapobieganie błędom w formularzach i nowe czcionki

Uniemożliwiliśmy wprowadzanie zakazanych znaków w sekcji email formularza Live Chat. Ponadto dodaliśmy do Live Chat trzy nowe czcionki — Ubuntu, Inder i Aleo — dzięki czemu klienci mogą teraz uatrakcyjnić swoje rozmowy!

Zobacz więcej

Workflow – łatwiejsze wyszukiwanie i autozapis

Dzięki najnowszym udoskonaleniom procesy Workflow stały się jeszcze bardziej przyjazne użytkownikowi. Od teraz: - szybko i sprawnie wyszukasz zdarzenia, warunki i akcje – za sprawą ulepszonej wyszukiwarki, która obsługuje również synonimy; - łatwo odnajdziesz istniejący proces Workflow – wystarczy, że skorzystasz z nowej, inteligentnej wyszukiwarki; - nie musisz się martwić, że Twoja praca przepadnie – a to dzięki nowej funkcji autozapisu. Od teraz Twoje działania zapisywane są na bieżąco, dzięki czemu możesz wrócić do przerwanej edycji.  

Zobacz więcej

Integracje z bramkami SMS – Telia i OctaPush

Platforma SALESmanago to doskonałe narzędzie do prowadzenia komunikacji omnichannel, czego kolejnym dowodem są dwie najnowsze integracje. Od teraz możesz korzystać z usług bramek Telia i OctaPush za pośrednictwem naszej platformy. Tym samym lista bramek SMS zintegrowanych z SALESmanago rozrosła się do 70 pozycji!

Zobacz więcej

Personalizacja Listy Kontaktów

Od teraz możesz ułatwić sobie pracę poprzez personalizowanie Listy Kontaktów. Wyświetlaj na niej jedynie te informacje o Kontaktach, które są dla Ciebie najważniejsze.

Zobacz więcej

Świeża odsłona kreatora Live Chat

Kreator Live Chat przeszedł dogłębną metamorfozę! W swojej nowej odsłonie, uproszczonej i bogatszej o szereg funkcji, jest znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika.

Zobacz więcej

Workflow i Reguły Automatyzacji – nowy status zgody: "Niepotwierdzona"

Zarządzanie kontaktami za pośrednictwem platformy SALESmanago stało się właśnie jeszcze łatwiejsze, a to za sprawą wprowadzenia nowego statusu zgody marketingowej – "Niepotwierdzona" – w procesach Workflow i Regułach Automatyzacji. Status ten oznacza, że dana osoba wypełniła formularz, ale nie wyraziła zgody. Nowy status, widoczny na karcie kontaktu, można wykorzystywać w procesach automatyzacji, opierając na nim spersonalizowaną komunikację wielokanałową.

Zobacz więcej

Zaawansowany kreator formularzy w Custom Modal Designerze

Udoskonalony kreator w Custom Modal Designerze pozwala na tworzenie zaawansowanych formularzy o rozbudowanej strukturze. Teraz możesz podzielić swój formularz na kilka kolumn i określić, jakie pola danych mają się znajdować w każdej z nich.

Zobacz więcej

Logowanie poprzez konto Microsoft

Wiemy, jak cenny jest twój czas, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić ci życie. Od teraz możesz zalogować się do aplikacji SALESmanago nie tylko za pośrednictwem Google czy LinkedIna, ale także poprzez konto Microsoft.

Zobacz więcej

Dezaktywacja kampanii w Workflow za pomocą scenariuszy

Dezaktywuj kampanie w Workflow, używając jednego z trzech scenariuszy, które ułatwią Ci planowanie dalszych działań. Dzięki nim zdecydujesz, czy system dokończy rozpoczęte procesy, wstrzyma je do ponownego uruchomienia, czy przeniesie kontakty na końcowy etap kampanii.

Zobacz więcej

Nowe zdarzenie, warunek i akcja w Regułach Automatyzacji

Od teraz dzięki nowemu zdarzeniu, warunkowi i akcji możesz użyć szczegółów słownikowych do rozbudowywania procesów automatyzacji. Wykorzystując te dodatkowe informacje z Karty Kontaktu, które opierają się na dacie lub liczbie, twórz zaawansowane, w pełni zautomatyzowane kampanie.

Zobacz więcej

Konferencja: E-commerce Innovate Confab

Z wielką przyjemnością zapraszamy na konferencję online, na której liderzy najbardziej innowacyjnych firm Martech w Europie podzielą się swoimi wizjami przyszłości rozwiązań projektowanych dla eCommerce. Gospodarzem konferencji będzie Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

[Webinar] Personalizuj albo giń - Przyszłość marketingu ecommerce

Podczas webinaru poruszymy następujące kluczowe tematy:

  • Znaczenie zbierania danych Zero-Party dla personalizacji doświadczenia klienta
  • Sposoby zbierania danych omnichannelowych
  • Korzyści płynące z fuzji danych o klientach 360 stopni
  • Sposoby skutecznej, hiperpersonalizowanej komunikacji

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

[Webinar] Dlaczego Customer Data Platform jest kluczowe dla marketingu eCommerce: Odc. 1 Email

Podczas tego webinaru dowiesz się, jak wykorzystać dane o klientach do tworzenia spersonalizowanych kampanii emailowych oraz jak poprawić swój marketing eCommerce. -Wykorzystaj moc danych o klientach, aby wznieść swój email marketing na wyższy poziom - Dowiedz się, jak Customer Data Platform (CDP) może ulepszyć wydajność Twojego email marketingu - Uwolnij pełny potencjał kampanii emailowych, wykorzystując najlepsze praktyki CDP i rzeczywiste studia przypadków, aby poprawić zaangażowanie swoich klientów.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej