Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

D2C szturmem podbija eCommerce. Strategie D2C skuteczne, nawet jeśli nie jesteś producentem

Świat eCommerce nie mógł nie zauważyć gigantycznego wzrostu udziału modelu D2C w handlu detalicznym. Jest on obecnie postrzegany jako przyszłość dystrybucji dla producentów. Rzadko jednak wspomina się, że model ten sprawdzi się świetnie również w przypadku innych uczestników rynku eCommerce. Kluczem do sukcesu jest dobór odpowiedniej strategii.

Zobacz więcej

Kilka trików na zrozumienie profilu klienta w relacji z twoimi markami z wykorzystaniem CDP

Najważniejszym zasobem jaki mogą posiadać firmy działające na rynku eCommerce są dane o klientach. Te, które mają więcej niż jedną markę, dysponują unikalnym wglądem w zachowania klientów w zetknięciu z różnymi brandami. Customer Data Platform doskonale nadaje się do kompleksowego budowania profili klientów z wykorzystaniem zróżnicowanych danych. Oto krótka instrukcja, jak się za to zabrać.

Zobacz więcej

Negative target group – jak ją znaleźć i czego cię nauczy?

Negative Target Group to jedno z mniej znanych narzędzi marketingu. Dobrze wykorzystane potrafi być niezwykle skuteczne. Pomaga tworzyć lepsze treści, lepiej targetować reklamy i w efekcie przekłada się to na wzrost zwrotu z inwestycji. Czytaj dalej by dowiedzieć się, jak znaleźć negative buyer persona i czego możesz się z nich nauczyć?

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Poznaj Tajemnice SALESmanago- Ramki Rekomendacji

Ramki rekomendacji produktowych to najnowocześniejsze narzędzie umożliwiające pełną personalizację oferty prezentowanej w Państwa sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym i anonimowym, wykorzystujące własną unikalną technologię do zamieszczania ramek na stronie. - Dedykowany CMS do zarządzania ramkami rekomendacji w Twoim sklepie z poziomu systemu, zaprojektowany w taki sposób, aby nie było konieczne wsparcie IT. - Zaawansowany kreator responsywnych ramek o dowolnym układzie i wyglądzie, umożliwiający dodanie dowolnych automatycznych scenariuszy rekomendacji włącznie z mechanizmami AI oraz podgląd ramek na żywo na stronie. - Możliwość zamieszczania dowolnej ilości ramek, dostosowanych do różnych etapów zakupowych klienta (strona produktu, lista produktów, checkout). - Kompletna analityka przychodów, wyświetleń i kliknięć generowanych przez każdą ramkę.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

4 super-skuteczne taktyki wykorzystania rekomendacji produktowych w eCommerce

Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Jak korzystać z rekomendacji produktów opartych na sztucznej inteligencji i rekomendacji one-to-one? - Jakie kanały komunikacji umożliwiają prezentację dynamicznych ofert - Jakie są najlepsze praktyki dotyczące korzystania z rekomendacji produktów na stronie WWW - Jak wykorzystać marketing automation do dostarczania dynamicznych ofert w najlepszym możliwym czasie

Zobacz więcej

Kreator maili

Teraz możliwe jest ustawienie maksymalnej wysokości obrazu w widżetach produktu. W kreatorze znajduje się teraz więcej czcionek tekstowych.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Zaproszenia przez WhatsApp za pomocą reguł automatyzacji i workflow

Od teraz możesz wysłać zaproszenie WhatsApp do kontaktów, używając reguł automatyzacji lub workflow, wybierając akcję: Wyślij zaproszenie WhatsApp.

Zobacz więcej

Cotygodniowy newsletter biznesowy Nowa Funkcjonalność

W sekcji Raporty pojawiła się nowa opcja: polecanie newsów. Możesz zapisać się na cotygodniowe newsletter z insightami biznesowymi.

Zobacz więcej

Wysyłka maili za pomocą reguł automatyzacji i workflow Improvement

Teraz masz możliwość ustawienia czasu, w którym ma zostać wysłany email z reguły automatyzacji lub workflow.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

5 turbo zaawansowanych sposobów na personalizację e-maili

Personalizacja e-mail marketingu to pewny sposób na podniesienie skuteczności w tym kanale. Według Smart Insights aż 63% konsumentów nie kupuje od marek, które nie stosują personalizacji*. Praktycy tej formy marketingu znają wiele trików pozwalających na jeszcze lepsze spersonalizowanie kampanii e-mail. Oto 5 turbo-zaawansowanych sposobów na personalizację e-maili.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Podgląd zaplaanowanych maili w Command Center

Dodaliśmy możliwość zobaczenia podglądu zaplanowanego maila bezpośrednio w kalendarzu.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Jak zbudować skuteczny, wielokanałowy program lojalnościowy dla eCommerce?

Programy lojalnościowe to wspaniałe narzędzia wspomagające rozwój eCommerce. Pozwalają zwiększać wartość pojedynczych transakcji, rozwijać CLV i wpływać pozytywnie na retencję konsumencką. Najlepiej sprawdzają się te, które dostarczają spójne doświadczenia w wielu kanałach. Jak stworzyć skuteczny, wielokanałowy program lojalnościowy? Czytaj dalej, żeby poznać odpowiedź!

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Panel Analityczny Lead Generation

Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj które formularze pozwalają zdobyć najcenniejsze kontakty.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP.

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia.

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zwiększaj ROI dzięki Marketing Insights – opartemu na sztucznej inteligencji rozwiązaniu BI, które dostarcza zespołom marketingowym praktycznych wskazówek, informacji i rekomendacji opartych na danych

Według Forrester 74% firm deklaruje, że chce być „data-driven”, ale tylko 29% z nich faktycznie odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem. Powszechnym mitem jest, że efektywne wykorzystanie MarTech wymaga współpracy z data scientist. SALESmanago to no-code Customer Data Platform & Customer Experience Platform. To znaczy, że możesz z niego korzystać bez IT, czy Data Scientist. Nasze napędzane danymi insighty marketingowe mogą stać się nową walutą twojego biznesu.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe.

  • Ulepsz wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego
  • Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI 
  • Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. 
  • Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi  AI Voice Search
  • Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem

Zobacz więcej

[eBook] Cookbook marketing automation w eCommerce

Jedyny w swoim rodzaju Cookbook of Marketing Automation z 13 gotowymi przepisami na procesy automatyzacji, które są absolutnym warunkiem zdrowej i zrównoważonej diety. Pobierz gotowe projekty workflow, które zwiększą twoją konwersje i CLV: Ratowanie porzuconych koszyków Kampanie win-back Lead nurturing Program powitalny klientów Cross-selling produktów I wiele więcej!

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Treści warunkowe

Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Nowy i bezkonkurencyjny dashboard e-mail marketing

Kampanie mailowe pozostają jednym z najbardziej popularnych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, jednocześnie cały czas są wzbogacane o nowe możliwości takie jak zaawansowana personalizacja, czy możliwość przeprowadzania testów A/B/X.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Predykcja zakupów, CLV i churnu klienta

Wykorzystaj nowy wymiar analityki w swojej strategii komunikacyjnej i przeprowadź kampanie marketingowe oraz proces automatyzacji w oparciu o predykcje naszego AI & Machine Learning engine. Zwiększ retencję klientów i ich lifetime value przewidując ich następne zakupy lub ich churn i wysyłaj perfekcyjnie dopasowane oferty we właściwym czasie i właściwym kanałem oferującym największą szansę konwersji.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Mobile Marketing 2.0

Użytkownicy urządzeń mobilnych generują aż 66% całkowitego ruchu internetowego, a 79% z nich podejmuje decyzje zakupowe bazując na ofertach przesłanych za pośrednictwem komunikatorów i wiadomości SMS. Przedstawiamy zupełnie nowy moduł w Mobile Marketing w SALESmanago, który rozszerzy możliwości Twoich kampanii mobilnych o dwa nowe kanały – WhatsApp i Viber.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Kreator Social proof

Prosty w użyciu kreator umożliwiający zamieszczanie na stronie widżetów obrazujących stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.

Zobacz więcej

Live Chat 2.0

Jedyny taki Live Chat stworzony dla eCommerce i sklepów online. Nie tylko rozmawiaj, ale i sprzedawaj przez Live Chat.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Segmenty dynamiczne: tagi i szczegóły kontaktu

Aktualizuj w czasie rzeczywistym grupy kontaktów i twórz jeszcze bardziej zaawansowane Segmenty Dynamiczne używając nowych elementów. W ostatnim czasie do funkcjonalności dodaliśmy segmentację z użyciem szczegółów kontaktów oraz tagów.

Zobacz więcej

D2C szturmem podbija eCommerce. Strategie D2C skuteczne, nawet jeśli nie jesteś producentem

Świat eCommerce nie mógł nie zauważyć gigantycznego wzrostu udziału modelu D2C w handlu detalicznym. Jest on obecnie postrzegany jako przyszłość dystrybucji dla producentów. Rzadko jednak wspomina się, że model ten sprawdzi się świetnie również w przypadku innych uczestników rynku eCommerce. Kluczem do sukcesu jest dobór odpowiedniej strategii.

Zobacz więcej

Kilka trików na zrozumienie profilu klienta w relacji z twoimi markami z wykorzystaniem CDP

Najważniejszym zasobem jaki mogą posiadać firmy działające na rynku eCommerce są dane o klientach. Te, które mają więcej niż jedną markę, dysponują unikalnym wglądem w zachowania klientów w zetknięciu z różnymi brandami. Customer Data Platform doskonale nadaje się do kompleksowego budowania profili klientów z wykorzystaniem zróżnicowanych danych. Oto krótka instrukcja, jak się za to zabrać.

Zobacz więcej

Negative target group – jak ją znaleźć i czego cię nauczy?

Negative Target Group to jedno z mniej znanych narzędzi marketingu. Dobrze wykorzystane potrafi być niezwykle skuteczne. Pomaga tworzyć lepsze treści, lepiej targetować reklamy i w efekcie przekłada się to na wzrost zwrotu z inwestycji. Czytaj dalej by dowiedzieć się, jak znaleźć negative buyer persona i czego możesz się z nich nauczyć?

Zobacz więcej

5 turbo zaawansowanych sposobów na personalizację e-maili

Personalizacja e-mail marketingu to pewny sposób na podniesienie skuteczności w tym kanale. Według Smart Insights aż 63% konsumentów nie kupuje od marek, które nie stosują personalizacji*. Praktycy tej formy marketingu znają wiele trików pozwalających na jeszcze lepsze spersonalizowanie kampanii e-mail. Oto 5 turbo-zaawansowanych sposobów na personalizację e-maili.

Zobacz więcej

Jak zbudować skuteczny, wielokanałowy program lojalnościowy dla eCommerce?

Programy lojalnościowe to wspaniałe narzędzia wspomagające rozwój eCommerce. Pozwalają zwiększać wartość pojedynczych transakcji, rozwijać CLV i wpływać pozytywnie na retencję konsumencką. Najlepiej sprawdzają się te, które dostarczają spójne doświadczenia w wielu kanałach. Jak stworzyć skuteczny, wielokanałowy program lojalnościowy? Czytaj dalej, żeby poznać odpowiedź!

Zobacz więcej

Direct-to-Customer podbija eCommerce. Skuteczne strategie D2C, które może wdrożyć każdy, nie tylko producent

Model biznesowy D2C staje się obecnie lepszą alternatywą dla B2C. Klienci nie chcą już kupować od pośredników, a ponad 60% z nich woli korzystać bezpośrednio ze stron wybranych marek, ponieważ oferują one bardziej kompleksowe informacje (Invesp). Rosnąca popularność biznesów D2C spowodowana jest potrzebami rynkowymi i korzyściami, jakie ten model zapewnia klientom i markom. Nawet jeśli powszechnie wierzy się, że D2C wspiera wyłączne producentów, pokażemy wam, jak ta strategia sprawdzi się w każdym biznesie.

Zobacz więcej

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji.

Zobacz więcej

Marketing Automation jest niezbędny w świecie eCommerce- kilka wskazówek, jak przekonać do tego twojego CEO

Może to brzmi, jak kolejny zbędny wynalazek, jednak 80% marketerów widzi wzrost sprzedaży dzięki Marketing Automation (Business2Community). eCommerce mierzy się z wieloma wyzwaniami, a wdrożenie Marketing Automation może być pomocne w ich rozwiązaniu. Twoi przełożeni mogą być niechętni na innowacje, jednak ten artykuł przygotuje Cię do idealnego zaprezentowania MA twojemu CEO.

Zobacz więcej

Podsumowanie Roadmapy Q2 2021: Nowe Funkcjonalności dla eCommerce: Insighty i wskazówki dla marketerów oparte o AI, Hiper Segmentacja, Web Push 2.0 oraz pierwszy na rynku Personal Shopping Inbox

Naszą strategią pozostaje dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań dla sklepów internetowych. Nasi klienci nie tylko mogą cieszyć się aktualnymi, szerokimi możliwościami platformy, ale też wiedzą, że kupują narzędzie, które stale będzie się rozwijać. Uwielbiamy być na rynku martech, ponieważ wciąż otwiera on nowe możliwości dla marketerów. Dzięki naszemu światowej klasy zespole produktowym oraz IT możemy pochwalić się najszybszym time-to-market, co przez lata pozwoliło nam zbudować znaczącą przewagę i USP.

Zobacz więcej

7 szybkich pomysłów na personalizację dashboardów eCommerce

Dashboardy eCommerce dają wgląd w dynamikę zmian w czasie rzeczywistym i pozwalają szybko zidentyfikować elementy wymagające pilnego działania, usprawnienia przepływu pracy i właściwego rozdysponowania zasobów. Dobrze dopasowane narzędzie do wizualizacji danych to cenna pomoc marketingowa. Jak spersonalizować swój dashboard? Oto kilka trików

Zobacz więcej

3 nietypowe pomysły na personalizację maili B2C

E-mail marketing pełni niezwykle ważną rolę w sektorze B2C. Pomaga utrzymać kontakt z klientem, sprawnie prowadzić sprzedaż i budować relację i lojalność. Kilka prostych trików pomaga podnieść poziom tej komunikacji i w sprytny sposób szybko dostosować wiadomości do konkretnych odbiorców. Oto 3 nietypowe pomysły na personalizację maili w B2C.

Zobacz więcej

Zaawansowany kurs dynamicznej doskonałości w Omnichannel

Budowanie doświadczenia omnichannel staje się powoli standardem rynkowym w e-commerce. Jednym z założeń tego nurtu jest tworzenie spójnego doświadczenia we wszystkich kanałach i na wszystkich punktach styku klienta z marką. W realizacji tego założenia bardzo przydatnym narzędziem są treści dynamiczne połączone z silnikiem platformy CDP. Czytaj dalej by poznać sekrety Omnichannel excellence.

Zobacz więcej

12 trików, które pomogą ci zmienić Command Center w doskonałe narzędzie do realizacji strategii marketingowej

Realizacja strategii marketingowej to nie lada wyzwanie. Zanim przystąpisz do zbierania jej owoców, należy się solidnie przygotować i zaplanować działania. W trakcie ich realizacji musisz też trzymać rękę na pulsie, ponieważ prowadząc kilka kampanii naraz, można się łatwo pogubić. Z pomocą przychodzi dashboard Command Center od SALESmanago, który pomaga ułożyć, automatyzować i optymalizować kampanie składające się na strategię marketingową. Zobacz jak to zrobić!

Zobacz więcej

5 powodów, dla których warto zatrudnić Chief Customer Officera w swojej firmie

Chociaż funkcja Chief Customer Officer (a.k.a. Dyrektor ds. Obsługi Klienta lub CCO) jest często niezrozumiana i bagatelizowana, takie osoby mogą pomóc w dokonaniu prawdziwych zmian w Twojej firmie. Dowiedz się, jakie dokładnie zadania stoją przed CCO i jak efektywnie wykorzystać ten potencjał.

Zobacz więcej

Wpływ Business Intelligence na e-commerce jest coraz większy – 46% firm uważa, że narzędzia BI są kluczowe w ich strategii

Business Intelligence (BI) to proces wykorzystujący różnorodne narzędzia, które pomagają firmom zbierać, analizować, prezentować i integrować dane w celu uzyskania użytecznych informacji. Aż 46% firm używa narzędzi BI jako kluczowej części swojej strategii biznesowej. Dowiedz się, jak ważne jest BI dla rozwoju twojej firmy.

Zobacz więcej

6 innowacyjnych biznesów eCommerce, z których warto brać przykład w 2021 roku

Wraz z postępem technologicznym, wdrożeniem sztucznej inteligencji do wielu procesów, a także ostatnimi wydarzeniami związanymi z COVID-19, które spowodowały, że życie przeniosło się do strefy online, firmy stają na rzęsach, aby pozostać na czasie. Jeżeli szukasz sposobu na innowację swojego biznesu, zainspiruj się poniższymi rozwiązaniami.

Zobacz więcej

Zostań liderem Visual Search w trzech prostych krokach

Wyszukiwanie wizualne (z ang. Visual search) szturmem zdobywa eCommerce. Młodsi odbiorcy wolą wyszukiwać za pomocą zdjęć, niż tradycyjnie wpisywać odpowiednie frazy. I nawet jeśli może się to wydawać pieśnią przyszłości, wyszukiwarki wizualne są łatwe do wdrożenia. Co więcej, dzięki trzem prostym krokom pomogą ci przenieść CX w sklepie internetowym na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się jak!

Zobacz więcej

Konsumenci chcą personalizacji, a nie zawężania horyzontów przez AI. Poznaj działanie algorytmów, aby stać się lepszym marketerem

Dużo słyszymy o korzyściach płynących z personalizacji. W końcu aż 91% konsumentów chętniej kupuje od firm, które rekomendują oferty dopasowane do naszego klucza wyszukiwania. Jednakże, widząc te idealnie wyselekcjonowane treści, na pewno zdajemy sobie sprawę, że istnieje coś więcej poza tą informacyjną bańką, w której się znajdujemy, prawda?

Zobacz więcej

Mądre wykorzystanie mCommerce zamieni Twój marketing w czysty zysk, jeśli dasz mu szansę

Według badań przeprowadzonych przez Statistę, do końca 2021 roku 73% całkowitej sprzedaży eCommerce odbędzie się przez kanał mobilny. To jasny sygnał dla sprzedawców na wprowadzenie lub poprawę doświadczeń związanych z zakupami mobilnymi. Podczas gdy do tej pory to eCommerce grał główne skrzypce w sprzedaży online, warto zagłębić się w morzu możliwości oferowanych przez mCommerce.

Zobacz więcej

Q1 2021 Podsumowanie Roadmapy: Ogromne zmiany dla eCommerce: AI Visual Search i Voice Commerce

Q1 zakończyliśmy wprowadzeniem innowacyjnych funkcjonalności dedykowanych dla eCommerce: AI Visual Search oraz Voice Commerce. Dodatkowo wdrożyliśmy kilka ważnych ulepszeń dotyczących e-mail marketingu oraz mechanizmu rekomendacji produktowych. Co więcej, stworzyliśmy nowe tygodniowe i miesięczne raporty, dzięki którym możesz być na bieżąco ze wszystkimi najważniejszymi danymi, takimi jak zmiany przychodu, rezultaty prowadzonych kampanii, czy zmiany w bazie kontaktów. Obecnie prowadzimy końcowe testy innych funkcjonalności: najlepszej dynamicznej segmentacji na rynku oraz Actionable eCommerce Insight – narzędzia wspieranego przez AI, dedykowanego dla marketerów, które zawiera wskazówki dotyczące działań, podejmowanych w celu poprawy najważniejszych marketingowych wskaźników KPI.

Zobacz więcej

Kreator maili

Teraz możliwe jest ustawienie maksymalnej wysokości obrazu w widżetach produktu. W kreatorze znajduje się teraz więcej czcionek tekstowych.

Zobacz więcej

Zaproszenia przez WhatsApp za pomocą reguł automatyzacji i workflow

Od teraz możesz wysłać zaproszenie WhatsApp do kontaktów, używając reguł automatyzacji lub workflow, wybierając akcję: Wyślij zaproszenie WhatsApp.

Zobacz więcej

Cotygodniowy newsletter biznesowy Nowa Funkcjonalność

W sekcji Raporty pojawiła się nowa opcja: polecanie newsów. Możesz zapisać się na cotygodniowe newsletter z insightami biznesowymi.

Zobacz więcej

Wysyłka maili za pomocą reguł automatyzacji i workflow Improvement

Teraz masz możliwość ustawienia czasu, w którym ma zostać wysłany email z reguły automatyzacji lub workflow.

Zobacz więcej

Podgląd zaplaanowanych maili w Command Center

Dodaliśmy możliwość zobaczenia podglądu zaplanowanego maila bezpośrednio w kalendarzu.

Zobacz więcej

"Zapytaj Google" na karcie kontaktu

Uzyskaj dodatkowe dane o swoim kontakcie dzięki funkcji "Zapytaj Google", która wyszukuje informacje o danej osobie w wyszukiwarce Google.

Zobacz więcej

Krótkie linki w wiadmościach WhatsApp

Teraz masz możliwość skrócenia linku w wiadomości tekstowej wysłanej przez WhatsApp .

Zobacz więcej

Dodatkowa opcja w Segmentach Dynamicznych

Zdefiniuj dodatkowe informacje o transakcjach w Segmencie Dynamicznym.

Zobacz więcej

Sekcja "Co nowego" dostępna bezpośrednio w SALESmanago

Sprawdź bezpośrednio w Systemie co zostało zmienione i znajdź ciekawe informacje o nowych wydarzeniach, webinariach, wpisach na blogu itp.

Zobacz więcej

Obsługa monitorowania stron i aplikacji klienta stworzonych w technologii SPA (Single Page Application)

System SALESmanago został wzbogacony o możliwość monitorowania stron i aplikacji stworzonych w technologii SPA. Jest to szczególnie istotne ze względu na rosnącą popularność tej technologii i duży nacisk na wygodę użytkowników mobile.

Nowy scenariusz rekomendacji w ramkach rekomendacji - wyświetl produkty danej kategorii

Ramki rekomendacji zostały wzbogacone o nowy scenariusz pozwalający na rekomendowanie produktów ze wskazanej kategorii. Scenariusz ten wspiera mechanizm cross-sellingu i pozwala zwiększać wartość koszyków zakupowych.

Odświeżony ekran logowania

Odświeżony ekran logowania zyskał nową warstwę wizualną. Rozszerzona została także sekcja “Co nowego”, która jest teraz podzielona została na pięć kategorii ułatwiających znalezienie ciekawych newsów, informacji o wydarzeniach, nowych funkcjonalnościach oraz usprawnieniach.

Zmiana w zaawansowanych opcjach wyświetlania widżetu Social Proof

Widżety Social Proof mają zaawansowane ustawienia wyświetlania. Między innymi można ustawić je, tak aby wyświetlały się na konkretnych podstronach. W tym celu należy użyć opcji “adres URL zawiera frazę” i podać konkretną grupę adresów URL. W przypadku stron, których adresy stron rozszerzone są o dodatkowe parametry można skorzystać z opcji ignorowania fraz znajdujących się po znaku zapytania. Zaznaczenie ignorowania fraz znajdujących się po “?” jest dużym ułatwieniem, dla osób, których storny w adresie URL zawierają dużo dodatkowych parametrów dotyczących wyświetlanego produktu.

Zobacz więcej

Rozszerzenie opcji wyświetlanie pop-upów

W kreatorze pop-up Ekspress oraz Custom Modal Design została dodana możliwość wyświetlania pop-upów: “co określoną liczbę wizyt” oraz “w wybranym przedziale wizyt”. Funkcjonalność ta pozwala na precyzyjne dopasowanie wyświetlania pop-upów w zależności od aktywności użytkowników odwiedzających stronę www.

Rozszerzenie statystyk w e-mailach wysyłanych w ramach testu A/B

System SALESmanago pozwala na wysłanie testów A/B e-maili wraz z opcją wysyłki finalnej wersji wiadomości. Wersja do tej wysyłki może zostać wybrana na podstawie lepszych statystyk OR lub CTR w przeprowadzonych testach. Dla wygody klientów, do statystyk podsumowujących testy A/B dodana została informacja o tym, na podstawie jakich danych została wysłana finalna wiadomość.

Rozszerzenie informacji wysyłanych w alertach o szczegóły słownikowe

Alerty wysyłane z systemu są teraz wzbogacone o dodatkowe informacje zaciagne ze szczegółów słownikowych. Dzięki temu, konsultant otrzymuje pełniejsze informacje na temat kontaktu z którymi pracuje.

Możliwość przypisania wielu nadawców do konta wysyłkowego w Mobile Marketingu

SALESmanago pozwala na wysyłanie wiadomości tekstowych do klientów. Dzięki dodaniu nowej opcji można dodawać wielu nadawców do integracji z jedną z 56 różnych bramek SMS. Podczas procesu przygotowywania SMSów do wysłania, można wybrać nadawcę, tak aby był dopasowany do wybranej kampanii.

Dodanie języka Szwedzkiego do Live Chatu

Treści w Live Chacie dopasowują się do wersji językowej przeglądarki klientów odwiedzających stronę www. Po wprowadzonych zmianach, treści w Live Chacie mogą wyświetlać się również w j.szwedzkim.

Zobacz więcej

Zmiana w filtrach na liście kontaktów

System SALESmanago pozwala na filtrowanie listy kontaktów na wiele różnych sposobów. Od teraz ustawione filtry można usunąć za pomocą jednego kliknięcia - przycisku “wyczyść filtry”.

Rozszerzenie listy języków obsługiwanych przez Voice Commerce

Funkcjonalność Voice Commerce pozwala na głosowe wyszukiwanie produktów w sklepie online. Dzięki wprowadzonym zmianom mechanizm rozumie głosowe komendy klientów wprowadzane w ponad 70 różnych językach.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Poznaj Tajemnice SALESmanago- Ramki Rekomendacji

Ramki rekomendacji produktowych to najnowocześniejsze narzędzie umożliwiające pełną personalizację oferty prezentowanej w Państwa sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym i anonimowym, wykorzystujące własną unikalną technologię do zamieszczania ramek na stronie. - Dedykowany CMS do zarządzania ramkami rekomendacji w Twoim sklepie z poziomu systemu, zaprojektowany w taki sposób, aby nie było konieczne wsparcie IT. - Zaawansowany kreator responsywnych ramek o dowolnym układzie i wyglądzie, umożliwiający dodanie dowolnych automatycznych scenariuszy rekomendacji włącznie z mechanizmami AI oraz podgląd ramek na żywo na stronie. - Możliwość zamieszczania dowolnej ilości ramek, dostosowanych do różnych etapów zakupowych klienta (strona produktu, lista produktów, checkout). - Kompletna analityka przychodów, wyświetleń i kliknięć generowanych przez każdą ramkę.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

4 super-skuteczne taktyki wykorzystania rekomendacji produktowych w eCommerce

Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Jak korzystać z rekomendacji produktów opartych na sztucznej inteligencji i rekomendacji one-to-one? - Jakie kanały komunikacji umożliwiają prezentację dynamicznych ofert - Jakie są najlepsze praktyki dotyczące korzystania z rekomendacji produktów na stronie WWW - Jak wykorzystać marketing automation do dostarczania dynamicznych ofert w najlepszym możliwym czasie

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar - nowe narzędzia dla eCommerce] Personal Shopping Inbox, Hiper Segmentacja, Marketing Insights

Ponad 2500 średnich i dużych klientów eCommerce to dla nas ogromna radość, ale także wielka odpowiedzialność. Staramy się rozwijać naszą platformę tak, aby klienci mogli łatwo budować przewagę nad konkurencją. Oto nowy zestaw narzędzi, które dostarczyliśmy w ramach rozwoju naszej Roadmapy.   Dołącz do wyjątkowego, 30 minutowego webinaru, podczas którego nasz Strategy Director pokaże Ci na żywo jak: - Zdefiniować na nowo doświadczenia zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje - Wykorzystać napędzaną AI Hipersegmentację oferującą w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia - Zaangażować klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do-1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP - Zwiększyć ROI dzięki Marketing Insights napędzanych AI, które dostarczają marketerom praktycznych wskazówek i rekomendacji opartych na danych

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago przedstawia Marketing Insights, Powiadomienia Web Push 2.0 i Personal Shopping Inbox

Zarejestruj się na nasz wyjątkowy webinar i poznaj najnowsze rozwiązania, które wprowadziliśmy w produkcie SALESmanago. Dowiedz się jak: - Zwiększyć ROI, dzięki opartym na sztucznej inteligencji Insightom , które dostarczają marketerom praktycznych wskazówek i informacji na podstawie danych - Łatwo angażować klientów dzięki wielojęzycznym, bezkodowym, opartym na CDP powiadomieniom Web Push 2.0. - Zdefiniować na nowo doświadczenia związane z Twoim sklepem internetowym, dzięki jedynej w swoim rodzaju Personal Shopping Inbox z funkcją przesyłania wiadomości jeden do jednego, listami życzeń, ofertami specjalnymi i rekomendacjami

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

[Webinar - nowe narzędzia dla eCommerce] Personal Shopping Inbox, Hiper Segmentacja, Marketing Insights

Ponad 2500 średnich i dużych klientów eCommerce to dla nas ogromna radość, ale także wielka odpowiedzialność. Staramy się rozwijać naszą platformę tak, aby klienci mogli łatwo budować przewagę nad konkurencją. Oto nowy zestaw narzędzi, które dostarczyliśmy w ramach rozwoju naszej Roadmapy. Dziękujemy za Wasze nieustające wsparcie! ;) Dołącz do wyjątkowego, 30 minutowego webinaru, podczas którego nasz Strategy Director pokaże Ci na żywo jak: - Zdefiniować na nowo doświadczenia zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje - Wykorzystać napędzaną AI Hipersegmentację oferującą w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia - Zaangażować klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do-1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP - Zwiększyć ROI dzięki Marketing Insights napędzanych AI, które dostarczają marketerom praktycznych wskazówek i rekomendacji opartych na danych

Zobacz więcej

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

[Webinar] Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar] Headless Commerce: Wyjaśniony

Nowoczesne eCommerce muszą podążać za rosnącymi wymaganiami klientów, aby zapewnić jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Korzystanie z gotowych rozwiązań to oczywiście dobry początek, ale aby móc konkurować z najlepszymi e-sklepami, trzeba zrobić więcej. W tym miejscu wkracza Headless Commerce – 62% managerów w eCommerce zgadza się, że może on znacznie poprawić zaangażowanie i konwersje. Zapisz się na nasz webinar i poznaj: - Jak działą Headless Commerce - Najważniejsze korzyści - Największe wyzwania - Jak połączyć Headless Commerce z Customer Data Platform

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

2021 © All Rights Reserved. Regulamin