Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS.

Zobacz więcej

[Tips&Tricks] Zaadresuj 4E nowego Marketingu Mix z CDP

Czy 4P klasycznego Marketingu Mix to za mało, żeby odnieść sukces w świecie digital? Czy 4E załatają tę dziurę? Jak „ugryźć” 4E mając do dyspozycji Customer Data Platform? Po odpowiedzi i praktyczne przykłady zapraszam do artykułu!

Zobacz więcej

Groza ratowania tonącego statku. Dlaczego retencja klientów jest absolutnie kluczowa dla rozwoju eCommerce

Podnieść żagiel! … lub sprzedaż, jeśli Twój przysłowiowy „statek” jest biznesem eCommerce. Taka decyzja nigdy nie wydaje się błędna, tak właśnie postępują odważni, nieustępliwi menedżerowie i kapitanowie. Aby jednak metafora była trafna, załóżmy, że statek tonie. Czy szybsze poruszanie się do przodu powstrzyma Cię przed zakończeniem podróży na dnie oceanu? A może EMSA lub inna agencja zajmująca się wypadkami na morzu oceni później, że, biorąc pod uwagę sytuację, środki alokowano w niewłaściwym miejscu? W tym krótkim artykule wyjaśnimy, jak firma z wysokim wskaźnikiem churn i niską retencją klientów przypomina tonący statek. Na koniec wskażemy niezawodne, sprawdzone środki zaradcze.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar dla eCommerce] Wyzwania i dobre praktyki pozyskiwania danych klientów w 2022 roku

Rosnąca świadomość na temat prywatności danych u klientów powoduje, że tracą oni zaufanie do sposobów, w jakich firmy tymi danymi zarządzają. Przypadki naruszeń, wycieków oraz nadmiernie “spersonalizowane” reklamy od firm z którymi wcześniej nie podjęto interakcji tylko pogarszają sytuację. Z drugiej strony, wraz ze zbliżającym się końcem wsparcia dla ciasteczek third-party, dane klientów stają się cenniejsze niż złoto. Jak je zbierać i zarządzać nimi w 2022 roku? Na webinarze poruszymy następujące tematy: - Zagadnienia związane z prywatnością danych - Ciasteczka czy bez ciasteczek? - Narzędzia i techniki zbierania danych first- i zero-party data Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago.

Zobacz więcej

10 porad, jak dane zero- i first-party zmienić w napęd twojej firmy

W czasach rewolucji cyfrowej dane są tym, co napędza biznesy i pomaga im sprawnie funkcjonować. Mądrze zbierane i używane wielokrotnie poprawiają wyniki w większości obszarów funkcjonowania organizacji. Jak zyskać globalne spojrzenie na zagadnienie danych zero- i first-party, żeby na stałe włączyć je w krwioobieg firmy?

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

SALESmanago z nowymi właścicielami. SilverTree Equity i Perwyn inwestują dziewięciocyfrową kwotę w Euro

Dziewięciocyfrową kwotę w Euro zapłacą za przejęcie SALESmanago dwa uznane fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym rosnąca w tempie 50% rocznie polska spółka rusza do boju o pozycję globalnego lidera rozwiązań Customer Data Platform i Marketing Automation.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Google Analytics w Pop-upie z grafiką

Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do kreatora Pop-up z grafiką i zacznij zbierać dodatkowe dane.

Zobacz więcej

Google Analytics w Custom Modal Designerze

Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do pop-upów z Custom Modal Designera i zacznij zbierać dodatkowe dane.

Zobacz więcej

Ulepszona metoda Aktywności Kontaktów (API)

Udoskonalona metoda API śledzenia aktywności (api/contact/recentActivity) od teraz zwraca to samo ID kontaktu, które widnieje na jego Karcie Kontaktu.

Zobacz więcej

Wyrównanie tekstu w kreatorze Social Proof

Tworząc widget Social Proof, w łatwy sposób zmienisz wyrównanie poszczególnych elementów tekstu, co przyda się przy treściach zapisywanych od prawej do lewej strony.

Zobacz więcej

Nowa opcja w akcji „Wyślij powiadomienie Push do kontaktu (SALESmanago Mobile)”

Zautomatyzowane powiadomienia Push w SALESmanago Mobile zostały wzbogacone o nową opcję personalizacji. Możesz dostosować każdą wysyłaną wiadomość, używając informacji zaciągniętych z Karty Kontaktu w CDP (np. szczegóły standardowe i słownikowe).

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

CDP jako fundament MarTechowego stacku twojej firmy

Wraz z dojrzewaniem firmy, jej pakiet MarTech staje się mniej lub bardziej kompletny i pozostawia mniej miejsca na nowe narzędzia i ulepszenia, nie wspominając o szybko rosnących kosztach. Szacunki wzrostu rynku CDP wskazują jednak oszałamiające wartości. Fakt ten wyraźnie wskazuje, że nawet dojrzałe firmy widzą sens we wzbogacaniu pakietu narzędzi o Customer Platform. Dzieje się tak, ponieważ CDP nie tylko płynnie integruje się z istniejącym stackiem MarTech bez większych zmian i kosztów, ale przede wszystkim odblokowuje potencjał tego stacku, co zasadniczo poprawia zwrot z inwestycji w narzędzia. W tym artykule wyjaśnimy szczegółowo, w jaki sposób.

Zobacz więcej

10 najważniejszych wskaźników Zaangażowania Klienta, ważnych dla każdego managera CX i o tym, jak CDP mogą znacznie ułatwić Ci życie

Zaangażowanie Klienta wynika bezpośrednio z doświadczenia konsumenckiego. Jest więc najlepszą miarą efektów Twojej ciężkiej pracy. Mierząc je, znajdziesz też odpowiedź na pytanie, jak ulepszyć główny produkt/usługę i wszystkie usługi powiązane. W tym artykule przedstawimy Ci 10 najbardziej przydatnych wskaźników zaangażowania klientów, które warto sumiennie monitorować. Wyjaśniamy również, w jaki sposób Customer Data Platform może ułatwić ten proces.

Zobacz więcej

Nowy interface SALESmanago

Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.

Zobacz więcej

Najważniejsze trendy marketingowe w eCommerce 2021/2022

Na przełomie 2021/2022 roku w post-pandemicznej rzeczywistości widzimy, jak szybko zmienia się cyfrowy świat. Dla elastycznych firm, które szybciej dostosowują się do tych zmian, oznacza to nowe możliwości innowacji i wyprzedzenia konkurencji. Nie zostawaj w tyle i poznaj najważniejsze trendy, które będą napędzać biznesy on-line w 2022 roku. Dołącz do naszego webinaru i poznaj nowe: - Strategie usprawniania CX - Strategie Go-to-market - Rozwiązania w zakresie zarządzania i wykorzystania danych o klientach Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Biblioteka Workflow

Biblioteka Workflow zawiera około 20 predefiniowanych, podstawowych i zaawansowanych szablonów workflow, za pomocą których klienci tworzyć mogą własne rozbudowane, wielokanałowe kampanie. Do stworzenia szablonów wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie naszych najlepszych Specjalistów Marketing Automation Biblioteka Workflow to świetne miejsce do rozpoczęcia podróży po rozwiązaniach z dziedziny automatyzacji marketingu dla wszystkich naszych klientów.

Zobacz więcej

Odświeżony interfejs list Lead Generation

Lead Generation ma teraz nowy, odświeżony interfejs. Jest znacznie czytelniejszy i intuicyjny.

Zobacz więcej

Nowy kreator Custom Audience

Wypracowaliśmy zmiany w kreatorze Custom Audience:

  • Nowe formularze
  • Standardowy wybór kontaktów
  • Brak pola url no opt-out 
  • Usunięcie możliwości tworzenia reguł automatyzacji przez kreator

Zobacz więcej

Integracja z bramkami SMS MTarget oraz Libonet

Zintegrowaliśmy nowe bramki SMS

  • Mtarget: rozbudowana bramka o zasięgu międzynarodowym, operująca w Europie i w Afryce
  • Libonet: operator SMS popularny na Litwie.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Panel Analityczny Lead Generation

Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj które formularze pozwalają zdobyć najcenniejsze kontakty.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP.

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia.

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Zwiększaj ROI dzięki Marketing Insights – opartemu na sztucznej inteligencji rozwiązaniu BI, które dostarcza zespołom marketingowym praktycznych wskazówek, informacji i rekomendacji opartych na danych

Według Forrester 74% firm deklaruje, że chce być „data-driven”, ale tylko 29% z nich faktycznie odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem. Powszechnym mitem jest, że efektywne wykorzystanie MarTech wymaga współpracy z data scientist. SALESmanago to no-code Customer Data Platform & Customer Experience Platform. To znaczy, że możesz z niego korzystać bez IT, czy Data Scientist. Nasze napędzane danymi insighty marketingowe mogą stać się nową walutą twojego biznesu.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe.

  • Ulepsz wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego
  • Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI 
  • Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. 
  • Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi  AI Voice Search
  • Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem

Zobacz więcej

[eBook] Cookbook marketing automation w eCommerce

Jedyny w swoim rodzaju Cookbook of Marketing Automation z 13 gotowymi przepisami na procesy automatyzacji, które są absolutnym warunkiem zdrowej i zrównoważonej diety. Pobierz gotowe projekty workflow, które zwiększą twoją konwersje i CLV: Ratowanie porzuconych koszyków Kampanie win-back Lead nurturing Program powitalny klientów Cross-selling produktów I wiele więcej!

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Treści warunkowe

Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Nowy i bezkonkurencyjny dashboard e-mail marketing

Kampanie mailowe pozostają jednym z najbardziej popularnych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, jednocześnie cały czas są wzbogacane o nowe możliwości takie jak zaawansowana personalizacja, czy możliwość przeprowadzania testów A/B/X.

Zobacz więcej

[Nowa Funkcjonalność] Predykcja zakupów, CLV i churnu klienta

Wykorzystaj nowy wymiar analityki w swojej strategii komunikacyjnej i przeprowadź kampanie marketingowe oraz proces automatyzacji w oparciu o predykcje naszego AI & Machine Learning engine. Zwiększ retencję klientów i ich lifetime value przewidując ich następne zakupy lub ich churn i wysyłaj perfekcyjnie dopasowane oferty we właściwym czasie i właściwym kanałem oferującym największą szansę konwersji.

Zobacz więcej

[NOWA FUNKCJONALNOŚĆ] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS.

Zobacz więcej

[Tips&Tricks] Zaadresuj 4E nowego Marketingu Mix z CDP

Czy 4P klasycznego Marketingu Mix to za mało, żeby odnieść sukces w świecie digital? Czy 4E załatają tę dziurę? Jak „ugryźć” 4E mając do dyspozycji Customer Data Platform? Po odpowiedzi i praktyczne przykłady zapraszam do artykułu!

Zobacz więcej

Groza ratowania tonącego statku. Dlaczego retencja klientów jest absolutnie kluczowa dla rozwoju eCommerce

Podnieść żagiel! … lub sprzedaż, jeśli Twój przysłowiowy „statek” jest biznesem eCommerce. Taka decyzja nigdy nie wydaje się błędna, tak właśnie postępują odważni, nieustępliwi menedżerowie i kapitanowie. Aby jednak metafora była trafna, załóżmy, że statek tonie. Czy szybsze poruszanie się do przodu powstrzyma Cię przed zakończeniem podróży na dnie oceanu? A może EMSA lub inna agencja zajmująca się wypadkami na morzu oceni później, że, biorąc pod uwagę sytuację, środki alokowano w niewłaściwym miejscu? W tym krótkim artykule wyjaśnimy, jak firma z wysokim wskaźnikiem churn i niską retencją klientów przypomina tonący statek. Na koniec wskażemy niezawodne, sprawdzone środki zaradcze.

Zobacz więcej

10 porad, jak dane zero- i first-party zmienić w napęd twojej firmy

W czasach rewolucji cyfrowej dane są tym, co napędza biznesy i pomaga im sprawnie funkcjonować. Mądrze zbierane i używane wielokrotnie poprawiają wyniki w większości obszarów funkcjonowania organizacji. Jak zyskać globalne spojrzenie na zagadnienie danych zero- i first-party, żeby na stałe włączyć je w krwioobieg firmy?

Zobacz więcej

SALESmanago z nowymi właścicielami. SilverTree Equity i Perwyn inwestują dziewięciocyfrową kwotę w Euro

Dziewięciocyfrową kwotę w Euro zapłacą za przejęcie SALESmanago dwa uznane fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym rosnąca w tempie 50% rocznie polska spółka rusza do boju o pozycję globalnego lidera rozwiązań Customer Data Platform i Marketing Automation.

Zobacz więcej

CDP jako fundament MarTechowego stacku twojej firmy

Wraz z dojrzewaniem firmy, jej pakiet MarTech staje się mniej lub bardziej kompletny i pozostawia mniej miejsca na nowe narzędzia i ulepszenia, nie wspominając o szybko rosnących kosztach. Szacunki wzrostu rynku CDP wskazują jednak oszałamiające wartości. Fakt ten wyraźnie wskazuje, że nawet dojrzałe firmy widzą sens we wzbogacaniu pakietu narzędzi o Customer Platform. Dzieje się tak, ponieważ CDP nie tylko płynnie integruje się z istniejącym stackiem MarTech bez większych zmian i kosztów, ale przede wszystkim odblokowuje potencjał tego stacku, co zasadniczo poprawia zwrot z inwestycji w narzędzia. W tym artykule wyjaśnimy szczegółowo, w jaki sposób.

Zobacz więcej

10 najważniejszych wskaźników Zaangażowania Klienta, ważnych dla każdego managera CX i o tym, jak CDP mogą znacznie ułatwić Ci życie

Zaangażowanie Klienta wynika bezpośrednio z doświadczenia konsumenckiego. Jest więc najlepszą miarą efektów Twojej ciężkiej pracy. Mierząc je, znajdziesz też odpowiedź na pytanie, jak ulepszyć główny produkt/usługę i wszystkie usługi powiązane. W tym artykule przedstawimy Ci 10 najbardziej przydatnych wskaźników zaangażowania klientów, które warto sumiennie monitorować. Wyjaśniamy również, w jaki sposób Customer Data Platform może ułatwić ten proces.

Zobacz więcej

7 sztuczek, jak usprawnić zbieranie danych, gdy kruszą się ciasteczka

Zbieranie danych zero-party nie jest takie trudne, jeśli masz dobry pomysł i odpowiednie narzędzia do jego realizacji. Konieczność zbudowania strategii zbierania danych zero-party może być bliżej niż myślisz. Oto 7 sztuczek, które pomogą ci usprawnić zbieranie danych w świecie bez ciasteczek.

Zobacz więcej

Kompleksowy przewodnik po bieżącym wykorzystaniu NFT i perspektywach na przyszłość w eCommerce na koniec 2021

Wraz ze wzrostem rynku NFT rośnie niepewność, czy nowa technologia jest naprawdę dobra i może wspierać zrównoważony model biznesowy. Wiele napisano na ten temat, jednak większość artykułów dotyczących wykorzystania NFT do celów eCommerce nie wyjaśnia podstaw niezbędnych do zrozumienia natury NFT. Może to to dlatego niektóre marki eCommerce już korzystają z NFT, podczas gdy inne tylko niejasno zdają sobie sprawę z ich istnienia. Postanowiliśmy wyjaśnić nie tylko, czym są NFT, ale także skąd się biorą, aby dać Wam pełny obraz szans, jakie dają.

Zobacz więcej

[Nowa funkcjonalność] Dynamic Web Push – długo oczekiwane, kompletne narzędzie sprzedażowe napędzane CDP i AI, które dostarcza oferty spersonalizowane 1 do 1 w ramach kampanii omnichannelowych

Powiadomienia Dynamic Web Push w znaczący sposób wpływają na wyniki marketingowe. Według MoEngage, zwiększają one zaangażowanie nawet o 6,5%. Przekłada się to również na przychody w sklepie internetowym. Od teraz masz możliwość wykorzystania kompletnego narzędzia Dynamic Web Push Notification do dostarczania w pełni zautomatyzowanych, opartych na danych CDP i napędzanych przez AI dynamicznych treści w kampaniach omnichannel. Zaskocz swoich klientów i odkryj nowe poziomy zaangażowania w eCommerce.

Zobacz więcej

Tips & Tricks: TOP 20 gotowych do użycia szablonów Workflow wzorowanych na procesach najlepszych firm eCommerce

Odpowiednia automatyzacja pozwala zaoszczędzić twojej firmie sporą część kosztów marketingowych. Marketingowe procesy zebrane w Workflow to jeden z najelegantszych i najskuteczniejszych sposobów na wdrożenie automatyzacji. Dla tych z was, którzy chcą się zainspirować lub po prostu nie są jeszcze biegli w tworzeniu Workflow, stworzyliśmy 20 gotowych do użycia szablonów opartych na procesach najlepszych eCommerce o światowych zasięgach.

Zobacz więcej

Czego naprawdę chcą klienci? 3 sposoby wzmocnienia prywatności danych dzięki CDP

W roku 2021 kwestie prywatności prawdopodobnie zdominują procedury i zwyczaje marketingowe. Wszyscy oczekują, że prywatność istotnie wpłynie na gromadzenie, przechowywanie i użytkowanie danych. Nowe regulacje prawne materii prywatności danych pojawiają się często. Firmy eCommerce i ich technologiczni partnerzy szykują rozwiązania, które pozwolą sprostać konsekwencjom takiego trendu. Czy jednak konsumenci naprawdę tak pragną prywatności, a jeśli faktycznie, to czy CDP dają tu swoim użytkownikom jakieś rozwiązania?

Zobacz więcej

5 wskazówek, jak korzystać z zero-party data, by skuteczniej angażować swoich odbiorców

Zero-party data to najlepszy sposób, żeby angażować grupy odbiorców w interakcje z marką. Informacje udzielane przez klientów na temat ich preferencji, zainteresowań czy demografii, to doskonała baza do przygotowania działań marketingowych, które będą miały dla nich naprawdę znaczenie. Oto 5 solidnych przykładów jak przerobić zero-party data na marketingowe złoto.

Zobacz więcej

Śmierć. Najlepszy powód, by iść na zakupy

Przyzwyczailiśmy się myśleć, że informacje o ofiarach wojny, wydarzeniach takich, jak katastrofy samolotów, śmiertelne wypadki samochodowe czy też perspektywa rychłego zejścia z tego świata wprawiają ludzi w nieco filozoficzny nastrój. Zaczynają oni wówczas kontemplować kruchość własnej egzystencji i daremność wszystkiego, co materialne. To absolutnie nie jest dobry nastrój do zakupów. A może jednak jest?

Zobacz więcej

6 sposobów na utrzymanie efektywności email marketingu w dobie Mail Privacy Protection od Apple

Twierdzenia, jakoby Mail Privacy Protection, nowa funkcjonalność od Apple, miała na zawsze zmienić krajobraz email marketingu, są mocno przesadzone. Oczywiście, mamy do czynienia ze zmianą, jednak w rzeczywistości, w której klienci technologicznych gigantów żądają prawa do prywatności, tej zmiany można się było spodziewać. To po prostu kolejna oznaka pewnego trendu. I znamy więcej niż jeden sposób, aby na krok Apple odpowiedzieć.

Zobacz więcej

20 trików od specjalistów Marketing Automation, jak przetrwać w cyfrowym świecie bez ciasteczek

Post-ciasteczkowy krajobraz marketingowy stwarza mnóstwo okazji marketingowych. Aby sprawnie się po nim poruszać, warto poznać alternatywy dla marketingu opartego na third-party data. Oto 20 porad od najlepszych specjalistów na temat tego, jak poruszać się po tym świecie i tworzyć etyczne kampanie z wykorzystaniem dostępnych środków.

Zobacz więcej

Dlaczego Customer Intelligence Platforms to znacznie lepsze Customer Data Platforms

Customer Intelligence Platforms to najgorętsze słowa, które w 2021 roku są na ustach wszystkich w świecie marketingu. Z tego artykułu dowiesz się, co łączy je z Customer Data Platforms, a co robi sporą różnicę. Napiszemy też, co najważniejsze, jak wielką wartość Customer Intelligence Platforms wnieść mogą do Twojej firmy.

Zobacz więcej

D2C szturmem podbija eCommerce. Strategie D2C skuteczne, nawet jeśli nie jesteś producentem

Świat eCommerce nie mógł nie zauważyć gigantycznego wzrostu udziału modelu D2C w handlu detalicznym. Jest on obecnie postrzegany jako przyszłość dystrybucji dla producentów. Rzadko jednak wspomina się, że model ten sprawdzi się świetnie również w przypadku innych uczestników rynku eCommerce. Kluczem do sukcesu jest dobór odpowiedniej strategii.

Zobacz więcej

Kilka trików na zrozumienie profilu klienta w relacji z twoimi markami z wykorzystaniem CDP

Najważniejszym zasobem jaki mogą posiadać firmy działające na rynku eCommerce są dane o klientach. Te, które mają więcej niż jedną markę, dysponują unikalnym wglądem w zachowania klientów w zetknięciu z różnymi brandami. Customer Data Platform doskonale nadaje się do kompleksowego budowania profili klientów z wykorzystaniem zróżnicowanych danych. Oto krótka instrukcja, jak się za to zabrać.

Zobacz więcej

Negative target group – jak ją znaleźć i czego cię nauczy?

Negative Target Group to jedno z mniej znanych narzędzi marketingu. Dobrze wykorzystane potrafi być niezwykle skuteczne. Pomaga tworzyć lepsze treści, lepiej targetować reklamy i w efekcie przekłada się to na wzrost zwrotu z inwestycji. Czytaj dalej by dowiedzieć się, jak znaleźć negative buyer persona i czego możesz się z nich nauczyć?

Zobacz więcej

Google Analytics w Pop-upie z grafiką

Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do kreatora Pop-up z grafiką i zacznij zbierać dodatkowe dane.

Zobacz więcej

Google Analytics w Custom Modal Designerze

Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do pop-upów z Custom Modal Designera i zacznij zbierać dodatkowe dane.

Zobacz więcej

Ulepszona metoda Aktywności Kontaktów (API)

Udoskonalona metoda API śledzenia aktywności (api/contact/recentActivity) od teraz zwraca to samo ID kontaktu, które widnieje na jego Karcie Kontaktu.

Zobacz więcej

Wyrównanie tekstu w kreatorze Social Proof

Tworząc widget Social Proof, w łatwy sposób zmienisz wyrównanie poszczególnych elementów tekstu, co przyda się przy treściach zapisywanych od prawej do lewej strony.

Zobacz więcej

Nowa opcja w akcji „Wyślij powiadomienie Push do kontaktu (SALESmanago Mobile)”

Zautomatyzowane powiadomienia Push w SALESmanago Mobile zostały wzbogacone o nową opcję personalizacji. Możesz dostosować każdą wysyłaną wiadomość, używając informacji zaciągniętych z Karty Kontaktu w CDP (np. szczegóły standardowe i słownikowe).

Zobacz więcej

Nowy interface SALESmanago

Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.

Zobacz więcej

Rekomendacje AI w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz”

Od teraz w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz” możesz wybrać jeden z pięciu scenariuszy rekomendacji AI, dzięki którym dotrzesz do klientów w odpowiednim momencie oraz miejscu z wysoko spersonalizowaną, przyciągającą uwagę ofertą.

Zobacz więcej

Ustawienia wielkości grafik w Custom Modal Designerze

Udoskonalony widget z obrazkiem w Custom Modal Designerze pozwala na modyfikowanie grafiki poprzez skalowanie, rozciąganie i ustawianie poziomu przezroczystości. Możliwość zmiany wielkości grafiki daje ci większą swobodę podczas tworzenia pop-upów.

Zobacz więcej

Dodatkowe ustawienia wyświetlania w Personal Shopping Inbox

Do ustawień wyświetlania Personal Shopping Inbox zostały dodane opcje „Przy każdej odsłonie”, „Co X odsłon”, „Od X do Y odsłony”, dzięki którym ustalisz częstotliwość pojawiającego się na stronie okna.

Zobacz więcej

Nowe fonty w Drag & Drop E-mail Designerze

Do kreatora Drag & Drop E-mail Designer dodano nowe fonty Nunito i Almarai, które gwarantują jeszcze więcej możliwości podczas edycji wyglądu wiadomości.

Zobacz więcej

Importowanie kontaktów przez plik USER_ID

Właściciele kont opartych na USER_ID mają od teraz możliwość importowania kontaktów wraz z USER_ID bezpośrednio w systemie.

Zobacz więcej

Odświeżony podgląd w Custom Modal Designerze

Odświeżony podgląd projektowy w Custom Modal Designerze nie tylko daje ci możliwość intuicyjnego korzystania z kreatora, ale także ułatwia rozeznanie się w poszczególnych elementach tworzonego pop-upu. Dowolnie przesuwaj, kopiuj i usuwaj widgety lub struktury, kontrolując wygląd projektu na każdym etapie.

Zobacz więcej

Nowe informacje w Logu zdarzeń

W Logu zdarzeń znajdziesz dodatkowe informacje na temat tego kto, kiedy i które kontakty usunął, co ułatwia kontrolę nad podejmowanymi w systemie działaniami

Zobacz więcej

Rozszerzona analityka w Custom Modal Designerze

Już teraz na liście pop-upów stworzonych poprzez kreator Custom Modal Designer możesz podejrzeć statystki wyświetleń, wypełnień oraz kliknięć, dzięki czemu na bieżąco skontrolujesz zainteresowanie i skuteczność poszczególnych wiadomości.

Zobacz więcej

Metoda API do wysyłania masowych powiadomień na urządzenia mobilne

Dodaliśmy metodę API, pozwalającą na wysyłanie masowych powiadomień Web Push wszystkim użytkownikom lub przy użyciu SALESmanago segmentation (tagi)

Zobacz więcej

Czcionka “Roboto”

Czcionka Roboto może być teraz używana przez klientów w sekcjach:

  • Web Push - agreement form
  • Personal Shopping Inbox
  • Personal shopping inbox messages
  • Ramki Rekomendacji
  • Social Proof
  • Custom Modal Designer

Zobacz więcej

Wybór tagów na dashboardzie CDP

Dodaliśmy możliwość wyboru tagów, które pojawią się na karcie “Tagi z największą ilością kontaktów” do naszego dashboards analityki CDP.

Zobacz więcej

Wartość kuponu w treści testowego SMSa

Teraz klienci widzą wartość kuponu nie tylko w SMSach zwykłych, ale też testowych.

Zobacz więcej

Ilość rozmów oczekujących na pasku adresu czatu

Aktualizacja pozwala zobaczyć zalogowanym do czatu użytkownikom ilość oczekujących konwersacji na pasku adresu czatu

Zobacz więcej

Zmiana koloru linków w zgodach

Nowa funkcjonalność pozwala klientom zmieniać kolor linków w zgodach. Edycja możliwa jest z poziomu listy zgód, pop up express oraz custom modal design

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

[Webinar dla eCommerce] Wyzwania i dobre praktyki pozyskiwania danych klientów w 2022 roku

Rosnąca świadomość na temat prywatności danych u klientów powoduje, że tracą oni zaufanie do sposobów, w jakich firmy tymi danymi zarządzają. Przypadki naruszeń, wycieków oraz nadmiernie “spersonalizowane” reklamy od firm z którymi wcześniej nie podjęto interakcji tylko pogarszają sytuację. Z drugiej strony, wraz ze zbliżającym się końcem wsparcia dla ciasteczek third-party, dane klientów stają się cenniejsze niż złoto. Jak je zbierać i zarządzać nimi w 2022 roku? Na webinarze poruszymy następujące tematy: - Zagadnienia związane z prywatnością danych - Ciasteczka czy bez ciasteczek? - Narzędzia i techniki zbierania danych first- i zero-party data Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Najważniejsze trendy marketingowe w eCommerce 2021/2022

Na przełomie 2021/2022 roku w post-pandemicznej rzeczywistości widzimy, jak szybko zmienia się cyfrowy świat. Dla elastycznych firm, które szybciej dostosowują się do tych zmian, oznacza to nowe możliwości innowacji i wyprzedzenia konkurencji. Nie zostawaj w tyle i poznaj najważniejsze trendy, które będą napędzać biznesy on-line w 2022 roku. Dołącz do naszego webinaru i poznaj nowe: - Strategie usprawniania CX - Strategie Go-to-market - Rozwiązania w zakresie zarządzania i wykorzystania danych o klientach Webinar poprowadzi Aleksander Skałka, Strategy Director w SALESmanago

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation

Zobacz więcej

Annual Partners Meetup 2021

Zapraszamy na coroczne spotkanie dla Partnerów SALESmanago. Podsumujemy to, co udało nam się osiągnąć w ciągu ostatniego roku i opowiemy o planach na najbliższe miesiące. Nie zabraknie również miłych niespodzianek.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

5 pomysłów na zwiększenie sprzedaży w Black Friday dzięki CDP

Dołącz do naszego webinaru i dowiedz się jak: - Użyć Black Friday do powiększenia bazy subskrybentów - Zatrzymać ruch na stronie i pomóc odnaleźć odwiedzającym ich wymarzone oferty - Spersonalizować kampanie wychodzące produktami, których klient nie chciałby przegapić

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

Uwolnij pełną moc Programu Lojalnościowego dla eCommerce dzięki CDP i profilowi klienta 360

Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Jak zbierać informacje o zachowaniach klientów - Za jakie aktywności nagradzać uczestników programu - Jak zautomatyzować komunikację w programie lojalnościowym - W jaki sposób i jakimi kanałami komunikować się z klientami - Jakie narzędzia wykorzystać do poprawy CX uczestników programu

Zobacz więcej

Wprowadzenie do SALESmanago

Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników: - poznasz najważniejsze funkcjonalności - odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago - dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie

Zobacz więcej

Poznaj Tajemnice SALESmanago- Ramki Rekomendacji

Ramki rekomendacji produktowych to najnowocześniejsze narzędzie umożliwiające pełną personalizację oferty prezentowanej w Państwa sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym i anonimowym, wykorzystujące własną unikalną technologię do zamieszczania ramek na stronie. - Dedykowany CMS do zarządzania ramkami rekomendacji w Twoim sklepie z poziomu systemu, zaprojektowany w taki sposób, aby nie było konieczne wsparcie IT. - Zaawansowany kreator responsywnych ramek o dowolnym układzie i wyglądzie, umożliwiający dodanie dowolnych automatycznych scenariuszy rekomendacji włącznie z mechanizmami AI oraz podgląd ramek na żywo na stronie. - Możliwość zamieszczania dowolnej ilości ramek, dostosowanych do różnych etapów zakupowych klienta (strona produktu, lista produktów, checkout). - Kompletna analityka przychodów, wyświetleń i kliknięć generowanych przez każdą ramkę.

Zobacz więcej

Demo systemu na żywo

Dołącz do prezentacji prowadzonej przez Eksperta marketing automation i zobacz w akcji: - dynamiczną segmentacje klientów, - tworzenie ramek z dynamicznymi rekomendacjami produktowymi, - wyświetlanie personalizowanych treści na stronie www, - tworzenie omnichannelowych ścieżek komunikacji.

Zobacz więcej

4 super-skuteczne taktyki wykorzystania rekomendacji produktowych w eCommerce

Dołącz do webinaru i dowiedz się: - Jak korzystać z rekomendacji produktów opartych na sztucznej inteligencji i rekomendacji one-to-one? - Jakie kanały komunikacji umożliwiają prezentację dynamicznych ofert - Jakie są najlepsze praktyki dotyczące korzystania z rekomendacji produktów na stronie WWW - Jak wykorzystać marketing automation do dostarczania dynamicznych ofert w najlepszym możliwym czasie

Zobacz więcej

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago 

Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.

Zobacz więcej

2022 © All Rights Reserved. Regulamin