Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Marketing Automation jest niezbędny w świecie eCommerce- kilka wskazówek, jak przekonać do tego twojego CEO

Może to brzmi, jak kolejny zbędny wynalazek, jednak 80% marketerów widzi wzrost sprzedaży dzięki Marketing Automation (Business2Community). eCommerce mierzy się z wieloma wyzwaniami, a wdrożenie Marketing Automation może być pomocne w ich rozwiązaniu. Twoi przełożeni mogą być niechętni na innowacje, jednak ten artykuł przygotuje Cię do idealnego zaprezentowania MA twojemu CEO.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

Zobacz więcej

Podsumowanie Roadmapy Q2 2021: Nowe Funkcjonalności dla eCommerce: Insighty i wskazówki dla marketerów oparte o AI, Hiper Segmentacja, Web Push 2.0 oraz pierwszy na rynku Personal Shopping Inbox

Naszą strategią pozostaje dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań dla sklepów internetowych. Nasi klienci nie tylko mogą cieszyć się aktualnymi, szerokimi możliwościami platformy, ale też wiedzą, że kupują narzędzie, które stale będzie się rozwijać. Uwielbiamy być na rynku martech, ponieważ wciąż otwiera on nowe możliwości dla marketerów. Dzięki naszemu światowej klasy zespole produktowym oraz IT możemy pochwalić się najszybszym time-to-market, co przez lata pozwoliło nam zbudować znaczącą przewagę i USP.

Zobacz więcej

[Webinar] Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

7 szybkich pomysłów na personalizację dashboardów eCommerce

Dashboardy eCommerce dają wgląd w dynamikę zmian w czasie rzeczywistym i pozwalają szybko zidentyfikować elementy wymagające pilnego działania, usprawnienia przepływu pracy i właściwego rozdysponowania zasobów. Dobrze dopasowane narzędzie do wizualizacji danych to cenna pomoc marketingowa. Jak spersonalizować swój dashboard? Oto kilka trików

Zobacz więcej

[Webinar] Headless Commerce: Wyjaśniony

Nowoczesne eCommerce muszą podążać za rosnącymi wymaganiami klientów, aby zapewnić jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Korzystanie z gotowych rozwiązań to oczywiście dobry początek, ale aby móc konkurować z najlepszymi e-sklepami, trzeba zrobić więcej. W tym miejscu wkracza Headless Commerce – 62% managerów w eCommerce zgadza się, że może on znacznie poprawić zaangażowanie i konwersje. Zapisz się na nasz webinar i poznaj: - Jak działą Headless Commerce - Najważniejsze korzyści - Największe wyzwania - Jak połączyć Headless Commerce z Customer Data Platform

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP.

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

Zobacz więcej

3 nietypowe pomysły na personalizację maili B2C

E-mail marketing pełni niezwykle ważną rolę w sektorze B2C. Pomaga utrzymać kontakt z klientem, sprawnie prowadzić sprzedaż i budować relację i lojalność. Kilka prostych trików pomaga podnieść poziom tej komunikacji i w sprytny sposób szybko dostosować wiadomości do konkretnych odbiorców. Oto 3 nietypowe pomysły na personalizację maili w B2C.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

"Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji”

200 stron 100% praktycznej wiedzy, którą możesz natychmiast zacząć wykorzystywać w biznesie. Sprawdź jak hiperpersonalizacja  może zrewolucjonizować twój marketing!

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Zaawansowany kurs dynamicznej doskonałości w Omnichannel

Budowanie doświadczenia omnichannel staje się powoli standardem rynkowym w e-commerce. Jednym z założeń tego nurtu jest tworzenie spójnego doświadczenia we wszystkich kanałach i na wszystkich punktach styku klienta z marką. W realizacji tego założenia bardzo przydatnym narzędziem są treści dynamiczne połączone z silnikiem platformy CDP. Czytaj dalej by poznać sekrety Omnichannel excellence.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia.

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Zeskaluj swoją personalizację dzięki hiperpersonalizacji klientów

Personalizacja 1-do-1 i oparte o AI predykcje zachowań klienta nadal pozostają Świętym Graalem dla marketerów dążących do osiągania najlepszych wyników, skalowanie tych działań do poziomu masowych kampanii marketingowych może doprowadzić do 760% wzrostu przychodów dzięki dobrze przeprowadzonej segmentacja klientów (Campaign Monitor). Czy to koniecznie oznacza, że musisz zatrudnić zespół analityków biznesowych, aby zidentyfikować istotne segmenty klientów i zacząć wykorzystywać je w swoich działaniach? Zapisz się na nasz webinar i poznaj: - Jak wykorzystać hipersegmentację z podejściem no-code - Jakie są najlepsze praktyki przy segmentacji klientów - Case Study kampanii wykorzystujących segmentację

Zobacz więcej

12 trików, które pomogą ci zmienić Command Center w doskonałe narzędzie do realizacji strategii marketingowej

Realizacja strategii marketingowej to nie lada wyzwanie. Zanim przystąpisz do zbierania jej owoców, należy się solidnie przygotować i zaplanować działania. W trakcie ich realizacji musisz też trzymać rękę na pulsie, ponieważ prowadząc kilka kampanii naraz, można się łatwo pogubić. Z pomocą przychodzi dashboard Command Center od SALESmanago, który pomaga ułożyć, automatyzować i optymalizować kampanie składające się na strategię marketingową. Zobacz jak to zrobić!

Zobacz więcej

5 powodów, dla których warto zatrudnić Chief Customer Officera w swojej firmie

Chociaż funkcja Chief Customer Officer (a.k.a. Dyrektor ds. Obsługi Klienta lub CCO) jest często niezrozumiana i bagatelizowana, takie osoby mogą pomóc w dokonaniu prawdziwych zmian w Twojej firmie. Dowiedz się, jakie dokładnie zadania stoją przed CCO i jak efektywnie wykorzystać ten potencjał.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP.

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia.

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zwiększaj ROI dzięki Marketing Insights – opartemu na sztucznej inteligencji rozwiązaniu BI, które dostarcza zespołom marketingowym praktycznych wskazówek, informacji i rekomendacji opartych na danych

Według Forrester 74% firm deklaruje, że chce być „data-driven”, ale tylko 29% z nich faktycznie odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem. Powszechnym mitem jest, że efektywne wykorzystanie MarTech wymaga współpracy z data scientist. SALESmanago to no-code Customer Data Platform & Customer Experience Platform. To znaczy, że możesz z niego korzystać bez IT, czy Data Scientist. Nasze napędzane danymi insighty marketingowe mogą stać się nową walutą twojego biznesu.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe.

  • Ulepsz wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego
  • Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI 
  • Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. 
  • Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi  AI Voice Search
  • Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem

Zobacz więcej

[eBook] Cookbook marketing automation w eCommerce

Jedyny w swoim rodzaju Cookbook of Marketing Automation z 13 gotowymi przepisami na procesy automatyzacji, które są absolutnym warunkiem zdrowej i zrównoważonej diety. Pobierz gotowe projekty workflow, które zwiększą twoją konwersje i CLV: Ratowanie porzuconych koszyków Kampanie win-back Lead nurturing Program powitalny klientów Cross-selling produktów I wiele więcej!

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Command Center wyznacza nowy standard UI w zarządzaniu procesami marketingowymi

Command Center wprowadza na rynek zupełnie nowe podejście, aby pomóc ci zawsze być górą we wszystkich działaniach marketingowych. Ta niesamowita, „jedna by rządzić wszystkimi” funkcjonalność, pozwala na planowanie i weryfikację pracy, zapewniając scentralizowany wgląd we wszystko, co dzieje się w procesach marketingowych z perspektywy pożądanych KPI.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Treści warunkowe

Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Nowy i bezkonkurencyjny dashboard e-mail marketing

Kampanie mailowe pozostają jednym z najbardziej popularnych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, jednocześnie cały czas są wzbogacane o nowe możliwości takie jak zaawansowana personalizacja, czy możliwość przeprowadzania testów A/B/X.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Predykcja zakupów, CLV i churnu klienta

Wykorzystaj nowy wymiar analityki w swojej strategii komunikacyjnej i przeprowadź kampanie marketingowe oraz proces automatyzacji w oparciu o predykcje naszego AI & Machine Learning engine. Zwiększ retencję klientów i ich lifetime value przewidując ich następne zakupy lub ich churn i wysyłaj perfekcyjnie dopasowane oferty we właściwym czasie i właściwym kanałem oferującym największą szansę konwersji.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Mobile Marketing 2.0

Użytkownicy urządzeń mobilnych generują aż 66% całkowitego ruchu internetowego, a 79% z nich podejmuje decyzje zakupowe bazując na ofertach przesłanych za pośrednictwem komunikatorów i wiadomości SMS. Przedstawiamy zupełnie nowy moduł w Mobile Marketing w SALESmanago, który rozszerzy możliwości Twoich kampanii mobilnych o dwa nowe kanały – WhatsApp i Viber.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Kreator Social proof

Prosty w użyciu kreator umożliwiający zamieszczanie na stronie widżetów obrazujących stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.

Zobacz więcej

Live Chat 2.0

Jedyny taki Live Chat stworzony dla eCommerce i sklepów online. Nie tylko rozmawiaj, ale i sprzedawaj przez Live Chat.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Segmenty dynamiczne: tagi i szczegóły kontaktu

Aktualizuj w czasie rzeczywistym grupy kontaktów i twórz jeszcze bardziej zaawansowane Segmenty Dynamiczne używając nowych elementów. W ostatnim czasie do funkcjonalności dodaliśmy segmentację z użyciem szczegółów kontaktów oraz tagów.

Zobacz więcej

Marketing Automation jest niezbędny w świecie eCommerce- kilka wskazówek, jak przekonać do tego twojego CEO

Może to brzmi, jak kolejny zbędny wynalazek, jednak 80% marketerów widzi wzrost sprzedaży dzięki Marketing Automation (Business2Community). eCommerce mierzy się z wieloma wyzwaniami, a wdrożenie Marketing Automation może być pomocne w ich rozwiązaniu. Twoi przełożeni mogą być niechętni na innowacje, jednak ten artykuł przygotuje Cię do idealnego zaprezentowania MA twojemu CEO.

Zobacz więcej

Podsumowanie Roadmapy Q2 2021: Nowe Funkcjonalności dla eCommerce: Insighty i wskazówki dla marketerów oparte o AI, Hiper Segmentacja, Web Push 2.0 oraz pierwszy na rynku Personal Shopping Inbox

Naszą strategią pozostaje dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań dla sklepów internetowych. Nasi klienci nie tylko mogą cieszyć się aktualnymi, szerokimi możliwościami platformy, ale też wiedzą, że kupują narzędzie, które stale będzie się rozwijać. Uwielbiamy być na rynku martech, ponieważ wciąż otwiera on nowe możliwości dla marketerów. Dzięki naszemu światowej klasy zespole produktowym oraz IT możemy pochwalić się najszybszym time-to-market, co przez lata pozwoliło nam zbudować znaczącą przewagę i USP.

Zobacz więcej

7 szybkich pomysłów na personalizację dashboardów eCommerce

Dashboardy eCommerce dają wgląd w dynamikę zmian w czasie rzeczywistym i pozwalają szybko zidentyfikować elementy wymagające pilnego działania, usprawnienia przepływu pracy i właściwego rozdysponowania zasobów. Dobrze dopasowane narzędzie do wizualizacji danych to cenna pomoc marketingowa. Jak spersonalizować swój dashboard? Oto kilka trików

Zobacz więcej

3 nietypowe pomysły na personalizację maili B2C

E-mail marketing pełni niezwykle ważną rolę w sektorze B2C. Pomaga utrzymać kontakt z klientem, sprawnie prowadzić sprzedaż i budować relację i lojalność. Kilka prostych trików pomaga podnieść poziom tej komunikacji i w sprytny sposób szybko dostosować wiadomości do konkretnych odbiorców. Oto 3 nietypowe pomysły na personalizację maili w B2C.

Zobacz więcej

Zaawansowany kurs dynamicznej doskonałości w Omnichannel

Budowanie doświadczenia omnichannel staje się powoli standardem rynkowym w e-commerce. Jednym z założeń tego nurtu jest tworzenie spójnego doświadczenia we wszystkich kanałach i na wszystkich punktach styku klienta z marką. W realizacji tego założenia bardzo przydatnym narzędziem są treści dynamiczne połączone z silnikiem platformy CDP. Czytaj dalej by poznać sekrety Omnichannel excellence.

Zobacz więcej

12 trików, które pomogą ci zmienić Command Center w doskonałe narzędzie do realizacji strategii marketingowej

Realizacja strategii marketingowej to nie lada wyzwanie. Zanim przystąpisz do zbierania jej owoców, należy się solidnie przygotować i zaplanować działania. W trakcie ich realizacji musisz też trzymać rękę na pulsie, ponieważ prowadząc kilka kampanii naraz, można się łatwo pogubić. Z pomocą przychodzi dashboard Command Center od SALESmanago, który pomaga ułożyć, automatyzować i optymalizować kampanie składające się na strategię marketingową. Zobacz jak to zrobić!

Zobacz więcej

5 powodów, dla których warto zatrudnić Chief Customer Officera w swojej firmie

Chociaż funkcja Chief Customer Officer (a.k.a. Dyrektor ds. Obsługi Klienta lub CCO) jest często niezrozumiana i bagatelizowana, takie osoby mogą pomóc w dokonaniu prawdziwych zmian w Twojej firmie. Dowiedz się, jakie dokładnie zadania stoją przed CCO i jak efektywnie wykorzystać ten potencjał.

Zobacz więcej

Wpływ Business Intelligence na e-commerce jest coraz większy – 46% firm uważa, że narzędzia BI są kluczowe w ich strategii

Business Intelligence (BI) to proces wykorzystujący różnorodne narzędzia, które pomagają firmom zbierać, analizować, prezentować i integrować dane w celu uzyskania użytecznych informacji. Aż 46% firm używa narzędzi BI jako kluczowej części swojej strategii biznesowej. Dowiedz się, jak ważne jest BI dla rozwoju twojej firmy.

Zobacz więcej

6 innowacyjnych biznesów eCommerce, z których warto brać przykład w 2021 roku

Wraz z postępem technologicznym, wdrożeniem sztucznej inteligencji do wielu procesów, a także ostatnimi wydarzeniami związanymi z COVID-19, które spowodowały, że życie przeniosło się do strefy online, firmy stają na rzęsach, aby pozostać na czasie. Jeżeli szukasz sposobu na innowację swojego biznesu, zainspiruj się poniższymi rozwiązaniami.

Zobacz więcej

Zostań liderem Visual Search w trzech prostych krokach

Wyszukiwanie wizualne (z ang. Visual search) szturmem zdobywa eCommerce. Młodsi odbiorcy wolą wyszukiwać za pomocą zdjęć, niż tradycyjnie wpisywać odpowiednie frazy. I nawet jeśli może się to wydawać pieśnią przyszłości, wyszukiwarki wizualne są łatwe do wdrożenia. Co więcej, dzięki trzem prostym krokom pomogą ci przenieść CX w sklepie internetowym na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się jak!

Zobacz więcej

Konsumenci chcą personalizacji, a nie zawężania horyzontów przez AI. Poznaj działanie algorytmów, aby stać się lepszym marketerem

Dużo słyszymy o korzyściach płynących z personalizacji. W końcu aż 91% konsumentów chętniej kupuje od firm, które rekomendują oferty dopasowane do naszego klucza wyszukiwania. Jednakże, widząc te idealnie wyselekcjonowane treści, na pewno zdajemy sobie sprawę, że istnieje coś więcej poza tą informacyjną bańką, w której się znajdujemy, prawda?

Zobacz więcej

Mądre wykorzystanie mCommerce zamieni Twój marketing w czysty zysk, jeśli dasz mu szansę

Według badań przeprowadzonych przez Statistę, do końca 2021 roku 73% całkowitej sprzedaży eCommerce odbędzie się przez kanał mobilny. To jasny sygnał dla sprzedawców na wprowadzenie lub poprawę doświadczeń związanych z zakupami mobilnymi. Podczas gdy do tej pory to eCommerce grał główne skrzypce w sprzedaży online, warto zagłębić się w morzu możliwości oferowanych przez mCommerce.

Zobacz więcej

Q1 2021 Podsumowanie Roadmapy: Ogromne zmiany dla eCommerce: AI Visual Search i Voice Commerce

Q1 zakończyliśmy wprowadzeniem innowacyjnych funkcjonalności dedykowanych dla eCommerce: AI Visual Search oraz Voice Commerce. Dodatkowo wdrożyliśmy kilka ważnych ulepszeń dotyczących e-mail marketingu oraz mechanizmu rekomendacji produktowych. Co więcej, stworzyliśmy nowe tygodniowe i miesięczne raporty, dzięki którym możesz być na bieżąco ze wszystkimi najważniejszymi danymi, takimi jak zmiany przychodu, rezultaty prowadzonych kampanii, czy zmiany w bazie kontaktów. Obecnie prowadzimy końcowe testy innych funkcjonalności: najlepszej dynamicznej segmentacji na rynku oraz Actionable eCommerce Insight – narzędzia wspieranego przez AI, dedykowanego dla marketerów, które zawiera wskazówki dotyczące działań, podejmowanych w celu poprawy najważniejszych marketingowych wskaźników KPI.

Zobacz więcej

5 piosenek, które wesprą cię psychicznie w procesie pozyskiwania nowego klienta

Pozyskanie nowego klienta zdecydowanie nie jest bułką z masłem. Przekonanie go do kupna produktu, który starasz się sprzedać, jest naprawdę długą podróżą, składającą się z wielu etapów, które – żeby zaowocowały umową – muszą zostać przeprowadzone bezbłędnie. Rozumiemy, że ze stresu rwiesz włosy z głowy, więc pozwól, że zaproponujemy ci listę piosenek, odpowiednich do każdego etapu twojej drogi do zamknięcia dealu. Bez paniki, piosenki są bezpieczne do słuchania w biurze, więc możesz nawet nucić je pod nosem!

Zobacz więcej

SALESmanago nawiązuje partnerstwo technologiczne z Google

SALESmanago, jedna z największych w Europie firm oferujących systemy Customer Data Platform i Marketing Automation, rozpoczęła partnerską współpracę z Google. Pierwszą wspólną inicjatywą jest udostępnienie Cinderella AI – narzędzia do wyszukiwania i rekomendowania produktów dla e-commerce. Zostało ono stworzone w oparciu o rozwiązania SALESmanago oraz Google AI Visual Search Engine.

Zobacz więcej

SALESmanago wyróżnione przez Software Advice jako Top Marketing Automation Tool

Z przyjemnością informujemy, że Software Advice, znana firma zajmująca się recenzjami i rekomendacjami oprogramowania, wyróżniła SALESmanago w swoim raporcie „Top 5 Marketing Automation Tools To Boost Lead Conversions„!

Zobacz więcej

Od zera do bohatera – czyli jak przyciągnąć odbiorców i organicznie zwiększać ich liczbę

7 powodów, dla których klienci nie wracają, nawet jeśli robisz wszystko, co w twojej mocy

Szybka promocja: tylko dziś 20% rabatu na cały asortyment! Musisz z niej skorzystać, ale czy na pewno nie działasz pod presją Reguły Niedostępności?

“Users Love Us” – SALESmanago po raz kolejny zostało wyróżnione odznakami “High Performance” w kategorii Marketing Automation dla firm Enterprise, w najnowszym reporcie G2 Crowd.

Obsługa monitorowania stron i aplikacji klienta stworzonych w technologii SPA (Single Page Application)

System SALESmanago został wzbogacony o możliwość monitorowania stron i aplikacji stworzonych w technologii SPA. Jest to szczególnie istotne ze względu na rosnącą popularność tej technologii i duży nacisk na wygodę użytkowników mobile.

Nowy scenariusz rekomendacji w ramkach rekomendacji - wyświetl produkty danej kategorii

Ramki rekomendacji zostały wzbogacone o nowy scenariusz pozwalający na rekomendowanie produktów ze wskazanej kategorii. Scenariusz ten wspiera mechanizm cross-sellingu i pozwala zwiększać wartość koszyków zakupowych.

Odświeżony ekran logowania

Odświeżony ekran logowania zyskał nową warstwę wizualną. Rozszerzona została także sekcja “Co nowego”, która jest teraz podzielona została podzielona na pięć kategorii ułatwiających znalezienie ciekawych newsów, informacji o wydarzeniach, nowych funkcjonalnościach oraz usprawnieniach.

Zmiana w zaawansowanych opcjach wyświetlania widżetu Social Proof

Widżety Social Proof mają zaawansowane ustawienia wyświetlania. Między innymi można ustawić je, tak aby wyświetlały się na konkretnych podstronach. W tym celu należy użyć opcji “adres URL zawiera frazę” i podać konkretną grupę adresów URL. W przypadku stron, których adresy stron rozszerzone są o dodatkowe parametry można skorzystać z opcji ignorowania fraz znajdujących się po znaku zapytania. Zaznaczenie ignorowania fraz znajdujących się po “?” jest dużym ułatwieniem, dla osób, których storny w adresie URL zawierają dużo dodatkowych parametrów dotyczących wyświetlanego produktu.

Zobacz więcej

Rozszerzenie opcji wyświetlanie pop-upów

W kreatorze pop-up Ekspress oraz Custom Modal Design została dodana możliwość wyświetlania pop-upów: “co określoną liczbę wizyt” oraz “w wybranym przedziale wizyt”. Funkcjonalność ta pozwala na precyzyjne dopasowanie wyświetlania pop-upów w zależności od aktywności użytkowników odwiedzających stronę www.

Rozszerzenie statystyk w e-mailach wysyłanych w ramach testu A/B

System SALESmanago pozwala na wysłanie testów A/B e-maili wraz z opcją wysyłki finalnej wersji wiadomości. Wersja do tej wysyłki może zostać wybrana na podstawie lepszych statystyk OR lub CTR w przeprowadzonych testach. Dla wygody klientów, do statystyk podsumowujących testy A/B dodana została informacja o tym, na podstawie jakich danych została wysłana finalna wiadomość.

Rozszerzenie informacji wysyłanych w alertach o szczegóły słownikowe

Alerty wysyłane z systemu są teraz wzbogacone o dodatkowe informacje zaciagne ze szczegółów słownikowych. Dzięki temu, konsultant otrzymuje pełniejsze informacje na temat kontaktu z którymi pracuje.

Możliwość przypisania wielu nadawców do konta wysyłkowego w Mobile Marketingu

SALESmanago pozwala na wysyłanie wiadomości tekstowych do klientów. Dzięki dodaniu nowej opcji można dodawać wielu nadawców do integracji z jedną z 56 różnych bramek SMS. Podczas procesu przygotowywania SMSów do wysłania, można wybrać nadawcę, tak aby był dopasowany do wybranej kampanii.

Dodanie języka Szwedzkiego do Live Chatu

Treści w Live Chacie dopasowują się do wersji językowej przeglądarki klientów odwiedzających stronę www. Po wprowadzonych zmianach, treści w Live Chacie mogą wyświetlać się również w j.szwedzkim.

Zobacz więcej

Zmiana w filtrach na liście kontaktów

System SALESmanago pozwala na filtrowanie listy kontaktów na wiele różnych sposobów. Od teraz ustawione filtry można usunąć za pomocą jednego kliknięcia - przycisku “wyczyść filtry”.

Rozszerzenie listy języków obsługiwanych przez Voice Commerce

Funkcjonalność Voice Commerce pozwala na głosowe wyszukiwanie produktów w sklepie online. Dzięki wprowadzonym zmianom mechanizm rozumie głosowe komendy klientów wprowadzane w ponad 70 różnych językach.

Zobacz więcej

Nowe raporty tygodniowe i miesięczne dla klientów

Każdy klient ma możliwość subskrybowania tygodniowych i miesięcznych raportów podsumowujących jego pracę w systemie.

Dodanie powiadomienia dla konsultanta w przypadku dezaktywacji Live Chatu

Live Chat posiada funkcjonalność automatycznej dezaktywacji wyświetlania na stronie klienta. Od momentu dezaktywacji konsultant ma 15 min na zakończenie prowadzonej rozmowy. Dla wygody konsultanta dodaliśmy komunikat informujący go o czasie, kiedy Live Chat zostanie dezaktywowany przypominający o konieczności zakończenia prowadzonych rozmów.

Zobacz więcej

Możliwość dodania przycisku w wiadomości tekstowej wysłanej przez Viber

Teraz możesz dodać przycisk z linkiem do swoich wiadomości tekstowych, które planujesz wysłać przy użyciu komunikatora Viber. 

Zobacz więcej

Dark mode w edytorze tekstu, który jest dostępny w E-mail Designer

Dodaliśmy możliwość ustawienia koloru tła edytora tekstu w Email Designerze, dzięki któremu możesz edytować tekst i od razu zobaczyć jak wygląda na ciemnym tle. 

Zobacz więcej

Nowe możliwości wyboru waluty w dashboardzie RFM

Spraw, aby Twoje dane w panelu RFM były bardziej czytelne. Wybierz walutę, która będzie wyświetlana obok danych sprzedaży.

Zobacz więcej

Nowy warunek w regułach automatyzacji i workflow - Kontakt odpowiedział na wiadomość tekstową

Na podstawie informacji, jak klient odpowiedział na wiadomość tekstową, możesz zdecydować, jaki będzie następny krok kampanii marketingowej.

Nowy warunek w regułach automatyzacji i workflow - Wiadomość tekstowa została dostarczona

Możesz określić, jak powinna przebiegać twoja kampania marketingowa na podstawie warunku kontakt otrzymał do ciebie wiadomość tekstową lub nie.

Nowe zdarzenie w regułach automatyzacji i workflow - Kontakt odpowiedział na wiadomość tekstową

Poprzez to zdarzenie możesz uruchomić kampanię marketingową na podstawie informacji - jak klient odpowiedział na wiadomość tekstową, którą wysłałeś do niego. 

Nowe zdarzenie w regułach automatyzacji i workflow - Wiadomość tekstowa została dostarczona

Wprowadziliśmy możliwość uruchomienia kampanii marketingowej na podstawie zdarzenia np. kontakt otrzymał wiadomość wysłana przez WhatsApp. 

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

[Webinar] Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar] Headless Commerce: Wyjaśniony

Nowoczesne eCommerce muszą podążać za rosnącymi wymaganiami klientów, aby zapewnić jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Korzystanie z gotowych rozwiązań to oczywiście dobry początek, ale aby móc konkurować z najlepszymi e-sklepami, trzeba zrobić więcej. W tym miejscu wkracza Headless Commerce – 62% managerów w eCommerce zgadza się, że może on znacznie poprawić zaangażowanie i konwersje. Zapisz się na nasz webinar i poznaj: - Jak działą Headless Commerce - Najważniejsze korzyści - Największe wyzwania - Jak połączyć Headless Commerce z Customer Data Platform

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

"Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji”

200 stron 100% praktycznej wiedzy, którą możesz natychmiast zacząć wykorzystywać w biznesie. Sprawdź jak hiperpersonalizacja  może zrewolucjonizować twój marketing!

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Zeskaluj swoją personalizację dzięki hiperpersonalizacji klientów

Personalizacja 1-do-1 i oparte o AI predykcje zachowań klienta nadal pozostają Świętym Graalem dla marketerów dążących do osiągania najlepszych wyników, skalowanie tych działań do poziomu masowych kampanii marketingowych może doprowadzić do 760% wzrostu przychodów dzięki dobrze przeprowadzonej segmentacja klientów (Campaign Monitor). Czy to koniecznie oznacza, że musisz zatrudnić zespół analityków biznesowych, aby zidentyfikować istotne segmenty klientów i zacząć wykorzystywać je w swoich działaniach? Zapisz się na nasz webinar i poznaj: - Jak wykorzystać hipersegmentację z podejściem no-code - Jakie są najlepsze praktyki przy segmentacji klientów - Case Study kampanii wykorzystujących segmentację

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

[Webinar] Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar] Platformy marketingowe "all-in-one" vs. zestawy narzędzi najlepszych w swojej klasie. Co lepsze dla Ciebie?

Obecnie na rynku istnieje ponad 8000 firm zajmujących się technologiami marketingowymi, co czyni wybór potencjalnych długoterminowych partnerów jeszcze trudniejszym. Jakie są zalety i wady wyboru platform, które oferują wiele narzędzi pod jednym dachem i co musisz wiedzieć, jeśli chcesz samodzielnie zbudować zestaw składający się z różnych narzędzi? Dołącz do naszego wyjątkowego webinaru i dowiedz się: - jakie są plusy i minusy tych dwóch typów platform - jakie pytania musisz sobie zadać, aby dokonać właściwego wyboru - jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze różnych dostawców

Zobacz więcej

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

[Webinar] Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

[Webinar] Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

[Webinar] Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Customer Data & Marketing Automation Confab