Co nowego?

08-12-2020Events

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Więcej>>

01-12-2020Events

[Webinar] Demo systemu na żywo

Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation
- Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować
- Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins
- Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation Więcej>>

30-11-2020New

[Nowa funkcjonalność] Command Center wyznacza nowy standard UI w zarządzaniu procesami marketingowymi

Command Center wprowadza na rynek zupełnie nowe podejście, aby pomóc ci zawsze być górą we wszystkich działaniach marketingowych. Ta niesamowita, „jedna by rządzić wszystkimi” funkcjonalność, pozwala na planowanie i weryfikację pracy, zapewniając scentralizowany wgląd we wszystko, co dzieje się w procesach marketingowych z perspektywy pożądanych KPI. Więcej>>

24-11-2020Events

[Webinar Black Friday] 5 taktyk, które zwiększą twoją sprzedaż dzięki CDP

Czy jesteś przygotowany i odpowiednio wyposażony na najważniejszy dzień w kalendarzu eCommerce? W 2019 roku 40% osób kupujących online zrobiło zakupy w Black Friday. Średnio klienci są gotowi wydać ok 400 zł, ale zdobycie ich uwagi może nie być łatwym zadaniem, biorąc pod uwagę ile sklepów o nią zabiega. Na szczęście, używanie Customer Data Platform daje ci dużą przewagę, jeśli wiesz jak ją wykorzystać. Prezentujemy 5 rozwiązań i use case-ów, które pomogą ci w Black Friday. Więcej>>

19-11-2020Events

[Online] Commerce CX Confab

Zapraszamy do udziału w specjalnej konferencji, gdzie liderzy digital marketingu z Zalando, IKEA, Sky, Oriflame i innych podzielą się swoją wizją na temat przyszłości Customer Experience. Więcej>>

17-11-2020Events

[Online] Annual Customer Meetup 2020

Podczas spotkania podsumujemy co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy i skorzystamy z okazji, aby podzielić się z wami naszą wizją produktu i planami jego dalszego rozwoju. Udzielimy również głosu naszym klientom, ekspertom branżowym z najlepszych europejskich eCommerce, którzy opowiedzą o wyzwaniach, jakie napotkali korzystając z naszej platformy oraz w jaki sposób zwiększają przychody dzięki SALESmanago. Więcej>>

16-11-2020New

[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms. Więcej>>

15-11-2020Improvements

[Nowa funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki. Więcej>>

13-11-2020Improvements

[Nowa funkcjonalność] Konwertuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera

Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę. Więcej>>

25-10-2020

Realizacja Roadmapy oraz nowości, które wprowadzimy do końca 2020 roku

Przedstawiamy listę funkcjonalności, które zamierzamy wprowadzić jeszcze w tym roku:

- System wyszukiwania oparty o AI dla eCommerce
- Integracja CDP z Google Ads i Adform
- Kreator wiadomości email na urządzeniach mobilnych
- Zaawansowany kreator pop-up
- Dashboard CRM
- Centrum zarządzania i planowania całego procesu pracy na Twoim koncie
- Zarządzanie programami lojalnościowymi w Systemie SALESmanago.
Więcej>>

30-11-2020

[Nowa funkcjonalność] Command Center wyznacza nowy standard UI w zarządzaniu procesami marketingowymi

Command Center wprowadza na rynek zupełnie nowe podejście, aby pomóc ci zawsze być górą we wszystkich działaniach marketingowych. Ta niesamowita, „jedna by rządzić wszystkimi” funkcjonalność, pozwala na planowanie i weryfikację pracy, zapewniając scentralizowany wgląd we wszystko, co dzieje się w procesach marketingowych z perspektywy pożądanych KPI. Więcej>>

16-11-2020

[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms. Więcej>>

30-09-2020

[Nowa funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych. Więcej>>

10-09-2020

[Nowa Funkcjonalność] Predykcja zakupów, CLV i churnu klienta

Wykorzystaj nowy wymiar analityki w swojej strategii komunikacyjnej i przeprowadź kampanie marketingowe oraz proces automatyzacji w oparciu o predykcje naszego AI & Machine Learning engine. Zwiększ retencję klientów i ich lifetime value przewidując ich następne zakupy lub ich churn i wysyłaj perfekcyjnie dopasowane oferty we właściwym czasie i właściwym kanałem oferującym największą szansę konwersji. Więcej>>

29-08-2020

[Nowa Funkcjonalność] Mobile Marketing 2.0

Użytkownicy urządzeń mobilnych generują aż 66% całkowitego ruchu internetowego, a 79% z nich podejmuje decyzje zakupowe bazując na ofertach przesłanych za pośrednictwem komunikatorów i wiadomości SMS. Przedstawiamy zupełnie nowy moduł w Mobile Marketing w SALESmanago, który rozszerzy możliwości Twoich kampanii mobilnych o dwa nowe kanały – WhatsApp i Viber. Więcej>>

17-08-2020

[Nowa Funkcjonalność] Kreator Social proof

Prosty w użyciu kreator umożliwiający zamieszczanie na stronie widżetów obrazujących stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem. Więcej>>

05-08-2020

Live Chat 2.0

Jedyny taki Live Chat stworzony dla eCommerce i sklepów online. Nie tylko rozmawiaj, ale i sprzedawaj przez Live Chat. Więcej>>

19-07-2020

Deep Behavioural Profiling

Deep Behavioural Profiling to najnowszy moduł do zaawansowanego monitorowania kontaktów na Twojej stronie www. Funkcjonalność ta umożliwia mierzenie zainteresowania klientów i personalizowanie komunikacji z nimi, biorąc pod uwagę ich rzeczywiste potrzeby. Więcej>>

04-07-2020

Analityka predykcji

Pozwala na przewidzenie przyszłych działań klienta – dokonania zakupu lub churnu klienta, na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych opartych na przeszłych oraz teraźniejszych działaniach klienta. Więcej>>

12-06-2020

Website Automation Rule

Funkcjonalność dodana do Reguł Automatyzacji i Workflow - umożliwia wyświetlanie spersonalizowanych komunikatów danym kontaktom, na podstawie danych transakcyjno-behawioralnych. Więcej>>

30-09-2020

60% firm traci okazje sprzedażowe, przez zbyt późne podejmowanie leadów

Sposób inicjowania kontaktu z leadem jest kluczową częścią procesu sprzedażowego, ponieważ, jeśli zrobisz to dobrze, bezpośrednio wpływa na wzrost całkowitej sprzedaży. Jednakże, tylko 40% firm przydziela leada, po czym próbuje się z nim skontaktować w przeciągu godziny od jego pojawienia się, pomimo, że tak szybka reakcja daje 7-krotnie większe szanse leada na konwersję. Przez to, 30-50% całej sprzedaży należy do tych, którzy skontaktują się z leadem jako pierwsi. Jakie narzędzia i techniki pozwalają im na takie wyprzedzenie konkurencji? Więcej>>

30-09-2020

Realizacja Roadmapy SALESmanago: LiveChat w wersji Enterprise, Viber i Whatsapp oraz ekscytujące integracje Google Ads i DMP

Intensywna praca z naszą Radą Doradczą Klientów (Customer Advisory Board), w skład której wchodzi ponad 100 dyrektorów marketingu naszych największych klientów, skutkuje bardzo dynamicznym rozwojem nowych funkcji. Dbamy o to, aby nasi użytkownicy zawsze wyprzedzali konkurencję. Drugi kwartał był bardzo owocny w nowych kluczowych wydarzeniach skierowanych głównie na potrzeby naszych klientów korporacyjnych. Przeczytaj więcej o tym, co nasz światowej klasy zespół IT dostarczył naszym ukochanym klientom. Więcej>>

25-09-2020

6 nowych technologii, które zupełnie odmienią oblicze rynku martech w ciągu najbliższych lat

Zdolność do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań jest jednym z istotnych czynników odpowiedzialnych za możliwość odniesienia sukcesu na rynku wirtualnym. Ostatnimi czasy rynek martech zapełnił się tysiącami nowych wytwórców software’u i ich systemami. Które z nowych technologii będa odpowiedzialne za ukształtowanie nowoczesnego marketingu w nadciągającym czasie? Więcej>>

10-09-2020

6 sposobów na zwiększenie konwersji w pop-upach

Spersonalizowane pop-upy to dobry sposób na pozyskanie nowych klientów i ważny element twojego planu marketingowego. Czy wiesz, że możesz zwiększyć ich konwersję o 84% dzięki dodaniu grafiki i zapewnić sobie o 206% wyższą skuteczność poprzez zmniejszenie liczby pól formularza? Dowiedz się, na co jeszcze powinieneś zwracać uwagę, żeby uniknąć pop-upowych pułapek i skutecznie pozyskiwać dane osób odwiedzających twoją stronę. Więcej>>

09-09-2020

3 (nie)oczywiste sposoby użycia scoringu tagów

Automatyczna segmentacja klientów rozwiązuje wiele problemów firm, które chcą zadbać o precyzyjne targetowanie kampanii marketingowych. Użycie scoringu stosowanych do segmentacji tagów otwiera jednak przed nimi zupełnie nowe możliwości. Prezentujemy trzy propozycje jego zastosowania. Więcej>>

07-09-2020

Szacuje się, że sklepy eCommerce podniosą swoją sprzedaż o 20% na początku tego sezonu szkolnego

Sektor eCommerce będzie wiódł prym w tej jesieni, przy przewidywanym wzroście sprzedaży o nawet 20%. W czasie gdy firmy zmniejszyły budżety reklamowe na kampanie związane z powrotem do szkoły o 50% a przemysł handlu detalicznego odnotowuje spadki, eCommercy spodziewają się wzrostu nawet większego niż zeszłoroczny, który wyniósł 15%. Zobacz w jaki sposób możesz skorzystać na nowych sposobach dokonywania zakupów w sieci aby uczynić te ciężkie czasy łatwiejszymi dla swoich klientów i zyskownymi dla ciebie. Więcej>>

01-09-2020

4 sposoby na ulepszenie twoich kampanii emailowych, dzięki użyciu rozbudowanych danych analitycznych

55% marketerów widzi najwyższy zwrot z inwestycji spośród wszystkich kanałów w wiadomościach email. Jest to możliwe, między innymi, dzięki stale rozwijającym się możliwościom optymalizacji mailingów, w oparciu o zaawansowane dane analityczne, dostarczane w coraz bardziej przystępny sposób. Dowiedz się, jak wykorzystać dane z nowego panelu Email Marketingu w SALESmanago i zwiększyć dostarczalność oraz skuteczność twoich kampanii emailowych. Więcej>>

31-08-2020

[Case Study] Jeans.ch

Jeans.ch kilkakrotnie zwiększa współczynnik otwarć w kanale email marketingowym, dzięki zastosowaniu zaawansowanej segmentacji i dynamicznej treści w kampaniach marketingowych. Więcej>>

30-08-2020

Dostarczanie spersonalizowanych rekomendacji produktowych za pomocą web pushy skutkuje 20% większymi przychodami niż używanie dynamicznych maili 1-do-1

Przeprowadziliśmy dogłębne badania porównujące wpływ na przychody generowane z różnych typów rekomendacji produktowych – algorytmów 1-do-1 i opartych o AI. Z porównanych metod dostarczania rekomendacji produktów, spersonalizowane web pushe okazały się najbardziej skuteczne, generując 20% wyższe przychody niż dynamiczne maile. Więcej>>

28-08-2020

5 porad jak wykorzystać SALESmanago do poprawy konwersji z twojej strony internetowej

Użycie Customer Data Platform pomoże ci w optymizacji twojej strony internetowej aby uzyskać znacznie wyższą konwersję. Nie musisz godzić się na skromne 1-2% konwersji. Dzięki zaledwie kilku, prostym czynnościom, możesz ją zwiększyć nawet do 7%. Z radością prezentujemy 5 pomysłów na to jak możesz lepiej zaangażować odwiedzających twoją stronę. Więcej>>

15-11-2020

[Nowa funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki. Więcej>>

13-11-2020

[Nowa funkcjonalność] Konwertuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera

Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę. Więcej>>

30-09-2020

[Nowa Funkcjonalność] Treści warunkowe

Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu. Więcej>>

25-09-2020

[Nowa Funkcjonalność] Nowy i bezkonkurencyjny dashboard e-mail marketing

Kampanie mailowe pozostają jednym z najbardziej popularnych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, jednocześnie cały czas są wzbogacane o nowe możliwości takie jak zaawansowana personalizacja, czy możliwość przeprowadzania testów A/B/X. Więcej>>

05-08-2020

[Nowa funkcjonalność] Segmenty dynamiczne: tagi i szczegóły kontaktu

Aktualizuj w czasie rzeczywistym grupy kontaktów i twórz jeszcze bardziej zaawansowane Segmenty Dynamiczne używając nowych elementów. W ostatnim czasie do funkcjonalności dodaliśmy segmentację z użyciem szczegółów kontaktów oraz tagów. Więcej>>

15-07-2020

Pop-up z grafiką

Prosty w użyciu kreator Pop-up z grafiką umożliwia utworzenie formularza zawierającego dowolnie wybraną przez Ciebie grafikę, która przyciągnie uwagę użytkowników. Więcej>>

21-06-2020

Nowy panel konsultanta

Ulepszenie panelu konsultanta, blokowanie kontaktu, przekazywanie wiadomości, oraz dużo więcej nowych funkcji. Więcej>>

18-06-2020

Znaczniki rozmowy

Co to są znaczniki rozmów, tworzenie znaczników rozmów w Live Chacie. Więcej>>

08-06-2020

Biblioteczka gotowych podpowiedzi

Funkcjonalność stworzona, aby usprawnić rozmowę konsultanta z użytkownikiem na Live Chacie. Stwórz gotowe teksty, z których możesz korzystać za pomocą skrótów w czasie rzeczywistym prowadzenia rozmowy.

04-11-2019

Nowa wersja wtyczki platformy WooCommerce

Już teraz możesz korzystać z najnowszej wersji naszej wtyczki i skonfigurować obsługę zdarzeń zewnętrznych na swojej platformie. Więcej>>

08-12-2020

[Webinar] Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Więcej>>

01-12-2020

[Webinar] Demo systemu na żywo

Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation
- Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować
- Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins
- Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation Więcej>>

24-11-2020

[Webinar Black Friday] 5 taktyk, które zwiększą twoją sprzedaż dzięki CDP

Czy jesteś przygotowany i odpowiednio wyposażony na najważniejszy dzień w kalendarzu eCommerce? W 2019 roku 40% osób kupujących online zrobiło zakupy w Black Friday. Średnio klienci są gotowi wydać ok 400 zł, ale zdobycie ich uwagi może nie być łatwym zadaniem, biorąc pod uwagę ile sklepów o nią zabiega. Na szczęście, używanie Customer Data Platform daje ci dużą przewagę, jeśli wiesz jak ją wykorzystać. Prezentujemy 5 rozwiązań i use case-ów, które pomogą ci w Black Friday. Więcej>>

19-11-2020

[Online] Commerce CX Confab

Zapraszamy do udziału w specjalnej konferencji, gdzie liderzy digital marketingu z Zalando, IKEA, Sky, Oriflame i innych podzielą się swoją wizją na temat przyszłości Customer Experience. Więcej>>

17-11-2020

[Online] Annual Customer Meetup 2020

Podczas spotkania podsumujemy co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy i skorzystamy z okazji, aby podzielić się z wami naszą wizją produktu i planami jego dalszego rozwoju. Udzielimy również głosu naszym klientom, ekspertom branżowym z najlepszych europejskich eCommerce, którzy opowiedzą o wyzwaniach, jakie napotkali korzystając z naszej platformy oraz w jaki sposób zwiększają przychody dzięki SALESmanago. Więcej>>

10-09-2020

[WEBINAR] Zostań prawidziwe data-driven dzięki Predykcjom AI zakupów, CLV i churnu klienta, rozszerzonym możliwościom Dynamicznych Segmentów oraz totalnie nowemu Dashboardowi Email Marketingu

Ze względu na fakt, że firmy odnoszące największe sukcesy opierają swoje przewagi konkurencyjne na umiejętności prawidłowego wykorzystania danych swoich klientów, dostarczamy Ci cały szereg nowych funkcji, które pozwolą Ci wykorzystać potencjał Big Data bez specjalnej wiedzy technicznej. Dowiedz się, jak wykorzystać nowe funkcjonalności SALESmanago w swoim marketingu. Więcej>>

20-08-2020

[WEBINAR - NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Mobile Marketing 2.0: Wzbogać swoją mobilną strategię personalizacji 1-do-1 o potężne komunikatory WhatsApp i Viber.

Wprowadzamy zupełnie nowy Mobile Marketing w SALESmanago, który rozszerza możliwości Twoich kampanii o nowe kanały - WhatsApp i Viber. Dowiedz się, jak korzystać z nowych funkcji, aby usprawnić komunikację mobilną. Więcej>>

29-06-2020

Szkolenie dla partnerów SALESmanago 29-30.06.2020

Dowiedz się jak skutecznie sprzedawać i wdrażać SALESmanago aby najlepiej spełniać cele biznesowe Twoich Klientów Więcej>>

04-06-2020

Szkolenie wdrożeniowe dla klientów SALESmanago

Dowiedz się jak wdrażać SALESmanago by wykorzystać jego pełen potencjał i szybko osiągnąć świetne wyniki. Więcej>>

27-05-2020

Certyfikowane Warsztaty Marketing Automation - Online | 27-28 maja

Dowiedz się jak:
angażować klientów we wszystkich kanałach komunikacji,
wykorzystywać dane klientów by poprawić jakość ich doświadczeń,
budować procesy automatyzacji zwiększające przychody,
wdrażać nowoczesne strategie i taktyki marketingowe.
Więcej>>