Co nowego?

28-01-2020Events

Certyfikujące Warsztaty Marketing Automation, Kraków

Zostań Certyfikowanym Specjalistą wraz z czołową firmą Marketing Automation w Europie!
Dowiedz się jak:
- Angażować klientów we wszystkich kanałach komunikacji
- Wykorzystywać dane klientów by poprawić jakość ich doświadczeń
- Budować procesy automatyzacji zwiększające przychody
- Wdrażać nowoczesne strategie i taktyki marketingowe
Więcej>>

27-01-2020Blog

William James i pragmatyzm – filozofia rynkowych czempionów

Więcej>>

23-01-2020Events

W stronę hiper-personalizacji - marketing automation w ecommerce A.D. 2020

Dołącz do webinaru i dowiedz się jakie rozwiązania służące personalizacji zakupów on-line są obecnie standardem i jakie nowości przyniesie rozpoczynający się rok. Więcej>>

22-01-2020Blog

Stawianie sobie takich życiowych celów nie ma sensu. Jak filozofia nauki Karla Poppera przyda się w biznesie

"Ppoprawienie komunikacji między pracownikami” to ładnie brzmiący banał, który nic nie znaczy. Żeby miał sens musi być sformułowany w sposób konkretny! Zamiast więc planować “zdrowszy tryb życia” lepiej założyć “ćwiczenia 3 razy w tygodniu”, “pizzę nie częściej niż raz w miesiącu” albo “jedzenie codziennie porcji warzyw”. Te plany mają sens, gdyż ewidentnie widać kiedy nie są realizowane. Dokładnie to samo można zastosować do zarządzania firmą: Więcej>>

16-01-2020Events

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołącz do webinaru dla nowych użytkowników SALESmanago i dowiedz się jak sprawnie rozpocząć automatyzację działań marketingowych. Więcej>>

15-01-2020Blog

Marketing i Narody – jak ta sama rzecz może przynieść zysk w jednym państwie i zrujnować w innym

Ekspansja na rynki zagraniczne jest dla wielu firm kuszącą perspektywą, pozwalającą zwiększyć zyski i skalę biznesu, jednak wiele z nich ponosi sromotną porażkę starając się kopiować na kolejne rynki rozwiązania, które świetnie zdały egzamin na dotychczasowych. Większość z tych firm bagatelizuje moc różnic kulturowych, które mogą zadecydować o odbiorze marki i produktu. Jakie błędy najczęściej popełniają firmy i jak ich uniknąć? Więcej>>

10-01-2020Blog

“Czy twoja praca jest bez sensu?” – jeżeli na to pytanie odpowiedziałeś “tak”, to prawdopodobnie masz rację

37% Brytyjczyków nie wierzy, że ich praca daje światu coś sensownego, a 40% Holendrów sądzi, że nie ma powodu aby ich praca istniała. David Graeber, autor książki Praca bez sensu. Teoria opisał pracę bez sensu (bullshit job) jako formę płatnego zatrudnienia, które jest całkowicie bezcelowe, niepotrzebne – tak, że nawet pracownicy nie są w stanie uzasadnić jej istnienia. Wiele zawodów związanych z marketingiem jest bez sensu. Jednak praca w marketingu może być użyteczna i ważna – może mieć sens. Więcej>>

07-01-2020Blog

SALESmanago liderem w kategorii Marketing Automation według G2Crowd

W nowym raporcie WINTER 2020, przygotowanym przez G2 Crowd, SALESmanago zostało uznane za lidera w dziedzinie Marketing Automation, a także w trzech innych kategoriach. Oprócz tego, zostało zaklasyfikowane jako narzędzie osiągające wysokie oceny w zakresie testów A/B, Marketing Analitics i Live Chacie. Więcej>>

02-01-2020Blog

„Zysk uświęca środki”? Niccolo Machiavelli – guru żądnych władzy polityków i… rekinów biznesu

Świat w którym nie ma żadnych zasad. Gdzie siłę argumentów zastępuje argument siły. W którym zdrady, oszustwa i największe zbrodnie są najprostszą receptą na zdobycie władzy. Tak wyglądały Włochy w czasach Machiavellego. A pod wieloma względami również współczesny biznes. Więcej>>

27-12-2019Blog

Deep Behavioural Profiling - Semantyczne Webhooki

Semantyczne Webhooki zastępują Odsłony Strony i klasyczne Webhooki jako najpopularniejsze sposoby mierzenia interakcji klientów w stronach eCommerce. SALESmanago wprowadza nową technologię, która tłumaczy zachowanie klienta w sklepie internetowym na jego konkretne preferencje. Semantyczne Webhooki umożliwiają sprzedawcom eCommerce określenie rzeczywistego zainteresowania klienta i prawdopodobieństwa zakupu określonych produktów. Więcej>>

20-10-2019

Reguły Website Automation

Twórz reguły Website Automation i korzystaj z rozwiązania, które na podstawie analizy zachowania użytkownika na stronie oraz w oparciu o wiedzę o jego profilu behawioralnym i transakcjach umożliwia wyświetlenie mu w czasie rzeczywistym dedykowanych, dopasowanych 1-do-1 komunikatów. Więcej>>

18-10-2019

Zmiana w menu głównym

Poznaj nową zakładkę w menu głównym naszego systemu - Segmentację. Znajdziesz w niej: RFM, macierze segmentacji, reguły ad-hoc, analizę transakcji oraz RPM.

16-10-2019

Skracanie linków w wiadomościach sms

Teraz możesz skorzystać z opcji automatycznego skracania linków i sprawić, że linki wyświetlane w wiadomościach są dla użytkowników bardziej atrakcyjne. Więcej>>

07-10-2019

Bramki sms - nowe integracje

Teraz możesz korzystać z dwóch nowych bramek sms - smsc.ru oraz Vodafone.

04-10-2019

Nowe widżety w Revenue Attribution Analytics

Poznaj nasze nowe widżety dotyczące ramek rekomendacji i zyskaj dokładną wiedzę na temat sumy sprzedaży i liczby transakcji generowanych przez ramki rekomendacji. Więcej>>

04-09-2019

Ramki rekomendacyjne

Teraz możesz spersonalizować proces zakupowy w swoim sklepie internetowym za pomocą ramek dynamicznie dostosowujących wyświetlane oferty do zainteresowań klientów. Więcej>>

09-07-2019

Integracja z OpenCart

Zwiększ swoją sprzedaż z naszą nową integracją E-Commerce OpenCart. Więcej>>

18-06-2019

Testy A/B/X wiadomości wysyłanych z reguł automatyzacji

Od dziś możesz przeprowadzać testy swoich wiadomości wysyłanych z reguł automatyzacji. Więcej>>

07-06-2019

Dodanie e-sklepu z feedem produktowym

Dowiedz się jak dodać plik XML do systemu. Więcej>>

29-05-2019

Analityka revenue attribution i Analityka produktu

Odkryj zupełnie nowe podejście do analityki i zacznij korzystać z naszych dashboardów, które pokażą Ci co generuje Twój przychód. Więcej>>

27-01-2020

William James i pragmatyzm – filozofia rynkowych czempionów

Więcej>>

22-01-2020

Stawianie sobie takich życiowych celów nie ma sensu. Jak filozofia nauki Karla Poppera przyda się w biznesie

"Ppoprawienie komunikacji między pracownikami” to ładnie brzmiący banał, który nic nie znaczy. Żeby miał sens musi być sformułowany w sposób konkretny! Zamiast więc planować “zdrowszy tryb życia” lepiej założyć “ćwiczenia 3 razy w tygodniu”, “pizzę nie częściej niż raz w miesiącu” albo “jedzenie codziennie porcji warzyw”. Te plany mają sens, gdyż ewidentnie widać kiedy nie są realizowane. Dokładnie to samo można zastosować do zarządzania firmą: Więcej>>

15-01-2020

Marketing i Narody – jak ta sama rzecz może przynieść zysk w jednym państwie i zrujnować w innym

Ekspansja na rynki zagraniczne jest dla wielu firm kuszącą perspektywą, pozwalającą zwiększyć zyski i skalę biznesu, jednak wiele z nich ponosi sromotną porażkę starając się kopiować na kolejne rynki rozwiązania, które świetnie zdały egzamin na dotychczasowych. Większość z tych firm bagatelizuje moc różnic kulturowych, które mogą zadecydować o odbiorze marki i produktu. Jakie błędy najczęściej popełniają firmy i jak ich uniknąć? Więcej>>

10-01-2020

“Czy twoja praca jest bez sensu?” – jeżeli na to pytanie odpowiedziałeś “tak”, to prawdopodobnie masz rację

37% Brytyjczyków nie wierzy, że ich praca daje światu coś sensownego, a 40% Holendrów sądzi, że nie ma powodu aby ich praca istniała. David Graeber, autor książki Praca bez sensu. Teoria opisał pracę bez sensu (bullshit job) jako formę płatnego zatrudnienia, które jest całkowicie bezcelowe, niepotrzebne – tak, że nawet pracownicy nie są w stanie uzasadnić jej istnienia. Wiele zawodów związanych z marketingiem jest bez sensu. Jednak praca w marketingu może być użyteczna i ważna – może mieć sens. Więcej>>

07-01-2020

SALESmanago liderem w kategorii Marketing Automation według G2Crowd

W nowym raporcie WINTER 2020, przygotowanym przez G2 Crowd, SALESmanago zostało uznane za lidera w dziedzinie Marketing Automation, a także w trzech innych kategoriach. Oprócz tego, zostało zaklasyfikowane jako narzędzie osiągające wysokie oceny w zakresie testów A/B, Marketing Analitics i Live Chacie. Więcej>>

02-01-2020

„Zysk uświęca środki”? Niccolo Machiavelli – guru żądnych władzy polityków i… rekinów biznesu

Świat w którym nie ma żadnych zasad. Gdzie siłę argumentów zastępuje argument siły. W którym zdrady, oszustwa i największe zbrodnie są najprostszą receptą na zdobycie władzy. Tak wyglądały Włochy w czasach Machiavellego. A pod wieloma względami również współczesny biznes. Więcej>>

27-12-2019

Deep Behavioural Profiling - Semantyczne Webhooki

Semantyczne Webhooki zastępują Odsłony Strony i klasyczne Webhooki jako najpopularniejsze sposoby mierzenia interakcji klientów w stronach eCommerce. SALESmanago wprowadza nową technologię, która tłumaczy zachowanie klienta w sklepie internetowym na jego konkretne preferencje. Semantyczne Webhooki umożliwiają sprzedawcom eCommerce określenie rzeczywistego zainteresowania klienta i prawdopodobieństwa zakupu określonych produktów. Więcej>>

23-12-2019

[Nowa funkcjonalność w SALESmanago] Dynamiczne Segmenty

Wyjątkowo precyzyjna segmentacja klientów na podstawie danych o transakcjach i wizytach w Twoim sklepie oraz wykorzystanie ich w kampaniach. Więcej>>

19-12-2019

Dlaczego Real-Time Marketing wieje nudą?

Jest wszędzie, a zauważamy go dopiero przy większych wydarzeniach, kiedy atakuje nas wysyp lepszych lub gorszych reklam, memów i innych form dla niego typowych. Już nie bawi, nie zaskakuje, częściej nudzi. Więcej>>

06-12-2019

Diabeł tkwi w szczegółach. Czemu John Locke kazałby dopracować każdy detal Twojej oferty?

Musimy jasno określić do jakich klientów chcemy trafić, a do jakich nie. Jeżeli przeanalizujemy wielkie marki to zauważymy, że mają one swoich fanów gotowych do noszenia idoli na rękach, jak i… zawziętych wrogów. Trzeba zrozumieć i zaakceptować, że różni klienci mają różne oczekiwania i mogą nas nawet nie lubić. Tolerancja i wyrozumiałość wobec innych to najważniejsze wnioski filozofa. Więcej>>

04-11-2019

Nowa wersja wtyczki platformy WooCommerce

Już teraz możesz korzystać z najnowszej wersji naszej wtyczki i skonfigurować obsługę zdarzeń zewnętrznych na swojej platformie. Więcej>>

29-10-2019

Nowy wygląd ekranu logowania

Poznaj nową odsłonę ekranu logowania. Stale odświeżamy wyglądy ekranów aby zapewnić jeszcze przyjemniejsze korzystanie z naszego systemu.

18-10-2019

Usprawnienia w dashboardach biznesowych

Teraz możesz zdecydować kto widzi dashboardy biznesowe nadając i odbierając uprawnienia konkretnym użytkownikom. Więcej>>

17-10-2019

Wykluczenie wyświetlania pop-upów na stronie głównej

Teraz możesz zdecydować, że pop-up będzie wyświetlany na wszystkich podstronach z wykluczeniem strony głównej. Więcej>>

16-10-2019

Nowe scenariusze w ramkach rekomendacji

Teraz tworząc ramki rekomendacji możesz wybrać jeden ze scanariuszy oparty na rekomendacjach AI. Proponuj produkty, które są jeszcze lepiej dopasowane do oczekiwań i potrzeb Twoich klientów. Więcej>>

15-10-2019

Godzinowa analityka wysłanych wiadomości

Teraz w godzinowej analityce wysłanych wiadomości zobaczysz zaangażowanie - rozkład procentowy, który daje dokładną wiedzę o której godzinie wiadomość jest najczęściej klikana i otwierana. Więcej>>

10-10-2019

Wyświetlanie waluty w ramkach rekomendacji

Teraz przy cenie i cenie promocyjnej może się wyświetlać waluta wybrana przy feedzie produktowym. Więcej>>

07-10-2019

Live Chat: powiadomienie, że konsultant pisze wiadomość

Teraz w oknie konwersacji możesz zobaczyć, że konsultant jest w trakcie odpisywania na wiadomość. Więcej>>

03-10-2019

Ramki rekomendacji - sprawdź w Google Analytics jaki ruch generują

Teraz możesz sprawdzić jaki ruch Twoje ramki rekomendacji generują w Google Analytics dzięki parametrowi, który jest dodany do produktów oglądanych po kliknięciu w ramkę. Więcej>>

03-10-2019

Nowa opcja w Drag&Drop E-mail Designer

Teraz możesz jednorazowo ignorować filtry wysyłki np. gdy wysyłasz wiadomość urodzinową i chcesz by została wysłana pomimo tego, że przekracza ustalony limit wiadomości np. na tydzień. Więcej>>

28-01-2020

Certyfikujące Warsztaty Marketing Automation, Kraków

Zostań Certyfikowanym Specjalistą wraz z czołową firmą Marketing Automation w Europie!
Dowiedz się jak:
- Angażować klientów we wszystkich kanałach komunikacji
- Wykorzystywać dane klientów by poprawić jakość ich doświadczeń
- Budować procesy automatyzacji zwiększające przychody
- Wdrażać nowoczesne strategie i taktyki marketingowe
Więcej>>

23-01-2020

W stronę hiper-personalizacji - marketing automation w ecommerce A.D. 2020

Dołącz do webinaru i dowiedz się jakie rozwiązania służące personalizacji zakupów on-line są obecnie standardem i jakie nowości przyniesie rozpoczynający się rok. Więcej>>

16-01-2020

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołącz do webinaru dla nowych użytkowników SALESmanago i dowiedz się jak sprawnie rozpocząć automatyzację działań marketingowych. Więcej>>

18-12-2019

Semantyczne Webhooki - nowe profilowanie behawioralne w ecommerce

Dołącz do webinaru i dowiedz się:
- jak działają semantyczne webhooki
- jakie interakcje ze stroną mogą być monitorowane
- jak używać semantycznych webhooków w segmentacji i personalizacji 1-do-1
Więcej>>

17-12-2019

Jak przygotować mapę rozwoju Twojej firmy?

Podczas webinaru nasz partner ProOptima przedstawi:
- jakie dane analizować,
- jak zdefiniować najważniejsze kwestie do zmiany,
- budowanie planu działań,
- przykłady narzędzi do wykorzystania.
Więcej>>

12-12-2019

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołącz do webinaru dla nowych użytkowników, podczas którego:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampani Więcej>>

28-11-2019

Badanie spójności obsługi – kiedy zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki

Dołącz do webinaru naszego partnera ProOptima i dowiedz się:
- Skąd bierze się niespójność w organizacji?
- Co staje na przeszkodzie w realizacji strategii proklienckiej?
- Jak możemy Ci pomóc odkryć obszary, w których niespójność jest największa?
- Na czym polega badanie spójności i komu jest dedykowane?
Więcej>>

27-11-2019

15% uratowanych porzuconych koszyków i wzrost bazy kontaktów o 350% - poznaj historię sukcesu firmy BioBabalscy

Podczas webinaru poznasz wyzwania, rozwiązania i efekty wdrożenia SALESmanago w sklepie internetowym pierwszego ekologicznego gospodarstwa w Polsce - BioBabalscy. Więcej>>

19-11-2019

5 faktów o Black Friday, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż

Dołącz do webinaru i dowiedz się:
- co dzieje się ze współczynnikiem konwersji przy drastycznym wzroście ilości transakcji
- jakie źródła sprzedają najwięcej
- ilu klientów, którzy kupią w Black Friday wraca by kupić ponownie
Więcej>>

19-11-2019

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołącz do webinaru dla nowych użytkowników, podczas którego:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampani Więcej>>