[Case Study] La Imprenta
Firma La Imprenta osiągnęła 9 346% ROI dzięki wdrożeniu SALESmanago.
Zobacz więcejCDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2
W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a także aby podkreślić wyjątkowe zalety CDP, postanowiliśmy porównać system, którego możesz używać, z Platformą Danych Klienta (CPD). CDP nie pojawiły się znikąd. Począwszy od CRM, aż po drugą generację CDP, wszystkie rozwiązania stanowią coraz dokładniejsze iteracje tej samej idei – by lepiej rozumieć klientów.
Zobacz więcejKonferencja: E-commerce Innovate Confab
Z wielką przyjemnością zapraszamy na konferencję online, na której liderzy najbardziej innowacyjnych firm Martech w Europie podzielą się swoimi wizjami przyszłości rozwiązań projektowanych dla eCommerce. Gospodarzem konferencji będzie Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejCzym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki jest jej cel i jak ewoluowała.
Zobacz więcej[Case Study] Balagan
44% obsługiwanych transakcji last click w sklepie Balagan zostało wygenerowane przez procesy automatyzacji
Zobacz więcej[Webinar] Personalizuj albo giń - Przyszłość marketingu ecommerce
Podczas webinaru poruszymy następujące kluczowe tematy:
- Znaczenie zbierania danych Zero-Party dla personalizacji doświadczenia klienta
- Sposoby zbierania danych omnichannelowych
- Korzyści płynące z fuzji danych o klientach 360 stopni
- Sposoby skutecznej, hiperpersonalizowanej komunikacji
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.
Zobacz więcej[Case Study] Gunfire
Sklep Gunfire uzyskał 3128% ROI z wdrożenia Marketing Automation.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcej[Webinar] Dlaczego Customer Data Platform jest kluczowe dla marketingu eCommerce: Odc. 1 Email
Podczas tego webinaru dowiesz się, jak wykorzystać dane o klientach do tworzenia spersonalizowanych kampanii emailowych oraz jak poprawić swój marketing eCommerce. -Wykorzystaj moc danych o klientach, aby wznieść swój email marketing na wyższy poziom - Dowiedz się, jak Customer Data Platform (CDP) może ulepszyć wydajność Twojego email marketingu - Uwolnij pełny potencjał kampanii emailowych, wykorzystując najlepsze praktyki CDP i rzeczywiste studia przypadków, aby poprawić zaangażowanie swoich klientów.
Zobacz więcej4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie działał przez długi czas.
Zobacz więcejDzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści
Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejFrontend SDK
W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!
Zobacz więcejEmail Design Studio
Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.
Zobacz więcejContact Import Wizard
Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.
Zobacz więcejAI Studio
Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Integracja SALESmanago Mobile z Flutter
Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcejIntegracja z BaseLinker
BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.
Zobacz więcejIntegracja z BigCommerce
BigCommerce to popularna platforma eCommerce, która umożliwia tworzenie wielu witryn sklepowych i zarządzanie nimi za pomocą specjalnego dashboardu.
Zobacz więcejCentrum Integracji
Ulepsz swoją platformę SALESmanago z wykorzystaniem danych z uprzednio wdrożonych narzędzi i zwiększ produktywność dzięki płynnemu przebiegowi integracji. Nasze nowe Centrum, zawierające nowoczesną bibliotekę integrowalnych narzędzi, usprawnia procesy integracji oraz ułatwia wykorzystywanie ich pełnego potencjału.
Zobacz więcejSales Generation
Wykorzystuj sieci reklamowe, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły twoją stronę i opuściły ją bez dokonania zakupu, a także do osób, które jeszcze jej nie odwiedziły, ale odpowiadają profilem twoim klientom. Wyświetlaj automatycznie idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki zaawansowanym algorytmom AI.
Zobacz więcejIntegracja z LiveChat Inc.
Wykorzystuj dane z czatów do automatyzacji swoich kampanii: nowa integracja z LiveChat Inc. pozwala na przesyłanie informacji o kontaktach i rozmowach do SALESmanago.
Zobacz więcejZarządzanie kontami Multi-store
Dla twojej wygody wprowadziliśmy możliwość przełączania się między kontami bez wylogowywania. Wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji do tych kont, z których chcesz korzystać, a uzyskasz dostęp do wszystkich treści w jednym miejscu.
Zobacz więcejCentrum Preferencji Klienta
Odkryj potrzeby i pragnienia konsumentów dzięki Centrum Preferencji Klienta. To kluczowe dla eCommerce narzędzie na nowo zapewni twoim klientom głos, który zostanie usłyszany. Zwiększaj sprzedaż i buduj silniejsze, długotrwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku i zgodzie. Wykorzystuj Centrum do zbierania danych typu zero-party, które od razu przełożysz na zautomatyzowane procesy marketingowe oraz w pełni spersonalizowane przepływy komunikacji z klientami.
Zobacz więcejNowy interface SALESmanago
Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.
Zobacz więcejNowy element segmentów dynamicznych – „Wizyta”
Nowy element segmentów dynamicznych pozwala tworzyć grupy kontaktów w oparciu o informacje na temat wizyt. Wybierz typ wizyty, a następnie określ jej szczegóły lub datę i użyj dokładnie wyselekcjonowanych kontaktów do procesów automatyzacji.
Zobacz więcejNowe opcje w elemencie "Czekaj" w Workflow
Tworzenie zaawansowanych kampanii dzięki dwóm dodatkowym opcjom w elemencie "Czekaj": - Czekaj do – możliwość wskazania konkretnej daty, - Czekaj do konkretnego dnia – możliwość wskazania konkretnego dnia tygodnia albo miesiąca lub wybrania opcji ostatniego dnia miesiąca.
Zobacz więcejIntegracja z bramką SMS Libonet
Libonet to popularny dostawcą usług wysyłki SMS na Litwie.
Zobacz więcejNowe zdarzenie w Regułach Automatyzacji i Workflow
Możliwość przygotowania kampanii rozpoczynającej się od zdarzenia: "Kontakt zapisano na wysyłkę SMS".
Zobacz więcejBiblioteka Workflow
Biblioteka Workflow zawiera około 20 predefiniowanych, podstawowych i zaawansowanych szablonów workflow, za pomocą których klienci tworzyć mogą własne rozbudowane, wielokanałowe kampanie. Do stworzenia szablonów wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie naszych najlepszych Specjalistów Marketing Automation Biblioteka Workflow to świetne miejsce do rozpoczęcia podróży po rozwiązaniach z dziedziny automatyzacji marketingu dla wszystkich naszych klientów.
Zobacz więcej[Case Study] La Imprenta
Firma La Imprenta osiągnęła 9 346% ROI dzięki wdrożeniu SALESmanago.
Zobacz więcejCDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2
W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a także aby podkreślić wyjątkowe zalety CDP, postanowiliśmy porównać system, którego możesz używać, z Platformą Danych Klienta (CPD). CDP nie pojawiły się znikąd. Począwszy od CRM, aż po drugą generację CDP, wszystkie rozwiązania stanowią coraz dokładniejsze iteracje tej samej idei – by lepiej rozumieć klientów.
Zobacz więcejCzym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki jest jej cel i jak ewoluowała.
Zobacz więcej[Case Study] Balagan
44% obsługiwanych transakcji last click w sklepie Balagan zostało wygenerowane przez procesy automatyzacji
Zobacz więcejZwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.
Zobacz więcej[Case Study] Gunfire
Sklep Gunfire uzyskał 3128% ROI z wdrożenia Marketing Automation.
Zobacz więcej4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie działał przez długi czas.
Zobacz więcejDzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści
Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.
Zobacz więcej[Case Study] Endo
90% transakcji wspieranych last click w Endo zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów.
Zobacz więcejTen artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów.
Zobacz więcej[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.
Zobacz więcej[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!
Zobacz więcej[Case Study] Borgione
Firma Borgione uzyskała 500% ROI dla wdrożenia Marketing Automation w mniej niż rok.
Zobacz więcej[Case Study] Converse
Firma Converse uzyskała o 850% wyższy CTR dla e-maili dynamicznych w porównaniu do kampanii masowych
Zobacz więcejWorkflow Generator
Osiągnij swoje cele marketingowe dzięki jedynej bibliotece Workflow z Generatorem szablonów, stworzonemu przez specjalistów eCommerce współpracujących z markami jak Starbucks, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria's Secret. Wyszukuj najlepsze szablony, aby zwiększać wpływ każdego kanału i osiągnąć swoje cele marketingowe.
[Case Study] Savicki
Firma Savicki uzyskała 622% wyższy współczynnik kliknięć oraz 206% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1 w stosunku do e-maili masowych.
Zobacz więcej[Case Study] Rockmetalshop
Sklep Rockmetalshop osiągnął o 541% wyższy współczynnik kliknięć oraz o 176% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e-maili masowych.
Zobacz więcejJak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.
Zobacz więcejSALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu.
SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.
Zobacz więcejMigracja Marketingu Mobilnego
Od dawna udostępniamy naszym klientom dwie wersje modułu Mobile Marketing, ale teraz nadszedł czas, aby całkowicie skoncentrować się na nowej. W ten sposób możemy zapewnić użytkownikom maksymalne korzyści z nowego modułu oraz nowe funkcje, które wcześniej nie były dostępne.
Zobacz więcejWyszukiwarka TAGów
Gotowy na znacznie czytelniejszą i łatwiejszą w zarządzaniu listę tagów? Właśnie wprowadziliśmy ograniczenie, które wymaga, aby tagi miały długość co najmniej 3 znaków. Nie martw się, nasza wyszukiwarka nadal uwzględnia krótsze tagi, które były używane przed tą nową regułą!
Zobacz więcejZapobieganie błędom w Szczegółach Słownika
Usuwasz Szczegóły Słownika? Nie martw się - masz nasze wsparcie! Za każdym razem, gdy coś usuniesz, poinformujemy Cię, że może to mieć wpływ na wszelkie Reguły Automatyzacji lub Workflow korzystające ze szczegółów - dzięki temu możesz zapobiec zakłóceniom w ważnych procesach.
Zobacz więcejAwaryjny Hamulec Email
Dręczy cię myśl o wysłaniu niepełnego e-maila? Dzięki Awaryjnemu Hamulcowi Email nie musisz się martwić, że wyślesz wybrakowaną wiadomość do swoich kontaktów — zatrzymaj ją jednym przyciskiem i upewnij się, że wszystkie elementy są na swoim miejscu!
Zobacz więcejUsunięte kontakty nie będą zliczane
Pożegnaj się z usuniętymi kontaktami utrudniającymi obliczenia dynamicznych segmentów i analitykę predyktywną! Ponadto, gdy spojrzysz na lejek eCommerce, analizę aktywności zakupowej Kontaktów i wykresy unikalnych kupujących, możesz mieć pewnosć, że liczby, które widzisz, są tak dokładne, jak to tylko możliwe!
Zobacz więcejNowe wglądy w interakcje e-mailowe
Chcesz wiedzieć, ile osób faktycznie angażuje się w Twoje automatyczne emaile? Mamy to - nasz eksport danych zawiera teraz kolumnę zawierającą liczbę unikalnych otwarć i kliknięć dla każdego kontaktu! Śledź swoje postępy jeszcze lepiej!
Zobacz więcejMetamorfoza kontaktów i eksport wydarzeń zewnętrznych
Nadaliśmy nowy wygląd panelowi eksportu kontaktów i wydarzeń zewnętrznych, aby pasował do najnowszej wersji aplikacji. Teraz eksporty pojawiają się w postaci łatwej do śledzenia listy, więc nic Ci nie umknie!
Zobacz więcejDomyślny email dla podwójnej zgody
Przedstawiamy nowy dodatek do podwójnej zgody: teraz możesz ustawić domyślny e-mail! Nie martw się, jeśli klient nie określi preferowanego języka: zajmie się tym nasze domyślne ustawienie email.
Zobacz więcejNowy sposób uruchamiania Workflow
Przedstawiamy nowy sposób aktywacji Workflow i Reguł — wystarczy prosta zmiana zgody e-mail na karcie kontaktu, aby te Workflow i Reguły zaczęły działać!
Zobacz więcejPrzebudowa filtrowania ocen konsultantów
Pożegnaj się z hałasem! Koniec z wieloma typami ocen do przeszukiwania — teraz możesz filtrować według jednego typu ocen, tworząc znacznie bardziej przejrzyste i prostsze treści.
Zobacz więcejZapobieganie błędom w formularzach i nowe czcionki
Uniemożliwiliśmy wprowadzanie zakazanych znaków w sekcji email formularza Live Chat. Ponadto dodaliśmy do Live Chat trzy nowe czcionki — Ubuntu, Inder i Aleo — dzięki czemu klienci mogą teraz uatrakcyjnić swoje rozmowy!
Zobacz więcejWorkflow – łatwiejsze wyszukiwanie i autozapis
Dzięki najnowszym udoskonaleniom procesy Workflow stały się jeszcze bardziej przyjazne użytkownikowi. Od teraz: - szybko i sprawnie wyszukasz zdarzenia, warunki i akcje – za sprawą ulepszonej wyszukiwarki, która obsługuje również synonimy; - łatwo odnajdziesz istniejący proces Workflow – wystarczy, że skorzystasz z nowej, inteligentnej wyszukiwarki; - nie musisz się martwić, że Twoja praca przepadnie – a to dzięki nowej funkcji autozapisu. Od teraz Twoje działania zapisywane są na bieżąco, dzięki czemu możesz wrócić do przerwanej edycji.
Zobacz więcejIntegracje z bramkami SMS – Telia i OctaPush
Platforma SALESmanago to doskonałe narzędzie do prowadzenia komunikacji omnichannel, czego kolejnym dowodem są dwie najnowsze integracje. Od teraz możesz korzystać z usług bramek Telia i OctaPush za pośrednictwem naszej platformy. Tym samym lista bramek SMS zintegrowanych z SALESmanago rozrosła się do 70 pozycji!
Zobacz więcejPersonalizacja Listy Kontaktów
Od teraz możesz ułatwić sobie pracę poprzez personalizowanie Listy Kontaktów. Wyświetlaj na niej jedynie te informacje o Kontaktach, które są dla Ciebie najważniejsze.
Zobacz więcejŚwieża odsłona kreatora Live Chat
Kreator Live Chat przeszedł dogłębną metamorfozę! W swojej nowej odsłonie, uproszczonej i bogatszej o szereg funkcji, jest znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika.
Zobacz więcejWorkflow i Reguły Automatyzacji – nowy status zgody: "Niepotwierdzona"
Zarządzanie kontaktami za pośrednictwem platformy SALESmanago stało się właśnie jeszcze łatwiejsze, a to za sprawą wprowadzenia nowego statusu zgody marketingowej – "Niepotwierdzona" – w procesach Workflow i Regułach Automatyzacji. Status ten oznacza, że dana osoba wypełniła formularz, ale nie wyraziła zgody. Nowy status, widoczny na karcie kontaktu, można wykorzystywać w procesach automatyzacji, opierając na nim spersonalizowaną komunikację wielokanałową.
Zobacz więcejZaawansowany kreator formularzy w Custom Modal Designerze
Udoskonalony kreator w Custom Modal Designerze pozwala na tworzenie zaawansowanych formularzy o rozbudowanej strukturze. Teraz możesz podzielić swój formularz na kilka kolumn i określić, jakie pola danych mają się znajdować w każdej z nich.
Zobacz więcejLogowanie poprzez konto Microsoft
Wiemy, jak cenny jest twój czas, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić ci życie. Od teraz możesz zalogować się do aplikacji SALESmanago nie tylko za pośrednictwem Google czy LinkedIna, ale także poprzez konto Microsoft.
Zobacz więcejDezaktywacja kampanii w Workflow za pomocą scenariuszy
Dezaktywuj kampanie w Workflow, używając jednego z trzech scenariuszy, które ułatwią Ci planowanie dalszych działań. Dzięki nim zdecydujesz, czy system dokończy rozpoczęte procesy, wstrzyma je do ponownego uruchomienia, czy przeniesie kontakty na końcowy etap kampanii.
Zobacz więcejNowe zdarzenie, warunek i akcja w Regułach Automatyzacji
Od teraz dzięki nowemu zdarzeniu, warunkowi i akcji możesz użyć szczegółów słownikowych do rozbudowywania procesów automatyzacji. Wykorzystując te dodatkowe informacje z Karty Kontaktu, które opierają się na dacie lub liczbie, twórz zaawansowane, w pełni zautomatyzowane kampanie.
Zobacz więcejKonferencja: E-commerce Innovate Confab
Z wielką przyjemnością zapraszamy na konferencję online, na której liderzy najbardziej innowacyjnych firm Martech w Europie podzielą się swoimi wizjami przyszłości rozwiązań projektowanych dla eCommerce. Gospodarzem konferencji będzie Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcej[Webinar] Personalizuj albo giń - Przyszłość marketingu ecommerce
Podczas webinaru poruszymy następujące kluczowe tematy:
- Znaczenie zbierania danych Zero-Party dla personalizacji doświadczenia klienta
- Sposoby zbierania danych omnichannelowych
- Korzyści płynące z fuzji danych o klientach 360 stopni
- Sposoby skutecznej, hiperpersonalizowanej komunikacji
Wprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcej[Webinar] Dlaczego Customer Data Platform jest kluczowe dla marketingu eCommerce: Odc. 1 Email
Podczas tego webinaru dowiesz się, jak wykorzystać dane o klientach do tworzenia spersonalizowanych kampanii emailowych oraz jak poprawić swój marketing eCommerce. -Wykorzystaj moc danych o klientach, aby wznieść swój email marketing na wyższy poziom - Dowiedz się, jak Customer Data Platform (CDP) może ulepszyć wydajność Twojego email marketingu - Uwolnij pełny potencjał kampanii emailowych, wykorzystując najlepsze praktyki CDP i rzeczywiste studia przypadków, aby poprawić zaangażowanie swoich klientów.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcejDemo systemu na żywo
Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Zobacz więcej