[Case Study] Focus Garden
Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.
Zobacz więcej[Nowa funkcja] Kolekcje Produktów
Koniec z kampaniami w ciemno! Rozpoznawaj zachowania klientów i wykorzystuj dane dotyczące ich relacji z twoimi produktami. Buduj spersonalizowane kampanie oraz rekomendacje za pomocą Kolekcji Produktów.
Zobacz więcejSALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.
Zobacz więcej[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejWartość dodana SALESmanago
Oceń, jak skutecznie SALESmanago wspiera twoje działania marketingowe i zobacz, czego możesz się spodziewać w przyszłości! W tej nowej sekcji Dashboardu Głównego możesz zobaczyć przychody wygenerowane dla twojego sklepu za pośrednictwem SALESmanago w konkretnym przedziale czasowym, jak również predykcję na kolejny analogiczny okres. Wartość dodana obliczana jest na podstawie modelu rozkładu czasowego (ang. time decay attribution), jednego z najbardziej miarodajnych modeli atrybucji przychodów, w którym kolejnym touchpointom przypisywane są różne wartości.
Zobacz więcejMetoda API dla rekomendacji AI: Filtrowanie kolaboratywne
Korzystaj z nowej metody pozyskiwania danych do rekomendacji i dostosowuj sposób listowania produktów do swoich potrzeb! Wprowadzamy nową metodę API służącą do zbiorczego pobierania rekomendacji opartych na filtrowaniu kolaboratywnym.
Zobacz więcejNowe menu SALESmanago
Ciesz się przyjaznym interfejsem i intuicyjną nawigacją w systemie! Oszczędzaj czas i szybko przemieszczaj się po platformie SALESmanago! Wprowadzamy nowe, ulepszone menu, w którym wszystkie funkcjonalności zostały podzielone na 6 głównych kategorii. Ponadto wprowadzamy pole wyszukiwania na górze ekranu, dzięki któremu możesz łatwo znaleźć zarówno moduły, jak i Kontakty. Obecnie nowe menu jest dostępne pod przełącznikiem Nowe menu, a użytkownicy mogą w każdej chwili przełączyć się z powrotem na stare menu.
Zobacz więcejUlepszona Segmentacja: Filtrowanie po aktywności w kanale E-Mail Marketing i odświeżony wygląd wybranych filtrów
Ciesz się ulepszonym interfejsem użytkownika dla segmentacji Kontaktów! Ulepszamy filtr segmentacji: filtrowanie po liczbie wiadomości e-mail, którego nazwa została zmieniona na filtrowanie po aktywności w kanale E-mail Marketing. Teraz, filtrując Kontakty po aktywności w kanale E-mail Marketing, możesz zdefiniować zakres czasowy do 2 lat oraz wybrać pomiędzy logiką ORAZ i LUB dla bardziej precyzyjnego targetowania. Ponadto wprowadzamy nowy rodzaj aktywności (obok otwarcia e-maila, kliknięcia linku w e-mailu oraz wysyłki e-maila) – status wysyłki e-maila. Dodatkowo odświeżamy wygląd następujących filtrów: filtrowanie po Kluczowej Informacji, filtrowanie po szczegółach, filtrowanie po tagach, filtrowanie po scoringu tagów, filtrowanie po statusie zgody oraz filtrowanie po wizycie (Spotlight).
Zobacz więcejEmail Marketing: Weryfikacja SPF, DKIM oraz DMARC dla nowych kont wysyłkowych
Miej pewność, że twoje konto wysyłkowe spełnia wszystkie wymagania! Aby chronić poziom dostarczalności naszych klientów, wprowadzamy weryfikację nowych kont wysyłkowych pod kątem wdrożenia protokołów SPF, DKIM oraz DMARC. Konta, na których nie skonfigurowano protokołów uwierzytelniania, nie mogą być używane do wysyłki e-maili do więcej niż 1000 Kontaktów.
Zobacz więcej[Nowa funkcja] Kolekcje Produktów
Koniec z kampaniami w ciemno! Rozpoznawaj zachowania klientów i wykorzystuj dane dotyczące ich relacji z twoimi produktami. Buduj spersonalizowane kampanie oraz rekomendacje za pomocą Kolekcji Produktów.
Zobacz więcejUnified Workflow Console
Usprawnij procesy marketingowe, zwiększ sprzedaż i napędzaj wzrost przychodów. Bez wysiłku angażuj klientów za pomocą spersonalizowanych wiadomości, targetowanych ofert i zautomatyzowanych powiadomień. Zwiększ liczbę konwersji dzięki odzyskiwaniu porzuconych koszyków i możliwościom sprzedaży krzyżowej. Efektywnie zarządzaj programami lojalnościowymi, aby zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Poznaj moc automatyzacji zintegrowanej z CDP, aby uwolnić potencjał swojego eCommerce.
Zobacz więcejAI Studio Images
Przedstawiamy AI Studio Images! Generuj nieskończone warianty obrazów dzięki integracji z DALL·E 2. Usprawnij generowanie obrazów, pożegnaj ręczną edycję i uzyskuj oszałamiające wizualizacje bez wysiłku. Generuj palety kolorów i twórz profesjonalne i spójne projekty. Oszczędzaj czas i skup się na właściwej pracy, podczas gdy AI Studio Images zadba o atrakcyjną oprawę wizualną.
Zobacz więcejFrontend SDK
W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!
Zobacz więcejEmail Design Studio
Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.
Zobacz więcejContact Import Wizard
Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.
Zobacz więcejAI Studio
Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Integracja SALESmanago Mobile z Flutter
Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcej[Case Study] Focus Garden
Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.
Zobacz więcejSALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.
Zobacz więcej[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejKażdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Podobnie jak w przypadku wszystkich wskaźników marketingowych, współczynnik konwersji jest czymś, nad czym można – i należy – pracować.
Ale jakie są najlepsze sposoby na optymalizację współczynników konwersji?
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli myślicie o bliskich spotkaniach ze sztuczną inteligencją, pamiętajcie: bezpieczeństwo przede wszystkim!
Zobacz więcejNie takie straszne węzły i kajdany.
Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.
Zobacz więcejTop 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie mogą przynieść firmom nawet 760% wzrost przychodów, więc jeśli chcesz nadążyć, musisz nauczyć się segmentować z głową.
Zobacz więcej5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji.
Zobacz więcej[Case Study] Sailo
Firma Sailo osiągnęła 19x ROI z wdrożenia SALESmanago
Zobacz więcejWartość dodana SALESmanago
Oceń, jak skutecznie SALESmanago wspiera twoje działania marketingowe i zobacz, czego możesz się spodziewać w przyszłości! W tej nowej sekcji Dashboardu Głównego możesz zobaczyć przychody wygenerowane dla twojego sklepu za pośrednictwem SALESmanago w konkretnym przedziale czasowym, jak również predykcję na kolejny analogiczny okres. Wartość dodana obliczana jest na podstawie modelu rozkładu czasowego (ang. time decay attribution), jednego z najbardziej miarodajnych modeli atrybucji przychodów, w którym kolejnym touchpointom przypisywane są różne wartości.
Zobacz więcejMetoda API dla rekomendacji AI: Filtrowanie kolaboratywne
Korzystaj z nowej metody pozyskiwania danych do rekomendacji i dostosowuj sposób listowania produktów do swoich potrzeb! Wprowadzamy nową metodę API służącą do zbiorczego pobierania rekomendacji opartych na filtrowaniu kolaboratywnym.
Zobacz więcejNowe menu SALESmanago
Ciesz się przyjaznym interfejsem i intuicyjną nawigacją w systemie! Oszczędzaj czas i szybko przemieszczaj się po platformie SALESmanago! Wprowadzamy nowe, ulepszone menu, w którym wszystkie funkcjonalności zostały podzielone na 6 głównych kategorii. Ponadto wprowadzamy pole wyszukiwania na górze ekranu, dzięki któremu możesz łatwo znaleźć zarówno moduły, jak i Kontakty. Obecnie nowe menu jest dostępne pod przełącznikiem Nowe menu, a użytkownicy mogą w każdej chwili przełączyć się z powrotem na stare menu.
Zobacz więcejUlepszona Segmentacja: Filtrowanie po aktywności w kanale E-Mail Marketing i odświeżony wygląd wybranych filtrów
Ciesz się ulepszonym interfejsem użytkownika dla segmentacji Kontaktów! Ulepszamy filtr segmentacji: filtrowanie po liczbie wiadomości e-mail, którego nazwa została zmieniona na filtrowanie po aktywności w kanale E-mail Marketing. Teraz, filtrując Kontakty po aktywności w kanale E-mail Marketing, możesz zdefiniować zakres czasowy do 2 lat oraz wybrać pomiędzy logiką ORAZ i LUB dla bardziej precyzyjnego targetowania. Ponadto wprowadzamy nowy rodzaj aktywności (obok otwarcia e-maila, kliknięcia linku w e-mailu oraz wysyłki e-maila) – status wysyłki e-maila. Dodatkowo odświeżamy wygląd następujących filtrów: filtrowanie po Kluczowej Informacji, filtrowanie po szczegółach, filtrowanie po tagach, filtrowanie po scoringu tagów, filtrowanie po statusie zgody oraz filtrowanie po wizycie (Spotlight).
Zobacz więcejEmail Marketing: Weryfikacja SPF, DKIM oraz DMARC dla nowych kont wysyłkowych
Miej pewność, że twoje konto wysyłkowe spełnia wszystkie wymagania! Aby chronić poziom dostarczalności naszych klientów, wprowadzamy weryfikację nowych kont wysyłkowych pod kątem wdrożenia protokołów SPF, DKIM oraz DMARC. Konta, na których nie skonfigurowano protokołów uwierzytelniania, nie mogą być używane do wysyłki e-maili do więcej niż 1000 Kontaktów.
Zobacz więcejE-mail Marketing: Możliwość anulowania trwającej wysyłki e-mail
Anuluj trwającą wysyłkę bez aktywowania Emergency Email Brake (a zatem bez anulowania wysyłki innych e-maili)! Wcześniej, aby zapobiec wysłaniu niechcianych e-maili w ramach trwającej wysyłki, konieczne było skorzystanie z Emergency Email Brake lub skontaktowanie się z działem Support. Teraz użytkownicy SALESmanago mogą samodzielnie anulować pojedynczą, już trwającą wysyłkę z poziomu modułu Email Marketing.
Zobacz więcejWorkflow: Możliwość zaplanowania czasu aktywacji i dezaktywacji
Zyskaj jeszcze więcej kontroli nad swoimi procesami Workflow! Do tej pory można było zaplanować aktywację i dezaktywację procesu Workflow na konkretne daty. Teraz możesz określić również konkretne godziny.
Zobacz więcejUlepszona Segmentacja: Odświeżony wygląd filtrów Kontaktów
Ciesz się nowoczesnym wyglądem i ujednoliconym doświadczeniem użytkownika! Odświeżamy ogólny wygląd następujących filtrów Kontaktów: Filtrowanie po statusie zgody, Filtrowanie po scoringu oraz Filtrowanie po domenie adresu e-mail.
Zobacz więcejRFM: Filtrowanie Kontaktów po e-sklepie
Generuj raporty RFM dla poszczególnych sklepów i korzystaj z rozszerzonych możliwości analitycznych! Wcześniej Kontakty uwzględniane w raportach RFM mogły być wybierane (filtrowane) tylko na podstawie tagów. Teraz możesz również zawęzić wybór do Kontaktów, które dokonały zakupu w konkretnym e-sklepie.
Zobacz więcejSpotlight: Dynamiczne rekomendacje dla anonimowych odwiedzających w powiadomieniach Web Push
Targetuj anonimowych odwiedzających za pomocą dynamicznych rekomendacji i osiągaj lepsze wskaźniki konwersji! Ulepszamy moduł Spotlight poprzez wprowadzenie dynamicznych rekomendacji produktowych w powiadomieniach Web Push skierowanych do anonimowych odwiedzających. Dynamiczne rekomendacje oparte są na scenariuszu Produkty ostatnio oglądane.
Zobacz więcej[Webinar] Sprzedaż w sieci - sieć w sprzedaży
Zarezerwuj swoje miejsce i:
- Odkryj dźwignie efektywnej sprzedaży: kluczowe wskazówki i narzędzia.
- Dowiedz się jak AI może pomóc w lepszym zrozumieniu potrzeb klientów.
- Poznaj najlepsze techniki sprzedażowe osadzające nowoczesne technologie w ponadczasowych wzorach.
- Rozwiń strategie sprzedażowe dostosowane do wymagań rynku przyszłości.
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie Zobacz więcej
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
[WEBINAR] MarTech w pokonywaniu sezonowych wyzwań: Historia sukcesu PORTA
Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie